6. leht 7-st

Postitatud: 22.03.2006 16:50 46
Postitas Tanel_P
Omamoodi nagu hea meel, osati kahju. Oleks ise tahtnud olla see esimene, (või ka teine), aga edu ja jaksu sulle! Ega hinnast saladust taha teha? Või isegi tooriku pilte?

Postitatud: 22.03.2006 20:49 18
Postitas Siim_K
Kaido S kirjutas:Rally.ee mingis Laitse lähedal toimunud loos olid ilmselt sama auto pildid - laiendid olid olemas, vähemalt ees. Auto ise oli hõbedane + nn M3 triibud.

Mina lükkasin igatahes asja käima, tagasiteed õnnetuseks enam pole - ehituse toorik on järgmine nädal kohal ja ARKst ootan vastust - stay tuned...
See Laitse masinad(neid on 2tk) ongi need "m3"-ed millega pidime sõitma minema :D ja need on 318i-d :cool:

edit: laitse hõbenooled ei ole müügis, müügis olev asub paikusel ja tegu siis sellise "M3"-ga:
http://www.rally.ee/?a=a022&b=37121&p=3

Postitatud: 22.03.2006 20:53 45
Postitas Silwer
Kaido S kirjutas:Rally.ee mingis Laitse lähedal toimunud loos olid ilmselt sama auto pildid - laiendid olid olemas, vähemalt ees. Auto ise oli hõbedane + nn M3 triibud.

Mina lükkasin igatahes asja käima, tagasiteed õnnetuseks enam pole - ehituse toorik on järgmine nädal kohal ja ARKst ootan vastust - stay tuned...
Tubli :!:

Postitatud: 22.03.2006 22:28 31
Postitas Mihkel
Siin hakatakse ka tegudeni jõudma, rõõm kuulda ;)

Postitatud: 07.04.2006 09:17 06
Postitas Kaido S
Tagakambriluba on paljudel - autost pilti ja juttu teha omaniku selja taga on nagu veidi inetu - kui aeg selleks küps, võin seda ka ise teha.

Postitatud: 20.05.2006 18:07 00
Postitas Tanel_P
9 sekundi M3:
http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=bmw+e30

Kes ütles, et E30 M3 mingi uimane on? Natuke vaeva ja läheb nagu rakett. Sellise masinaga teeks vist Eestis peaaegu kõigile tuule alla (Kuriksile kaotaks tema parematel päevadel) :) Ja kas ainult mulle tundus või jäi juht natuke reaktsiooniga ka hiljaks veel...:D

Postitatud: 20.05.2006 18:31 26
Postitas Tanel_P
Inglise keelt valdavatele kodanikele on arvatavasti järgnev artikkel kahtlemata ülimalt huvipakkuv (tõelisele E30 M3e fännile vähemalt):
http://www.mwerks.com/artman/publish/fe ... 1011.shtml

Postitatud: 21.05.2006 16:20 46
Postitas raimo_r
hmm, täitsa huvitav jah
The high-profile 3 Series also became increasingly exciting in its civilian version. In 1987 it became the first BMW to be equipped with electronically adjustable shock absorbers. Drivers had a knob beside the handbrake lever which allowed them to choose between the adjustments sport, normal and comfort. A control lamp on the instrument panel displayed the setting that had been selected.

Postitatud: 30.12.2006 17:29 19
Postitas Zipp

Postitatud: 31.12.2006 02:29 16
Postitas kapa
kellelgi on vaba päev olnud :D

Postitatud: 31.12.2006 13:04 57
Postitas SaareSiim
Täiesti loll küsimus aga äkki annate andeks.
Kui suur on e30 m3-e kubatuur, kliovatid ja põõrdemoment.
Seda ma tean, et see mootor oli erinevate võimustega erinevates riikides.

Postitatud: 31.12.2006 14:10 11
Postitas Ain
siim006 kirjutas:Täiesti loll küsimus aga äkki annate andeks.
Kui suur on e30 m3-e kubatuur, kliovatid ja põõrdemoment.
Seda ma tean, et see mootor oli erinevate võimustega erinevates riikides.
www.google.com abiks :!:
http://www.bcw3design.com/m3/e30_m3.htm

Postitatud: 01.01.2007 15:31 08
Postitas SaareSiim
Tänud.

Postitatud: 08.01.2007 10:33 47
Postitas raimo_r
http://videos.streetfire.net/search/bes ... 46f2e0.htm

Best Motoring compares old Bmw M3 vs S2000 Evo and other JDM's - interestingly M3 is just as fast as S2000 with extra 20hp

Postitatud: 30.03.2007 14:47 41
Postitas hanno
Eile nägin linna peal kollast M3 välimusega autot.
Kas keegi teab, kas tegu "koopiaga" või äkki midagi huvitavamat?
Pilt

Postitatud: 30.03.2007 14:57 36
Postitas Ilves
Puhas Eesti-Läti-Leedu pullikaka ;) C piilar pole paks (tagaakna kalle standardne) ja pagassiluuk kah tavaline.

Postitatud: 30.03.2007 15:12 33
Postitas Silwer
See on lihtsalt M3 stiilis auto. Mootoriks on M50. Alles mõned päevad tagasi oli Patricku juures. Kere oli suht viisakas.

Postitatud: 30.03.2007 19:18 18
Postitas Kaido S
Laienditest on puudu ka küljed... Analoogiline projekt oli hilissügisel ka Leedus müügil - tõeline M3 :evil:

Postitatud: 30.03.2007 19:59 46
Postitas Silwer
Kaido S kirjutas:Laienditest on puudu ka küljed... Analoogiline projekt oli hilissügisel ka Leedus müügil - tõeline M3 :evil:
Mis mõttes on küljed puudu? Ja see ongi ju see Leedust toodud auto...

Postitatud: 30.03.2007 20:42 44
Postitas Kaido S
Pean silmas küljekarpi - kuidagi kahtlane.

Postitatud: 31.03.2007 08:58 53
Postitas patrik
See on lihtsalt M3 stiilis auto. Mootoriks on M50. Alles mõned päevad tagasi oli Patricku juures. Kere oli suht viisakas.
tegemist 325e romulast pärit toorikuga millel on jumal teab mitmest juhtmepundist midagi kokku keeratud, enamus asju ripub või on puudu, probleemid on kütusevõtuga, alt on roosteste plekiribadega küljekarpe "täiendatud", sumps on...
ahh.... :roll:

tõeline "pärl"

Postitatud: 01.04.2007 14:11 58
Postitas Tanel_P
hanno kirjutas:Eile nägin linna peal kollast M3 välimusega autot.
Kas keegi teab, kas tegu "koopiaga" või äkki midagi huvitavamat?
http://www.hot.ee/ladvas/m3.JPG
Krt, sul peab ikka see kaamera vist kogu aeg kõrvalistmel lebama? :D

Selle nimetus on tänapäeval mobiiltelefon :D

Postitatud: 18.09.2007 10:17 28
Postitas Zipp
According to EVO Mag and I couldnt agree more:

Pilt

Pilt

1st place was given to the E30 M3 EVO, 2nd to the M3 CSL and 3rd to the E39 M5. The M1 made the final 4 (out of 13) ahead of all the modern M-cars.

The E92 M3 was then compared with the Top-4 to see how it fared, however it was concluded that whilst a great BMW, it was not as great an M-car as the Top-3. These are icons and the E92 M3 would need to raise its game a little further to achieve the same status.

We did feel though that the E92 M3 was the best modern day M-car, way ahead of the M5 and M6.

If you ask me what's missing in the E92 M3, I would have to say it was 'driver involvement' that marked it down. I personally found it a great deal of fun, but when compared to something like the E46 M3 CSL or E30 M3 EVO it is far too remote.

Clearly it does provide a far better balance between daily driver and sports car than either of those two.

A couple of sentences from the text when comparing M3 CSL with E92 M3; "Apart from anything else, it looks the absolute nuts, a drum-taut, hard-muscled object lesson in aesthetic warfare against which the E92 M3 comes across about as tough as a platoon of jelly babies. Sounds awesome too,"

Then a few more when concluding about why the E30 M3 won; "...it's the E30 that beats them all. It wins because it does more with less and destroys the idea (apparently at the core of BMW M thinking these days) that if power is good, more power must be better. If that were the case the E92 M3 - which on paper is a best-of-all-worlds solution, with its old-school M5-esque V8, M3 size and supercar pace - would represent the very pinnacle of the M Division's achievements. But the touch of the master belongs to a different era."


Postitatud: 27.11.2007 18:40 57
Postitas ReinisLV
We got some good e30 M3 too in LV ;)

EVO...
Pilt
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... s&pid=2950
regular...
Pilt
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... s&pid=2658
Beast on wheels...
Pilt
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... ni&pid=787

And more, but don't have pics...


...one more from history, but it's gone forever.
Pilt

Postitatud: 27.11.2007 21:27 44
Postitas SinineBMW
Loll küsimus aga mis vahet on tavalisel M3-el ja EVO-l

Postitatud: 27.11.2007 23:04 25
Postitas Kaido S
Evo on lühend sõnast Evolution, maakeeli on see millegi edasiarendus, antud kontekstis oleks see miski E30 M3 põhimudel. Väidetavalt toodeti E30 M3 autosid aastatel 1985-90 kokku järgmiselt: coupe mudeleid 17 184 autot, cabrio mudeleid aga kokku vaid 786. Coupe tootmisarvud sisaldavad ka Evo mudeleid, mis omakorda jagunevad järgmiselt:

Evo I - võimsus põhimudeliga sama, erinevused aerodünaamika pisidetailides (ees spoileril näiteks nn lisanokk) ja mõnevõrra muudetud väljalase.

Evo II - reas neljasest 215 hj, jällegi veidi teistsugusem aerodünaamika (näiteks esispoileris udutulede asemel pidurite jahutuskanalid), kergem pagasiluuk, õhemad tagumised küljeaknad - ühesõnaga kaalusäästuprogramm. Väikesed erinevused on ka veermiku häälestuses. Neid autosi müüakse nii Roberto Ravaglia kui ka Johnny Cecotto versioonidena - esimene mees on küll vaid Inglismaa siseasi.

Evolution III ehk Evolution Sport või Sport Evo - nüüd 2,5liitrisest mootorist juba 238 hj, lisaks tagatiivale on seadistatav mingil määral ka esispoiler. Esiratastel on senisega võrreldes veidi laiem rööbe, tiivakaared on ees suuremad jne. Varustuses on palju detaile, mis selle auto väärtust rõhutavad - minu andmetel tehti neid vaid 600 tk.

Üldiselt - kui keegi seda tööd ära teinud ei ole, on erinevusi väga raske kokku lugeda. Pisike näide - minu rullnokal on ees Evo II neerud - need on ainsad, mille ribid on jahutuse huvides maksimaalselt avatud - selliseid detaile võib kokku olla aga sadu, aga autoga reaalselt kokku puutumata ei oska keegi neile tähelepanu pöörata. Eks targemad parandavad ja täiendavad mind.

Edit 28.11.07 - pisike apsakas

Postitatud: 26.01.2008 10:26 25
Postitas jaan tatikas

Postitatud: 26.01.2008 17:01 51
Postitas qpi
Hind on suhteliselt odav võrreldes Saksa omadega, aga seisukorras ei saa enne veenduda, kui ise kohale sõitnud..

Postitatud: 21.02.2008 23:19 46
Postitas ReinisLV
ReinisLV kirjutas:We got some good e30 M3 too in LV ;)
Built in Latvia and sold to Russia
Pilt
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... ni&pid=787
Video from russia
http://video.mail.ru/bk/coolham/1/2.html

Postitatud: 22.02.2008 07:42 08
Postitas Arno
Kui ma ei eksi siis on seal aiste vahel E39 M5 mootor.