E30 324D vs 324TD vs E36 325TD

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

E30 324D vs 324TD vs E36 325TD

Postitus Postitas Siim_K »

Tervitus,

sai siin tiba uuritud foorumist, et TD ja TDS'i teema olemas, niiet....

1) hinna vahe, see on selge
2) kere ja muud visaalsused, selge et igaühele oma

Kuid, mind huvitab siis nende mootorite praktilised dünaamilsed andmed!
lihtsalt, et missugune oleks eelistatuim öko auto, meeldivam remontida;)
loomulikult on siin vahe konkreetsetes isendites jne aga äkki ikka saame natuke targemaks...

3) käimar, selles ka pole erilist vahet

Üks mõte veel, et kas E36 TD tasub ära seda hinnavahet 324 ees!?
(Ütleme et turuhind on kuskil 50-55 000 vs 20-30 000 eeku)

PS! kui miskit valesti sai siis võite julgelt paranada;)
ilma autota
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: E30 324D vs 324TD vs E36 325TD

Postitus Postitas Siim_K »

No kas ei viitsi keegi kommenteerida või mis värk on? :roll:
ilma autota
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

see kas e30 või e36 maitse asi..... peaasi ,et korralik ja hooldatud.
head e30 dislat vist väga raske leida.kuigi seda oleks soodsam remontida.
tõenäosus korralik e36 leida ,on vähe suurem.
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Arvo T kirjutas:see kas e30 või e36 maitse asi..... peaasi ,et korralik ja hooldatud.
head e30 dislat vist väga raske leida.kuigi seda oleks soodsam remontida.
tõenäosus korralik e36 leida ,on vähe suurem.
no ma ütlesingi, et las see välimus jääda sinna paika...
eeskätt huvi just mootori poolel: kas 2.4 2.4TD või 2.5TD...et missugune on siis hinna ja kvaliteedi suhtes otstarbekam siin reaalses maailmas...

hea kui keegi lisaks küttekulud ka...või graafikad moto dünaamikast
ilma autota
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Nii palju kui mina enne ostmist uurisin , siis 2,4 td on odavam ja lihtsam remontida.
N: küttepump
2,4 saab kasut pumba 1000- 3000.-
2,5 7000- 10000.-

teiste juppide kohta suurt rääkida ei tea.

Kütuse kulu peaks ka 2,4 kuskil 1-2l väiksem olema

Minu 524 td l on keksmine 7.5
Viljari 525tds-il 8-9

Mina näiteks sõitsin linnas 50l kütusega 700km
Turbo rakendub kuskil 2000rpm peal ja ma ei ole täheldanud et oleksin linnas või maanteel hätta jäänud.
Alguses kui e34 530i pealt diislisse istusin siis arvasin et see jääb ikka väga lahjaks aga ei ole midagi hullu.
530i kulu linnas oli 14/100km-le
nüüd kulu poole väiksem ja ise olen väga rahul.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Tarmo kirjutas:Nii palju kui mina enne ostmist uurisin , siis 2,4 td on odavam ja lihtsam remontida.
N: küttepump
2,4 saab kasut pumba 1000- 3000.-
2,5 7000- 10000.-

teiste juppide kohta suurt rääkida ei tea.

Kütuse kulu peaks ka 2,4 kuskil 1-2l väiksem olema

Minu 524 td l on keksmine 7.5
Viljari 525tds-il 8-9

Mina näiteks sõitsin linnas 50l kütusega 700km
Turbo rakendub kuskil 2000rpm peal ja ma ei ole täheldanud et oleksin linnas või maanteel hätta jäänud.
Alguses kui e34 530i pealt diislisse istusin siis arvasin et see jääb ikka väga lahjaks aga ei ole midagi hullu.
530i kulu linnas oli 14/100km-le
nüüd kulu poole väiksem ja ise olen väga rahul.
no näed hakkab tulema, tänud T.
kolmestel siis tõenäosus kuludele veelgi väiksem?

aga mis see 2.4D endast kujutab, kas läheb veel ökomaks või hakkab väheks jääma ja oma olemuselt hoppis kulukam kui TD?
ilma autota
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

2,4d kohapealt niipalju, et e30 puhul on seal ülekannet näpitud võrreldes td-ga. Järeldan seda sellest, et e30 324d võttis minul rohkem kütust kui td variant, kusjuures td puhul oli tegemist kehvemas seisukorras mootoriga. Ilma ülelaadimiseta diisel on madalatel kiirustel ja pööretel suht aeglane, kiirus tuleb siis kui teine käik jõuab 3000+, esimene on aga väga lühike. Kiirendus saob jällegi kuskil enne 100km/h. Td puhul on minek suht ühesugune kuni 150 välja. 2,5 mootorite koha pealt ei oska kaasa rääkida. Hindadest motiveerituna olen omanud ainult 2,4 (t)d mootoritega diisleid. Oma üllatuseks parimaks variandiks pean e30 324tdA-d, seniste sõidukogemuste puhul hakkas silma automaatkasti kohta eriomane ökonoomsus, erksus ja automaatkasti sõidumõnu. Praeguseks autoks siis 524tdA.
Kütusekulud sõidetud diislite puhul:
2x324d '86 - 7,5-8l
324tdA '89 - 6,5-7,5l
524td '89 - 7-8l
524tdA '90 - 7-8l (maanteel 6,... :shock: )
need siis keskmised kulud.
Remondi koha pealt niipalju, et kui ise oled autoga sinapeal, siis suht lihtne tehnika ja mootor, enamuse peaksid ise oskama ära teha ja midagi keerulist pole ka õppida. Mootor vastupidav ja lollikindel ning odavad varuosad. Kuna ise omad e30, siis usun, et e30 td kõrvale oleks hea variant. Mina isiklikult ei eelista e36 juba e30 sõidumõnu pärast, aga maitsed on erinevad :D)

jõudu auto valimisel.
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Lauri_L kirjutas:2,4d kohapealt niipalju, et e30 puhul on seal ülekannet näpitud võrreldes td-ga. Järeldan seda sellest, et e30 324d võttis minul rohkem kütust kui td variant, kusjuures td puhul oli tegemist kehvemas seisukorras mootoriga. Ilma ülelaadimiseta diisel on madalatel kiirustel ja pööretel suht aeglane, kiirus tuleb siis kui teine käik jõuab 3000+, esimene on aga väga lühike. Kiirendus saob jällegi kuskil enne 100km/h. Td puhul on minek suht ühesugune kuni 150 välja. 2,5 mootorite koha pealt ei oska kaasa rääkida. Hindadest motiveerituna olen omanud ainult 2,4 (t)d mootoritega diisleid. Oma üllatuseks parimaks variandiks pean e30 324tdA-d, seniste sõidukogemuste puhul hakkas silma automaatkasti kohta eriomane ökonoomsus, erksus ja automaatkasti sõidumõnu. Praeguseks autoks siis 524tdA.
Kütusekulud sõidetud diislite puhul:
2x324d '86 - 7,5-8l
324tdA '89 - 6,5-7,5l
524td '89 - 7-8l
524tdA '90 - 7-8l (maanteel 6,... :shock: )
need siis keskmised kulud.
Remondi koha pealt niipalju, et kui ise oled autoga sinapeal, siis suht lihtne tehnika ja mootor, enamuse peaksid ise oskama ära teha ja midagi keerulist pole ka õppida. Mootor vastupidav ja lollikindel ning odavad varuosad. Kuna ise omad e30, siis usun, et e30 td kõrvale oleks hea variant. Mina isiklikult ei eelista e36 juba e30 sõidumõnu pärast, aga maitsed on erinevad :D)

jõudu auto valimisel.
loed, loed ja lõppu ei tulegi :D
mnjah, siis jääbki kas 2.4TD või 2.5TD, olenevalt sellest mis seisukorras konkreetne isend ette juhtub...

nojah, minu poolest võib teema ammendatuks lugeda,
äitähh soovituste eest,

Siim


PS: kui konkreetne isend valitud, siis kelle siit klubist kaasa võiks tirida autod kontrollima(Tallinnas-Tartus).... siis võib PS'i teada anda!!!
ilma autota
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Mina käisin koos Viljariga autot valimas.
Ilma temapoolsete soovitusteta poleks ma julgenud diislit osta.
Kere ja sildasid oleksin osanud ise vaadata aga mootorist ei teadnud mitte halli kottigi.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Vasta