5. leht 6-st

Postitatud: 06.05.2008 23:06 59
Postitas wirx
mai kuu sport auto ning EVO ajakirjades kiidetakse X6-te
mulle endale meeldib 0-100 aeg 5.4 seki 2.2tonni ja 407hj juures...mu cayenne on 2.6tonni ning 350hj, kuid 0-100 on 6.9seki...eks see turbomootori ning 600nm "süü" ole :)

Postitatud: 07.05.2008 12:34 51
Postitas Anti
wirx kirjutas:mai kuu sport auto ning EVO ajakirjades kiidetakse X6-te
mulle endale meeldib 0-100 aeg 5.4 seki 2.2tonni ja 407hj juures...mu cayenne on 2.6tonni ning 350hj, kuid 0-100 on 6.9seki...eks see turbomootori ning 600nm "süü" ole :)
Huvitav kas varsti tuleb ka X5 tippmudel selle sama 4,4 biturboga? :cool:

Postitatud: 08.05.2008 18:08 08
Postitas ReinisLV
Ugly a**...
tests @ 333 track. LV
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08.05.2008 18:57 57
Postitas eivoe
Mhmh, kõk rääkisid algul E60-mne kohta ka nii...

Pole tal viga midagi, täitsa kena.

Postitatud: 08.05.2008 19:00 28
Postitas Zipp
ilusam ja ülbem kui X5! :cool:
AW X6 = pure sexxx !

Postitatud: 08.05.2008 20:12 51
Postitas priitv8
On ta nüüd X5 Touring või Coupé?

Postitatud: 09.05.2008 11:46 37
Postitas Zipp

Postitatud: 09.05.2008 12:03 54
Postitas screw
Muidu on kena, aga häirib liigne tühi ruum esimeses rattakoopas.

Postitatud: 09.05.2008 12:20 28
Postitas Zipp
Kas 5-kohalisena ei saagi osta? Tuttav otsustab ainult selle pärast siis X5 kasuks :(

Postitatud: 09.05.2008 13:33 32
Postitas gixxef
Eelmine nädal nägin saksas ühes tanklas korraga nii valget X6-e kui uut valget M3-me. Mõlemad väga ilusad autod.

Postitatud: 09.05.2008 22:05 33
Postitas EerikS
Krt. vajab harjumist. E60 tundus ilus kohe alguses, E90 häiris tagaosa, E65 kui tuli oli ikka rõvedus kuubis esialgu. Täna on kõik need masinad vägagi OK. Loodan, et hakkab samamoodi meeldima nagu ülejäänud uued BMW-d varem, esialgu tindub midagi nagu puudu olevat. Kusjuures ei oska öelda mis on puudu. Hetkel X5 minu silmades kõvasti muljetavaldavam kui X6.

See ainult minu arvamus loomulikult.

Postitatud: 09.05.2008 22:07 34
Postitas Lauri_R
EerikS kirjutas:Hetkel X5 minu silmades kõvasti muljetavaldavam kui X6.

See ainult minu arvamus loomulikult.
+1

Postitatud: 10.05.2008 19:04 15
Postitas arnie
täna nägin just ühte tänaval liikumas, kuidagi nagu konn paistis välja. X5 ikka vist asjalikum (minu arvamus)

Postitatud: 21.05.2008 19:58 51
Postitas Lauri_R

Postitatud: 21.05.2008 20:52 30
Postitas Raivo
Täna sõitis üks mulle "proov" numbritega vastu, Rannamõisa teel, musta värvi. Tundus, et müügimees tegi koos potentsiaalse kundega proovisõitu :)
IRL tundus päris sünge.

Postitatud: 28.05.2008 09:02 34
Postitas Zipp

Postitatud: 30.05.2008 11:29 39
Postitas Henri.
Zippi poolt postitatud X6 siis väidetavalt Hartge poolt järgi aidatud. Kahtlane, peale velgede küll midagi erilist pole. Veljed ka suht samad nagu eile postitatud Hartge X5 all.
carscoop.blogspot.com kirjutas:The BMW-loving guys at “Xbimmer” managed to get their hands on a set of shots that reveal the Hartge-prepped X6 crossover in all its glory.
The German tuner has equipped the Bavarian sporty crossover with a tasty bodykit that includes front and rear spoilers, side sills and a set of what seems to be 21-inch alloy wheels that fill out the X6’s flaring wheel arches.

Postitatud: 05.06.2008 15:35 35
Postitas Henri.
Hartge siis susib X6-le 22-tollised valud alla, mida saab kombineerida kahe erineva rehvimõõduga:
*285/30 ZR22 ees ja 335/25 ZR22 taga või
*295/30 ZR22 ees ja 335/25 ZR22 taga.

Pilt

Esialgu pakub Hartge mootoriupgrade'i võimalust ainult turbodiislitele, täpsemalt siis 35d (kasvab võimsus 286 Hp pealt 328 Hp peale) ja 30d, (kasvab võimsus 235 Hp pealt 275 Hp peale).

Pilt

Postitatud: 05.06.2008 15:42 25
Postitas Relk
Kogu Hartge tuning seisnebki velje vahetuses.

Postitatud: 05.06.2008 15:58 09
Postitas Indrek_M
Juss kirjutas:Kogu Hartge tuning seisnebki velje vahetuses.
Samas velg teeb autost auto :)
Kõige lihtsam võimalus autot tuunida on panna alla kena velg.

Postitatud: 05.06.2008 18:54 16
Postitas screw
Mida rohkem ma seda autot vaatan, seda rohkem ta mulle meeldima hakkab. Aga suur velg peab tal all olema.

Postitatud: 06.06.2008 09:29 32
Postitas Relk
Eile seisis UM'is 3 X6'e kõrvuti ja minu jaoks on pilt igatahes selge. Nüüd tuleb lihtsalt õige isend leida.

Postitatud: 10.06.2008 08:47 16
Postitas Zipp
mis värvi need 3 X6 seal olid? minu arust see punane ja must on teemas :cool:

valge hamann:
http://www.worldcarfans.com/9080609.006 ... x6-surface

Postitatud: 10.06.2008 09:28 28
Postitas Relk
Seal olid tumehallid. Need olid need mida ajakirjanikud lõhkuma läksid.

Postitatud: 10.06.2008 10:50 55
Postitas Kaido S
Jah, ajakirjanikud käisid lõhkumas ja äärepealt olekski ühe maha kandnud :-) Rajale lubaja seisis minu poole seljaga ja lasi järgmise kodaniku siis peale, kui mina peasirgel slaalomit sõitsin - õnneks aimasin halba...

Aga autoga seoses on kuidagi veidrad tunded. Esiteks suured rattad. Pean tunnistama, et kevadel oma metsaautole suverehve valides käisid mitmed edevad mõtted peast läbi, kuid jäin siiski tehasemõõdu juurde. Milleks rikkuda olemasolev roolitunnetus, pidurite tundlikkus ja esitada silla jubinatele kolmekordseid koormusi? Loomulikult on need eelpool nimetatud asjad veidrad rääkides majast asfaldil, kuid tehasekonditsioonis X5-el on need siiski olemas. 17. tollise rehviga on X5 päris õnnestunud kompromiss sõidumugavusest ja teelpüsivusest, suuremad veljed, madalam rehviprofiil ja jäigem vedrustus aga võtavad just mugavuse osas kõvasti lõivu ja ei anna kiirema sõidu osas hoomatavalt uut kvaliteeti. Pean silmas meie olusid, Saksa kiirteel võib suuremate rataste mõju olla sootuks teine. Vaadates suuremate lääne ajakirjade teste, siis seal kaotab X5 enamasti konkurentidele just sõidumugavuse osas, kuigi tunnistatakse, et juhitavus ja mootorid on väga head. Ilmselt on siis ka teiste ajakirjanike emotsioonid üsna sarnased, kuid X6 puhul on kasutusel just need suuremad rattad ja ka vedrustus võib olla veidi jäigemas seades - seega meie oludes oleks mõistlikum valik siiski X5, edevale "kupeele" pole mõtet nagu väikese veljega kõrgeid balloone alla toppida, need ilmselt ei mahuks ka sinna.

Teiseks kujundus - tumeda värviga jääb mulje, et X5-le on sabale kukkunud merekonteiner, heledamateks toonideks üle minnes läheb mulje järjest paremaks. Suur maastur on väikekodanlikus ühiskonnas ülejäänud kaaskodanikele nagu punane rätt, "kupeekerega" metsaauto on aga arrogantsuse tipp - X5 ostu saab veel põhjendada ruumikuse ja praktilisusega, aga X6 puhul seda teha ei anna. Oleks ta veel hingematvalt ilus, aga ta pole seda. Seega usun, et Euroopas seda mudelit väga ei osteta - meil, Venemaal ja Miki-hiires aga küll. BMWed pole mõtet ka süüdistada mõttetu auto ehitamises - isegi rumalatele soovidele tullakse vastu ning usun, et Cabrio-kerega maastur või selle CC versioon on lähema kolme aasta sees reaalsus - esimesena tootjana pakuksin VW-gruppi. Selliste derivaatide tegemine on autofirmadele väga ahvatlev - suhteliselt väheste muudatustega saab olemasolevast või siis vanast mudelist teha "emotsionaalse kujundusega" premium-liikuri, mille kasumimarginaal on doonurist oluliselt suurem.

Postitatud: 12.06.2008 23:06 50
Postitas iiv6l
X6 võlu seisnebki tema eripäras olla teistest täiesti erinev ja uudne. Samaga on hakkama saanud ka MB CLS. Bmw marketing on haaranud kinni inimestest kes kasutavad autot enda väljendamiseks, näitamaks enda erinevust. Isiklikult telliksin tavalise punase, pasapruuni nahaga millel on valged õmblused, musta lae ja põrandavaipadega + marintim liist. Põhjenduseks, miks ostsin auto, oleks suur naeratus hommikul autosse ronides... Sellest täiesti ju piisab. Tegelikult elab meis kõigis see väike laps, kes tahab seda emotsiooni mis tekitas jõuluvana meis kingituste puu alla toomisega. Enamus meie otsuseid on tehtud emotsioonide põhjalt, sellise auto soetamine oleks kindlasti üks nendest.

Postitatud: 13.06.2008 01:38 10
Postitas kait
njah...tatikas mu see ihkab ikka supersportautosid, mitte ebapraktilisi hübriidmaastureid. ma annan ka hääle siiski X5le...
X6 jääb arusaamatuks. Aga kuna tegu uue bemmi jeebiga siis blingimiseks sobib ideaalselt ja kellele see ei meeldiks eks.

Postitatud: 23.06.2008 21:15 10
Postitas Henri.
Michiganis, jänkidemaal, jäid fotoobjektiivi ette miskised X6 prototüübid. Arvatakse, et vbl katsetati mingit uut mootorit vms.. Pakutakse, et vbl M tüübi mootorit või vbl X6 hübriidi mootorit..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Link: CarScoobist

Postitatud: 04.07.2008 12:35 40
Postitas Henri.
Lumma paneb ka X6-le käpa alla :cool:

See on küll selline äärmiselt "hate it or love it" lahendus:

Pilt

Väidetavalt oktoobris toimuval Pariisi autonäitusel tuuakse see jõhkard avalikkuse ette.

Postitatud: 04.07.2008 13:54 06
Postitas hanno
Pane näiteks must värv selga, ja siis ei olegi ju niiväga "hate it" variant