Vanem BMW?
Vanem BMW?
Autosummutid OÜ -s jäi kaamera ette selline isend.Pole nagu enne sellist näinud.
Siin midagi samasugust
http://norwegen.piranho.de/Deutschland/ ... 74)_01.htm
http://norwegen.piranho.de/Deutschland/ ... 74)_01.htm
tunduvad ruotsi numbrid olema ja ei usu hästi, et müügiks. AFAIK eestis ühtegi E9 -t veel arvel ei ole. Saksast kõiguvad sellise hinnad 3k kuni 30k eurini. Kõik siis sõltuvalt seisukorrast ja omaniku müügisoovist.Indrek I kirjutas:ega ei tea kas see masin on müüa ja kui on palju see siis maksaks
e10 & e21 & e24 & e30 & R
A see punane, mis siin liikus, oli välimuse poolelt üsna väsinud olemisega, vähemalt autoaknast nii paistis
3.0 CS ja 3.0 CSi, samuti 2800 CS (i-puudumisel on karpamootor) ei ole isenenesest haruldased, nad on küll kallid kuid soovi korral siiski kergesti leitavad suvalisest arenenud riigist. Samas alla 10 000 euro vaevalt, et asjalikku saab, need on äärmiselt roostesõbralikud autod muide...
Mõnevõrra haruldasem tavamudel on 2500 CS (see on E9 ökomudel).
Ja loomulikult siis 3.0 CSL. CSL pole automaatselt Batmobile. Batmobile on 3.0CSL-i erimudel, mida tõesti tehti 30 ringis. Tavalist CSL-i aga 1000 kandis. Batmobile põhivahe tavalisega on terasest pagasnikukaan ja tiib, tavalisel on alukaan. 3.0 CSL ja eriti Batmobile maksavad vaat et uue 540i hinna. Inglismaal spetsfirmas restaureeritud Batmobile maksis näiteks 35 000 naela
3.0 CS ja 3.0 CSi, samuti 2800 CS (i-puudumisel on karpamootor) ei ole isenenesest haruldased, nad on küll kallid kuid soovi korral siiski kergesti leitavad suvalisest arenenud riigist. Samas alla 10 000 euro vaevalt, et asjalikku saab, need on äärmiselt roostesõbralikud autod muide...
Mõnevõrra haruldasem tavamudel on 2500 CS (see on E9 ökomudel).
Ja loomulikult siis 3.0 CSL. CSL pole automaatselt Batmobile. Batmobile on 3.0CSL-i erimudel, mida tõesti tehti 30 ringis. Tavalist CSL-i aga 1000 kandis. Batmobile põhivahe tavalisega on terasest pagasnikukaan ja tiib, tavalisel on alukaan. 3.0 CSL ja eriti Batmobile maksavad vaat et uue 540i hinna. Inglismaal spetsfirmas restaureeritud Batmobile maksis näiteks 35 000 naela
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
167 Batmobiilid tehtud - natukene info
3.0 CSL
Einspritzmotor, 3,2 l, "Batmobile"
Bauzeit: Jul. 1973 bis Nov. 1975
Stückzahl: 167 Gesamt
Maße und Gewicht L x B x H: 4.630 mm x 1.730 mm x 1.370 mm
Spurweite:
vorne 1.470 mm
hinten 1.426 mm
Leergewicht:
1.270 KG
1.300 KG mit Städtepaket
zul. Gesamtgewicht: 1.650 KG
Motor und Fahrleistungen Bohrung/Hub: 89,25 mm/84 mm
Hubraum: 3.153 ccm
Verdichtung: 9,5:1
206 PS (152 KW) bei 5.600 U/min.
max. Drehmoment: 292 Nm bei 4.200 U/min.
Einspritzanlage Bosch D-Jetronic mit elektronischem Steuergerät und Startautomatik
Drehstrom-Lichtmaschine 770 Watt
Beschleunigung: 0-100 km/h: 7,1 sec.
V-max.:
220 km/h
Verbrauch: 10,2 Ltr./100 km
Preise
DM 35.700,-- (incl. USt.) 9/1973
DM 40.880,-- (incl. USt.) 3/1975
Fahrwerk und Bremsen vorne und hinten Gasdruckstoßdämpfer
Hinterachsübersetzung: 3,25:1
Merkmale Trotz größerem Hubraum "nur" 6 PS Mehrleistung; Abschraubbarer Heckflügel (daher der Name "Batmobile"); Leitblech an der hinteren Dachkante; Leitstege auf den vorderen Kotflügeln; tiefergezogener Frontspoiler; Stoßstange hinten aus Kunststoff; rot-blaue Streifen an der Seite (in Anlehnung an die Motorsport GmbH);
Der Heckflügel und der Dachspoiler waren nicht für den Straßenverkehr zugelassen und wurden separat mitgeliefert
natukene saksa keelne info / märkimisväärt = 167 tükki tehtud, ikka Karmann ehitas kered, BMW Motorsport paigaldas tehnilised spets. asjad ja erikleepsud, katus- ja tagatiib olid üleandmishetkeni kinnitamata/paigaldamata (saksa ARK noudis eraldi ülevaatust)
tähtsam eri - Städtepaket = jälle tavaline E 9 sisu - mitte kergendatud sisu nagu tavaline CSL, koikidele nahkrool
CSL originaal jupid ei ole enam ammu müügis - see tähendab, et restaureerimine on peaaegu voimatu
eriti uksed teevad peavalu / kombinatsioon alumiinium ja terasaltkonstruktsioon on iga paari aasta pärast mäda ja viskab värvi lahti
(Saksas parem CSL omanik, härra Karim Rifat, värvib iga nelja aasta pärast uksed uuesti üle)
Rohkem informatsiooni: www.bmw-coupeclub.de
Einspritzmotor, 3,2 l, "Batmobile"
Bauzeit: Jul. 1973 bis Nov. 1975
Stückzahl: 167 Gesamt
Maße und Gewicht L x B x H: 4.630 mm x 1.730 mm x 1.370 mm
Spurweite:
vorne 1.470 mm
hinten 1.426 mm
Leergewicht:
1.270 KG
1.300 KG mit Städtepaket
zul. Gesamtgewicht: 1.650 KG
Motor und Fahrleistungen Bohrung/Hub: 89,25 mm/84 mm
Hubraum: 3.153 ccm
Verdichtung: 9,5:1
206 PS (152 KW) bei 5.600 U/min.
max. Drehmoment: 292 Nm bei 4.200 U/min.
Einspritzanlage Bosch D-Jetronic mit elektronischem Steuergerät und Startautomatik
Drehstrom-Lichtmaschine 770 Watt
Beschleunigung: 0-100 km/h: 7,1 sec.
V-max.:
220 km/h
Verbrauch: 10,2 Ltr./100 km
Preise
DM 35.700,-- (incl. USt.) 9/1973
DM 40.880,-- (incl. USt.) 3/1975
Fahrwerk und Bremsen vorne und hinten Gasdruckstoßdämpfer
Hinterachsübersetzung: 3,25:1
Merkmale Trotz größerem Hubraum "nur" 6 PS Mehrleistung; Abschraubbarer Heckflügel (daher der Name "Batmobile"); Leitblech an der hinteren Dachkante; Leitstege auf den vorderen Kotflügeln; tiefergezogener Frontspoiler; Stoßstange hinten aus Kunststoff; rot-blaue Streifen an der Seite (in Anlehnung an die Motorsport GmbH);
Der Heckflügel und der Dachspoiler waren nicht für den Straßenverkehr zugelassen und wurden separat mitgeliefert
natukene saksa keelne info / märkimisväärt = 167 tükki tehtud, ikka Karmann ehitas kered, BMW Motorsport paigaldas tehnilised spets. asjad ja erikleepsud, katus- ja tagatiib olid üleandmishetkeni kinnitamata/paigaldamata (saksa ARK noudis eraldi ülevaatust)
tähtsam eri - Städtepaket = jälle tavaline E 9 sisu - mitte kergendatud sisu nagu tavaline CSL, koikidele nahkrool
CSL originaal jupid ei ole enam ammu müügis - see tähendab, et restaureerimine on peaaegu voimatu
eriti uksed teevad peavalu / kombinatsioon alumiinium ja terasaltkonstruktsioon on iga paari aasta pärast mäda ja viskab värvi lahti
(Saksas parem CSL omanik, härra Karim Rifat, värvib iga nelja aasta pärast uksed uuesti üle)
Rohkem informatsiooni: www.bmw-coupeclub.de
E36 325 kabriolett
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket
E 34 530i Schnitzer-väike Sport Paket