Kolmene luksuslaev saabub septembris
Kolmene luksuslaev saabub septembris
Septembris jõuab turule BMW 3. seeria kupeemudel, mille iseloomustamiseks sobib paralleele otsida spordi terminoloogiast kiiremini, kõrgemale, kaugemale. Kolmese luksuslaeva põnevaimaks tehnoloogiliseks uuenduseks võib lugeda mudeli 335Ci uudset otse-sissepritsega varustatud kuuesilindrilist bi-turbo bensiinimootorit.
Paljudel turgudel saab kolmene kupee kindlasti kassahitiks, sest erilise disaini, innovatsiooni ja sõidumugavuse poolest konkurentidest eristuv uudismudel on tõesti hästi õnnestunud. Eestis pole kupeemudelid kunagi küll ülimenukad olnud, ent nende populaarsus kasvab aasta-aastalt ja seetõttu võib ennustada uudismudelile müügiedu ka Eestis.
3. seeria kupeemudeli kolmas põlvkond paistab silma eelkõige suuruse, luksuse ja mitmete uuenduste, sealhulgas uudse turbomootori poolest. Tegelikult vaatab innovatsioon vastu nii kasutatud materjalidest, tehnoloogiatest kui disainist.
Tehniliste näitajate poolest sarnaneb kupee sama seeria uuele sedaanile ja universaalile. Kui võrrelda aga varasema 2-ukselise mudeliga, on erinevused väga suured. Uus kupee on pikema kerega, lai telgede vahe, pikk kapotiosa ja madal kaarjas katusejoon annavad sõidukile elegantse välimuse. Esiosas jäävad silma uuendatud esivõre ja uue ehitusega esituled. Auto väljatöötamisel on kasutatud ka mitmeid uusi kergmaterjale, mis muudavad uudismudeli eelkäijast 10 kg kergemaks vaatamata gabariitide suurenemisele.
Septembris jõuavad esimesena müügile mudelid 325i Coupé ja 335i Coupé. Mõlemad on varustatud uue bensiinimootoriga, millel alumiinium-magneesiumkomposiidist silindriblokk. 335Ci uudne 6-silindriline bi-turbo bensiinimootor annab võimsuseks 306 hj ja kiirenduse 0-100 km/h 5,5 sekundiga. Uus topelt-ülelaadimisega mootor on ökonoomne ja varasemast mootorist lausa 70 kg kergem, sõiduki keskmine kütusekulu on 9,5 liitrit 100 km kohta.
325Ci on varustatud 2,5-liitrise 6-silindrilise Valvetronic bensiinimootoriga. See annab auto võimsuseks 218 hj ja kiirenduseks 0-100 km/h 6,9 sekundit. Keskmine kütusekulu 100 km kohta on 8,4 liitrit. Mõlema mootoriga mudeli baasvarustuses on 6-käiguline manuaalkäigukast, ent saadaval on ka BMW uudne automaatkäigukast.
Uue kupeemudeli standardvarustusse kuulub dünaamiline stabiilsuskontroll DSC+, mis töötab ideaalselt koos täiustatud ja eelkuivatusfunktsiooniga pidurisüsteemiga. Lisavarustusena saab valida ka aktiivse roolivõimendi, mis täiendab veelgi DSC+ funktsioone. 50:50 kaalujaotus muudab auto käsitsemise hõlpsaks kõige erinevamates teeoludes ja tagab optimaalseima sõidudünaamika.
Kolmese kupee varustusse kuulub hulgaliselt nii juhi kui kaassõitjate turvalisust tagavaid tugisüsteeme. Standardvarustuses on muuhulgas Xenon-esilaternad, millele saab lisana juurde tellida adaptiivsete esitulede süsteemi. Tagatuled on varustatud süsteemiga, mis järsul hädapidurdamisel või ABSi rakendumisel annab taga sõitvale juhile ohust märku intensiivse LED-valgusega pidurituledel.
Sügisel laiendab BMW veelgi 3. seeria kupeemudelite valikut, alustades bensiinimootoriga mudeli 330Ci ning diiselmootoriga 330Cd tootmist. Uus kupee tuleb müügile ka BMW innovaatilise neliveosüsteemiga xDrive.
Septembris esimesena turule jõudvaid mudeleid 325Ci ja 335Ci on võimalik juba praegu tellida. Nende mudelite maksumus baasvarustuses algab 325Ci puhul 569 000 kroonist, 335Ci baashind on 671 000 krooni. Eestis lisab AS United Motors uue auto ostmisel lisaks tehasegrantiile omalt poolt veel kolmanda aasta lisagarantii, samuti muud siinsele kliendile mõeldud Kuldkliendiprogrammi eelised.
auto24
Paljudel turgudel saab kolmene kupee kindlasti kassahitiks, sest erilise disaini, innovatsiooni ja sõidumugavuse poolest konkurentidest eristuv uudismudel on tõesti hästi õnnestunud. Eestis pole kupeemudelid kunagi küll ülimenukad olnud, ent nende populaarsus kasvab aasta-aastalt ja seetõttu võib ennustada uudismudelile müügiedu ka Eestis.
3. seeria kupeemudeli kolmas põlvkond paistab silma eelkõige suuruse, luksuse ja mitmete uuenduste, sealhulgas uudse turbomootori poolest. Tegelikult vaatab innovatsioon vastu nii kasutatud materjalidest, tehnoloogiatest kui disainist.
Tehniliste näitajate poolest sarnaneb kupee sama seeria uuele sedaanile ja universaalile. Kui võrrelda aga varasema 2-ukselise mudeliga, on erinevused väga suured. Uus kupee on pikema kerega, lai telgede vahe, pikk kapotiosa ja madal kaarjas katusejoon annavad sõidukile elegantse välimuse. Esiosas jäävad silma uuendatud esivõre ja uue ehitusega esituled. Auto väljatöötamisel on kasutatud ka mitmeid uusi kergmaterjale, mis muudavad uudismudeli eelkäijast 10 kg kergemaks vaatamata gabariitide suurenemisele.
Septembris jõuavad esimesena müügile mudelid 325i Coupé ja 335i Coupé. Mõlemad on varustatud uue bensiinimootoriga, millel alumiinium-magneesiumkomposiidist silindriblokk. 335Ci uudne 6-silindriline bi-turbo bensiinimootor annab võimsuseks 306 hj ja kiirenduse 0-100 km/h 5,5 sekundiga. Uus topelt-ülelaadimisega mootor on ökonoomne ja varasemast mootorist lausa 70 kg kergem, sõiduki keskmine kütusekulu on 9,5 liitrit 100 km kohta.
325Ci on varustatud 2,5-liitrise 6-silindrilise Valvetronic bensiinimootoriga. See annab auto võimsuseks 218 hj ja kiirenduseks 0-100 km/h 6,9 sekundit. Keskmine kütusekulu 100 km kohta on 8,4 liitrit. Mõlema mootoriga mudeli baasvarustuses on 6-käiguline manuaalkäigukast, ent saadaval on ka BMW uudne automaatkäigukast.
Uue kupeemudeli standardvarustusse kuulub dünaamiline stabiilsuskontroll DSC+, mis töötab ideaalselt koos täiustatud ja eelkuivatusfunktsiooniga pidurisüsteemiga. Lisavarustusena saab valida ka aktiivse roolivõimendi, mis täiendab veelgi DSC+ funktsioone. 50:50 kaalujaotus muudab auto käsitsemise hõlpsaks kõige erinevamates teeoludes ja tagab optimaalseima sõidudünaamika.
Kolmese kupee varustusse kuulub hulgaliselt nii juhi kui kaassõitjate turvalisust tagavaid tugisüsteeme. Standardvarustuses on muuhulgas Xenon-esilaternad, millele saab lisana juurde tellida adaptiivsete esitulede süsteemi. Tagatuled on varustatud süsteemiga, mis järsul hädapidurdamisel või ABSi rakendumisel annab taga sõitvale juhile ohust märku intensiivse LED-valgusega pidurituledel.
Sügisel laiendab BMW veelgi 3. seeria kupeemudelite valikut, alustades bensiinimootoriga mudeli 330Ci ning diiselmootoriga 330Cd tootmist. Uus kupee tuleb müügile ka BMW innovaatilise neliveosüsteemiga xDrive.
Septembris esimesena turule jõudvaid mudeleid 325Ci ja 335Ci on võimalik juba praegu tellida. Nende mudelite maksumus baasvarustuses algab 325Ci puhul 569 000 kroonist, 335Ci baashind on 671 000 krooni. Eestis lisab AS United Motors uue auto ostmisel lisaks tehasegrantiile omalt poolt veel kolmanda aasta lisagarantii, samuti muud siinsele kliendile mõeldud Kuldkliendiprogrammi eelised.
auto24
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Teoreetiline võimalus on, et nad sellist poliitikat ajavad, sest ligi 200K EUR välja käinud pensionär M6 roolis võib ennast seaks vihastada kui üle poole odavam M3 mööda purjetabe36forever kirjutas:Uus m3 tuleb V8 mootoriga.
Miks ei tohi M6-st kiirem olla?
Need autod on üldse erinevatele inimestele ja m6 ostjaskond selle all ei kannata.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu