2007 BMW 325i, 330i, 335i 3-Series Coupe (E92) avalikustatud

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

nagu alati-kellele meeldib, kellele mitte.
hea areng on küll tehtud mootorite vallas, et 3sele 3,5 panna :P
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ryan kirjutas:hea areng on küll tehtud mootorite vallas, et 3sele 3,5 panna :P
Too on ju sama numbrimäng nagu 535d-ga: moto on 3.0 aga turbo.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Dfh
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 10.08.2004 15:32 46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Dfh »

www.bmw.com'is ka mõningaid ametlikke materjale üles pandud.

Ja mulle see uus 3 coupe küll väga meeldib. Pole ta nii paksuke midagi, pere paksukese tiitel läheb küll mõnede teiste vahel jagamisele (esimene kandidaat ilmselt 6).
Nothing beats cubic inches!!!
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

http://www.car.ee/news/2006-04-28/bmw-3 ... -coupe/ee/
Päris huvitav jubin on välja mõeldud, et inimesed turvavöö omale lihtsamalt peale saaks.

Pilt
Pilt
Pilt
Anc
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 31.05.2004 22:52 56

Postitus Postitas Anc »

minu kupees on samad jubinad olemas. eimidagi uut. ainult et mul jookseb vöö läbi käpa ja pärast käpp läeb piilari sisse peitu.

päris mitu inimest on ära ehmatanud ja eriti lahe on kui immo peale läheb - käpad akkavad sisse välja sõitma ja tuled vilkuma. nagu kosmoselaevas...
Naisel on bemm :p
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Abitutel ameeriklastel on selline asi juba mittukümmend aastat olemas ju, ja sedaanidelgi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

see on ka päris mall tuluke. äkki peaks enda sangadele ka mingid viisakad dioodid taha peitma.

Pilt
Fulber
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 07.11.2005 16:55 42
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Väga ilus on see kupee ikka.
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

kait kirjutas:see on ka päris mall tuluke. äkki peaks enda sangadele ka mingid viisakad dioodid taha peitma.
See jah oleks peris hea asi. Mu autos näiteks mõni otsib ikka tükk aega seda linki taga (pimedas) :D
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Siin põhjalik saksakeelne ülevaade koos paljude piltidega, mõned lisaks välisvaadetele ka tehnikast.
http://www.7-forum.com/news/Das-neue-BM ... -1094.html
Mis peamine, Coupé hinnakiri:
http://www.7-forum.com/news/2006/3er_co ... _04_06.pdf

Lisaks veel 3-Coupé ajalugu:
http://www.7-forum.com/news/2006/3er_co ... dition.php
ja 3-seeria ajalugu ka veel:
http://www.7-forum.com/news/Die-Geschic ... W-525.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tanel001
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 08.07.2004 02:56 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel001 »

ülimalt kena auto...tehnika ka viimane sõna...minu märg unenägu...paari aasta pärast võib olla ;) !
Coupe forever:)
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

üli üli kena kena. suht agressiivne. tundub, et bmw pöördub tagasi juurte juurde. võib siin vist juba vaikselt tulevikku ennustada ja ette kujutada näiteks aastat 2006 + 10. et kuidas need sedaaniga võrreldeks teistsugused laiemad tagatuled ja muud detailid masina välimuse võrreldes sedaaniga kordades aegumatuks on muutnud.

kui jutt juba vanemate mudelite peale läks, siis minu lemmikud on e36 coupe ja nüüd siis see uus. e46 on minuarust natuke ebaõnnestunud kui m mudel välja jätta. silmale jah ilus vaadata aga muidu liiga tavaline. selline tavaliselt ilus, kumer, sile. eba bmw-lik. tundub maru massiivne. nagu oleks tegu mingi mercedesega. kui e46-le näkku vaatad siis sõna ''sõidurõõm'' sealt küll välja ei loe.

lihtsalt mõte.
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

muidugi kui nüüd norida, siis esirattad võiksid veel paari kriipsu võrra eespool olla. lisaks sportlikust vähendaks massiivsust. muidu liialt nagu uus kuuene.

lihtsalt mõte.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

auktagavarakummis kirjutas:muidugi kui nüüd norida, siis esirattad võiksid veel paari kriipsu võrra eespool olla. lisaks sportlikust vähendaks massiivsust. muidu liialt nagu uus kuuene.

lihtsalt mõte.
Vaadates neid pilte, siis minu meelest on küll vähemalt see asi proportsioonis- kui esiratas veel eespool oleks, siis hakkaks asi juba sinna kiskuma, et suunatuli lõpeb seal, kus tiivakaar algab. See oleks juba natuke... krt ei oskagi esimese hooga õiget sõna leida... pehmelt öeldes imelik, ma arvan...
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

võibolla tõesti. aga kapoti suhtes natuke liiga keskel see ratas minu arust siiski on. äkki võiks siis kogu esiosa esiukse eesmise ja esiratta tagumise osa pealt pikem olla. ütleme nii et ta ei häiri aga lihtsalt võiks :) muidu läheb asi liiga pesooks kätte ära, mil pärast esiratast tuleb veel 3 meetrit ninaosa. bmw kaubamärk läbi aegade ikka olnud ideaalne kaalujaotus, nurkades rattad ja mootor tagapool esisilda, mitte üle nina kõõkumas nagu paljudel esiveolistel.

võrdluseks näiteks e36 coupe
http://members.aon.at/geder111/DSC01621.JPG

ja põhimõtteliselt ka e46 coupe
http://www.coches-motos.com/piccoches/c ... 728780.jpg

loodan, et lingid töötavad

lihtsalt mõte.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nooh, eks me võime pildi põhjal ju jahvatama jäädagi, aga ma kaldun arvama, et kui ikka ükskord selline tänavapilti ilmub, siis on asi ikka üsna bro :P Samas arvan ka, et disainerid on piisavalt igasugu variante proovinud ja oletatavasti on see lõplik variant ka parim :)

Vaadake ometi seda pilti- ilus sale ja sihvakas teine :P Pilt
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Tundub, et on liiga suur esistange, aga jälle m-pakett, shadowline ja korralikumad veljed parandavad asja ;)
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

aga kuule aare tead mis teeme? teeme õige nii, et sul on raudbetoon õigus :) olgu see ratas kus on. kogu pakett on ikka närvesöövalt hea. ja täpselt nii - pilt on 1 asi, aga uus cõup selveri parklas ninaeest mööda veeremas hoopis teine asi. või lausa kolmas asi. igatahes pilt ja elu täistotaalselt kaks eri asja.

lihtsalt mõte.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Lõpp hea, kõik hea :P Ootame nüüd siis teiste arvamusi ka, tundub, et disaini koha pealt saime nüüd asja klaariks :P
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1971
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Eks näe, kuidas ta elavalt välja näeb, ilmselt oluliselt parem kui piltidel. Meeldib see, et uus 3-ne jäi õnneks ära retsimata flame-surfacing ja convex-concave hullusest, millega said pihta Z4, E60 ja E65. Teatud nurkade alt valguse peegeldumisel näevad need mudelid välja nagu oleks halba keretööd tehtud peale suuremat mõlkimist ;) Nagu ikka uuemate bemmi mudelite puhul nõuab see kere 18+ velge, et rattakoopad korralikult ära täita ja saba on ka veidi pikk minu maitse jaoks ;)

Aga uus M3 näeb juba päris hea välja :P
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Eks see igavus ja ühenäolisus kipub tegelikult paljude autode puhul järjest enam aktuaalseks minema...
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Muhv kirjutas:Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Juss kirjutas:Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Ärge unustage, et 3-ne on BMW cash-cow ja mainstream auto. Sellega ei tahetud teadlikult liigseid riske võtta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kui oodati midagi enamat. Nagu ülalt näha nende cash-cow toetaja läheb tulevikus üle viiesele.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Juss kirjutas:Kui oodati midagi enamat. Nagu ülalt näha nende cash-cow toetaja läheb tulevikus üle viiesele.
Ole mureta, mainstream saksamaa (igal aastal registreeritakse 3.5 miljonit uut sõidukit) ostab endiselt väikeseid ja diiselautosid. Sakslaste elu on raskeks läinud!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

saksas on majanduslangus.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1971
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:
Muhv kirjutas:Ei ole Ilvesega nõus. Uus kolmene on lihtsalt igav. Täielik ... mainstream? Oleks tunduvalt radikaalsemat lahendit oodanud. Hetkel tundub, et minu 13a kestnud kolmeste pidamise põli saab selle uue mudeliga otsa. Kolin viiendale üle.
Nõus. Minu jaoks ka liiga igav. Mulel meeldib 5se ja 7se bold disain. Vähemalt on autol iseloomu. Kui BMW juba sellise suuna võttis siis nüüd ei tohiks küll pidurdada ja hakata taas konservatiivsemaks muutuma. Tuleks kindlat joont hoida.
Oh teid, radikaliste ;) Ma olen ilmselt piisavalt vanamoodne vanainimene (ikkagi juba 31), et kaldun eelistama evolutsiooni revolutsioonile. Nõus, et E60 ja E65 on igati bold disainiga masinad, aga klassikalises mõistes ilusateks neid pidada on raske - tehnilised, kohati isegi närvilised, küsitavate proportsioonidega, üledisainitud on enamlevinud asjatundlik kriitika. Kuigi kõigele vaatamata müüs E65 üle ootuste hästi. Keegi suurmees lasi bmw-s ikkagi tilga püksi klientide võimaliku polariseerumise pärast ja tõmbas veidi disaineritel kaelarihma koomale. Vähemalt mõneks ajaks :)
auktagavarakummis
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.06.2005 19:03 05

Postitus Postitas auktagavarakummis »

pakun, et see kõik on ju juba olnud. ärgem unustagem näiteks e36 kerega bmw-d. suudate ette kujutada inimeste reaktsiooni kui esimeselt tehasest veerenud e36-lt tutvustamiseks kardin pealt tõmmati. kujutan ette neid nägusid, et tohho tonti nii kole. milleks neid kandilisi tulesid vaja. nagu ford sierra. eelmine e30 oli palju ilusam. bmw-l ju alati olnud neli ümmargust eraldi tuld. appi kui kole. jne.

aga mis toimub praegu. e36 näeb vanusele vaatamata endiselt suht modern ja ilus välja. sest kanttuli sai standardiks. tundub, et bmw suudab lihtsalt kuidagi ajast ees olla.

lihtsalt mõte
Vasta