BMW 3-seeria '2012 F30

Erinevad BMW mudelid

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

MartenL
Huviline
 
Postitusi: 2497
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Alltrack

Postitus 06.08.2013 14:15 30

TanelE34 kirjutas:Nelivedu kärbib hoolimata 70kg kaalulisast kiirendusajast veel 2 kümnendikku.


Järsul kiirendusel (hea haakuvusega kattel) on Xdrive 100% tagaveoline. Oled kindel et asi pole lihtsalt 70kg raskemas autos?

Tagaveoline on Xdrive parklas manööverdades ning kiirusel üle 170 km/h vms.

Zipp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4135
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42

Postitus 06.08.2013 15:36 53

Marten loe uuesti, nelivedu on kiirem 0,2sek :P
On the 8th day, God created boost.

Zipp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4135
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42

Postitus 29.08.2013 09:14 14

Alpina B3: Perfect Road Car (Thrashed on Track) -- /CHRIS HARRIS
http://www.youtube.com/watch?v=740gShZJF1M#t=75

Alpina 4,0 ei tundugi nii ulme, tavaline 435d xDrive käib 4,7 0-100km/h :shock: ja on ühtlasi kõige nobedam variant (435i xDrive 4,9)...
On the 8th day, God created boost.

siim .j
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1828
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance

Postitus 31.08.2013 15:20 19

Uue b3 bit. Alpina välimus ikka väga hea, see esimene osa, kus auto tagaplaanil seisab eriti :cool:
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55

Zipp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4135
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42

Postitus 03.09.2013 20:53 00

southwarke kirjutas:4. seeria BMW nüüd tulekul ka neljaukselisena... miskipärast.

Pilt
Pilt
Pilt

Näeb kenam välja kui tavaline kolmene, aga kas oli tõesti mõtet teha kolmese kupee asemele uus mudel, ja siis sellest omakorda jälle sedaan aretada?


+1 :?
On the 8th day, God created boost.

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11395
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 03.09.2013 21:47 40

Järjekordne Gran Coupe? Marketingiinimesed võiksid õppida, et 4-uksega on siiski sedaanid üldiselt.

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 03.09.2013 22:28 07

Väga lihtne ju , A5l on ka 4 ukseline variant , sellest ka bemmil ;)

Martin1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1659
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Postitus 03.09.2013 23:50 27

Tundub et see üritab vist jah olla 4nda seeria gran coupe.. suht mõttetu esmapilgul..

MartenL
Huviline
 
Postitusi: 2497
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Alltrack

Postitus 04.09.2013 12:39 46

See on nagu NOKIA telefonidega. Kunagi teadsid kõiki mudeleid, mingil hetkel kasvas üle pea :lol:

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 10.09.2013 15:34 48

4wd universaal dislaversioon ka kolmesest.

BMW ALPINA D3 BITURBO

R6 2993 (cc)
350HJ
700nm

Kiirendus 0-100km/h 4,5s
Tippkiirus 274km/h

Keskmine kütusekulu 5,6l/100km

http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... c346714820

Pilt

Pilt

EDIT: Mõned pildid veel näituselt :> http://www.bmwblog.com/2013/09/10/2013- ... images-29/

Pilt

Pilt
Pilt

Laupäeval/pühapäeval saab oma silmaga üle vaadata :)
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 18.09.2013 13:10 20

Nähtud, katsutud, istutud, väga kobe oli ka seest :D

Momendikõver ka avalikustatud.
Pilt

http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... train.html
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

TarmoV12
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 1969
Liitunud: 27.12.2006 23:15 52
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i

Postitus 07.02.2015 13:17 06

Niisama pildid kapoti alt.
Sain korraks katsuda, tutikas 2014 aasta 316i 100kW 1,6l. Külmalt teeb veidike diisli häält see mootor :P

Pilt
Pilt
V8

Kustas
Huviline
 
Postitusi: 3391
Liitunud: 11.02.2004 03:31 21

Postitus 07.02.2015 14:32 57

Rida 3?

Edit: kolmesilindrilised tulevad hoopis koos faceliftiga millalgi lähitulevikus.

autocar.co.uk kirjutas:as well as launching a new range of turbocharged three-cylinder diesel and petrol engines.

The 1.5-litre three-cylinder units will supplant the existing 2.0-litre and 1.6-litre engines in the 316d and 316i. They match or exceed the power and torque figures of today’s equivalent engines and bring a reduction in kerb weight, improved crash protection and fuel savings that BMW **** at up to 10 per cent.


Edit 2: tsiteeritud tekstis on tärnikesed, kuna foorum arvab, et kütuse säästmine on midagi roppu BMW puhul vist :lol:
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 24.03.2015 19:46 36

http://www.autozeitung.de/auto-vergleic ... b3-biturbo

Audi RS 4 Avant 450HJ V8 0-100km/h 4,2s 0-200km/h 15,1s Top speed 250-280km/h, 13,8L/100km
Alpina B3 Touring 410HJ R6 0-100km/h 4,0s 0-200km/h 14,3s Top speed 302km/h, 10,5L/100km
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11395
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 29.04.2015 10:19 21

Faceliftile tuleb nähtavasti 340i mudeliindeks:

Pilt
http://www.carscoops.com/2015/04/new-bm ... aight.html

the 340i that replaces the current 335i doesn't have a 4.0-liter straight-six gasoline mill but a new 3.0-liter turbocharged six that purportedly delivers 240kW, equal to 326PS or 322HP.

That's the same output as the M235i's 3.0-liter turbo six, however, while the former uses BMW's N55 engine, the 340i adopts the newer B58.

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 29.04.2015 13:03 26

Milleks 340i mudelinimi ?? :roll:

Tauri_J
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3198
Liitunud: 30.10.2011 09:45 55
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 LCI

Postitus 29.04.2015 18:48 58

näiteks USAs on siinne 320d hoopis 328d
BMW E46 320D (müüdud) ----- > BMW E91 LCI

coley
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3846
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330xd

Postitus 07.05.2015 16:12 50

Pilt

Pilt
BMW 330xD E91 '07 M-Pakett | BMW 328iA E36 '97 M-Pakett
_________ |

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11395
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 07.05.2015 16:17 34

340i ja 3-bänger 318i :mrgreen: :mrgreen:

aga noh, E36 kupeekerel pmts samavõimsale 318iS-le tõmbaks püti võrra väiksema konega siiski rohkem kui sekundiga 'põske' sajani kiirendades. Langeks ka 320i, 'ära tegemiseks' oleks vähemalt 2,5l R6-te vaja (323, 325, 328).

The big news in terms of engines is the addition of a three-cylinder turbocharged petrol unit in the entry-level 318i. The engine produces 136PS (134hp) and 220Nm (162lb-ft) of torque, enough for a 0 to 100 km/h (62 mph) sprint of 8.9 seconds and a 210 km/h (130 mph) top speed.

http://www.carscoops.com/2015/05/faceli ... ets-3.html

Zipp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4135
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42

Postitus 08.05.2015 08:50 48

340i tahaks küll ja meie oludes eelistaks xDrive-i tõenäoliselt M3-le :shock:

New B58 3.0L inline 6 cylinder turbo engine
320hp @ 5500 - 6500 RPM
330 lb-ft @ 1380 RPM
0-60 mph in 4.8 seconds (8 speed auto)
0-60 mph in 4.6 seconds (8 speed auto + xDrive)

Chipi ja natukese näppimisega haige riistapuu!

Replacing the outgoing 3.0 liter turbocharged six in the 335i, the 340i’s six will produce 326 hp and 332 lb-ft of torque and achieve 7.7-6.5 liters per 100km.

Mega!

Pilt

Pilt
On the 8th day, God created boost.

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 22.10.2015 06:49 48

http://www.alpina-automobiles.com/en/al ... st-diesel/

“Sportiest Diesel”

BMW ALPINA D3 Bi-Turbo honoured as “Sportiest Diesel”

The annual award held by the “sport auto” magazine has been honouring the most popular automobiles amongst sports car enthusiasts for 35 years. In 2015, 13,601 readers have cast their vote in 40 categories.

The BMW ALPINA D3 Bi-Turbo wins the “Sportiest Diesel in the Manufacturer’s Class” category, followed by the BMW M550d ranking 2nd and the Porsche Panamera Diesel taking the 3rd place. Another car from Buchloe is represented amongst the three sportiest “Saloons and Estate Cars up to 100,000 Euros“. The readers of sport auto voted the BMW ALPINA B5 Bi-Turbo third in this category.



Category “Diesel”:

1st place (32.2 percent)
BMW ALPINA D3 Bi-Turbo (prior to LCI 2015)
Specifications: R6T, 257 kW (350 bhp), 2,993 cm³, 0-100 km/h: 4.6 s, Vmax: 278 km/h, 1,585 kg, 56,300 Euros

2nd place (18.0 percent)
BMW M550d
Specifications: R6T, 381 bhp, 2,993 cm³, 0-100 km/h: 4.7 s, Vmax: 250 km/h, 1,955 kg, 82,300 Euros

3rd place (15.4 percent)
Porsche Panamera Diesel
Specifications: V6T, 300 bhp, 2,967 cm³, 0-100 km/h: 6.0 s, Vmax: 259 km/h, 1,975 kg, 85,300 Euros


Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

iiv6l
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 296
Liitunud: 24.08.2007 16:38 01

Postitus 27.11.2015 00:45 21

Suht imelik pettumus oli antud auto.
Võtsin endale 4ks päevaks 2e sõbraga 1autorendist usa variandi F30 328i. Antud aja jooksul sõitsime ca 1000km, eesmärgiks oli proovida, kuidas on sellisega päevast-päeva elada. Esimesed muljed olid toredad, päeva lõpuks auto meeldis väga. Kui aga neljandal päeval sai auto tagasi antud, olin õnnelik selle üle, et ei käinud kuskil poes proovisõidul. Oleksin lühikese proovisõidu põhjal ilmselt ära ostnud sellise. Kütusekulu oli ca7-8L/100km suht vahelduval ja tempokal sõidul, ca 35%linn 65%maantee. Rool on suhteliselt tuim ja imelik emotsioonitu feedback. Rehvimüra ja üldine müra sees suht kõrge. Standard nahkistmed on ikka väga-väga ebamugavad, usas peaks laiem iste ka olema. Viskas korra ühe drivetrain errori ka, podises ja värises aga seisma-käima parandas selle ära. Väga kitsas juhikoht, nagu kookoni sees, liikumisruumi vabsee pole. Mina olin suht positiivselt veel meelestatud, üks sõber arvas veel vähem ja teine arvas, et täiesti mõttetu si**. Peale neljandat päeva, otsustasin, et kindlasti seda autot endale ei taha. Midagi oli kindlasti veel aga ei mäleta enam kõike. Soovitan soojalt seda autot proovida nii, hoopis teine tunne tuleb lõpuks. See ei ole ei sportlik ega mugav, nagu audi. F10 on ikka väga hea auto võrreldes sellega.

Plussid
-kütusekulu ja mineku suhe
-välimus

Pilt
E28>E28>E30>E28>E46c>E39>E60>E38>F31

CTR
Huviline
 
Postitusi: 13
Liitunud: 03.11.2014 00:05 51

Postitus 27.11.2015 01:49 44

Viimati muutis Henri., 27.11.2015 21:18 32, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: ebavajalik tsiteerimine

markedmen
Huviline
 
Postitusi: 57
Liitunud: 28.09.2014 20:07 27
Peamine sõiduk: BMW E60 525d

Postitus 29.11.2015 16:19 50

iiv6l kirjutas:Väga kitsas juhikoht, nagu kookoni sees, liikumisruumi vabsee pole.


Mida sellest 3. seeriast ikka oodata, nad kõik seest kitsad olnud. Kui käisin endale autot valimas, siis pärast proovisõitu hüppasin kohe edasi 5. seeria peale, kolmandas istud nagu kapis.

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4415
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 29.11.2015 21:14 29

F30 on sama suur auto mõõtudelt kui E39 omal ajal oli (salongi suuruse määrab telje vahe). Tegu minuarust päris hea autoga olen seal nii taga istunud, kui ka ise sõitnud sellega päris pikalt.

Ma ei saa aru, kas kõik te olete õllekaga jorsid v milles asi :lol:

Pilt

Pilt

MargusM
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 109
Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E91 330d touring

Postitus 11.12.2015 11:50 56

Sportistmetega kolmene pole ilmselt paksudele poistele, samas minusugune ratturi kehaehitusega tunneb, et uute autode sportiste võiks kitsam olla. E30 ja E34 sportistmed sobivad mulle ideaalselt. See aeg ei tule tagasi ja seoses inimkonna kehamasiindeksi pideva kasvuga kõik mõõdud kasvavad. :D

koodari
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 112
Liitunud: 20.01.2011 16:42 13
Peamine sõiduk: BMW F10 535iX

Postitus 25.01.2016 20:52 54


Cofy
Huviline
 
Postitusi: 133
Liitunud: 16.08.2012 22:44 36
Peamine sõiduk: BMW 325

Postitus 15.08.2017 10:52 00

MargusM kirjutas:Sportistmetega kolmene pole ilmselt paksudele poistele, samas minusugune ratturi kehaehitusega tunneb, et uute autode sportiste võiks kitsam olla. E30 ja E34 sportistmed sobivad mulle ideaalselt. See aeg ei tule tagasi ja seoses inimkonna kehamasiindeksi pideva kasvuga kõik mõõdud kasvavad. :D



Sama siin. Täiesti nõus :D

KalevK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 360
Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
Asukoht: Vantaa
Peamine sõiduk: e36 330Ci m50b30

Postitus 17.08.2017 07:34 40

MargusM kirjutas:Sportistmetega kolmene pole ilmselt paksudele poistele, samas minusugune ratturi kehaehitusega tunneb, et uute autode sportiste võiks kitsam olla. E30 ja E34 sportistmed sobivad mulle ideaalselt. See aeg ei tule tagasi ja seoses inimkonna kehamasiindeksi pideva kasvuga kõik mõõdud kasvavad. :D

130kg ja e36 sportiste on väga hea, ei pigista kusagilt :cool:
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!

Eelmine

Mine BMW sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole