2017 BMW 5-seeria G30

Erinevad BMW mudelid

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

wtf
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 363
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Asukoht: Kohila
Peamine sõiduk: F11 535d

Postitus 14.10.2016 17:43 52

sigaelmar kirjutas:? Mis siis? Ma pidasin seda silmas et see auto näeb siiani värske välja ehk siis disain ei ole ajale jalgu jäänud. E39 on praegu täpselt selles eas, et ei ole ta ilus ei uute autode kõrval ega ka vanade autode kõrval (nagu näiteks E34 või E28). Ja sa arvad, et E39'id sõidab vähem ringi kui E60'sid?

Olen nõus.
Aga igalpool jah öeldakse, et disain ajast ees - aga milleks see nii hea on? Tegelikult ju toodetakse ikka uusi autosid müüma (ehk peaksid tootmise ajahetkel meeldima need), mitte järelturu peale mõtlema (kuigi eks see jah annab margile populaarsust). Ehk siis E6x uuena ostjate seas pidi auto kohe meeldima ja ei olnud ajast ees veidrik :lol:

Maario80
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 635
Liitunud: 20.08.2012 20:45 02
Peamine sõiduk: Audi A5

Postitus 14.10.2016 17:45 44

Pole juba e60 pea aasta :D Kiidan siiski!!! 535d oli super auto lihtsalt uuena oleks pidanud ostma ja siis sõitmist nautima! Samamoodi uus g seria arvan sõita väga super !
Minu meelest oli e39 aastaid tagasi sama moodi kalevipoegade lemmik? Hinna suhtes on suur vahe alumise otsa rondil ja korralikul isendil. Minu müüdud hinnaga oleks vist praegu pea 3 ronti e60 saanud :D Ja vaadates hindasi siis ront e90 maksab ju täpselt samapalju.
Välimuse poolest eks e60 ja e90 hakkavad ka vanaks jääma. Oota paar aastat veel siis sama staatuses nagu e39 ja e46.
Kahjuks enam ei tehta autosi nii vastupidavaid nii et see kvaliteedi jutt :D. Mida uuemaks läheb seda vähem peab. Tootmised ei teegi asju pikalt kestma. Arvestades et euroopas lubatud lektroonikas pliivaba joode mille eluaeks antaksegi 7 aastat siis pole ju ime et elektroonika saba annab? Asjad ongi mõeldud kestma garantii aja :D
Aga rohkem ei risusta ja loodam foorumi ridades ka ühte g seriat näha varsti!! :cool:

strohher
Huviline
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19.11.2012 16:43 18
Asukoht: Pärnu

Postitus 15.10.2016 00:09 25

Uus viiene päris lahedate lisadega ja laheda interjööriga. Kas mulle tundub või ongi armatuur juhi poole keeratud?

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 15.10.2016 09:28 57

strohher kirjutas:ongi armatuur juhi poole keeratud?

Sa ei eksi. Esimene pilt siis võrdluseks G11 oma.
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 15.10.2016 10:33 09

Tauri_J kirjutas:Parem jah, kui e39 enda punnitavate stangedega.

Aga värsket seal küll midagi ei ole minu arust enam. Mõned aastad ilastati, aga nüüd on põhimõtteliselt rondistaatuses. Kahtlen, et F10 sellise kukkumise läbi teeb. Muidugi vähemalt nii kole ei ole kui e65.

Kohe kindlasti teeb, f10 hinnad juba samuti seal 10k piiri peal turu alumine ots.

Üks tutvustav video ka uuest pillist : https://www.youtube.com/watch?v=qBV-NsQExas

sigaelmar
Huviline
 
Postitusi: 2768
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Postitus 15.10.2016 16:52 31

wtf kirjutas:Aga igalpool jah öeldakse, et disain ajast ees - aga milleks see nii hea on?


Vaata näiteks Jaapani autosid. Kui uued BMWd näevad esimesed 5 aastat koledad välja ja siis järgmised 10 aastat värsked, siis japsid näevad esimesed 3 aastat head välja ja edasi ei märka neid enam keegi.

agentzero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1865
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: Lexus

Postitus 15.10.2016 20:03 36

RaikoK kirjutas:
Tauri_J kirjutas:Parem jah, kui e39 enda punnitavate stangedega.

Aga värsket seal küll midagi ei ole minu arust enam. Mõned aastad ilastati, aga nüüd on põhimõtteliselt rondistaatuses. Kahtlen, et F10 sellise kukkumise läbi teeb. Muidugi vähemalt nii kole ei ole kui e65.

Kohe kindlasti teeb, f10 hinnad juba samuti seal 10k piiri peal turu alumine ots.

Muidugi teeb jah, Leedus esimene R4 diisel universaal 12 000€ ja Eestis samasugune 15 000€. 5a vana auto.
5 veel ja saab samamoodi esimesi planke 6kaga näiteks.

wtf
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 363
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Asukoht: Kohila
Peamine sõiduk: F11 535d

Postitus 15.10.2016 20:14 46

sigaelmar kirjutas:
wtf kirjutas:Aga igalpool jah öeldakse, et disain ajast ees - aga milleks see nii hea on?


Vaata näiteks Jaapani autosid. Kui uued BMWd näevad esimesed 5 aastat koledad välja ja siis järgmised 10 aastat värsked, siis japsid näevad esimesed 3 aastat head välja ja edasi ei märka neid enam keegi.

Nõustun su jutuga, aga samas ei tundu loogiline ja nii ei saa ju päris üldistada. :mrgreen:
Miks peaksid inimesed ostma uue koleda auto? pigem siis peaks ostma 5-15 aasta vanuse värkse väljanägemisega auto ;) eks see asi ikka inimeste maitsetes kinni..

sigaelmar
Huviline
 
Postitusi: 2768
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Postitus 15.10.2016 23:38 34

Otsi YouTubest E60 ja E65 autoteemalisi saateid ajast kui need autod olid uued ja kuula mis nendest sel ajal arvati :) Ja minu teada olid mõlemal müüginumbrid paremad kui eelkäial.

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4044
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: e39 2,8ia

Postitus 21.11.2016 17:34 33

Maario80 kirjutas:E39 salong on ikka päris mannetu võrreldes e60 omaga. Oled istunud e60 comford sisus? sealt ei tahagi ära tulla. Saan aru et osadele inimestele meeldib vanad autod aga no seee ei tähenda et kõik peaksid e30 sõitma. Ma tahan mugavus, kiirust jne ja seda pakuvad uued autod järjest rohkem. Istu uues f serias ja istu tagasi vanasse e30 ei ole ju väga võrreldav? Ma sõidan palju aastas ja see läbi valin ka järjest uuemaid autosi. Päris piin oleks aastas 60 tuhhi lasta vana e39-ga kui saad sõita mugavas f serias. Eks maitsed ole ka erinevad aga jah mina lootsin lihtsalt rohkem uuest g seriast.

mine istu e38 39 comforti ja e60 ne comforti saad aru et e39 oli reaalselt mugavam iste. Seljatugi kaardub oluliselt rohkem ja laiemate õlgadega inimene tunneb ennast ka vabalt.... Need ei ole mitte minu sõnad vaid nende inimeste kes on comfort e39-sast comfort e60 70 edasi läinud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

allanasi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1138
Liitunud: 27.02.2009 22:46 38
Asukoht: tartu/põlva
Peamine sõiduk: E60 530D

Postitus 21.11.2016 18:38 21

ooDDoo kirjutas:
Maario80 kirjutas:E39 salong on ikka päris mannetu võrreldes e60 omaga. Oled istunud e60 comford sisus? sealt ei tahagi ära tulla. Saan aru et osadele inimestele meeldib vanad autod aga no seee ei tähenda et kõik peaksid e30 sõitma. Ma tahan mugavus, kiirust jne ja seda pakuvad uued autod järjest rohkem. Istu uues f serias ja istu tagasi vanasse e30 ei ole ju väga võrreldav? Ma sõidan palju aastas ja see läbi valin ka järjest uuemaid autosi. Päris piin oleks aastas 60 tuhhi lasta vana e39-ga kui saad sõita mugavas f serias. Eks maitsed ole ka erinevad aga jah mina lootsin lihtsalt rohkem uuest g seriast.

mine istu e38 39 comforti ja e60 ne comforti saad aru et e39 oli reaalselt mugavam iste. Seljatugi kaardub oluliselt rohkem ja laiemate õlgadega inimene tunneb ennast ka vabalt.... Need ei ole mitte minu sõnad vaid nende inimeste kes on comfort e39-sast comfort e60 70 edasi läinud.

E38 comfort istmetest olen kolinud üle E60 comfort istmete peale ei ütleks , et taandargen või kuidagi kehvemad , pigem kõvasti sportlikumad ja ikkagi mugavamad nii külgpatjade reguleerimise näol jne .

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4044
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: e39 2,8ia

Postitus 22.11.2016 08:14 41

Minule tunduvad ka mugavamad , aga laiemad mehed ei mahu külgtugede vahele ära.. sama mure on ka e38 contur istmetega.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

Priidik199
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 173
Liitunud: 12.12.2010 20:04 44
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E38 / E36 Cabrio

Postitus 22.11.2016 09:38 52

Mulle meeldivad ka oluliselt rohkem E60 comfort istmed. Just see külgtugi ja istme nurka saab rohkem keerata (mis teeb küll välja ronimise äärmisel ebamugavaks). Võrdluseks siis mu E38 comfort istmed mis kindlasti nii mugavad pole.
Viimati muutis Priidik199, 09.03.2017 10:20 33, muudetud 1 kord kokku.
E38 / E36 Cabrio

Precision
Huviline
 
Postitusi: 310
Liitunud: 25.05.2011 23:09 21
Peamine sõiduk: FK2 Type-R

Postitus 04.12.2016 11:48 18

Nagu ikka, uuel mudelil rikkalikum baasvarustus ja rohkem lelusi võimalik peale tellida.
http://www.bmwblog.com/2016/12/01/video-carfection-drives-new-bmw-g30-5-series/

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 18.12.2016 20:56 08

320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 08.03.2017 18:44 40

Uus Alpina B5 toodi Genfi autonäitusel välja.

http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 96618.html

http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... ighlights/
http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... ical-data/

Engine
Cylinders V8 90°
Capacity (cc) 4395
Max output (kW (hp) / rpm) 447 (608) / 5750 - 6250
Max torque (Nm / 1/min) 800 / 3000 - 5000

Performance
Acceleration 0-100 km/h (s) 3,5 (Touring 3,6)
Acceleration 0-200 km/h (s) 11,4
Top speed (km/h) 330 (Touring 325)

Fuel consumption
Urban (l/100km) 14,6
Extra-urban (l/100km) 7,9
Combined (l/100km) 10,3


https://www.youtube.com/watch?v=MxjXyztn4mk
https://www.youtube.com/watch?v=WYx5lrI2TZM


Juhikoht
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4044
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: e39 2,8ia

Postitus 08.03.2017 20:01 29

Enamus otsib viiese sõidurõõmu mitte välimuse pärast Kes sõidumugavust ei hinda vaatab välimust ja ostab kolmese
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 08.03.2017 20:10 12

ooDDoo kirjutas:Enamus otsib viiese sõidurõõmu mitte välimuse pärast Kes sõidumugavust ei hinda vaatab välimust ja ostab kolmese

Sõidurõõm ja viies seeria ei käi ühes lauses :roll:

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4415
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 08.03.2017 21:28 12

Selgelt ostab sõidurõõmu otsija endale sama raha eest näiteks M2.

5nda hinnalangus on sellega võrreldes juba totaalselt ulme

strohher
Huviline
 
Postitusi: 189
Liitunud: 19.11.2012 16:43 18
Asukoht: Pärnu

Postitus 08.03.2017 23:07 08

RaikoK kirjutas:
ooDDoo kirjutas:Enamus otsib viiese sõidurõõmu mitte välimuse pärast Kes sõidumugavust ei hinda vaatab välimust ja ostab kolmese

Sõidurõõm ja viies seeria ei käi ühes lauses :roll:

Milleks siis m5 on?

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 09.03.2017 01:40 30

Eputamiseks ja kiirelt sõitmiseks sirgel teel, 99,9% m5 juhte kurve küll ei kanguta sellega

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4044
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: e39 2,8ia

Postitus 09.03.2017 08:15 46

Ühe õõtshoovaga esivedrustus ei saa oma sõidumugavusega mitte ligilähedalegi 2 õõtshoovaga esivedrustusele.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

RaikoK
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 14.05.2011 18:18 58
Peamine sõiduk: BMW E93 325i

Postitus 09.03.2017 11:47 29

Sõidumugavus vs sõidurõõm, need kaks erinevat asja

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 11.03.2017 10:07 23

Veel pilte sedaanist ja universaalist

Pilt
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 808
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 27.04.2017 14:58 27

http://www.bmwblog.com/2017/04/25/world ... orsepower/

R6, 3L, 4 turbot.

400HJ
760NM
0-100km/h 4,4s (Touring 4,6s)
5.9 l/100 km sedan / 6.2 l/100 km Touring

Mootorist lähemalt: http://www.bmwblog.com/2016/05/12/full- ... 57-engine/


M550i xDrive pilte.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

agentzero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1865
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: Lexus

Postitus 21.08.2017 21:03 35


Kaitsu25
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 58
Liitunud: 29.01.2015 19:18 31
Asukoht: Rakvere/Vantaa
Peamine sõiduk: BMW 530DA E61

Postitus 22.08.2017 23:26 00


Eelmine

Mine BMW sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole