7. leht 9-st

Postitatud: 12.07.2006 22:44 25
Postitas Raas
raimo_r kirjutas:isegi sellest priitv8 videost on "jõnks" käiguvahetusel ju täiesti arusaadav
Sel juhul tuleb vähem talda anda, tasa tasa kiirendada :D

Postitatud: 19.02.2007 15:19 32
Postitas raimo_r
m5
v10
turbo x 2

Pilt

Postitatud: 19.02.2007 15:25 34
Postitas Raivo
Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?

Postitatud: 19.02.2007 15:31 43
Postitas raimo_r
Just got the BMWCar magazine and reading it as i type. The twin turbos are not actually located under the hood. They are under the rear bumper!!, where the rear silencers used to be. The charged air is forced back via a pipe leading along the passenger side of the car, hidden by the sill. Up through the wheelarch, the pipe leads directly to the huge, custom made intercooler which is mounted in the front of the engine bay.
The guy who owns it Ron is a millionaire with a lot of spare cash and seems to have written a blank cheque to get this conversion done. He's owned 75 cars. Power is claimed to be 800bhp. He owns Currency Motors and will build ten cars with the twin turbos for $350,000 each. The problem comes from the oil and electrics being run underneath the car to supply the turbos. But you get over the problem of heat dissipation if they were located under the hood. The engine has been left alone. It took 4 months to crack the electronics and do the remapping. Developing and testing the hardware took 4 months too. Turbo lag problems - no says the owner as the hybrid design minimizes lag and maximizes responsiveness. Transmission has been left alone!!
Their website is www.currencymotorcars.com

Postitatud: 19.02.2007 15:49 18
Postitas Ilves
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Ajakiri käes ja läbi loetud ;) Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.

P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin ;)

http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50

Postitatud: 19.02.2007 22:04 44
Postitas Relk
Ilves kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Ajakiri käes ja läbi loetud ;) Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.

P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin ;)

http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50
Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. ;) Muidu on tegu science fiction'iga.

Postitatud: 20.02.2007 09:12 28
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. ;) Muidu on tegu science fiction'iga.
Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnud ;)

Postitatud: 20.02.2007 13:58 39
Postitas Relk
Ilves kirjutas:
Juss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. ;) Muidu on tegu science fiction'iga.
Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnud ;)
Ma niisama nokin.

Teemasse ka:

Juhtusin eile viimast Top Gear'i vaatama. Testiti Brabus SL'i (730hp, 1100nm piiratud 1320nm'ilt). Tehti ka selle autoga ringi aeg ja kui palju seltsimees stig ka ei oleks pingutanud sõitis ta välja täpselt sama aja mis M5 507hp nelja ukseline sedaan). Hp pole ainukesed, mis hea tulemuse annavad. It's all in the hips.

Mitte et kõnealuse saate tulemusi saaks absoluutseteks pidada, kuid minu arust on see siiski kiitus M5'e.

SL - 374hp/t
M5 - 278hp/t

Postitatud: 23.02.2007 15:49 39
Postitas ryan
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
800 hobust olemas :P http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33

Postitatud: 23.02.2007 15:53 53
Postitas aise
ryan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
800 hobust olemas :P http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33
ootan huviga 400km/h ületamist selle kerega :cool:

Postitatud: 23.02.2007 16:39 59
Postitas Madis399
turbod on laheda koha peal....eesti kuumaastikul sõita ei saaks, "teod" jääks kännu taha :D :D

Postitatud: 23.02.2007 17:27 33
Postitas ryan
Madis399 kirjutas:turbod on laheda koha peal....eesti kuumaastikul sõita ei saaks, "teod" jääks kännu taha :D :D
M5 insenerid peaks kaaluma ida-euroopa versiooni :)

Postitatud: 25.02.2007 11:23 34
Postitas Raas

Postitatud: 26.02.2007 11:44 59
Postitas joh
600KW, amazing :shock: :shock:

Postitatud: 08.03.2007 20:46 12
Postitas Mario153
joh kirjutas:600KW, amazing :shock: :shock:
Täitsa tussis :shock:

Ei tea mida kindlustus selle peale ütleb :D

Postitatud: 08.03.2007 21:12 41
Postitas AARE540
Üle 141 (või oli see 142kw) ei ole enam vahet, kas on 200 kw või 600kw minu teada...

Postitatud: 09.03.2007 13:39 02
Postitas Ilves
Mis siin ikka ilastada, üldiselt on tegu paraja põhulõuaga, kes seda autot/oma tuuningubusinessi reklaamib. Reaalselt pole tõestatud ei väljakäidud HP numbrid, kiirusest rääkimata.

Reaalsed faktid on need, et tagumiku alla paigutatud turbod, mida käitavad 5m pikad torud ei saa mitte mingil juhul olla kaugeltki sama efektiivsed kui normaaloludesse paigutatud turbod.

Eriti hull on see, et ei mootorit ega kasti pole muudetud. Mis tähendab seda, et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.

Sellised tegijad pole just eriline kingitus tõsiseltvõetavatele tuuningukodadele.

Postitatud: 09.03.2007 15:58 21
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:...et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Ei usu, et ka esialgne surveaste seal alles on.

Postitatud: 10.03.2007 12:05 29
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:...et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Ei usu, et ka esialgne surveaste seal alles on.
Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.

Postitatud: 10.03.2007 13:17 23
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.

Postitatud: 12.03.2007 09:43 36
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.
Ilmselt väga vähe. Ma ei kujuta ette mis LAAAAAAAAG sellisel setupil on - 5m toru ühes suunas, et turbo tööle saada ja 5m teises suunas, et mootorisse õhku puhuda. Selleks, et seal torustikus üldse miski rõhk tekiks peavad turbod ikka väga suured olema.

Ühesõnaga sama hästi võib sealt need turbod ära võtta, vaevalt, et midagi hullemaks muutuks ;)

Postitatud: 12.03.2007 10:23 45
Postitas Relk
Eks ta ikka väga kahtlase väärtusega ettevõtmine ole. KÕigepealt peab ju turbo kogu selle torustiku rõhu alla saama enne kui midagi kunagi mootorisse jõuab.

Samas kui need turbad on põhja alla ja auto tagaosas siis mis kvaliteediga õhku seal üldse tuleb?

Postitatud: 04.07.2007 17:21 51
Postitas kait
näen preagu sellist : )

Pilt

Postitatud: 04.07.2007 18:28 13
Postitas ryan
tuttav m5 :cool:

Postitatud: 05.07.2007 01:36 48
Postitas Zipp
äge värv:

Pilt

Pilt

Postitatud: 05.07.2007 06:31 11
Postitas qpi
Tartus peaks isegi üks seda värvi masin olema;)

h82lose kirjutas:äge värv:

Postitatud: 05.07.2007 20:22 10
Postitas Anti
h82lose kirjutas:äge värv
Sepang Bronze
Üks sama värvi M6 Eestis ka müügis: link

Postitatud: 05.07.2007 23:38 24
Postitas Hornet
Minu monitoris see M6 ja M5 ei ole sama tooni, kuid selline "sinepiroheline" (nagu M5) 550i Individual on küll Tallinnas liiklemas.

Postitatud: 05.07.2007 23:41 46
Postitas Raas
Eks photoshopis tiba värve aidatud sellel M5-l, samas see auto24 M6 on pilt otse digikast.

Postitatud: 12.07.2007 01:45 33
Postitas TiitR
...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..