TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Postitatud: 12.07.2007 09:37 54
Postitas Ilves
qpi kirjutas:Peeglid on kindla peale minek alati
TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Peeglid on üks enamlevinud "tuuning" element, väga väheusaldusväärne. Kõige kindlam on vaadata tiivakoobaste järgi, mis on laiemad kui tavalisel 5-sel Ja kui ikka kahtled, siis pea see auto kinni ja vaata kapoti alla...
Postitatud: 12.07.2007 10:07 18
Postitas AARE540
Nooo... kas siis pagasiluugil oleva logo järgi ei tunne M5 ära
Aga tegelikult- M5 on selline kooslus minu meelest, mille tunneb ära tervikust...
Postitatud: 12.07.2007 12:13 58
Postitas Ilves
AARE530 kirjutas:Nooo... kas siis pagasiluugil oleva logo järgi ei tunne M5 ära
Normaalsetel inimestel on pagassi peal ainult propeller M5 ei ütle mittebemmi inimestele niikuinii mitte midagi ja need kes peavad aru saama, saavad ka ilma selleta aru.
Ma arvan et see lubatud 386 on ainult tuunijate märg unenägu. Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Postitatud: 03.12.2007 13:18 30
Postitas Fred
AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.
Postitatud: 03.12.2007 21:16 10
Postitas Reimers
Hornet kirjutas:Minu monitoris see M6 ja M5 ei ole sama tooni, kuid selline "sinepiroheline" (nagu M5) 550i Individual on küll Tallinnas liiklemas.
on olemas jah selline 550i individual värv on väga kena mingi nurga alt muudab veica ka värvi
Postitatud: 04.12.2007 09:46 06
Postitas AlarM
Fred22 kirjutas:
AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.
Ja mitte ainult neid hobuseid. Tippkiiruse režiimi aktiveerumisel korjatakse vähemaks kõik õhutakistust suurendavad vidinad ja reaalselt on 400 km/h downforce väiksem kui tavarežiimis 250 km/h. Kuna downforce on nii suure kiiruse juures jube väike, on auto valverežiimis, st. iga väiksemgi rooliliigutus ja gaasipedaali tagasilaskmine, rääkimata piduri puudutamisest deaktiveerib tippkiiruserežiimi. Nii et seda tegelikult ei ole, et paned baani mööda 400-ga .
Täielik lambiuudis. See "Testiprototüüp" on täiesti maskeerimata kujul Schnitzeri paketiga M5, turbodest pole haisugi, ajuprogemisega on kätte saadud ca 550hp. Autoneti mehed võiksid ikka natuke enne kodutööd teha, mitte teise samal tasemel vene portaali uudiseid üles riputada.
Postitatud: 23.12.2007 15:38 19
Postitas AARE540
BMW M5 touring E60
Postitatud: 24.12.2007 02:47 22
Postitas kapa
Kes ilusal talvehommikul peaks sattuma UM i parklasse (tln ) võib näha sellist sinist m5 snowdrifti tegemas
Postitatud: 30.07.2008 11:58 55
Postitas Henri.
2009 aastast alates siis uutel M5-tel (Sedaan/Touring) kui ka M6-tel (Coupe/Cabrio) kasutusel sellised peeglid:
Postitatud: 30.07.2008 12:57 03
Postitas kimmo
akibo kirjutas:2009 aastast alates siis uutel M5-tel (Sedaan/Touring) kui ka M6-tel (Coupe/Cabrio) kasutusel sellised peeglid:
Äkki seletad lähemalt millest jutt käib. Kõik ei oska saksa keelt (k.a mina)
Postitatud: 02.08.2008 21:27 47
Postitas veekaheksa
Sisselaskekollektori ehitus ja materjal on põhiteemad. Plastikust tehtud sisselaskekollektor V8 ja V10 mootoritele annab: kaalueelise, väga hea soojusisoleerituse, parema voolavuse, on odavam toota kui alumiiniumist kollektor. Kiire kokkuvõte.
Postitatud: 02.08.2008 21:31 13
Postitas fox666
Ja pärast hakkad neid vahetama nagu Fordil.
Postitatud: 04.08.2008 02:49 18
Postitas Indrek J
Sel korral on G-Power keskendunud diiselmootoriga isendile (3.0 V6), millel originaalis 272hp (200kW).
Postitatud: 04.08.2008 02:56 30
Postitas Indrek J
"This modification was made on the 3.0 liter 6 cylinder engine and brought additional 20 percents of power. That means total 320hp (272hp in stock) and 680Nm (from 600Nm) of torque. And thats better feeling and top speed of 268kmph."
Huvitav jah, et nad räägivad, et 3.0 aga tegelikkuses on 3.5 liitrisel diislil 200kW ja ka auto peal on 535d... Pilte ka:
Postitatud: 04.08.2008 05:50 45
Postitas sm. pelle
Ikka R6 ja 535d on siiski 3.0 topelt turbo mootor (tavalisel 3.0 dislal on üks föön).
Postitatud: 13.08.2008 12:49 06
Postitas Roland325
Postitatud: 14.08.2008 08:53 57
Postitas Alfonze
Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.
Postitatud: 14.08.2008 16:09 26
Postitas sysi
Alfonze kirjutas:Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.
Ma ei saa sinuga selles nõustuda, kuna maksimumvõimsus ei ole kindlasti näitaja, mis tähendaks tehnoloogia taset tänapäeval.
Mulle pakub aga huvi, kaua M-seeria ilma ülelaadimiseta praeguste trendidega vastu peab - hetkel on suhteliselt selge, et vabalthingaval bensiinimootoril pole ülelaadimisega mootoritele võimalik dünaamika ja tegelikult ka võimsuse osas konkurentsi pakkuda.
Postitatud: 14.08.2008 20:17 54
Postitas veekaheksa
Mootorite ehituselt ja nende tehnoloogiliste lahenduste poolest ei ole juba aastaid BMW mootoritele vastast olnud. Seda tõestab ka ilmekalt Aasta Mootori ja nende alakategooriate auhindade kogu, mida BMW pole mitte ühe korra võitnud Üldse on vähe autosi, mis pakuvad samasuguseid tipptehnoloogilisi lahendusi. Ja mercedest siinkohal mainida? Suht old skuul võrreldes BMWga. Ennem on Audi ja VW oma lahendustega. Minuarust on Phaeton ikka väga kõva näide kuidas saab autot ehitada. S klass(mitte hetkemudel) on sellekõrval ikka lahja.
Teemasse. Sellest G-Poweri M5'st on pikemalt juttu BMWcar'i augustinumbris. Muljetavaldav värk. Ja järgmine M5 on suure tõenäosusega topeltülelaetud V8. Mütsi veel sööma ei hakka