7. leht 7-st

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 14:15 30
Postitas MartenL
TanelE34 kirjutas:Nelivedu kärbib hoolimata 70kg kaalulisast kiirendusajast veel 2 kümnendikku.
Järsul kiirendusel (hea haakuvusega kattel) on Xdrive 100% tagaveoline. Oled kindel et asi pole lihtsalt 70kg raskemas autos?

Tagaveoline on Xdrive parklas manööverdades ning kiirusel üle 170 km/h vms.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 06.08.2013 15:36 53
Postitas Zipp
Marten loe uuesti, nelivedu on kiirem 0,2sek :P

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 29.08.2013 09:14 14
Postitas Zipp
Alpina B3: Perfect Road Car (Thrashed on Track) -- /CHRIS HARRIS
http://www.youtube.com/watch?v=740gShZJF1M#t=75

Alpina 4,0 ei tundugi nii ulme, tavaline 435d xDrive käib 4,7 0-100km/h :shock: ja on ühtlasi kõige nobedam variant (435i xDrive 4,9)...

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 31.08.2013 15:20 19
Postitas siim .j
Uue b3 bit. Alpina välimus ikka väga hea, see esimene osa, kus auto tagaplaanil seisab eriti :cool:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 03.09.2013 20:53 00
Postitas Zipp
southwarke kirjutas:4. seeria BMW nüüd tulekul ka neljaukselisena... miskipärast.

Pilt
Pilt
Pilt

Näeb kenam välja kui tavaline kolmene, aga kas oli tõesti mõtet teha kolmese kupee asemele uus mudel, ja siis sellest omakorda jälle sedaan aretada?
+1 :?

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 03.09.2013 21:47 40
Postitas Henri.
Järjekordne Gran Coupe? Marketingiinimesed võiksid õppida, et 4-uksega on siiski sedaanid üldiselt.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 03.09.2013 22:28 07
Postitas RaikoK
Väga lihtne ju , A5l on ka 4 ukseline variant , sellest ka bemmil ;)

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 03.09.2013 23:50 27
Postitas Martin1
Tundub et see üritab vist jah olla 4nda seeria gran coupe.. suht mõttetu esmapilgul..

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 04.09.2013 12:39 46
Postitas MartenL
See on nagu NOKIA telefonidega. Kunagi teadsid kõiki mudeleid, mingil hetkel kasvas üle pea :lol:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 10.09.2013 15:34 48
Postitas TanelE34
4wd universaal dislaversioon ka kolmesest.

BMW ALPINA D3 BITURBO

R6 2993 (cc)
350HJ
700nm

Kiirendus 0-100km/h 4,5s
Tippkiirus 274km/h

Keskmine kütusekulu 5,6l/100km

http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... c346714820" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Pilt

EDIT: Mõned pildid veel näituselt :> http://www.bmwblog.com/2013/09/10/2013- ... images-29/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

Pilt
Pilt

Laupäeval/pühapäeval saab oma silmaga üle vaadata :)

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 18.09.2013 13:10 20
Postitas TanelE34
Nähtud, katsutud, istutud, väga kobe oli ka seest :D

Momendikõver ka avalikustatud.
Pilt

http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... train.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.02.2015 12:17 06
Postitas TarmoV12
Niisama pildid kapoti alt.
Sain korraks katsuda, tutikas 2014 aasta 316i 100kW 1,6l. Külmalt teeb veidike diisli häält see mootor :P

Pilt
Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.02.2015 13:32 57
Postitas Kustas
Rida 3?

Edit: kolmesilindrilised tulevad hoopis koos faceliftiga millalgi lähitulevikus.
autocar.co.uk kirjutas:as well as launching a new range of turbocharged three-cylinder diesel and petrol engines.

The 1.5-litre three-cylinder units will supplant the existing 2.0-litre and 1.6-litre engines in the 316d and 316i. They match or exceed the power and torque figures of today’s equivalent engines and bring a reduction in kerb weight, improved crash protection and fuel savings that BMW **** at up to 10 per cent.
Edit 2: tsiteeritud tekstis on tärnikesed, kuna foorum arvab, et kütuse säästmine on midagi roppu BMW puhul vist :lol:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 24.03.2015 18:46 36
Postitas TanelE34
http://www.autozeitung.de/auto-vergleic ... b3-biturbo" onclick="window.open(this.href);return false;

Audi RS 4 Avant 450HJ V8 0-100km/h 4,2s 0-200km/h 15,1s Top speed 250-280km/h, 13,8L/100km
Alpina B3 Touring 410HJ R6 0-100km/h 4,0s 0-200km/h 14,3s Top speed 302km/h, 10,5L/100km

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 29.04.2015 10:19 21
Postitas Henri.
Faceliftile tuleb nähtavasti 340i mudeliindeks:

Pilt
http://www.carscoops.com/2015/04/new-bm ... aight.html" onclick="window.open(this.href);return false;
the 340i that replaces the current 335i doesn't have a 4.0-liter straight-six gasoline mill but a new 3.0-liter turbocharged six that purportedly delivers 240kW, equal to 326PS or 322HP.

That's the same output as the M235i's 3.0-liter turbo six, however, while the former uses BMW's N55 engine, the 340i adopts the newer B58.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 29.04.2015 13:03 26
Postitas RaikoK
Milleks 340i mudelinimi ?? :roll:

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 29.04.2015 18:48 58
Postitas Tauri_J
näiteks USAs on siinne 320d hoopis 328d

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.05.2015 16:12 50
Postitas coley
Pilt

Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 07.05.2015 16:17 34
Postitas Henri.
340i ja 3-bänger 318i :mrgreen: :mrgreen:

aga noh, E36 kupeekerel pmts samavõimsale 318iS-le tõmbaks püti võrra väiksema konega siiski rohkem kui sekundiga 'põske' sajani kiirendades. Langeks ka 320i, 'ära tegemiseks' oleks vähemalt 2,5l R6-te vaja (323, 325, 328).
The big news in terms of engines is the addition of a three-cylinder turbocharged petrol unit in the entry-level 318i. The engine produces 136PS (134hp) and 220Nm (162lb-ft) of torque, enough for a 0 to 100 km/h (62 mph) sprint of 8.9 seconds and a 210 km/h (130 mph) top speed.
http://www.carscoops.com/2015/05/faceli ... ets-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 08.05.2015 08:50 48
Postitas Zipp
340i tahaks küll ja meie oludes eelistaks xDrive-i tõenäoliselt M3-le :shock:

New B58 3.0L inline 6 cylinder turbo engine
320hp @ 5500 - 6500 RPM
330 lb-ft @ 1380 RPM
0-60 mph in 4.8 seconds (8 speed auto)
0-60 mph in 4.6 seconds (8 speed auto + xDrive)

Chipi ja natukese näppimisega haige riistapuu!

Replacing the outgoing 3.0 liter turbocharged six in the 335i, the 340i’s six will produce 326 hp and 332 lb-ft of torque and achieve 7.7-6.5 liters per 100km.

Mega!

Pilt

Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 22.10.2015 06:49 48
Postitas TanelE34
http://www.alpina-automobiles.com/en/al ... st-diesel/" onclick="window.open(this.href);return false;
“Sportiest Diesel”

BMW ALPINA D3 Bi-Turbo honoured as “Sportiest Diesel”

The annual award held by the “sport auto” magazine has been honouring the most popular automobiles amongst sports car enthusiasts for 35 years. In 2015, 13,601 readers have cast their vote in 40 categories.

The BMW ALPINA D3 Bi-Turbo wins the “Sportiest Diesel in the Manufacturer’s Class” category, followed by the BMW M550d ranking 2nd and the Porsche Panamera Diesel taking the 3rd place. Another car from Buchloe is represented amongst the three sportiest “Saloons and Estate Cars up to 100,000 Euros“. The readers of sport auto voted the BMW ALPINA B5 Bi-Turbo third in this category.



Category “Diesel”:

1st place (32.2 percent)
BMW ALPINA D3 Bi-Turbo (prior to LCI 2015)
Specifications: R6T, 257 kW (350 bhp), 2,993 cm³, 0-100 km/h: 4.6 s, Vmax: 278 km/h, 1,585 kg, 56,300 Euros

2nd place (18.0 percent)
BMW M550d
Specifications: R6T, 381 bhp, 2,993 cm³, 0-100 km/h: 4.7 s, Vmax: 250 km/h, 1,955 kg, 82,300 Euros

3rd place (15.4 percent)
Porsche Panamera Diesel
Specifications: V6T, 300 bhp, 2,967 cm³, 0-100 km/h: 6.0 s, Vmax: 259 km/h, 1,975 kg, 85,300 Euros
Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 26.11.2015 23:45 21
Postitas iiv6l
Suht imelik pettumus oli antud auto.
Võtsin endale 4ks päevaks 2e sõbraga 1autorendist usa variandi F30 328i. Antud aja jooksul sõitsime ca 1000km, eesmärgiks oli proovida, kuidas on sellisega päevast-päeva elada. Esimesed muljed olid toredad, päeva lõpuks auto meeldis väga. Kui aga neljandal päeval sai auto tagasi antud, olin õnnelik selle üle, et ei käinud kuskil poes proovisõidul. Oleksin lühikese proovisõidu põhjal ilmselt ära ostnud sellise. Kütusekulu oli ca7-8L/100km suht vahelduval ja tempokal sõidul, ca 35%linn 65%maantee. Rool on suhteliselt tuim ja imelik emotsioonitu feedback. Rehvimüra ja üldine müra sees suht kõrge. Standard nahkistmed on ikka väga-väga ebamugavad, usas peaks laiem iste ka olema. Viskas korra ühe drivetrain errori ka, podises ja värises aga seisma-käima parandas selle ära. Väga kitsas juhikoht, nagu kookoni sees, liikumisruumi vabsee pole. Mina olin suht positiivselt veel meelestatud, üks sõber arvas veel vähem ja teine arvas, et täiesti mõttetu si**. Peale neljandat päeva, otsustasin, et kindlasti seda autot endale ei taha. Midagi oli kindlasti veel aga ei mäleta enam kõike. Soovitan soojalt seda autot proovida nii, hoopis teine tunne tuleb lõpuks. See ei ole ei sportlik ega mugav, nagu audi. F10 on ikka väga hea auto võrreldes sellega.

Plussid
-kütusekulu ja mineku suhe
-välimus

Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 27.11.2015 00:49 44
Postitas CTR
.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 29.11.2015 15:19 50
Postitas markedmen
iiv6l kirjutas:Väga kitsas juhikoht, nagu kookoni sees, liikumisruumi vabsee pole.
Mida sellest 3. seeriast ikka oodata, nad kõik seest kitsad olnud. Kui käisin endale autot valimas, siis pärast proovisõitu hüppasin kohe edasi 5. seeria peale, kolmandas istud nagu kapis.

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 29.11.2015 20:14 29
Postitas oo7
F30 on sama suur auto mõõtudelt kui E39 omal ajal oli (salongi suuruse määrab telje vahe). Tegu minuarust päris hea autoga olen seal nii taga istunud, kui ka ise sõitnud sellega päris pikalt.

Ma ei saa aru, kas kõik te olete õllekaga jorsid v milles asi :lol:

Pilt

Pilt

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 11.12.2015 10:50 56
Postitas MargusM
Sportistmetega kolmene pole ilmselt paksudele poistele, samas minusugune ratturi kehaehitusega tunneb, et uute autode sportiste võiks kitsam olla. E30 ja E34 sportistmed sobivad mulle ideaalselt. See aeg ei tule tagasi ja seoses inimkonna kehamasiindeksi pideva kasvuga kõik mõõdud kasvavad. :D

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 25.01.2016 19:52 54
Postitas koodari
http://www.topgear.com/car-reviews/alpi ... irst-drive" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 15.08.2017 10:52 00
Postitas Cofy
MargusM kirjutas:Sportistmetega kolmene pole ilmselt paksudele poistele, samas minusugune ratturi kehaehitusega tunneb, et uute autode sportiste võiks kitsam olla. E30 ja E34 sportistmed sobivad mulle ideaalselt. See aeg ei tule tagasi ja seoses inimkonna kehamasiindeksi pideva kasvuga kõik mõõdud kasvavad. :D

Sama siin. Täiesti nõus :D

Re: BMW 3-seeria '2012 F30

Postitatud: 17.08.2017 07:34 40
Postitas KalevK
MargusM kirjutas:Sportistmetega kolmene pole ilmselt paksudele poistele, samas minusugune ratturi kehaehitusega tunneb, et uute autode sportiste võiks kitsam olla. E30 ja E34 sportistmed sobivad mulle ideaalselt. See aeg ei tule tagasi ja seoses inimkonna kehamasiindeksi pideva kasvuga kõik mõõdud kasvavad. :D
130kg ja e36 sportiste on väga hea, ei pigista kusagilt :cool: