E39 tänases Autolehes

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

E39 tänases Autolehes

Postitus Postitas Aare »

Jääb vaid imestada suleneegrite taiplikkust.

Ma sain ikka targemaks, et E39 on sama töökindluseta auto nagu 87. a Sierra. Sillad muudkui kolisevad, amordid tilguvad ja roolilatt tuleb 100 000 järel vahetada. :?

Klubi võiks väikese märgukirja kirjutada sinna AL-i, las küsivad kasvõi siit siis. Eelmine E34 artikkel oli ka vigu täis, esile oli tõstetud vähe esinevaid asju, pooltest mootoritest polnud üldse juttu ja piltidel olnud peldiku järgi jäi tõesti mulje, et E34 on ikka üks juust, mida osta ei maksa. Ostke parem Mazda 323, sest nagu eelmine leht kirjutati, ei ole sellel muid probleeme peale 300 krooniste stabikakontide.

Sedasi ikka ei ole, et mingi vend imeb pastakast lugusid välja.....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
juut
Huviline
Postitusi: 138
Liitunud: 06.01.2005 18:21 42

Postitus Postitas juut »

looda aga parandust :D need tainad panevad ise 0.8 daihatsuga ringi ja muutuvad roheliseks kui näevad autot millel on silindreid rohkem kui 3
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Tehnikamaailma artikkel oli sellessuhtes jah oluliselt asjalikumalt ning pädevamate inimeste poolt kirjutatud.

Ühesõnaga mulje jäi, et sõidurõõmu on tohutult, kuid auto laguneb sama palju! :evil:
530d
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8455
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Minu arust oli AutoBild eestis väga hea artikkel kus oli kasutatud autoks e39.
Kiitis et vigu vähe sellise vana auto (10a)kohta ainuke nõrk koht ikka esisild ja kiiresti kuluvad pidurikettad.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

No kui 100 000 pealt tuleb 14 tonni maksev roolilatt nii "rutiinse kuluna" välja vahetada, siis noo ma ei tea... :roll:

Täitsa huvitav, kuskohast selliseid asju välja imetakse..... :shock:

Kui keegi räägib, et 300 000 sõitnud Mondeol on roolilatt tavaline lugu, siis võiks veel uskuda.

Eriline mõnu on veel see esisilla kiire lagunemise teema - nimetage mõni mark, millel saab selle originaaliosadega alla 10 K remonditud. Eks ta laguneb samakiiresti kui teistel.

Lihtsalt mingi rahvajutu järgi imetakse pastakast välja lugusid välja. Minul on kolm uuema aja jaapani kesksedaani olnud ja kõigiga on suur jama ja viiekohalised arved kaks korda aastas tavaline asi. Kui aga AL kasutatud autode arvustusi lugeda, siis pole seal rohem probleeme kui 300 kroonised stabikapuksid ja kinnijääv käsipidur :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: E39 tänases Autolehes

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:.. ja piltidel olnud peldiku järgi jäi tõesti mulje, et E34 on ikka üks juust, mida osta ei maksa.
Ei tea jah, kust nad neid autosid pildistamiseks välja võtavad. See tänane E39 nägi salongist ka päris jube välja minuarust. Ja kõik ainult ühe inetu raadio pärast.
Või noh, raadio ise polegi nii inetu, aga seal armatuuris oli ta küll nagu sadul sea seljas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

No kui 100 000 pealt tuleb 14 tonni maksev roolilatt nii "rutiinse kuluna" välja vahetada, siis noo ma ei tea...


Teadmiseks et E36 sama asi soovituslik teha.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

DaveW kirjutas:
Henrik88 kirjutas:No kui 100 000 pealt tuleb 14 tonni maksev roolilatt nii "rutiinse kuluna" välja vahetada, siis noo ma ei tea...


Teadmiseks et E36 sama asi soovituslik teha.
Kas ongi siis nii hull asi nende E39'ga, et igal õlivahetusel vahetad paari kilo eest pukse lisaks ja roolilatt üle 100 kilo vastu ei pea?
Vaatan siin hetkel ühte E39 540iA 1998 aastast, kuid sellise jutu peale lähen E39 küll kauge kaarega mööda.
usu jah mida naised saunas rääkisid :D :D :D
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Raivo kirjutas:Aga mõtle millist sõidurõõmu sa selle lõivu eest saad :cool: Ning sõida siis vähem, kui arvad, et auto liiga kulukaks muutub :D
See kõlab nagu Oskar Lutsu "Kevade". Sõida pool, aga sõida hästi. ;)

jJanno
exTouring
DaveW
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 11.04.2005 16:15 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas DaveW »

jjanno kirjutas:Tere
Raivo kirjutas:Aga mõtle millist sõidurõõmu sa selle lõivu eest saad :cool: Ning sõida siis vähem, kui arvad, et auto liiga kulukaks muutub :D
See kõlab nagu Oskar Lutsu "Kevade". Sõida pool, aga sõida hästi. ;)

jJanno
see ei oleks lahendus, sõita peab sama palju saama ;)
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ja jutt jätkub uues teemas. Et mitte liiga off-topic'ut ajada.
530d
Vasta