1. leht 1-st

K: kumb 525

Postitatud: 06.08.2005 01:32 00
Postitas orkmees
Kumma mootoriga E34 525 valida? Kas 125kw või 141kw?

Postitatud: 06.08.2005 21:58 59
Postitas SAAKAL
Naljakas küsimus ?

Postitatud: 06.08.2005 23:35 53
Postitas Jaanus_P
minu arust ei ole midagi naljakat! 125kw on minu jaoks alati parem variant, kuna ei ole nii palju elektroonikat ja on suht lollikindel. samas kui 141kw mootor nõuab rohkem tähelepanu alates anduritest. ja ega see võimsuse kasv nüüd nii märgatav ka ei ole, et kohe võimsama kasuks peaks otsustama, arvestades veel ka kindlustuse ja muud asjad sinna juurde.

Postitatud: 07.08.2005 01:21 35
Postitas orkmees
efekt kirjutas:minu arust ei ole midagi naljakat! 125kw on minu jaoks alati parem variant, kuna ei ole nii palju elektroonikat ja on suht lollikindel. samas kui 141kw mootor nõuab rohkem tähelepanu alates anduritest. ja ega see võimsuse kasv nüüd nii märgatav ka ei ole, et kohe võimsama kasuks peaks otsustama, arvestades veel ka kindlustuse ja muud asjad sinna juurde.
Ma ise pooldaks ka seda 125kw rohkem, kuna mul selle vanema tüübi mootoriga on mingeid kokkupuuteid olnud. Ja igasugustest imelikest elektri vidinatest tahaks ka eemale hoida, mida vähem neid on seda parem.
Kui kellelgi on veel midagi lisada, siis andke tulla.

Postitatud: 07.08.2005 14:16 58
Postitas Arti
Minuteada tuli 125kw alles E39`ga, vähemalt viiestel. Nii et e34 ja 125 kw ei saa vist rääkida.

Postitatud: 07.08.2005 14:52 12
Postitas priitv8
Miks ei? Vana 12V M20B25 on 125kW ja uus 24V M50B25 on 141kW.

Postitatud: 07.08.2005 16:52 54
Postitas meph
Kas kütusekulu ei ole suurem vana tüübi mootoriga? :) Üldiselt ma küll aru ei saa miks vanemat uuema ees eelistada. Pole sellel M50 mootoril midagi seal seda elektroonikat nüüd nii palju. Suhtkoht lihtne kõik :)

Postitatud: 07.08.2005 17:18 21
Postitas Arti
Sorry :oops:

Postitatud: 07.08.2005 18:02 35
Postitas tr22nsmees
to meph : vanema tüübi mootor pidavat kuulu järgi pidevale ''tühjaks laskmisele'' paremini vastu pidama & ka õlide/kütte jms suhtes oluliselt vähem-nõudlikum olema.

Tuttavate ning enda remondiarveid vaadates tundub see jutt suht tõepärane ka. :P

Postitatud: 07.08.2005 18:04 29
Postitas priitv8
tr22nsmees kirjutas: ka õlide/kütte jms suhtes oluliselt vähem-nõudlikum olema.
Aga tähelepanu nõuab rohkem, kuna see hammasrihm...

Postitatud: 13.08.2005 21:31 04
Postitas janz
Tegelikult peaks valik olema lihtne:
Kui oled remontimises kodus siis võta vanem kuna tõesti asi on lihtsem ja jupid odavamad.
Kui tahad kaasaegsemat ja ilusamat (moodne plastkate :) mootorit siis M50. Momenti ja kw 15-30 rohkem ja kütusekulu peaks liitri jagu väiksem olema.

Kindlustuse pärast ei ole mõtet põdeda sest 125 kw ja 141 kw lähevad kohustusliku kindlustuse süsteemis samasse 85-142 alasse.

Postitatud: 14.08.2005 09:47 00
Postitas Arvo
meph kirjutas:Kas kütusekulu ei ole suurem vana tüübi mootoriga? :) Üldiselt ma küll aru ei saa miks vanemat uuema ees eelistada. Pole sellel M50 mootoril midagi seal seda elektroonikat nüüd nii palju. Suhtkoht lihtne kõik :)
Varem arvasin samuti aga enam mitte.
Kui seda http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7879 teemat jälgid siis on lihtsast mootorist asi kaugel. Minu M50-l sama häda küljes ja viga ei ole siiani leitud :evil:

Postitatud: 14.08.2005 19:23 06
Postitas janz
Oot aga ma seda ju väitsingi et lihtsam on M20 mitte M50.
Rusikareegel ju ammu teada et mida rohkem juppe ja elektroonikat seda suurem tõenäosus et midagi katki võib minna.