1. leht 3-st

jaapani auto kvaliteet.

Postitatud: 29.04.2005 12:56 56
Postitas Angel_L
http://www.epl.ee/artikkel_290712.html? ... 168574c908
Välja on tulnud siis huvitav uurimus kust selgub, et euroopa audodest ei suuda ükski konkureerida jaapani auto kvaliteediga.
Ainukesena uutest euroopa audodest pääses löögile BMW toodetav mini.
Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
Räägime siin kogu aja BMW, Mercedese, Audi tipp kvaliteedist aga nüüd tuleb välja, et kui tahad head autot, osta jaapanlane :shock:

Postitatud: 29.04.2005 13:15 11
Postitas Imre993
Kus sa küll elanud oled? Jaapanlane paneb kvaliteediga ikka pika puuga eurooplasele. Lugesin just üht briti sarnast uurimust ja tulemus sama. Kes ütleb, et japs teeb ebakvaliteetset asi, see on lihtsalt juhm.

Re: jaapani auto kvaliteet.

Postitatud: 29.04.2005 13:15 27
Postitas kimmo
miquell kirjutas:Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
Saksa tehnilise ülevaatuse vigade statistika viimasest raportist selgus...

Postitatud: 29.04.2005 13:19 57
Postitas marek320
kõik mis liigub see kulub :)

Postitatud: 29.04.2005 13:27 42
Postitas priitv8
Mida need uurimused ka näitavad? Seda, et inimestel on täiesti erinevad ootused. Eriti, kui veel kalli asja oled ostnud.
Ostes corolla, sa ju ei soovigi enamat, kui perseli a-st b-sse saada. Ja seda sa ka saad: järelikult oled rahul.

Postitatud: 29.04.2005 13:33 01
Postitas Aare
BMW kvaliteet on muidugi alla omajagu käinud. Aastal 2005 ei ole see kaugeltki see mis oli 1985.

Muus on 3 lihtsat põhjust.

1. Saksa kallima otsa autod on reeglina keerukama ehitusega kui riiside analoogid. Ei ole keerukuselt mõtet võrrelda Avensist ja 3ndat BMW-d.
Mehhaanika reegel on, et keerukamal seadmel tekib rohkem vigu.

2. 99% jaapani autodest on ühesuguste tüüpmudelitena vorbitavad masstooted, kus kogu auto ehitus koosneb identsete pulkadega tüüpmudelitest. Reklaamitakse seda kui "rikkalik põhivarustus", tegelikkuses on kvaliteedi ja odavuse koha pealt lihtsam vorpida masstööna ühesuguseid autosid a'la Corolla 1,6 konditsioneeri, tehase cd-raadio ja nelja elektriaknaga. Paljudel puudub valik üldse. Ajaloost on teada, et kõige rohkem nöögivad üksikeksemplaridena ehitatud käsitööautod. Nt Ferrari.

3. Üldreeglina on saksa kalli otsa autode tehniline areng jaapanlastest 5-10 aastat ees. Kui BMW ja MB panevad autodele 6- ja 7-käigulisi automaatkaste, siis enamik riise sõidab 80ndate alguses välja mõeldud 4-käigulistega, millest pooltel pole isegi valitavaid reziime. Leiutajal ja katsetajal juhtub rohkem kui kopeerijal (kopeerija hakkab maha tegema siis, kui leiutaja vead on teada).

jaapani auto kvaliteet

Postitatud: 29.04.2005 14:56 17
Postitas Angel_L
Sellega peaks kõik öeldud olema.

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitatud: 29.04.2005 15:17 15
Postitas England
miquell kirjutas:Sellega peaks kõik öeldud olema.
ei ole.

jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitatud: 29.04.2005 15:46 25
Postitas priitv8
England kirjutas:jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Just! Sest peale värvimist on ju plekk vahelt välja tõmmatud!

Postitatud: 29.04.2005 16:11 48
Postitas Kristjan_K
Ons see üldse plekk mis nad algselt sinna panevad, et värv kuju võtaks?

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitatud: 29.04.2005 16:14 02
Postitas Tanel_P
priitv8 kirjutas:
England kirjutas:jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Just! Sest peale värvimist on ju plekk vahelt välja tõmmatud!
Good one ;)

Ise pole ma kunagi kilide autode poole vaadanud. Vahest Subarud nõuavad linnas oma (enamasti) suure mürataseme ja väljakutsuva välimusega tähelepanu. :roll:

Re: jaapani auto kvaliteet

Postitatud: 29.04.2005 17:06 34
Postitas Viljar
England kirjutas:
miquell kirjutas:Sellega peaks kõik öeldud olema.
ei ole.

jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Riisikad ja ei roosteta :shock:
Ise olude sunni hetkel nokitsen toyota hiace bussi 2002/10 kuu ja kui aus olla , siis seespool ma peale rooste eriti midagi ei näe, väljast jah, noh enamvähem, aga kui seestpoolt nokitseda, siis roostes siin rooste seal.

Kurjam kolm-neli aastat tagasi omasin E28 520i-d 1982a. ja seal ma isegi ei näinud niipalju roosteussi.

Postitatud: 29.04.2005 17:17 33
Postitas meph
ja linnapeal levivad jutud, et uued mazda kuued ja kolmed pidid ka peale ühte aastat juba ussitama hakkama. kia'dest parem ei räägi üldse..

Postitatud: 29.04.2005 17:37 09
Postitas England
ma ei ürita siin bmw'd mustata. pean ka e28 väga heaks autoks. samuti w126 ja muid saksa autotööstuse tippsaavutusi. uutest mazdadest pole iial midagi arvanud ega ka vanadest mitte. samas firma käsutuses olevatest jaapani sõiduautodest midagi halba rääkida ei ole, samas mazda kaubik roostetas küll, aga ta oli ka suht vana 90. keskpaik midagi. aga uut bmw ma endale siiski kunagi ei osta. firmalt saadud e39 ei pakkunud mulle kui gurmaanile mittekuimidagi. eelistan omanäolisi autosi, milleks masstoodangu mudel saab muutuda ehk paarikümne aastaga.

rääkis mees kelle järgmiseks autoks on kas smart roadster või gaz-24.

Postitatud: 29.04.2005 17:52 46
Postitas kimmo
Pange tähele, et uuringu tulemus hõlmas ülevaatuspunktis kontrollitud masinaid - kahtlen, kas sealse kvaliteedihälbe all peetakse silmas päikesesirmis asuva peeglivalgustuse viga vms lisavarustuse mittetoimimist. Pigem peetakse silmas rohkem vastupidavust ning turvalisust nõudvaid sõlmi.

Ning lisaks veel 43 000 ADAC-i kliendi subjektiivsed arvamused.

Kõik uuringud on bs, kui nende lähteandmed on varjatud või segased. Ei tasu unustada, et tavaliselt on uuringud ka kellegipoolt tellitud.

Samuti on bs selliste uuringutulemuste üle heietamine.

BTW: kuidas Saksamaal TÜV-iga on? St. kas peab iga aasta ülevaatusel käima?

Postitatud: 29.04.2005 18:06 11
Postitas ryan
kui japsiga matsu panna siis on ikka väga kortsus see japs
turvalisus ennekõike ;)

Postitatud: 29.04.2005 22:52 29
Postitas Henrik88
Ja eurooplane ei lähe kortsu??? Masin sellepärast kortsu lähebki et neelab avarii energia endasse mitte ei suuna kuhugi mujale.

Postitatud: 29.04.2005 22:59 54
Postitas ryan
vaata neid matse kus on osalend euro(BMW) ja japs siis tavaliselt japs kõvasti rohkem rullis
japsil plekid kõvasti pehmemad.auto nagu paberist :lol:

Postitatud: 30.04.2005 10:05 04
Postitas Aare
Ärge kilgake midagi jaapani auto roostekindlusest. Minu Lianal on altpoolt vaadates põhjamastiksiga kaetud kuskil 2/3 põhjaalusest, üleäänut kattis vaid see matthall alusvärv :shock:

Liikuvad asjad on ühe talvega punased, eks järgmine talv on ilma mastiksita kohad samatargad.

Isegi kõige odavama bmw põhja all sellist podjobkat küll pole.

Mul oli enne 98 Mitsu Galant, sellel olid uksepostid ja põhjaalune juba punased.

Seda küll ei usu, et 98 E39 põhja alt roostes on.

Postitatud: 30.04.2005 23:01 41
Postitas Kustas
Aare kirjutas:Minu Lianal on...
:shock: :lol: No see on küll tore uudis... Susukijuki... :lol:

Postitatud: 01.05.2005 22:38 52
Postitas Rein
Sõitsin 2 päeva E38 ga, nii 600 km i päevas, siis võtsin oma japsi, ja hakkasin kodupoole tüürima, kuram, see sõit oli nagu sunnitöö. Kvaliteet on muidugi super 117000 läbisõitu, ja amortide vahetus. Mersuga ei saa võrrelda. Merss hakkas mingi 75 000 pealt laiali valguma. E 38 l on mingi 185 000 spidokal, ja nüüd tegime alles pidurite ja esi taga silla remondi. Amordid vahetamata, aga lähi nädalatel lähevad need ka vahetusse. Kas saksa onu on veermiku ringi juba ühe korra üle käinud, seda ei saa enam kusagilt kahjuks kindlaks teha. Kui nüüd veermik 60-70 000 vastu peab, siis võib seda juba ka kvaliteetseks lugeda.

Postitatud: 02.05.2005 21:20 25
Postitas Relk
Ma arvan, et BMW loosung "Freude am Fahren" ütleb kõik. Need autod ei olegi tehtud selle eesmärgiga, et nad kunagi ei laguneks või et nendele iialgi roosteplekki ei tekiks. Eesmärk on olnud siiski luua auto millega saab maximaalset sõidunaudingut.

Keegi pole öelnud, et BMW'd peaks olema odavam ülal pidada kui mõnda TOYOTA't, kuid selle eest on tunduvalt rohkem sõidumõnu.

Ise sõidan E39'ga. Tean jah, et kogu selle veermik on peaaegu alumiiniumist ning et pidevalt tuleb selles midagi vahetada ning eriti tallinna teedel ei kesta korras veermik kaua. Käin regulaarselt kord kuus UM'is. Kuid ma naudin iga päev tööle ja koju minnes roolis olekut. Auto on tihke, reageerib igale mu liigutusele kõhklemata ja elektroonika katab kõik mu vajadused.

Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui **** on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.

Tippautotootjate eesmärk ei ole juba 90'ndate algusest peale toota vastupidavat autot vaid heade sõiduomadustega mugavat autot.

Postitatud: 03.05.2005 08:20 03
Postitas hanno
Relk kirjutas: Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui s**t on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.
:D:D
Sõidan ka Almeraga (2 a vana) ja igalt poolt lasevad tihendid läbi - laevalgusti oli vett täis. Auto tehtud nagu paberist, ilma raadiota võimatu sõita. Remondis käinud ka juba omajagu.

Postitatud: 03.05.2005 08:41 59
Postitas Viljar
Ja kui peaksid veel väikse kõksu panema, siis alles saab rahakott tunda kui mõnusad hinnad asjadel on :lol: iga väike plekk maksab ikka 1500-2500.- ja iga väike plekikronsa maksab 600-1000.-.
Ja kui tahadki kuskilt B osana midagi tellida, siis tuleb välja, et kondeiner saabub alles 22 juuni ja peale jaani saad oma kolm osa kätte :lol:
Saksa masinatel ikka lähed poodi ja praktiliselt homme saad oma varuosa kätte.

Postitatud: 03.05.2005 08:48 51
Postitas Tauri
:D

ei saa aru mis Almeratega te sõidate- kui ise sõitsin selle isendiga siis hindasin selle masina juures just olulisemalt mugavamat ja vaiksemat sõitu võrreldes muude keskklassi autodega :shock:

Postitatud: 03.05.2005 09:07 47
Postitas Jarlo
mul on ka almeratega ainult head kogemused (autod siis 97 ja 2001 aasta). Aga siiski eelistan bmw-d :)

Postitatud: 03.05.2005 09:59 43
Postitas 4tec
kusjuures koera autod on teinud tubli lükke kvaliteedi tõstmise suunas japsidest varem mainitud corola 1,6 roostetab kuid on hea auto

Postitatud: 03.05.2005 10:00 59
Postitas Relk
No ega kahte ühesugust Almerat ei olegi :)

Tegelt asi ikka selles kuidas autot hõitakse.

Enne kui BMW ostsin sõitsin Primeraga 1,6 aastast 95, Yarisega 1,1 aastast 03, almeraga 1,4 aastast 02, 406 3,0 V6 aastast 99 ja lõpuks 307'ga 2,0 uuest peast terve aasta.

Ja kui nüüd BMW rooli istun, siis saan kergendatult hingata ja võin öelda, et olen kodus.

Auto käis eile UM'is poleerimises ja nüüd juba kibelen millal saaks tööle minna :D:D:D

Postitatud: 03.05.2005 13:46 58
Postitas ryan
Enne kui BMW ostsin sõitsin Primeraga 1,6 aastast 95, Yarisega 1,1 aastast 03, almeraga 1,4 aastast 02, 406 3,0 V6 aastast 99 ja lõpuks 307'ga 2,0 uuest peast terve aasta
sul läks ikka aega kui BMW sõidumõnu avastasid :lol:

Postitatud: 03.05.2005 13:49 53
Postitas Relk
No muidugi. Ma arvasin, et see on mõttetu eputamiseks tehtud riist. Pealegi arvasin, et oma esimese õige auto ostan 100% Mercedese. Kuid siis sõber ostis e39 ja kui olin korra kõrval istunud, läksin järgmine nädal UM'i ja ostsin ära. Kõige rohkem võlus fantastiliselt hea juhitavus, head lisad ja täielik vaikus salongis. Aukudest läbi sõites ei ole midagi kuulda. T'ielik vaikus.

See omakorda annab veermiku remondi arvetel seda rohkem kuulda, sest kui auke ei kuule harjud ka neid mitte vältima. :lol: