BMW E34 530i V8 vs 525i R6

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

BMW E34 530i V8 vs 525i R6

Postitus Postitas kait »

Tere.
Auto ost ees ning küsimärke rohkem kui vaja.
Võibolla ma ei oska otsingut kasutada, kuid ei leinud ühtegi konkreetset teemat 3l V8 kohta.
Küsimused siis sellised, et mis mootoriga tegu, kas neid upgrade`ti ka vahepeal....nks 92 - 95. kui jah siis miks.

Ja kui suured on hoolduskulud. Kas samad mis 6silindrisel ainult et tuleb 2 küünalt juurde osta?
Praegu on vasikavaimustus peal ning ei tea mida teha...äkki maksab 8v hiljem valusalt kätte. (puhtalt heli päras vist ostaks selle :) )

Või oleks mõttekam võtta traditsiooniline 2.5. Mul pole iga kuu mingi 9k tagataskust võtta. Või piisab ka vähemast et 3.0 v8 ülal pidada?

Appua.
Viimati muutis kait, 17.03.2006 12:12 07, muudetud 2 korda kokku.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Siin foorumis ju V8 mehi küll, loe alustuseks nende teemad läbi. Nt.priitv8 teema väga põhjalik.
Iseenesest muidugi väga edev valik. :D

Tervitades,

Margus.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

lugesin ...kuid ei saand eriti vastuseid.ntks aastased kulud võrreldes 2.5l mootoriga.
äkki see 20kw + lahedam kõrisõlm ei ole siiski mõistlik variant, vaid just nimelt edev?
või õigustab see mootor ennast sajaga (bensukulu välja jätta)
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Minu arvamus on, et V8-t linnaliikluses ökonoomseks pidada oleks optimistlik.
Samas varustus ja dünaamika peaks tublisti kahepoolest ületama.
Eks asjaosalised kommentaarivad.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Re: BMW E34 530i V8

Postitus Postitas Ragnar »

kait kirjutas:Praegu on vasikavaimustus peal ning ei tea mida teha...äkki maksab 8v hiljem valusalt kätte. (puhtalt heli päras vist ostaks selle :) )
Mina küll ei kahtleks, kui ikka hing ihaldab siis võta ära.
Endal ka plaan v8 osta, kui auto müüdud saan aga 4.0, sest 3.0 jääb ikka nac lahjaks :shock: :) (pole küll omanud M60B30 aga 535 jäi
juba veidike lahjaks, kui ära harjud)
See mis välja oled valinud tunndub küll päris kobe nii, et go for it.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Kui korralik isendi osta, siis mingit erilist vahet ei ole.
Manuaalkastiga tuleb keskmiseks 13,5 maksimaalselt, seda normaalse sõidu puhul. Maanteel saab suvel ühtlase sõiduga alla 9 ja talvel ~9,5.

Reeglina parem varustus, tootmisaasta ja müümisel võimalus veidi kõrgemat hinda küsida.

4,0 on juba hoopis teises klassist.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

tegelt mu hing ihkaks Stingrayd :cool:

aga oleks vaja nagu iga päev sõita. pühapäeva autoks 4.0 sobiks...aga kahte autot osta ei jaksa.
tähendab...kas 3.0 v8 mootor võib saada nuhtluseks, või peab ennast samamoodi üleval nagu 2.5

ja kas need e34 3.0l vahepeal mingeid üleminekuid ka läbi elasid?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Nikasil ploki asemel tuli Alusil'iga plokk. Eelistatud on viimane aga pole kuulnud, et siin kellelgi Nikasili kulumisega probleeme oleks olnud. Kütusena tuleks kindlasti kasutada 98't.

Automaadiga 530 võib pettumuse valmistada.
Viimati muutis raimo_r, 02.03.2006 13:11 30, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Mootorist (M50 vs. M60) tulenevat kulude erinevust ma eriti ei kardaks. Kui enne ostu saad kuidagi ära kontrollida milline on silindrite olukord (ikka see nikasil jama)
Pigem ma umbusaldan automaat kasti. Nii eero kui raivo on sellega hädas olnud, nagu nende teemadest lugeda.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

ksjuures ma mingi kuu tagasi vihkasin automaati, nüüd ei taha manualile eriti mõelda enam :|
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

raimo_r kirjutas:
Automaadiga 530 võib pettumuse valmistada.
...millises osas ?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

edasimineku osas. see V8 ja +20kW ei ole tegelikult väga suur vahe edasimineku suhtes.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

raimo_r kirjutas:edasimineku osas. see V8 ja +20kW ei ole tegelikult väga suur vahe edasimineku suhtes.
:D Lõputu teema, kõik oleneb millistel eesmärkidel auto ostetakse.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kait kirjutas:ksjuures ma mingi kuu tagasi vihkasin automaati, nüüd ei taha manualile eriti mõelda enam :|
Kui ma kirjutasin, et umbusaldan atm kasti siis mitte sellepärast, et
ma tahaks "õige mehe" kombel käsitsi vahetada käike vaid lihtsalt
jõle jama on kui keset pikemat sõitu lööb avariireziimi kasti (nii nagu siin raivol oli) ja ei saa enam edasi ega tagasi.
Manuaaliga on sellesmõttes julgem tunne.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

ahjah. okei...noo samas, kas seda on atm puhul tihti juhtunud...või lihtsalt ebaõnn?
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Siit teemast saad ehk midagi...
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=15646
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mina ütleks, et kui juba otsustada V8 peale minna, siis võtta ka kõik, mis võtta annab. See +50kW ja +100Nm mis lahutavad 3.0 4.0-st on vägagi märgatavad. Muud kulud on pea samad (3.0 vs 4.0).
3-liitrine võrreldes 2.5l R6-ga nõuab ikka veidi rohkem: kaks plokikaant ja selle tihendit, 32 klappi ja 4 nukkvõlli, 8 küünalt ja süütepooli, 2 lambdat ja katti, kolm ketti (neist üks väga pikk), hunnik saalesid jne.
Märgiks ka ära, et praeguste külmadega ja kõva kohapeal käiamisega ei tule kulu alla 16l kuidagi (V8 ei ole linnaauto). Ja minuteada toodetakse Nikasili saksa turule siiani. Aga see ei ole eriline probleem ka, kui auto saksast pärit.
Teisalt olid V8 mudelid muidugi parema varustusega, baasvarustus oli pea sama, mis Executive mudelitel (nt. 4x el. aknad ja udutuled).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Mis automaati puutub, siis olen mina valmis oma varasemast optimismist taganema, et pole sel 5-käigulisel automaadil häda midagi. Sellele teemale oli ülevalpool viidatud ka juba ja võimalus täpselt lugeda.

Ise saan täna oma auto põhjalikult remonditud kastiga tagasi. Sinna on siis pandud sisse see krdi korv, mis neil järgi annab, tugevdatud variant - seda nõrgemat enam uuena ei saagi. Ja nüüd peaks kestma kuni surmani.

OT: aga kuna kasti remondisoleku aja sõitsin ringi jeebiga ja see meeldima hakkas, sisi nüüd kindlas plaanis X5 ost ja see 540 kipub nagu üle jääma..
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ma olen täiesti veendunud, et kui seda autot kasutada liiklemiseks, siis peab ka see kast vastu.

Kiirendusvõistlused jms on igale kastile raske katsumus.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8460
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Minu teda ei ole Eero kuskil kiirendamas käinud aga eks ta täpsustab ise.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

tänud priitv8...samas pole eriti tänulik, kuna see 530 tõesti meeldis (:
aga pole piisavalt ressursse, et "kahte" mootorit remontima hakata.

kül jõuab kunagi 4liitrini ka.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

iga mootor jääb kunagi lahjaks. endal see kirutud 4,0 95a.(niklas) Siiamaale pole täheldanud mingeid hälbeid mootori töös.

Ja targad vastake miks peaks sõitma 98ga mitte 95 ga.
Kasutan juba viimased 5 aastat Statoili teenuseid ja tagumik ütleb et 95 euroultimaga liigub auto paremini kui 98 euroultimaga.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Vaata SEDA ja lisaks loe SEDA :)
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kui sa kahtled, kas valida 525 või 530 (v8), siis pigem soovitan sul nõudmisi natuke tagasi tõmmata ja 525 valida.
Kui sa aga valiks juba 3.0 või 4.0 vahel, siis pigem 4.0

Aga nagu priitv8 eespool mainis, siis tolle 525 hooldekulud on kindlasti väiksemad.
Eriti kui just linnas liigelda (jm hooldekulu silmas pidades).

Selles 5käigulises automaadis olen ka ise pettunud ning nagu näha, siis paistab see tõsine haigus ka E38'te küljes olevat. Muudkui loe ja imesta, et kellel see kast jälle tuksi läks.
Kolmeliitristel peab vist see kast vähe paremini vastu.
530d
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Raivo kirjutas:Kolmeliitristel peab vist see kast vähe paremini vastu.
100% identsed kastid need ei ole. 4.0 all on küll pmst sama kasti tugevdatud versioon. Aga jah, miskipärast pole nendest 5HP30 muredest 5HP18 juures suurt midagi kuulda.
3.0 - A5S310Z (ZF.i 5k kast 5HP18, 310Nm)
4.0 - A5S560Z (ZF.i 5k kast 5HP30, 560Nm)

Ja veel kütusekulust rääkides (miks ma ütlen, et V8 [tegelikult suvaline suurem mootor] pole linnaauto) - kõige hullemini kulutab ta kütet kohapeal tühikäigul käies (minu oma 1.6-2.2 l/h). No ja praegu ei kannata just kuskil seisva mootoriga autos istuda ju, lisaks väga väikene keskmine edenemiskiirus Tallinnas, seega ka 16l/100-le.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

Selge, suured tänud. Suutsite mind maa peale tagasi tuua. Ning jään siis 2.5l juurde veel.
Käiku läks üks punane kirss...valge kiviga :cool:
Eks järgmine nädal näis.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

:D Pole sellel kahepoolesel häda midagi.
Hoolitsevat kätt ja mõistlikku meelt, ning sõidurõõmu küllaga.
Loodab siis varsti näha ja käega katsuda.

Tervitades,

Margus.

Edit: ega juhuslikult 93a. masinaga tegu pole... :D
hele liist ja valge nahk...
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Henrik88 kirjutas: Ja targad vastake miks peaks sõitma 98ga mitte 95 ga.
Kasutan juba viimased 5 aastat Statoili teenuseid ja tagumik ütleb et 95 euroultimaga liigub auto paremini kui 98 euroultimaga.
põlemistemperatuur on kõrgem, tekib vähem jääkaineid, eelkõige väävlit mis sellele nikasilile hea ei ole.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

Margus525i kirjutas::D Pole sellel kahepoolesel häda midagi.
Hoolitsevat kätt ja mõistlikku meelt, ning sõidurõõmu küllaga.
Loodab siis varsti näha ja käega katsuda.

Tervitades,

Margus.

Edit: ega juhuslikult 93a. masinaga tegu pole... :D
hele liist ja valge nahk...
ei 2,5 on päris mõnus, kere kuidagi jässakas on aga see r6 teeb head tööd.
mingid viisakamad rattada alla saab siis näitan...heheh.
aga ja 93 aasta...valge (helehelehall pigem) nahk ...aga misasi on hele liist?
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Iluliistud salongis olid vist heledam nn. puit :roll:

Kui räägime samast autost, siis salong jube kena selles 525-es :D
Vasta