BMW i3

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

BMW i3

Postitus Postitas priitv8 »

Algust sai juba siin tehtud, aga vaadake parem selle i3 linna-karbi pilte:
http://www.auto-motor-und-sport.de/bmw-i3-3749734.html
Kui see lubatud sportauto i8 samasugune välja näeb, nagu siin, siis on küll rõõm tõdeda, et aastal 2013 jõuab 2009 IAA-l näidatud BMW Concept Vision Efficient Dynamics seeriatootmisesse!
http://www.auto-motor-und-sport.de/bild ... ow_item=18
http://www.auto-motor-und-sport.de/bild ... ow_item=19
http://www.auto-motor-und-sport.de/bild ... ow_item=20

PS Huvitav, kas nüüd on mudelinimede ideed otsas, et uued autod Inteli protsessorite nimed said?
Viimati muutis priitv8, 19.06.2011 18:54 33, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW i3

Postitus Postitas Henri. »

Mõnusalt isikupärane välimus:

Pilt

Natuke kangastub Toyota IQ ja Aston Martin Cygnet aga uuest 1-erist on küll parem.
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: BMW i3

Postitus Postitas raimo_r »

Elekter elektriks aga keda BMW sellise mudeli ostjana näeb?
Või tõesti minnakse seda teed, et "raha ei haise" ning müüakse suvalisi tikutopse kuskil Aasias BMW märgi all.
Pole esimene seeria teab mis popp ning see on veelvähem. Lisaks on elektriga esimene seeria täitsa olemas.

Aston Martini stiilis "kauba peale" pole neid ka mõtet ilmselt jagada, sest suurte härrade naispooled nõuavad omale pigem X6-te kui sellist tikutopsi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: BMW i3

Postitus Postitas coley »

Raimo, ajad on edasi läinud - igapäevasteks suurlinna sisesteks sõitudeks ei ole tõesti tarvis viiesajahobujõulist mega bensupõletajat. Ma oleks ülirahul kui saaks igapäevaselt sellise asjaga tööl käia ning nädalavahetusel ajaks M3'e kuumaks.

iLike!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: BMW i3

Postitus Postitas raimo_r »

Võibolla Euroopas on areng pisut kiirem ja inimesed (keskkonna)teadlikumad aga meil on igal parkimisplatsil ca 1/5 autodest mingit sorti "linnamaasturid".
Normaalne oleks "elektrifitseerida" 1-er või 3-er, arendada pisut akude tehnoloogiat ja tuleks see 150-200km range ära küll. Lisaks saab neid kindlasti natuke kergemaks teha. Selleks pole vaja mingit uut tikutopsi leiutada.

Iseenesest elektriauto vastu pole mul midagi aga vajalik on talveoludesse sobiv kliirens, min. 100km range igasugustes oludes (Tallinnas vaja natuke rohkem) ja mõistliku suurusega salong. Seda tikutopsi võiks talvel ainult garaazis seismas vaadata.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW i3

Postitus Postitas Kustas »

raimo_r kirjutas:Lisaks on elektriga esimene seeria täitsa olemas.
Tegelt selle elektri esimese seeriaga oli nii, et neid saavad kasutada teatud seltskond üle maailma vist kõigest paar aastat. Peale seda antakse autod tagasi. Elektri esimene seeria oli järg piiratud koguses toodetud elektri minidele. Lõppkokkuvõttes kogutakse nende autode pealt kõiksugu erinevat infot (erinevas kliimas käitumine jne) mida kasutatakse ära i-brändi mudelite arendamiseks.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Re: BMW i3

Postitus Postitas Tauri »

raimo_r kirjutas:Elekter elektriks aga keda BMW sellise mudeli ostjana näeb?
Või tõesti minnakse seda teed, et "raha ei haise" ning müüakse suvalisi tikutopse kuskil Aasias BMW märgi all.
Pole esimene seeria teab mis popp ning see on veelvähem. Lisaks on elektriga esimene seeria täitsa olemas.

Aston Martini stiilis "kauba peale" pole neid ka mõtet ilmselt jagada, sest suurte härrade naispooled nõuavad omale pigem X6-te kui sellist tikutopsi.
Kui endale asjad selgeks teha siis sellist möla ei ajaks...

BMW 1. ja 3. seeria on grupile kõige tulutoovamad mudelid. Ka on nende läbimüük kõigist mudelitest peajagu üle. Kui nüüd täpsemalt öelda siis tänu neile saabki toota ka suuri ja luksuslikke mudeleid. Kuna luksuse mõiste premiumklassis on devalveerunud siis tegelikult ka 5. seeria madalama otsa mudelid on astunud samasse tulu klassi.

Kui välja jätta auto projekteerimisel ja insenertehniliste saavutuste kulu siis saate vast isegi aru kui palju kasumit antud mudelites on! Lisaks tuleb silmaspidada, et alati iga toimiv uuendus kajastub ühel või teisel kujul terves mudelite valikus.

Väike võrdlus- võtame kõrvale mõne levinud sarnastele tarbimiskriteeriumitele vastava auto!

BMW 116 baas hind 23 980 eur vs. Mazda 3 14972 eur (vahe 9008 eur)
BMW 316 baashind 27 810 eur vs Mazda 6 19050 € (vahe 8760 eur)

Mazda nö tava brändide seast valisin kuna mudelivalikus on leida sarnase suurusjärguga mudelid ja tegemist on piltliku näitlikustamisega! Lisaks tuleb mainida, et kui ostja teeb valikut siis varustuse ja muu tilu-liluga edastavad enamus jaapani- korea brändid premiumklassi masinaid (olgu siis tegemist BMW , MB või Audiga) aga BMW-l on nimi ja maine mis on pannud paljusid tegema ostu otsuseid just viimase kasuks (siinkohal meenub mingi uudis, et 2010 oli BMW india kõige müüdavam auto - ei pretendeeri absoluutsele tõele- ei viitsi otsida kuidas sellisele tulemusele jõuti)

Lisaks räägivad numbrid enda eest:

BMW remains leading premium brand.

Now approaching the end of its life cycle, sales of the BMW 1 Series were 9.7% down on the previous year’s level with a total of 196,004 units sold in 2010. The BMW 3 Series, with a sales volume of 399,009 units, remained at a similar level to the previous year (+0.5%).

Following the successful launch of the BMW 5 Series Sedan in spring, the new BMW 5 Series Touring has also been available since autumn 2010. The rejuvenation of the 5 Series models resulted in a 35.5% sale volume increase, with 238,454 units sold. This performance enabled the BMW 5 Series to take over worldwide market leadership in its segment in the fourth quarter 2010. In the final year of its life cycle, sales of the BMW 6 Series models were, as expected, down on the previous year: 5,848 units of the BMW 6 Series were handed over to customers (-32.4%) during the period. In January 2011 the new BMW 6 Series Convertible celebrated its world debut at the Detroit Motor Show. 65,814 units of the BMW 7 Series were sold in 2010, a 24.9% rise on the previous year’s figure.

The BMW X1 has performed extremely well since its market launch, with 99,990 units sold worldwide during the year under report, bringing the sales volume since its market launch in October 2009 to over 100,000 units. Due to the model change, sales of the BMW X3 for the year dropped by 17.3% to 46,004 units. The new BMW X3 has been available worldwide since November. It has received an enthusiastic response from customers and the media alike and will provide a strong impetus for sales. The BMW X5 also remained market leader in its segment during the year under report, with sales up by 15.0% to 102,178 units. The sales volume performance of the BMW X6 was similarly impressive and 46,404 units (+11.4%) were handed over to customers.


alllikas BMWgroup.com

Antud numbrid kajastavad väga hästi seda, et 3. seerial on senini kõige stabiilsem klientuur. Samas mudeli uuendused toovad väga märgatavat autopargi uuendamise- vt 5.seeria; X3 jne

Kahjuks ei leidnud kiiresti läbimüügi andmed autode täpsemale spetsifikatsioonile aga on ju loogiliselt aru saada, et kallid ja võimsad masinad ei ole seal tabeli tipus. On ka tootjaid, kes toodavad mõnda mudelit ainult prestiizi pärast (VAG grupil Bugatti Veyron nt) tegemist on ka muidugi superautoga, millist BMW-l kahjuks hetkel ei ole :mad:

Pilt

Lisaks siis veel, et kui BMW tuleks välja mõistliku alternatiiviga mitsu ja pesukoti elktri munadele siis oleks teataval sihtgrupil, kes eelistab premium klassi mudeleid ka olemas mõistlik alternatiiv. Sellised projektid nagu www.elmo.ee saaksid hoopis teise näo :)

Isiklikult ei julgeks ma hetkel promotavaid el. masinaid osta- ma isegi ei taha mõelda kui nendega peaks mingi probleemiga teenindusse pöörduma :lol:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
HeavyCuda
Huviline
Postitusi: 2836
Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
Peamine sõiduk: põrkepall
Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja

Re: BMW i3

Postitus Postitas HeavyCuda »

Iseenesest see i3 ju täitsa roogitav :mrgreen: Kahjuks eesti oludes ehk siis kliima ja elektriautosid toetav infrastruktuur, on need elektriautod suht mõõtetud :roll: A noh, kuskilt tuleb ju alustada.....
e36 coupe in progress.....
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Re: BMW i3

Postitus Postitas Kustas »

Kui sa juba kuulnud ei ole, siis infrastruktuur on tulemas. Elektriauto talvist vastupidavust peab hakkama norrakatelt pärima, kuna seal on need autod üsna populaarsed (väidetavalt üle 4000 sõiduki on kasutusel Oslos).

http://carelectro.eu/index.php/Estonia/ ... tonia.html

Ei ole üldse mõttetud, olen kahe käega poolt :).
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
Slava_323
Huviline
Postitusi: 2097
Liitunud: 15.09.2008 19:43 37
Asukoht: Espoo
Kontakt:

Re: BMW i3

Postitus Postitas Slava_323 »

Henri_J kirjutas:Mõnusalt isikupärane välimus:

Pilt

Natuke kangastub Toyota IQ ja Aston Martin Cygnet aga uuest 1-erist on küll parem.
Meentuab midagi sellist :lol: Aga mulle täitsa meeldib.
Pilt
Pilt
F31 320d M Performance
mart63
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 02.07.2011 00:33 43
Peamine sõiduk: E36 325 TDSa Touring '98
Asukoht: Tallinn

Re: BMW i3

Postitus Postitas mart63 »

Sellise auto "kuum" variant võiks suht äge olla, ägedam stangering jms. Lahe putukas igatahes. :cool:
Vasta