Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
www.bmw.com'is ka mõningaid ametlikke materjale üles pandud.
Ja mulle see uus 3 coupe küll väga meeldib. Pole ta nii paksuke midagi, pere paksukese tiitel läheb küll mõnede teiste vahel jagamisele (esimene kandidaat ilmselt 6).
üli üli kena kena. suht agressiivne. tundub, et bmw pöördub tagasi juurte juurde. võib siin vist juba vaikselt tulevikku ennustada ja ette kujutada näiteks aastat 2006 + 10. et kuidas need sedaaniga võrreldeks teistsugused laiemad tagatuled ja muud detailid masina välimuse võrreldes sedaaniga kordades aegumatuks on muutnud.
kui jutt juba vanemate mudelite peale läks, siis minu lemmikud on e36 coupe ja nüüd siis see uus. e46 on minuarust natuke ebaõnnestunud kui m mudel välja jätta. silmale jah ilus vaadata aga muidu liiga tavaline. selline tavaliselt ilus, kumer, sile. eba bmw-lik. tundub maru massiivne. nagu oleks tegu mingi mercedesega. kui e46-le näkku vaatad siis sõna ''sõidurõõm'' sealt küll välja ei loe.
muidugi kui nüüd norida, siis esirattad võiksid veel paari kriipsu võrra eespool olla. lisaks sportlikust vähendaks massiivsust. muidu liialt nagu uus kuuene.
auktagavarakummis kirjutas:muidugi kui nüüd norida, siis esirattad võiksid veel paari kriipsu võrra eespool olla. lisaks sportlikust vähendaks massiivsust. muidu liialt nagu uus kuuene.
lihtsalt mõte.
Vaadates neid pilte, siis minu meelest on küll vähemalt see asi proportsioonis- kui esiratas veel eespool oleks, siis hakkaks asi juba sinna kiskuma, et suunatuli lõpeb seal, kus tiivakaar algab. See oleks juba natuke... krt ei oskagi esimese hooga õiget sõna leida... pehmelt öeldes imelik, ma arvan...
võibolla tõesti. aga kapoti suhtes natuke liiga keskel see ratas minu arust siiski on. äkki võiks siis kogu esiosa esiukse eesmise ja esiratta tagumise osa pealt pikem olla. ütleme nii et ta ei häiri aga lihtsalt võiks muidu läheb asi liiga pesooks kätte ära, mil pärast esiratast tuleb veel 3 meetrit ninaosa. bmw kaubamärk läbi aegade ikka olnud ideaalne kaalujaotus, nurkades rattad ja mootor tagapool esisilda, mitte üle nina kõõkumas nagu paljudel esiveolistel.
Nooh, eks me võime pildi põhjal ju jahvatama jäädagi, aga ma kaldun arvama, et kui ikka ükskord selline tänavapilti ilmub, siis on asi ikka üsna bro Samas arvan ka, et disainerid on piisavalt igasugu variante proovinud ja oletatavasti on see lõplik variant ka parim
Vaadake ometi seda pilti- ilus sale ja sihvakas teine
aga kuule aare tead mis teeme? teeme õige nii, et sul on raudbetoon õigus olgu see ratas kus on. kogu pakett on ikka närvesöövalt hea. ja täpselt nii - pilt on 1 asi, aga uus cõup selveri parklas ninaeest mööda veeremas hoopis teine asi. või lausa kolmas asi. igatahes pilt ja elu täistotaalselt kaks eri asja.
Eks näe, kuidas ta elavalt välja näeb, ilmselt oluliselt parem kui piltidel. Meeldib see, et uus 3-ne jäi õnneks ära retsimata flame-surfacing ja convex-concave hullusest, millega said pihta Z4, E60 ja E65. Teatud nurkade alt valguse peegeldumisel näevad need mudelid välja nagu oleks halba keretööd tehtud peale suuremat mõlkimist Nagu ikka uuemate bemmi mudelite puhul nõuab see kere 18+ velge, et rattakoopad korralikult ära täita ja saba on ka veidi pikk minu maitse jaoks
Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Muhv kirjutas:Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Juss kirjutas:Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Ärge unustage, et 3-ne on BMW cash-cow ja mainstream auto. Sellega ei tahetud teadlikult liigseid riske võtta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Juss kirjutas:Kui oodati midagi enamat. Nagu ülalt näha nende cash-cow toetaja läheb tulevikus üle viiesele.
Ole mureta, mainstream saksamaa (igal aastal registreeritakse 3.5 miljonit uut sõidukit) ostab endiselt väikeseid ja diiselautosid. Sakslaste elu on raskeks läinud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Muhv kirjutas:Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Oh teid, radikaliste Ma olen ilmselt piisavalt vanamoodne vanainimene (ikkagi juba 31), et kaldun eelistama evolutsiooni revolutsioonile. Nõus, et E60 ja E65 on igati bold disainiga masinad, aga klassikalises mõistes ilusateks neid pidada on raske - tehnilised, kohati isegi närvilised, küsitavate proportsioonidega, üledisainitud on enamlevinud asjatundlik kriitika. Kuigi kõigele vaatamata müüs E65 üle ootuste hästi. Keegi suurmees lasi bmw-s ikkagi tilga püksi klientide võimaliku polariseerumise pärast ja tõmbas veidi disaineritel kaelarihma koomale. Vähemalt mõneks ajaks
pakun, et see kõik on ju juba olnud. ärgem unustagem näiteks e36 kerega bmw-d. suudate ette kujutada inimeste reaktsiooni kui esimeselt tehasest veerenud e36-lt tutvustamiseks kardin pealt tõmmati. kujutan ette neid nägusid, et tohho tonti nii kole. milleks neid kandilisi tulesid vaja. nagu ford sierra. eelmine e30 oli palju ilusam. bmw-l ju alati olnud neli ümmargust eraldi tuld. appi kui kole. jne.
aga mis toimub praegu. e36 näeb vanusele vaatamata endiselt suht modern ja ilus välja. sest kanttuli sai standardiks. tundub, et bmw suudab lihtsalt kuidagi ajast ees olla.