Mootoriehitus Delfi moodi

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Mootoriehitus Delfi moodi

Postitus Postitas Aare »

Natuke nalja väikese dünotulemustega stressis vaevlejatele :lol:

(kopipaste Delfi autofoorumist)

Käisime sõbraga raadi autoturul.....chillisime niisama, vaatasime bemme kuni üks isend ropult meeldima hakkas. Müüja sõnul auto nagu ikka ideaalses korras jne bla-bla...läbisõidu kohta (145000) ütles, et originaal ja et ka paberid tõestavad seda, no ok, türgi templid nagunii, bs, tegime siis väikse proovisõidu, auto tundus korras olevat. Autoks siis 525i 141kw. Osteti siis auto ära ja suunduti kohe garaazi poole, et auto niigi head minekut "järeleaidata" Teepeale jäi üks lammutus ja tuuning pood. Lammutusest sai ostetud kaks toyota landcruiseri turbot 6000 eegu eest ja vahejahutid 11400 oli vist. Sealt viis teekond tuning poodi, kust sai ostetud koonusfilter ja muud pudi-padi. Nüüd garaazi. Mootor tõsteti maha ja lammutati kohe molekulideks tasakaalustati kolvid kepsud, vänt-hooratas kergemaks ja samuti tasakaalu, klapid said asendatud 535 klappidega ja seeega kogu kaan ümbertehtud + portimine. Sisselaske kollektori näol leidis kasutust nurgas oma aega ootav vanema bmw m5 sisselaske kollektor mille siise said ka nitro pihustid installitud.Väljalase on custom made terastorudest 6-2(turbo). Siduriks kasutasime sachs`i toodangut sport6000. Kardaaniks leidsime ühest metallitöökojast wolframsulamist (hästi kerge ja tugev) toru, mis ümber keevitati ja sobivaks muudeti. Taga differ asendati chevy van`i omaga, et ka vastu peaks mootori jõule. Lõpuks kui kogu kupatus kokku sai, mindi raadile kiirendama. Esimene ring tuli 0-100`ni 3,6 sec ja 400 m aeg 11,6 midagi......kuid sellest ei piisand, lükati pehme seguga kummid taha ja turborõhk 3-bari peale, süüde varajaseks, nitro 0,76 l/sec`i peale ja teine ring: 0-100`ni 2,3 sec 0-200`ni 4,6 sec ja 400m aeg uskumatu, aga tõsi 7,5 sec ! Vot poisid, õppige, ei ole vaja mingeid v8`id või camarosid, et kiire olla, ka saksa auto on kiire !
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

ja kui natuke veel putitavad, lutivad ka Top Fuel dragsteri ära :D
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Panin oma 523 pagasiruumi lisa paagi, mis mahutab 40l nitrometaani, suunasin voolikuga bensupumpa ja nüüd on 0-100 1,7 sec. Pehmete kummidega pole jõudnud proovida.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Relk kirjutas:Panin oma 523 pagasiruumi lisa paagi, mis mahutab 40l nitrometaani, suunasin voolikuga bensupumpa ja nüüd on 0-100 1,7 sec. Pehmete kummidega pole jõudnud proovida.
:lol:
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

V8 :cool:
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

oi jah

Postitus Postitas Holari »

Nu ikka tõsine jama............ :?
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

ma olen seda varem lugenud ja ma pidin kprambid saama,polnud pikka aega korralikult naerda saanud.peab mainima et poisil on ikka kõvasti annet jutustamise poole pealt
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

Auto24 foorumist julgen soovitada kirjutisi, mille autoriks on garrett. See on tõeline tase!!! :lol:
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

V8 :cool:
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

See on umbes selline jutt, nagu see Automaailma reklaam, kus Uuspõld ehitas uue õlifiltri jne.
530d
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

:lol: Kõige lahedam on õpetus kuidas hobujõude saab "küttesegu soojendamine mikrolainetega". Tüüp soojendab kütust mikrolaineahjuga :lol:

Mitte et ma seda tõsiselt võtaks aga no fantaasiat poisil on.
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

asi läheb küll käest ära, aga mina soovitaks suunata väljalaske kollektori ots otse sisse laske kollektorisse. asjal siis kaks mõtet;
1) ei saasta loodust!?
2) kui panna summutile jahutus külge saaks nii otse ja surve all suunata külma õhku mootorisse ja nii ei ole koonus filtrit vaja... proovige järgi ja te ei tunne enam oma autot ära :lol:
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Mihkel L
Huviline
Postitusi: 87
Liitunud: 04.03.2003 19:40 17

Postitus Postitas Mihkel L »

see kõik tehti kindlasti 1 päevaga!
Vasta