M seeria

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Minu meelest on tegu sama autoga, mis suvel UMi toodi, kui seal töötasin ja see oli ikka päris hea ketuka saanud- mootor kolaki vastu salongi- mootori vaheseina, kardaan kõver ja ma ei tea mis sada häda veel. Päris kindel küll ei ole, aga tundub sama pill olema...
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Puhaku ta rahus.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Morten
Huviline
Postitusi: 107
Liitunud: 16.09.2006 22:04 00

Postitus Postitas Morten »

Remondieelarve oli pool milli, käimar on ka pees jah. ja minumeelest ei olnud see enne avariid ka just kõige paremas korras.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nagu Henrik88 ütles- puhaku ta rahus- selliste pillide ülestagumine pole tõesti eriti hea idee- nende autode point on KIIRUS, KIIRUS ja veel kord KIIRUS, seega peab neil kõik ideaalne olema- teelpüsivus kaasa arvatud, mis aga ülestagumisel on nats kahtlane- üks asi on tavalisel tänavasõiduautol, teine aga sportauto...
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Nii puhtatõulist esiotsa laksu annab otsida, oleks siis lansi kaasa viinud.
Otse mootorisse on vast kõige kahjulikum sellise isendi puhul, vana e30-ga oleks meel hoopis rõõmsam, aga siin üsna kurb.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Huvitav, et veljed ja rehvid on terved. M3 mootor on ikka tõesti tugev kuigi ma arvan, et mootor on nüüd vigane...
Remondieelarve oleks MAX 200k(mina arvutasin moto ja käimari ka hinna sisse). Juhul kui kere kõver pole, siis on taastatav.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Morten kirjutas:Remondieelarve oli pool milli, käimar on ka pees jah. ja minumeelest ei olnud see enne avariid ka just kõige paremas korras.
Kui see on see sama M3 cabrio, mida Saku vahel näha oli vahel, siis on see sinu väide tõepoolest õige. :roll:
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

e36forever kirjutas:Huvitav, et veljed ja rehvid on terved. M3 mootor on ikka tõesti tugev kuigi ma arvan, et mootor on nüüd vigane...
Remondieelarve oleks MAX 200k(mina arvutasin moto ja käimari ka hinna sisse). Juhul kui kere kõver pole, siis on taastatav.
Ilus auto, koledad pildid. Aga vähemalt ei surnud roostesurma ;)

200K on alles sissejuhatus - kolleegi E39 kerge pauk ühte paremasse esinurka läks juba 120K (lanseronid jäid terveks).
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Ilves kirjutas: Ilus auto, koledad pildid. Aga vähemalt ei surnud roostesurma ;)

Parem õudne lõpp kui lõputa õudus !!
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
juno18
Huviline
Postitusi: 400
Liitunud: 26.08.2005 12:38 41
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas juno18 »

BMW M3 GTR 4.0 V8

http://www.rsportscars.com/eng/cars/bmw_m3gtr.asp


väga haruldane exemplaar
BMW.. Because not all cars are the same
tel nr 58007506
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

juno18 kirjutas:BMW M3 GTR 4.0 V8

http://www.rsportscars.com/eng/cars/bmw_m3gtr.asp


väga haruldane exemplaar
haruldane või mitte aga välimus on küll hale(spoilerid tunduvad kuidagi "odavad") :?
On the 8th day, God created boost.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

The M3 GTR road version is kept technically as close as possible to the racing version.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

St et rõhutud on ainult funktsionaalsusele ja mitte niivõrd välimusele.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

mis mootor see on üldse seal? nagu S62 aga 1l väiksem.
väänet on ka kuidagi vähevõitu :? tavalisel M3 oma 3,2 motoga on samapalju.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Nu kirjutas:mis mootor see on üldse seal? nagu S62 aga 1l väiksem.
väänet on ka kuidagi vähevõitu :? tavalisel M3 oma 3,2 motoga on samapalju.
Veel huvitavam on see, kuidas ta nii viisakalt pooleldi salongi on upitatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1990
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:Veel huvitavam on see, kuidas ta nii viisakalt pooleldi salongi on upitatud.
Njah, küünalde vahetus on ilmselt üsna huvitav protseduur. Ma ei oska sellistest pool-hardcore autodest suurt midagi arvata, tänaval sõita ebamugav ja raja jaoks kah vähe pooletoobine. Dinani kompressoriga, vedrustus/pidurite paketiga E46 M3 tuleb umbes poole hinnaga kätte, sõidab 98% sama hästi, aga samal ajal kõlbab tõesti kasutada nii tänaval kui ka rajal, nõudmata kohustuslikku kondiväänaja visiite peale tänavasõitu.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

eks need viimased 2% ongi kõige raskemad saavutada ning need teevad ka vahe sisse. ;)
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Võin eksida, kuid tänava GTRil on minu meelest veidi järeleaidatud sisuga M60 aiste vahel. Salongi sisse uputatud seda mootorit ei ole, kui üldse, siis on tehtud käigukastitunneli ava tuleseinas sisselõigetega veidi suuremaks. Uputamisest jääb optiline mulje, sest V8 on R6-mootoriga võrreldes üllatavalt lühike.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Minuteada loodi see kompaktne V8 just võidusõidu vajadusi silmas pidades, sest bore ja stroke on hoopis teised 89/90 (m60b40) vs 94/72 (m3 gtr). samas m60, m62 ja s62 sugemetega on ta nagunii
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raimo_r kirjutas:samas m60, m62 ja s62 sugemetega on ta nagunii
Muuseas, S62 sugulus M62-ga piirdub ainult visuaalse sarnasusega. Muidu on ta M GmbH oma aretis, from ground up.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Kaido S kirjutas:Võin eksida, kuid tänava GTRil on minu meelest veidi järeleaidatud sisuga M60 aiste vahel.
Selle oletatava järgiaitamise käigus kadus vääne? ja seda veel suvalise seeriamootoriga võrreldes nagu m60b40 seda on.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

No võrlde seeriamootori bore/stroke'i ja siis m3 gtri oma, pöördemoment on võimsusele ohvriks toodud, lühema kolvikäiguga saab rohkem pöördeid.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Ta peaks olema arendatud ringraja GTR-i mootorist mis käib 12 000 pöördeni, usun et see mootor käib ka umbes 9500 rpm ja seal ei ole tõesti seda NM enam vaja. Pealegi NM-il ei ole ringrajal mingit rolli, sest nagunii kasutatakse alati viimast 2k pöördeid.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

ok kui keegi nüüd ütleks mis eelist S54'ga võrreldes (võimsusnäitajad täpselt samad) on siis oleks süda rahul. :oops:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Nu kirjutas:ok kui keegi nüüd ütleks mis eelist S54'ga võrreldes (võimsusnäitajad täpselt samad) on siis oleks süda rahul. :oops:
lihtne 343hj vs 450hj

muide auto on ehitatud puhtalt homoglatsiooninõudeid silmas pidades

http://www.bmwworld.com/models/m3_gtr1.htm
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

ma mõtlesin seda street varianti. seal väiksemad numbrid.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

The 4.0 litre V8 engine with a cylinder bank angle of 90 degrees resembles the race version featuring in excess of 450 hp. Due to the necessary adaptations regarding emissions and noise levels the road version still generates more than 258 kW (350 hp).
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raimo_r kirjutas:
... still generates more than 258 kW (350 hp).
Naljakas number siiski arvestades, et 3.2l R6 M3CSL-i versioonis tootis 360hp.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ma arvan et nende kahe auto käitumine ringrajal ei ole kohe kuidagi võrreldavgi. Tava M3 või siis M3CSL on siiski lihtsalt keskmisest tiba kiiremad pereautod...

See aga on konkreetselt võistlusauto mida on tehtud natuke tänavalegaalsemaks, et vastaks igasugu nõuetele.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Ja minule jääb tunne, et need hobujõud peaks sinna originaali poole saama ka lihtsamate vahenditega. Aga see isiklik uskumus.
Vasta