BMW 550i Usu või mitte?

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Zander
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 29.03.2005 03:05 15
Asukoht: Tallinn

BMW 550i Usu või mitte?

Postitus Postitas Zander »

BMW 550i :cool:
Kas järgmisena 565i? :lol:

550i 4.8 i (270 kW) 4799 cmŗ 937 000.- EEk-i

Mootor
Kütus bensiin
Mootori maht (l) 4.8 i
Mootori maht (cmŗ) 4799
Silindreid V8
Silindri läbimõõt (mm) 93,0
Kolvikäik (mm) 88,3
Võimsus(hj / kW @ rpm) 367/270 @ 6300
Pöördemoment (N/m @ rpm) 490 @ 3900
Surveaste 10,5:1


Dünaamika
Max kiirus (km/h) 250
Kiirendus 0-100 km/h (s) 5,5 (5,6)
Kütusekulu (l/100 km)
- linnas 16,4 (15,9)
- maanteel 8,0 (7,8)
- keskmine 11,1 (10,8)
Co2 pääst (g/km) 267 (260)


Veermik, jõuülekanne
Käigukast 6-k manuaal
(6-k automaat)
Vedavad rattad tagavedu
Veljed 7,5jx17 kergmetall
Rehvid 225/50 R17 94W

Kere
Keretüüp sedaan
Istekohti 5
Uste arv 4


Mõõdud
Pikkus (mm) 4841
Laius (mm) 1846
Kõrgus (mm) 1468
Teljevahe (mm) 2888
Rööbe ees (mm) 1558
Rööbe taga (mm) 1582


Kaalud, ruumid
Tühimass (kg) 1660
Kandevõime (kg) 560
Lubatud kogumass (kg) 2220
Lubatud esitelje koormus(kg) 1070
Lubatud tagatelje koormus (kg) 1235
Lubatud katusekoormus (kg) 100
Piduriga haagis (kg) 2000
Pidurita haagis (kg) 750
Kütusepaak (l) 70
Pakiruumi suurus (l) 520
Viimati muutis Zander, 23.09.2005 20:33 34, muudetud 1 kord kokku.
Zander
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Noh, 548i poleks lihtsalt sama uhkelt kõlanud!
Muidu sama mootor, mis uuel 750-l.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.

560i oleks muidugi päris raju olnud. :D
W12
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.

560i oleks muidugi päris raju olnud. :D
V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

V12 mahub ka E34 kapoti alla suurepäraselt ära, usu mind, tean omast käest ;)

Aga igasugused hooldamised on küll suht rasked sellisel juhul.
W12
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Tom kirjutas:
tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.

560i oleks muidugi päris raju olnud. :D
V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kas veame kihla et mahub ;)
Kui juba E30 kapotialla mahub 750i mootor ära mis on ju ka 5.0-5. ... liitrit V12.
Vihjeks klikka siia peale :arrow: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16010


Ega siis E34 kapotialune väiksem küll ei ole, kuigi ma olen 100% kindel et nendel E30-tel suurendati kapotialust.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

MairoG kirjutas:
Tom kirjutas:
tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.

560i oleks muidugi päris raju olnud. :D
V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kas veame kihla et mahub ;)
Kui juba E30 kapotialla mahub 750i mootor ära mis on ju ka 5.0-5. ... liitrit V12.
Vihjeks klikka siia peale :arrow: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16010


Ega siis E34 kapotialune väiksem küll ei ole, kuigi ma olen 100% kindel et nendel E30-tel suurendati kapotialust.
lugesin kunagi ühe sellise E30 saamisloo läbi ja kui ma ei eksi siis vahetati ainult sild ära ja kogu ülejäänud kapotialune kola koliti pagassi!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

MairoG kirjutas:
Tom kirjutas:
tr22nsmees kirjutas:samas päris õige ta ju pole, kuna siiski 4.8L & tagatipuks mitte V12 vaid V8, hobuseid teisalt on aga ämbriga kaasa pandud.

560i oleks muidugi päris raju olnud. :D
V12 ei mahu sinna kapoti alla hästi st. mahub aga hooldus läheb metsikult keeruliseks.
Kas veame kihla et mahub ;)
Kui juba E30 kapotialla mahub 750i mootor ära mis on ju ka 5.0-5. ... liitrit V12.
Vihjeks klikka siia peale :arrow: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16010


Ega siis E34 kapotialune väiksem küll ei ole, kuigi ma olen 100% kindel et nendel E30-tel suurendati kapotialust.
Ma tean, et mahub, aga proovi seal kasvõi küünlaid vahetada, siis näed miks see nii väga hea mõte pole.
Inimesed ei ostaks endale BMW'd mille iga väiksem hooldus kümneid tuhandeid maksab, selleks et koguaeg tuleb mootor maha tõsta.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui autol ei pääse küünaldele hästi ligi, siis selleks puhuks on leiutatud plaatinaküünlad, mille eluiga küünib praegu juba 160 000 kilomeetrini.

750 küünalde vahetus pole midagi nii ilmvõimatu, lihtsalt õige tööjärjekord ja õiged riistad on vaja - nagu enamike bmw-de juures
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta