BMW e114
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mudelist niipalju et siis tegemist 3 seeria eelkäijaga... keretähis on E10 (peaks vähemalt olema), ning internetist igasugust infot saadaval suht palju...
Põhimõtteliselt, spartalik, kerge, heada sõiduomadustega...
Võimsim mudel on 2002tii, mis on turbomootoriga 2L M10 mootoriga...
sõidetud nii ringrada, kui rallit, ja seda edukalt...
konkreetse isendi kohta huvitaks mind just mis seal kapoti all tegelikult on.
EDIT: Nuga räägib õiget juttu...
ei süübinud kahjuks piisavalt teemasse... Minu viga
Põhimõtteliselt, spartalik, kerge, heada sõiduomadustega...
Võimsim mudel on 2002tii, mis on turbomootoriga 2L M10 mootoriga...
sõidetud nii ringrada, kui rallit, ja seda edukalt...
konkreetse isendi kohta huvitaks mind just mis seal kapoti all tegelikult on.
EDIT: Nuga räägib õiget juttu...
ei süübinud kahjuks piisavalt teemasse... Minu viga
Viimati muutis Bronco, 17.08.2005 18:55 34, muudetud 1 kord kokku.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
02 seeriaga on nii, et neil ühest e-koodi pole.Bronco kirjutas:keretähis on E10 (peaks vähemalt olema)
On nii:
* E114 - 1502 - 1802
* E6 - 02 seeria touring
* E10 - 2002 - 2002tii
* E20 - 2002 turbo
Ja kuna konkreetne isend on vin koodi järgi 1502, siis ma liigitaks ta pigem E114 keretüübiks.
Ot, mis? 2002tii ja 2002 turbo on ikka esinevad masinad.Bronco kirjutas:Võimsim mudel on 2002tii, mis on turbomootoriga 2L M10 mootoriga...
päris huvitav vana BMW e114nuga kirjutas:02 seeriaga on nii, et neil ühest e-koodi pole.Bronco kirjutas:keretähis on E10 (peaks vähemalt olema)
On nii:
* E114 - 1502 - 1802
* E6 - 02 seeria touring
* E10 - 2002 - 2002tii
* E20 - 2002 turbo
Ja kuna konkreetne isend on vin koodi järgi 1502, siis ma liigitaks ta pigem E114 keretüübiks.
Ot, mis? 2002tii ja 2002 turbo on ikka esinevad masinad.Bronco kirjutas:Võimsim mudel on 2002tii, mis on turbomootoriga 2L M10 mootoriga...
see vist kõige suurem nr. või siis üks suurematest?
muudame ka pealkirja täpsemaks!
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
1500 ja 1502 on siiski erinevad mudelid. 1500 on suurem ja 4 uksega (nn. neue klasse), 1502 on kahe uksega. Sellest ka number "2" mudelinumbris.raimo_r kirjutas:1500 peaks olema tavaline plank mudel, see 1502 on laiendatud poritiibadega ehk lennukam
Need laiendatud poritiivad on kellegi tuuninguhuvilise omalooming. Tehas selliseid asju pakkunud ei ole. Sama lugu ühe kojamehega.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
antud laiendid ei ole siiski kellegi omalooming, vaid on täiesti oma-ajast asjad- sellised pandi külge antud isendite ringraja versioonidele ( esindusest vast neid tellida ei saa)
Masin oli jah Hiiul müüa ja nö. viimane hinnapiir 15K Vaja oli teha sidur, salong komplekteerida!
Kuna endal oli päris suur huvi siis sai masinat ikka mitu korda käidud piidlemas ja ost jäi ära järgmistel põhjustel:
see nö: alles tehtud kere kap. nõuab ületegemist- tegija on suht lohakalt asjale lähenenud, samas hea on see, et esiosa ja tagatiivad plastikust- vähem roostet Kuna autoga proovisõitu teha ei saanud siis jooksu kohta ei oska kommenteerida ( amordid tundusid küll OK) Mootor siis isendil "arvatavasti" 2.0 plokk ja 1.8 kaan- kes vast asjast rohkem teadlikud siis soomes rinkadele selliseid aretusi sarnastel isenditel veelgi- ju siis peaks hea olema
Salongil on (olid= küll kõik vidinad olemas, kuid seisukord suhteliselt trööstitu- ise oleks kogu salongi lasknud uue teha!
Ehk kes tahab omale omanäolist ja kihvti masinat (omades ka raha) võib selle ära osta
Masin oli jah Hiiul müüa ja nö. viimane hinnapiir 15K Vaja oli teha sidur, salong komplekteerida!
Kuna endal oli päris suur huvi siis sai masinat ikka mitu korda käidud piidlemas ja ost jäi ära järgmistel põhjustel:
see nö: alles tehtud kere kap. nõuab ületegemist- tegija on suht lohakalt asjale lähenenud, samas hea on see, et esiosa ja tagatiivad plastikust- vähem roostet Kuna autoga proovisõitu teha ei saanud siis jooksu kohta ei oska kommenteerida ( amordid tundusid küll OK) Mootor siis isendil "arvatavasti" 2.0 plokk ja 1.8 kaan- kes vast asjast rohkem teadlikud siis soomes rinkadele selliseid aretusi sarnastel isenditel veelgi- ju siis peaks hea olema
Salongil on (olid= küll kõik vidinad olemas, kuid seisukord suhteliselt trööstitu- ise oleks kogu salongi lasknud uue teha!
Ehk kes tahab omale omanäolist ja kihvti masinat (omades ka raha) võib selle ära osta
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Zender Kastenverbreiterung ja natukene rohkem info
need on " Zender Kastenverbreiterung" , oli omas ajast juhtiv pakkuja laienditest
aga existeerib ka - Alpina Verbreiterung (vana ja uus)
- Turbo Originalverbreiterung
- Turbo järgitehtud (Kamei)
1502 = ekoversioon 1602 ´st (1975 - 1977)
teised kolviid (91 oktaan), lihtne pidurisüsteem
liistud puudvad, nurgaaknad ees kinni ja palju muud
aga existeerib ka - Alpina Verbreiterung (vana ja uus)
- Turbo Originalverbreiterung
- Turbo järgitehtud (Kamei)
1502 = ekoversioon 1602 ´st (1975 - 1977)
teised kolviid (91 oktaan), lihtne pidurisüsteem
liistud puudvad, nurgaaknad ees kinni ja palju muud
E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket