kas eestis m1 on nähtud kunagi.....

Erinevad BMW mudelid
markomaan
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 13.12.2005 23:08 18
Asukoht: VIljandi
Kontakt:

Postitus Postitas markomaan »

***Süsimust kaunitar(H)***

Faithfully yours, my e34...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Seda BMW Turbot on vist isegi parima tahtmise juures võimatu osta, sest minuteada on neid olemas üldse 2 tükki ja mõlemad tehase valduses.
http://www.bmwworld.com/models/concepts/turbo.htm
"Only 2 Turbos were ever built."
"If you visit Munich, you can see a Turbo on display in the BMW Museum. The other Turbo is in the BMW Zentrum museum in Spartanburg."
http://www.fast-autos.net/bmw/bmwturbo.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
xes
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 06.10.2006 16:37 47

Postitus Postitas xes »

Eesti ringradadel on m1 korduvalt sõitmas käinud. Ja olen ka igakord seal olnud. Sellel elukal on 700hj.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

xes kirjutas:Eesti ringradadel on m1 korduvalt sõitmas käinud. Ja olen ka igakord seal olnud. Sellel elukal on 700hj.
Viimase Sauga sõidu luureandmed räägivad, et sel soomlase autol oli ainult R4 vahel olnud (M12/7). Mis tähendab, et ei ole päris ehtne M1, kuna tollel peab olema R6 (M88).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

priitv8 kirjutas:
xes kirjutas:Eesti ringradadel on m1 korduvalt sõitmas käinud. Ja olen ka igakord seal olnud. Sellel elukal on 700hj.
Viimase Sauga sõidu luureandmed räägivad, et sel soomlase autol oli ainult R4 vahel olnud (M12/7). Mis tähendab, et ei ole päris ehtne M1, kuna tollel peab olema R6 (M88).
Mida ei imestaks arvestades kui haledalt (teistega võrreldes) see edasi läks. Et ei tahtnud silmi uskuda.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Olli Virtaneni autol on 85 aasta vormel 1 turbomootor, mis arendab ligi 1200hp kvalifikatsioonis ja sõidu ajal 600-900hp olenevalt sõidu pikkusest.
Peaks Ferrari mootor olema.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

eero kirjutas: Mida ei imestaks arvestades kui haledalt (teistega võrreldes) see edasi läks. Et ei tahtnud silmi uskuda.
Sa ei ole teda lihtsalt teise autoga sõitmas näinud;)
Aga tegelt on ta juba suht vana mees ja ehk hoiab enda haruldust.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

e36forever kirjutas:Olli Virtaneni autol on 85 aasta vormel 1 turbomootor, mis arendab ligi 1200hp kvalifikatsioonis ja sõidu ajal 600-900hp olenevalt sõidu pikkusest.
Peaks Ferrari mootor olema.
1200 hp arendav turbomootor oli BMW-l endal ka olemas, ehitatud M10 mootori alumise otsa peale, seejuures kasutati seeria malmplokki, mida võidusõiduautodele hangiti avariilistelt autodelt ja töötajate vanadelt autodelt, sest uue plokiga ei saa sisepingete tõttu sellist mootorit teha.

Ferrari mootoriga pole seal pistmist midagi. BMW mootor sõitis Brabhami keres mitmed aastad F1'e.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Tean jah, et BMW-l endal oli ka f1 turbomootor olemas, aga kas oled ikka kindel, et sellele autole ei ole Ferrari mootorit peale pandud?
Mina olen igatahes nii kuulnud. Aga see ei pruugi sulaselge tõsi olla ;)
Üks video ka sellest autost:
http://video.google.com/videoplay?docid ... irtanen+M1
xes
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 06.10.2006 16:37 47

Postitus Postitas xes »

see auto on nii kiire, et sellega peaks päris kindlasti Soomeri ja Sarliniga ühes tempos olema. Tal on vormeli vedrustus ka. Mehes on asi lihtsalt
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Uurisin siis natuke ja sain teada, et auto oli ikkagi originaalis Jürg Bächi Sauber M1. Tõenäoliselt on ka mootor BMW sauber f1 oma.
Originaalist pidi alles olema võibolla 10%..
Soome olevat see auto sattunud juba 80- lõpus ja hakati sõitma Kemora 500 sarjas.
Miks ta nii aeglane on?
Sest selle auto tehnika on juba 20 aastat vana ja ma ei usu, et teda eriti uuendatakse ka. 20 aastaga on ikka väga palju uusi lahendusi leitud, mitte ainult mootori poolelt, aga just veermiku ja pidurite osas.
tuumik
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 18.03.2006 12:37 41

Postitus Postitas tuumik »

aga vb oskad migi konkreetse lahenduse veermiku või pidurite vallas välja tuua, mis on autode kiirust märgatavalt muutnud?
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

tuumik kirjutas:aga vb oskad migi konkreetse lahenduse veermiku või pidurite vallas välja tuua, mis on autode kiirust märgatavalt muutnud?
Ei oska täpselt õelda, kui aus olla aga palju.
Näiteks on ventileeritavad pidurid, mida 80 alguses veel ei olnud.
Vedrustus/amordid on igas suunas reguleeritavad ja seatavad.
Auto seadistamine käib iga raja jaoks eraldi arvuti teel, aga ma usun , et selle aja f1 tehnikaga Sauber m1 oli ka juba tehniliste lahenduste poolest väga kaasaegne, lihtsalt praegu on elu edasi läinud.
xes
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 06.10.2006 16:37 47

Postitus Postitas xes »

kui nüüd natuke nokkida, siis tegelikult, miks keelati ära vanemad vormelid, millega sõitis nt. Senna? Sest need läksid liiga kiireks.
See m1 on phm. plastkattega vormel ja 20 aastat vana vormel peaks olema siiski sama kiire kui tänapäeva võidusõiduauto
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Iga võidusõiduauto koosneb tükkidest, millel on oma iga - kui see iga ületatakse, siis püsib asi võib-olla veel koos, kuid samasugust kiirust/võimsust see enam näidata ei suuda. Kui kindlast skeemist asendatakse mingi tükk odavama/vähem suutlikumaga, siis on ka üldine kooskõla rikutud ja projektvõimsus jääb ainult unistuseks. Seda autot hooldati viimati korralikult vist 5 aastat tagasi, Pärnus on ta näiteks sõitnud tihtipeale vaid kahe käiguga, kõikuva turborõhu, puuduliku jahutusega jne. Kui see auto oleks 100% taastatud, siis võiks sellega julgelt kohe tiitli ära võtta.
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

nüüd saavad peagi kõik endale uue m1 osta

täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

JannP kirjutas:nüüd saavad peagi kõik endale uue m1 osta

täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php
need ju hoopis erinevad autod :D
võiksid ennem ikka teemat veits vaadata ka kui postitad ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

ryan kirjutas:
JannP kirjutas:nüüd saavad peagi kõik endale uue m1 osta

täpsemalt:
http://postimees.ee/040507/esileht/olul ... 258830.php
need ju hoopis erinevad autod :D
võiksid ennem ikka teemat veits vaadata ka kui postitad ;)
mis siis? tegu on ikkagi emm ühega, ning nagu ma ütlesin, et kellel ei olnud võimalust tookord endale m1 osta, siis on see võimalus varsti..
Vasta