Postitatud: 12.07.2006 22:44 25
Sel juhul tuleb vähem talda anda, tasa tasa kiirendadaraimo_r kirjutas:isegi sellest priitv8 videost on "jõnks" käiguvahetusel ju täiesti arusaadav
Sel juhul tuleb vähem talda anda, tasa tasa kiirendadaraimo_r kirjutas:isegi sellest priitv8 videost on "jõnks" käiguvahetusel ju täiesti arusaadav
Just got the BMWCar magazine and reading it as i type. The twin turbos are not actually located under the hood. They are under the rear bumper!!, where the rear silencers used to be. The charged air is forced back via a pipe leading along the passenger side of the car, hidden by the sill. Up through the wheelarch, the pipe leads directly to the huge, custom made intercooler which is mounted in the front of the engine bay.
The guy who owns it Ron is a millionaire with a lot of spare cash and seems to have written a blank cheque to get this conversion done. He's owned 75 cars. Power is claimed to be 800bhp. He owns Currency Motors and will build ten cars with the twin turbos for $350,000 each. The problem comes from the oil and electrics being run underneath the car to supply the turbos. But you get over the problem of heat dissipation if they were located under the hood. The engine has been left alone. It took 4 months to crack the electronics and do the remapping. Developing and testing the hardware took 4 months too. Turbo lag problems - no says the owner as the hybrid design minimizes lag and maximizes responsiveness. Transmission has been left alone!!
Their website is www.currencymotorcars.com
Ajakiri käes ja läbi loetud Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. Muidu on tegu science fiction'iga.Ilves kirjutas:Ajakiri käes ja läbi loetud Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50
Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnudJuss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. Muidu on tegu science fiction'iga.
Ma niisama nokin.Ilves kirjutas:Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnudJuss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. Muidu on tegu science fiction'iga.
800 hobust olemas http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
ootan huviga 400km/h ületamist selle keregaryan kirjutas:800 hobust olemas http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
M5 insenerid peaks kaaluma ida-euroopa versiooniMadis399 kirjutas:turbod on laheda koha peal....eesti kuumaastikul sõita ei saaks, "teod" jääks kännu taha
Täitsa tussisjoh kirjutas:600KW, amazing
Ei usu, et ka esialgne surveaste seal alles on.Ilves kirjutas:...et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.priitv8 kirjutas:Ei usu, et ka esialgne surveaste seal alles on.Ilves kirjutas:...et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
Ilmselt väga vähe. Ma ei kujuta ette mis LAAAAAAAAG sellisel setupil on - 5m toru ühes suunas, et turbo tööle saada ja 5m teises suunas, et mootorisse õhku puhuda. Selleks, et seal torustikus üldse miski rõhk tekiks peavad turbod ikka väga suured olema.priitv8 kirjutas:No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
h82lose kirjutas:äge värv: