Soovitan siia teemasse lugeda juuni 2006 BMWCar'ist intervjuud Claus Luthega (pre-Bangle BMW Head of Design, tema käe alt on tulnud E30,E32,E31,E36,E34 ja E38). Üsna mõtlemapanev jutt, kui ta ei oleks pidanud õnnetu peretragöödia pärast 90-l ametit maha panema.
Postitatud: 20.07.2006 12:14 26
Postitas AARE540
Ilves kirjutas:Soovitan siia teemasse lugeda juuni 2006 BMWCar'ist intervjuud Claus Luthega (pre-Bangle BMW Head of Design, tema käe alt on tulnud E30,E32,E31,E36,E34 ja E38). Üsna mõtlemapanev jutt, kui ta ei oleks pidanud õnnetu peretragöödia pärast 90-l ametit maha panema.
Kas sellest artiklist veebiversiooni ei ole liikvel? Vabandan OT pärast juba ette, kuid tekitasid huvi selle vastu...
Postitatud: 20.07.2006 23:03 36
Postitas Ilves
AARE530 kirjutas:Kas sellest artiklist veebiversiooni ei ole liikvel? Vabandan OT pärast juba ette, kuid tekitasid huvi selle vastu...
Arvan, et pole. Telli endale parem ajakiri koju käima, ainult 1500 aasta Kui kuhugi skänneri ligi peale puhkust saan üritan sisse tõmmata.
Postitatud: 21.07.2006 10:08 55
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:Kui kuhugi skänneri ligi peale puhkust saan üritan sisse tõmmata.
Ma olen kogu aeg skänneri lähendal. Kui Sa ajakirja minu kätte usaldad, siis teeme ära.
Postitatud: 21.07.2006 15:09 05
Postitas Sander
kait kirjutas:et jah...see meeldimise teema on nii nagu on. tegelt paneb number 335 silmi punnitama..
loomulikult on tehtud ... meil eestiski on mitu e30 3.5 e .daaaa...tehas lihtaslt näitab et nad oskavad ka 550 e ja 335 i teha
Postitatud: 27.07.2006 16:29 03
Postitas Muhv
Ilves kirjutas:Oh teid, radikaliste Ma olen ilmselt piisavalt vanamoodne vanainimene (ikkagi juba 31), et kaldun eelistama evolutsiooni revolutsioonile.
Mul on siis vist teine noorus juba
Postitatud: 28.07.2006 10:16 45
Postitas Relk
BMW võitis juba palju poolehoidjaid oma uuele disainile 7se, 5se ja 1sega, kuid suure müügiedu lootuses tehti 3se juures järsk pidurdus ning püüti kindla peale minna. Tehnika on sellel auto väga väga hea ning kui vaadata seda kui masinat on tegu väga hea masinaga. Välimus aga südant kiiremini lööma ei pane.
Postitatud: 03.08.2006 13:27 17
Postitas 328i
küljepealt on veel norm kuju kuid eestvaates on küll auto ära rikkuda suudetud...
Postitatud: 03.08.2006 23:29 01
Postitas testivoitja
suhtkoht mõttetu vaidlus ju tegelt?
selle auto ostab see kellele see meeldib(kui auto tuleb sellisena välja).
ja kellele ei meeldi see seda ju ei osta ka.mulle igatahes küll meeldib.
ja teiseks.disainige ise vähemalt üks auto sarnanegi asi valmis ennem kui gritiseerima hakkate
Tervitusega reix
Postitatud: 21.08.2006 09:22 48
Postitas Relk
Kuidas kommenteerite 335i mootori saavutust. Lugesin UK ajakirja Car Magazine ja see oli küll väga impressive. Vääne on 1400-5000rpm. Seega peaaegu flatline ning minekut on igal ajal iga käiguga.
Postitatud: 21.08.2006 09:49 14
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Kuidas kommenteerite 335i mootori saavutust. Lugesin UK ajakirja Car Magazine ja see oli küll väga impressive.
Lugesin ka Car'i ja varem BmwCarist tutvustust. Ülduselt tundub, et tuuningufirmadele on antud võimalus suht väikese rahaga M3 hirm valmis teha Palja chipiga imevad korralikumad tegijad (DMS,Hartge,Schnitzer) sealt ilmselt juba 50hp juurde, kui veel sisse-väljalaset ka aidatakse siis enamgi. Rääkimata sellest, mis juhtub siis kui panna suuremad turbod
Ja DrexlerMotorsport pakub ainult ca 2K EUR-iga ka sinu maitse järgi tehtavat LSD diffrit, seega pole ka pidamisega probleeme.
Postitatud: 15.09.2006 08:43 04
Postitas ryan
Postitatud: 15.09.2006 09:27 46
Postitas Kustas
ryan kirjutas:
Selline pill ongi . Ega tollega vist normaalselt sõita ei kannata Kõik kurvid ikka külg ees.
Postitatud: 15.09.2006 12:36 17
Postitas raimo_r
Ilves kirjutas:
Juss kirjutas:Kuidas kommenteerite 335i mootori saavutust. Lugesin UK ajakirja Car Magazine ja see oli küll väga impressive.
Lugesin ka Car'i ja varem BmwCarist tutvustust. Ülduselt tundub, et tuuningufirmadele on antud võimalus suht väikese rahaga M3 hirm valmis teha Palja chipiga imevad korralikumad tegijad (DMS,Hartge,Schnitzer) sealt ilmselt juba 50hp juurde, kui veel sisse-väljalaset ka aidatakse siis enamgi. Rääkimata sellest, mis juhtub siis kui panna suuremad turbod
Stock'is peaks surveastme olema ~10.1:1 ehk tavabensiiniga väga palju üle ei lae. sellepärast ka väiksed turbod ja väike lag.
Postitatud: 15.09.2006 12:41 12
Postitas priitv8
Seal pole laaderõhku ollagi: 0.4bar on stockis. Ja kõrge surveaste.
Postitatud: 15.09.2006 19:07 38
Postitas Arux
sweet ! Ja välimus hakkab ka üha enam imponeerima! BMW laseb endaga päris palju ikka mängida kui erinevad sõidumõnu piiravad proged välja lülitada - või kontrollib elektroonika vähesel määral ikka olukorda?
Postitatud: 15.09.2006 19:35 15
Postitas TanelE34
UM-is saab praegu 325i Coupe-ga proovisõitu teha, kuid 335i olla salongi jõudes kohe maha müüdud, järgmist 335i testautot lubati alles järgmisel aastal.
Käisin täna UM-s piilumas . Täitsa kobedad . 2x 325 oli seal väljas.
Tume tundus hõbedase kõrval hoopis jõulisem ja ilusam . M6 seal kõrval muidugi matab need varju
Postitatud: 19.09.2006 16:31 33
Postitas janz
Üks must 335i seisis täna Central hotelli taga. Unitedi kirjadega. Sealjuures välimuse järgi küll ei ütleks et see on 5,5 sek auto.
Postitatud: 19.09.2006 21:23 38
Postitas hanno
ÜKs asi on seda autot UM-i salongis näha - täitsa ilus.
Aga kui täna selline vastu sõitis, siis pidi ikka pikalt järgi vaatama. Väga popp auto.
Postitatud: 05.10.2006 08:25 58
Postitas Raivo
Eilses autolehes oli kupeest (325i) juttu. Kirjutati küll ülivõrdes Juhitavusele oleks tahetud suisa 6 tärni anda.
Lisaks on juba saada parema disainiga ja jämedamaid downpipe'e ja väiksema takistusega katalüsaatoreid (turbomootorite puhul on need 2 asja väga olulised võimsuselisajad), ning muidki catback süsteeme....
V2.0 Chip + kattidest edasi väljalase: rattast 376whp 406lbft, e. siis mootorist ca 430hj ja 630Nm. Seda siis stock dowpipe/cat'iga. Kui need ka veel paremini voolavate vastu vahetada, siis ....
Tegemist ei ole miski teleturu kaubaga, ega mootorit rikkuva tootega, parim tõestus vast see: