jaapani auto kvaliteet.

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

jaapani auto kvaliteet.

Postitus Postitas Angel_L »

http://www.epl.ee/artikkel_290712.html? ... 168574c908
Välja on tulnud siis huvitav uurimus kust selgub, et euroopa audodest ei suuda ükski konkureerida jaapani auto kvaliteediga.
Ainukesena uutest euroopa audodest pääses löögile BMW toodetav mini.
Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
Räägime siin kogu aja BMW, Mercedese, Audi tipp kvaliteedist aga nüüd tuleb välja, et kui tahad head autot, osta jaapanlane :shock:
Imre993
Huviline
Postitusi: 225
Liitunud: 13.01.2003 18:59 31

Postitus Postitas Imre993 »

Kus sa küll elanud oled? Jaapanlane paneb kvaliteediga ikka pika puuga eurooplasele. Lugesin just üht briti sarnast uurimust ja tulemus sama. Kes ütleb, et japs teeb ebakvaliteetset asi, see on lihtsalt juhm.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Re: jaapani auto kvaliteet.

Postitus Postitas kimmo »

miquell kirjutas:Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
Saksa tehnilise ülevaatuse vigade statistika viimasest raportist selgus...
Kasutaja avatar
marek320
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 19.08.2004 19:41 57
Asukoht: Worldwide

Postitus Postitas marek320 »

kõik mis liigub see kulub :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Mida need uurimused ka näitavad? Seda, et inimestel on täiesti erinevad ootused. Eriti, kui veel kalli asja oled ostnud.
Ostes corolla, sa ju ei soovigi enamat, kui perseli a-st b-sse saada. Ja seda sa ka saad: järelikult oled rahul.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

BMW kvaliteet on muidugi alla omajagu käinud. Aastal 2005 ei ole see kaugeltki see mis oli 1985.

Muus on 3 lihtsat põhjust.

1. Saksa kallima otsa autod on reeglina keerukama ehitusega kui riiside analoogid. Ei ole keerukuselt mõtet võrrelda Avensist ja 3ndat BMW-d.
Mehhaanika reegel on, et keerukamal seadmel tekib rohkem vigu.

2. 99% jaapani autodest on ühesuguste tüüpmudelitena vorbitavad masstooted, kus kogu auto ehitus koosneb identsete pulkadega tüüpmudelitest. Reklaamitakse seda kui "rikkalik põhivarustus", tegelikkuses on kvaliteedi ja odavuse koha pealt lihtsam vorpida masstööna ühesuguseid autosid a'la Corolla 1,6 konditsioneeri, tehase cd-raadio ja nelja elektriaknaga. Paljudel puudub valik üldse. Ajaloost on teada, et kõige rohkem nöögivad üksikeksemplaridena ehitatud käsitööautod. Nt Ferrari.

3. Üldreeglina on saksa kalli otsa autode tehniline areng jaapanlastest 5-10 aastat ees. Kui BMW ja MB panevad autodele 6- ja 7-käigulisi automaatkaste, siis enamik riise sõidab 80ndate alguses välja mõeldud 4-käigulistega, millest pooltel pole isegi valitavaid reziime. Leiutajal ja katsetajal juhtub rohkem kui kopeerijal (kopeerija hakkab maha tegema siis, kui leiutaja vead on teada).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Angel_L
Huviline
Postitusi: 362
Liitunud: 07.05.2003 14:36 56
Asukoht: Harjumaa

jaapani auto kvaliteet

Postitus Postitas Angel_L »

Sellega peaks kõik öeldud olema.
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitus Postitas England »

miquell kirjutas:Sellega peaks kõik öeldud olema.
ei ole.

jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
FCUK Deutschland
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitus Postitas priitv8 »

England kirjutas:jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Just! Sest peale värvimist on ju plekk vahelt välja tõmmatud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Ons see üldse plekk mis nad algselt sinna panevad, et värv kuju võtaks?
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitus Postitas Tanel_P »

priitv8 kirjutas:
England kirjutas:jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Just! Sest peale värvimist on ju plekk vahelt välja tõmmatud!
Good one ;)

Ise pole ma kunagi kilide autode poole vaadanud. Vahest Subarud nõuavad linnas oma (enamasti) suure mürataseme ja väljakutsuva välimusega tähelepanu. :roll:
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitus Postitas Viljar »

England kirjutas:
miquell kirjutas:Sellega peaks kõik öeldud olema.
ei ole.

jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Riisikad ja ei roosteta :shock:
Ise olude sunni hetkel nokitsen toyota hiace bussi 2002/10 kuu ja kui aus olla , siis seespool ma peale rooste eriti midagi ei näe, väljast jah, noh enamvähem, aga kui seestpoolt nokitseda, siis roostes siin rooste seal.

Kurjam kolm-neli aastat tagasi omasin E28 520i-d 1982a. ja seal ma isegi ei näinud niipalju roosteussi.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

ja linnapeal levivad jutud, et uued mazda kuued ja kolmed pidid ka peale ühte aastat juba ussitama hakkama. kia'dest parem ei räägi üldse..
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Postitus Postitas England »

ma ei ürita siin bmw'd mustata. pean ka e28 väga heaks autoks. samuti w126 ja muid saksa autotööstuse tippsaavutusi. uutest mazdadest pole iial midagi arvanud ega ka vanadest mitte. samas firma käsutuses olevatest jaapani sõiduautodest midagi halba rääkida ei ole, samas mazda kaubik roostetas küll, aga ta oli ka suht vana 90. keskpaik midagi. aga uut bmw ma endale siiski kunagi ei osta. firmalt saadud e39 ei pakkunud mulle kui gurmaanile mittekuimidagi. eelistan omanäolisi autosi, milleks masstoodangu mudel saab muutuda ehk paarikümne aastaga.

rääkis mees kelle järgmiseks autoks on kas smart roadster või gaz-24.
FCUK Deutschland
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Pange tähele, et uuringu tulemus hõlmas ülevaatuspunktis kontrollitud masinaid - kahtlen, kas sealse kvaliteedihälbe all peetakse silmas päikesesirmis asuva peeglivalgustuse viga vms lisavarustuse mittetoimimist. Pigem peetakse silmas rohkem vastupidavust ning turvalisust nõudvaid sõlmi.

Ning lisaks veel 43 000 ADAC-i kliendi subjektiivsed arvamused.

Kõik uuringud on bs, kui nende lähteandmed on varjatud või segased. Ei tasu unustada, et tavaliselt on uuringud ka kellegipoolt tellitud.

Samuti on bs selliste uuringutulemuste üle heietamine.

BTW: kuidas Saksamaal TÜV-iga on? St. kas peab iga aasta ülevaatusel käima?
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

kui japsiga matsu panna siis on ikka väga kortsus see japs
turvalisus ennekõike ;)
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Ja eurooplane ei lähe kortsu??? Masin sellepärast kortsu lähebki et neelab avarii energia endasse mitte ei suuna kuhugi mujale.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

vaata neid matse kus on osalend euro(BMW) ja japs siis tavaliselt japs kõvasti rohkem rullis
japsil plekid kõvasti pehmemad.auto nagu paberist :lol:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ärge kilgake midagi jaapani auto roostekindlusest. Minu Lianal on altpoolt vaadates põhjamastiksiga kaetud kuskil 2/3 põhjaalusest, üleäänut kattis vaid see matthall alusvärv :shock:

Liikuvad asjad on ühe talvega punased, eks järgmine talv on ilma mastiksita kohad samatargad.

Isegi kõige odavama bmw põhja all sellist podjobkat küll pole.

Mul oli enne 98 Mitsu Galant, sellel olid uksepostid ja põhjaalune juba punased.

Seda küll ei usu, et 98 E39 põhja alt roostes on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Aare kirjutas:Minu Lianal on...
:shock: :lol: No see on küll tore uudis... Susukijuki... :lol:
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Rein
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 19.12.2004 21:35 57
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas Rein »

Sõitsin 2 päeva E38 ga, nii 600 km i päevas, siis võtsin oma japsi, ja hakkasin kodupoole tüürima, kuram, see sõit oli nagu sunnitöö. Kvaliteet on muidugi super 117000 läbisõitu, ja amortide vahetus. Mersuga ei saa võrrelda. Merss hakkas mingi 75 000 pealt laiali valguma. E 38 l on mingi 185 000 spidokal, ja nüüd tegime alles pidurite ja esi taga silla remondi. Amordid vahetamata, aga lähi nädalatel lähevad need ka vahetusse. Kas saksa onu on veermiku ringi juba ühe korra üle käinud, seda ei saa enam kusagilt kahjuks kindlaks teha. Kui nüüd veermik 60-70 000 vastu peab, siis võib seda juba ka kvaliteetseks lugeda.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ma arvan, et BMW loosung "Freude am Fahren" ütleb kõik. Need autod ei olegi tehtud selle eesmärgiga, et nad kunagi ei laguneks või et nendele iialgi roosteplekki ei tekiks. Eesmärk on olnud siiski luua auto millega saab maximaalset sõidunaudingut.

Keegi pole öelnud, et BMW'd peaks olema odavam ülal pidada kui mõnda TOYOTA't, kuid selle eest on tunduvalt rohkem sõidumõnu.

Ise sõidan E39'ga. Tean jah, et kogu selle veermik on peaaegu alumiiniumist ning et pidevalt tuleb selles midagi vahetada ning eriti tallinna teedel ei kesta korras veermik kaua. Käin regulaarselt kord kuus UM'is. Kuid ma naudin iga päev tööle ja koju minnes roolis olekut. Auto on tihke, reageerib igale mu liigutusele kõhklemata ja elektroonika katab kõik mu vajadused.

Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui **** on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.

Tippautotootjate eesmärk ei ole juba 90'ndate algusest peale toota vastupidavat autot vaid heade sõiduomadustega mugavat autot.
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Relk kirjutas: Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui s**t on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.
:D:D
Sõidan ka Almeraga (2 a vana) ja igalt poolt lasevad tihendid läbi - laevalgusti oli vett täis. Auto tehtud nagu paberist, ilma raadiota võimatu sõita. Remondis käinud ka juba omajagu.
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja kui peaksid veel väikse kõksu panema, siis alles saab rahakott tunda kui mõnusad hinnad asjadel on :lol: iga väike plekk maksab ikka 1500-2500.- ja iga väike plekikronsa maksab 600-1000.-.
Ja kui tahadki kuskilt B osana midagi tellida, siis tuleb välja, et kondeiner saabub alles 22 juuni ja peale jaani saad oma kolm osa kätte :lol:
Saksa masinatel ikka lähed poodi ja praktiliselt homme saad oma varuosa kätte.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

:D

ei saa aru mis Almeratega te sõidate- kui ise sõitsin selle isendiga siis hindasin selle masina juures just olulisemalt mugavamat ja vaiksemat sõitu võrreldes muude keskklassi autodega :shock:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

mul on ka almeratega ainult head kogemused (autod siis 97 ja 2001 aasta). Aga siiski eelistan bmw-d :)
Kasutaja avatar
4tec
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 03.05.2005 08:42 51

Postitus Postitas 4tec »

kusjuures koera autod on teinud tubli lükke kvaliteedi tõstmise suunas japsidest varem mainitud corola 1,6 roostetab kuid on hea auto
bemmil on hääled sees
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No ega kahte ühesugust Almerat ei olegi :)

Tegelt asi ikka selles kuidas autot hõitakse.

Enne kui BMW ostsin sõitsin Primeraga 1,6 aastast 95, Yarisega 1,1 aastast 03, almeraga 1,4 aastast 02, 406 3,0 V6 aastast 99 ja lõpuks 307'ga 2,0 uuest peast terve aasta.

Ja kui nüüd BMW rooli istun, siis saan kergendatult hingata ja võin öelda, et olen kodus.

Auto käis eile UM'is poleerimises ja nüüd juba kibelen millal saaks tööle minna :D:D:D
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Enne kui BMW ostsin sõitsin Primeraga 1,6 aastast 95, Yarisega 1,1 aastast 03, almeraga 1,4 aastast 02, 406 3,0 V6 aastast 99 ja lõpuks 307'ga 2,0 uuest peast terve aasta
sul läks ikka aega kui BMW sõidumõnu avastasid :lol:
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

No muidugi. Ma arvasin, et see on mõttetu eputamiseks tehtud riist. Pealegi arvasin, et oma esimese õige auto ostan 100% Mercedese. Kuid siis sõber ostis e39 ja kui olin korra kõrval istunud, läksin järgmine nädal UM'i ja ostsin ära. Kõige rohkem võlus fantastiliselt hea juhitavus, head lisad ja täielik vaikus salongis. Aukudest läbi sõites ei ole midagi kuulda. T'ielik vaikus.

See omakorda annab veermiku remondi arvetel seda rohkem kuulda, sest kui auke ei kuule harjud ka neid mitte vältima. :lol:
Vasta