TM Aasta auto 2004
TM Aasta auto 2004
Niisiis, Honda Jazz tegi BMWle ära?!!?
1. Honda Jazz 81p
2. BMW uus 5 80p
3. Mazda 3 79p
4. Opel Meriva 65p
5. Renault Megane 48p
6. Honda Accord 30p
versus
...ja Teie valik, eelistused ning arvamus
1. Honda Jazz 81p
2. BMW uus 5 80p
3. Mazda 3 79p
4. Opel Meriva 65p
5. Renault Megane 48p
6. Honda Accord 30p
versus
...ja Teie valik, eelistused ning arvamus
mh
minu arust on bmw kindel esikoha omanik
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
no hind peabki ju palju kõrgem olema
yks on auto ja teised (need konnasööjad) need saab küll odavalt kätte aga selle hinnavahe maxad sa varuosades ju kinni nii ehk naa
omadest kogemustest võin öelda et põhilised asjad mida bemmile ostetaxe on pidurikettada ja stabikondid
aga ylejäänud......ei komenteeri
yks on auto ja teised (need konnasööjad) need saab küll odavalt kätte aga selle hinnavahe maxad sa varuosades ju kinni nii ehk naa
omadest kogemustest võin öelda et põhilised asjad mida bemmile ostetaxe on pidurikettada ja stabikondid
aga ylejäänud......ei komenteeri
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Muideks varuosasid, nende vajadustihedust ja hinda konkursil ei arvestatud, kuna tegu on eranditult ainult UUTE autodega.
------------------
Küll aga arvestati vähemalt osade ajakirjanike poolt lisavarustust ja standardvarustust. Samas ühe autoajakirja esindaja kommentaar autotutvustuses oli, et "ESIALGU" veel on Active Steering ja spidomeeti ning navigatsiooni-info kuvamine esiklaasile küll veel BMW lisavarustuses... Sic! BMW hinnapoliitikat arvestades jääb see ESIALGU minu arvates küll väga kauaks püsivaks. BMW sai tema poolt maksimum punktid hinnale ja kallile lisavarustusele vaatamata!
------------------
Küll aga arvestati vähemalt osade ajakirjanike poolt lisavarustust ja standardvarustust. Samas ühe autoajakirja esindaja kommentaar autotutvustuses oli, et "ESIALGU" veel on Active Steering ja spidomeeti ning navigatsiooni-info kuvamine esiklaasile küll veel BMW lisavarustuses... Sic! BMW hinnapoliitikat arvestades jääb see ESIALGU minu arvates küll väga kauaks püsivaks. BMW sai tema poolt maksimum punktid hinnale ja kallile lisavarustusele vaatamata!
krt vaatasin ka seda saadet, kui neid valiti. Hoidsin pöialt BMW-le, kuid napilt tegi Honda Jazz ära. Kuid mulle jäi kohe mulje, et osad mehed olid nn "ära ostetud". Kuidas üldse saab võrrelda võrreldamatuid asju - üks on saksa auto kõva auto, teine japsi odava klassi auto. See ajas ikka tsipa turja punaseks küll Igatahes võistlus! Oleks pakkunud pinget selline aastaauto, kus vastavalt klassid koos, aga BMW 5 seeria ja siis Honda Jazz Ning üks hindaja ütles, et ma ostsin endale ka just Jazz
Mina üldse ei põe nende aasta autode teemal. Ja üks peamine funktsioon nendel aasta auto (olgu siis kas eesti või euroopa või terve maailma kontekstis) tiitlitel on niikuinii see, et üks autotootja saab endale mingi mõttetu kõlksu, millega auto teemal ebakompetentsetele inimestele oma toodet kergemini maha müüa ja samuti on mingi üritus, mida meedias kajastada.
Kuni aasta auto tiitlil ei ole konkreetseid jäiku kriteeriumeid (peale ajakirjaniku sisetunde) ja kuni auto vastupidavus ei ole kriteeriumiks (uute autode puhul raske ka), ei võta mina seda tiitlit tõsiselt.
Ja minu pärast saagu selle tiitli mingi väike auto.
Bmw parim tiitel on (veel) märk kapotil.
Kuni aasta auto tiitlil ei ole konkreetseid jäiku kriteeriumeid (peale ajakirjaniku sisetunde) ja kuni auto vastupidavus ei ole kriteeriumiks (uute autode puhul raske ka), ei võta mina seda tiitlit tõsiselt.
Ja minu pärast saagu selle tiitli mingi väike auto.
Bmw parim tiitel on (veel) märk kapotil.
janar kirjutas: tiitlitel on niikuinii see, et üks autotootja saab endale mingi mõttetu kõlksu, millega auto teemal ebakompetentsetele inimestele oma toodet kergemini maha müüa
vähe sellest, neil veel selline kleepekas ka VAJA igale autole kleepida, kusjuures see on sellise liimiga, et kätte lihtsalt ei saa. Peso 307-l oli nii
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Krt, kui ma uue auto ostaks ja seal mingi kleeps peal on laseks neil kohe selle maha katkuda. Anti@ei.kannata.kleepseConfer kirjutas: vähe sellest, neil veel selline kleepekas ka VAJA igale autole kleepida, kusjuures see on sellise liimiga, et kätte lihtsalt ei saa. Peso 307-l oli nii
Hmmmm... mulle kleebiti tagaaknale "Puhas sõidurõõm" Täitsa OK! Ühtib minu arvamusegaAnti kirjutas: Krt, kui ma uue auto ostaks ja seal mingi kleeps peal on laseks neil kohe selle maha katkuda. Anti@ei.kannata.kleepse
Selgituseks kahtlejatele
Ära ostmises pole mõtet kedagi süüdistada. Neid kuute autot ei pannud paika mingi kahe või kolme liikmeline komisjon, vaid 17 ajakirjanikku vaba hääletuse teel. Igaüks kirjutas algul 10 aasta jooksul Eestis esitletud masinat, mis nende arvates vääriksid osalemist Aasta auto valimistel. Järjestus polnud oluline - lihtsalt kümme autot. Seejärel loeti kokku, mis autod kordusid kõige enam ja saadi kuus enim mainitud autot.Confer kirjutas:Kuid mulle jäi kohe mulje, et osad mehed olid nn "ära ostetud". Kuidas üldse saab võrrelda võrreldamatuid asju - üks on saksa auto kõva auto, teine japsi odava klassi auto. See ajas ikka tsipa turja punaseks küll Igatahes võistlus!
Edasi, nende kuue auto hindamisel ei teadnud keegi, kui palju kolleegid mõnele autole punkte on andnud. Punktide andmine ei käinud tegelikult üldse võistlusrajal, vaid paar nädalat hiljem. Rajal tehti lihtsalt valmis klipid, et "mina olen see-ja-see ning minu punktid on järgmised". Punktid saadetid TM-i peatoimetajale kindlal kuupäeval maili teel.
Igaüks andis punkte vastavalt oma südametunnistusele ning keegi ei teadnud midagi teiste punktidest. Samuti ei teadnud seda Äripäeva mees. Lihtsalt telemehed lõikasid selle saate nii kokku, et asi huvitav oleks. Ja mis oleks huvitavam, kui see, et võitja selguks viimase hääletusega. Loomulikult näidati seetõttu äripäeva meest kõige viimasena ning tembeldati avalikkuse eest tema süüdlaseks (noh, eks ta tegelikult ju oligi süüdi muidugi). Mulje jäi tõesti selline, et Tramm teadis punkte ja nüüd määras kellegi saatuse.
Keegi ei olnud ära ostetud, sest automüüjal pole mõtet osta paari inimest, kui ülejäänud 15 ikkagi teistmoodi hääletavad. Kõiki ära osta pole võimalik, või vähemalt mitte otstarbekas.
Mind häiris lihtsalt selle Tõnu Trammi (ÄP mees) loll, põhimõttekindel ja peaga-vastu-seina suhtumine, et olgu see BMW ükskõik kui hea, panen ikka minimaalsed punktid, sest ta maksab ju nii palju, et enamus inimesi teda nagunii ei jõua osta. Tehniliste lahenduste uudsus ja tohutu progress autotööstuses seda meest ei kottinud. Ka see mitte, et juba paari aasta pärast kasutavad need jazzid nagunii samu lahendusi, mida täna pakub uus BMW. Seega - mees ise oli lihtsalt lammas, leides, et BMW polnud MITTE ÜHEGI asja poolest parem sellest ülejäänud karjast.
Põhjus, miks mina BMW esimeseks panin oli lihtne. Sugugi mitte sellepärast, et BMW oli nende kuue hulgast parim auto - see on nagunii siililegi selge. Ma püüdsin hinnata igat autot eraldi ja võrrelda neid teiste oma klassi konkurentidega. Ja minu arvates oli BMW omas klassis teistest hoopis kaugemale meest ära läinud kui need ülejäänud autod oma konkurentidest.
E32 750i (1994)