51. leht 126-st
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 06.12.2011 18:53 35
Postitas BMW Rh+
Sisu võiks ikka originaal jääda, see e39 sisu näeb ikka väga porr ja "poolik" välja.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 06.12.2011 23:54 58
Postitas ozzu
Valge liistu ring tumedaks või puit ja org makk sisse või becer ja oleks bro aga mis siin ikka heietada
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 07.12.2011 12:34 48
Postitas Tarmo
Ma ei tea, minu silma küll ei häiri see e39 sisu seal E9 sas. Väga viisakalt teostatud minu arust.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 10:04 56
Postitas Slava_323
Dakar yellow 525 tds. ( peaks olema individual värv ) Sõidab Jõhvis ringi. Samuti olemas e36 comapct M pakett sama värvi meie linnas.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 10:47 44
Postitas lauri105
See auto meenutab mulle rohkem Tallink-i taksot
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 10:58 36
Postitas Zipp
Pesu, facelift ja m-pakett teeks asja väga eriliseks ja värskeks
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 15:15 11
Postitas TambetB
Olen näinud dakar yellow Bmw E36 touringut mitu korda nõmmel, kuramuse kena näeb välja!
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 15:16 47
Postitas Henri.
Tambet, see on kasutaja "
Tiho" oma. 323i.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 15:18 21
Postitas TambetB
Henri_J kirjutas:Tambet, see on kasutaja "
Tiho" oma. 323i.
Selge, saangi lähemalt uurida
Olen ka varem üritanud leida foorumist
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 17:16 52
Postitas Slava_323
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 17:56 03
Postitas Henri.
Slava_323 kirjutas:see banaani värv lives vägagi huvitav/.../
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 18:13 22
Postitas TambetB
Minuarust see viimane ei ole kena. Kvaliteeti ei ole või pole hea pilt.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 08.12.2011 19:28 04
Postitas Pavel_V
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 09.12.2011 02:50 52
Postitas captjones1
sellist maali tahaks seinapeale nagu see viimane pilt
väga 5 kvaliteet
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 12.12.2011 20:49 54
Postitas ErrEmm
Kas selline esistange on E28-l originaal või on ise tehtud?
Natuke sahka meenutab aga üsna ilus isegi. Hind ka täitsa okei sellises korras masina kohta.
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... id-1898202
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 12.12.2011 21:02 11
Postitas captjones1
Siin on veel üks selline stanks :
http://image.eurotuner.com/f/25626875/e ... +front.jpg
Näeb päris odav& õbluke välja
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 12.12.2011 21:29 43
Postitas oo7
See stange on alpina tuningu oma (arvatavasti koopia). Mulle selline meeldib eriti haide juures, kuna sel on selline terav nurk keskel.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 12.12.2011 21:44 08
Postitas coley
Natuke offtopic aga samas Teema pealkirjaga haakub:
Väga kaunis üleskutse StanceWorksi asutaja Mike Burroughs'i poolt järgnevaks aastaks - kahjuks küll vaid inglise keeles aga kes mõistab see ilmselt ka ise nõustub tema kirjutatuga:
A Common Spark:
http://www.stanceworks.com/2011/12/common-spark/
Rohkem sallivust!
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 15.12.2011 21:11 36
Postitas JorgenP
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 09:54 22
Postitas Slava_323
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 09:55 27
Postitas Zipp
260 000km järjest? Sinu oma?
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 10:04 02
Postitas Slava_323
Ei ole minu oma ja vist pole järjest ka. Ma ikka 10-15 vahel vahetan. Üht teemat sirvides netis tulid siukesed õudused ette. Piltide väitel castrol üks xxxxx võrreldes kas või Lukoil õliga. Mõned näited veel...
30 000km 0w40 Castroliga.
Mobil 0w40 ( USA turu jaoks õli ) Mootor siis 2.8i M52
....
Ei tea kas tasub uskuda, aga mõni pilt õudne!
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 13:33 32
Postitas Raas
Kas see ülemine teema pold mitte selles, et keegi ostis auto (E46 R6) ja sõitis 100 000+km maha ilma õlivahetuseta? Kui auto enam hästi ei töötanud, alles siis läks töökotta. Mingi aeg käis siit foorumist läbi, sarnased pildid igatahes.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 15:13 27
Postitas Reimers
Eks pildid ole nii ja naa kuid kaua lasta eks siis nii ka juhtub
Eestis oli vist juhtum kus üks lasi oma Mazda 6ga mingi 100tkm kuna ta ei olevat teadnud et oli peab vahetama
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 17:53 48
Postitas oo7
Üks tuttab kunagi, kes töötas Mersu esinduses teadis rääkida, et samamoodi toodi üks A klass kohale, mis enam tööle ei läinud, õlikork alt lahti tehes ei tulnud midagi ja siis ütles, et karteri alt ära võttes avanes sama pilt.
Omanik ei teadnud, et autol õli peab vahetama
Eriti imelik, et olevat meessoost isik olnud.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 20:11 13
Postitas Randofer
oo7 kirjutas:Omanik ei teadnud, et autol õli peab vahetama
Eriti imelik, et olevat meessoost isik olnud.
Ooperilaulja ehk
Mootor läks häälest ära
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 16.12.2011 22:37 11
Postitas oo7
Ega normaalne mees vist a klassiga ei sõidagi
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 17.12.2011 17:43 53
Postitas --kala--
aeglaselt lühikesi ottsi sõites tekib seda ja väga palju. Auto seismine pikalt aitab ka kaasa.
Suuremalt jaolt on sellised mootorid vanematematel kodanikel kellel vähe sõite.
VAhepeal tuleb vanemate autode eest ka hoolt kanda ja torud korralikult tühjaks lasta.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 17.12.2011 18:28 44
Postitas Martin1
--kala-- kirjutas:aeglaselt lühikesi ottsi sõites tekib seda ja väga palju. Auto seismine pikalt aitab ka kaasa.
Suuremalt jaolt on sellised mootorid vanematematel kodanikel kellel vähe sõite.
VAhepeal tuleb vanemate autode eest ka hoolt kanda ja torud korralikult tühjaks lasta.
Täpselt. Kõige hullem on kui külma mootoriga lühikesi otsi kruisitakse. Siis juhtubki mootoriga nii. Kui lühikesed sõidud koguseg siis võiks õli tihedamalt vahetada ka kui tehas tahab uutel masinatel.
Mul juba autokoolis rääkis sõiduõpetaja esimeses tunnis et korra nädalas tuleb mootor punasesse lasta ikka, muidu tahmab ära
A ja oo7, mäletan et kunagi olevat mika häkkinenil olnud ka A-klass, AMG küll
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitatud: 18.12.2011 15:30 38
Postitas Marko S
Ilmselt paljude jaoks on selline mudelinimetus nagu
333i võõras ja mõeldakse, et tegemist kellegi aretusega.Kui nii võib öelda, siis jah.Tegemist siis Alpina & Bmw Motospordi ja LAV'i ühistööna sündinud
"monster". Neid tehti maailmas vaid 204tk ja Lõuna-Aafrika turu jaoks.Special Edition nagu nad ise seda kutsusid. Siin mõned numbrid, mida nad saavutasid :
The BMW 333i was developed by BMW South Africa, BMW Motorsport & Alpina, and was produced between 1985 & 1987. It was created to compete with the Mercedes 190E 2.3-16, and although BMW Germany was developing the M3, BMW SA chose the more traditional six cylinder route to produce its own potent 3-series.
The selected engine came from the 733i, which was chosen due to its free-revving character, and in many ways the 333i is considered to be a smaller version of BMW SA’s 745i, which was powered by the engine from the BMW M1. The design specification was intended to be similar in concept to the Alpina B6, and many Alpina parts were used.
Only 204 examples were made, with most of these being entered for Motorsport competition in South Africa. One vehicle was exported to BMW UK, with another 3 or 4 imported into the UK privately.
Fuel consumption averages around 18-25mpg, it uses little oil and exhaust emissions are extremely low. Help and information from BMW South Africa has been excellent.
1985 BMW 333i
Year 1985
Make BMW
Model 333i
Engine Location Front
Drive Type Rear Wheel
Weight 3100 lbs | 1406.2 kg
Performance
0-60 mph 4.5 seconds.
Engine
Aspiration/Induction Turbocharged
Displacement 3210.00 cc | 195.9 cu in. | 3.2 L.
Horsepower 450.00 BHP (331.2 KW) @ 5000.00 RPM
Torque 520.00 Ft-Lbs (705.1 NM) @ 3000.00 RPM
HP to Weight Ratio 6.9 LB / HP
HP / Liter 140.6 BHP / Liter
Gears 5
Transmission Manual
Ja mõni pilt :