4. leht 6-st

Postitatud: 26.05.2006 18:33 10
Postitas Siim_K
kas jutt käib Kalju või Marko Märtinist!?
Kuna ka tema isa on kiiruse kumardaja, siis võib se M vabalt ka tema oma olla, sest Marko tegutseb minuteada Põhja-Eestis ja isa tal siis tartumaal

Huvitav, kas nad oma 2-door Impreza kätte said?!

Postitatud: 26.05.2006 18:57 10
Postitas kapa
samal päeval said kätte ( see teema mis oli mis neil majast auto varastati) .kuskil koplis või kuskil oli kui mälu ei peta.

Postitatud: 26.05.2006 20:25 22
Postitas Siim_K
vedas :cool:

Aga ilmselt M3 osteti selle, et sellega eestis hea trenni teha, kuna Märtinid nüüd rinka-hundid on :P

Postitatud: 26.05.2006 20:35 28
Postitas e36forever
Ei usu, et ta hakkab sellise autoga treenima, kui ta ise sõidab esiveolise Hondaga. Lihtsalt e30 m3 on selline auto, mis võiks igal ralli-, ringraja sõitjal kord olla. Pealegi hakkavad nad otsa saama ja praegu on viimane aeg endale üks alla 200k muretseda :(

Postitatud: 26.05.2006 22:55 32
Postitas Siim_K
e36forever kirjutas:Ei usu, et ta hakkab sellise autoga treenima, kui ta ise sõidab esiveolise Hondaga. Lihtsalt e30 m3 on selline auto, mis võiks igal ralli-, ringraja sõitjal kord olla. Pealegi hakkavad nad otsa saama ja praegu on viimane aeg endale üks alla 200k muretseda :(
et siis investment tulevikuks...polegi paha mõte, ilmselt juba 10a. pärast on originaal-seisukorras M3 nö oksjoni objekt...ja kui marko on juba 60a. vanune siis M3 eest saaks ilmselt rohkem kui wrc eest :cool:

Postitatud: 01.06.2006 09:48 28
Postitas Kaido S
Paanikat tegelikult pole - nn "intervjuu autor" ei saanud kunagi jutust aru, isegi kui talle mitmeid kordi jutu sees vihjati, et ainus tolle hetke M3 kuulub kodanik Soomerile. Mul pole TanalP vastu isiklikult midagi, kuid mõned tema sõnavõtud selles teemas muutsid teatud kodanikud temaga suhtlemisel väga ettevaatlikuks, seepärast läks ka selle intervjuuga kaua aega.
Intervjuu pole see kuskilt otsast, kui juba intervjuu, siis oleks tulnud kirja panna ka konkreetse auto elukäik. See on tegelikult algupärase konfiguratsiooniga mudel, fännide seas eriti hinnatud, sellele saavad ligi vaid EVO versioonid ja Cecottod. asja illustreerimiseks oleks abiks olnud ka mõni põnev linnalegend - a la - Ühel aastal kurtsid Pärnu etapil Golfi mehed 100 teguri üle, miks ei saa Golfiga kiirelt sõita. Soomer istus M3 sisse ja sõitis nende parima aja ümber - kulunud tänavarehvidega, auto oli määramatus seisukorras ja autos veel 3 inimest...!
Ma vähemasti loodan, et küsisid luba ka sisse istumiseks - peale restaureerimist pole peale omaniku praktiliselt keegi seda teinud - kuigi võimalusi ja ahvatlusi on palju. Tõsine BMW huviline oleks võinud kokku lugeda ka eri mudelite M seeriate mootorid, mis antud sepikojas hetkel vedelevad - vihjeks, et neid on seal palju...

Postitatud: 01.06.2006 22:14 42
Postitas Tanel_P
Kas ükskord lõpeb see minu kallal ilkumine ära ka? Mis sa arvad, et ma ei oleks tahtnud kõiki neid lugusid Tõnu endaga pajatada. Inimesel on kiire elu ja tõesti ei leidnud selleks aega, kuigi lubas. See selleks. Vaatasin tõesti seal töökojas ringi...oli nii mõndagi huvitavat seal, aga ma ei läinud sinna selleks. Jah, luba istuda, katsuda oli. Isegi käima panna, kuid kuna Tõnu ennast seal polnud, siis nii see ei läinud, vahet pole, mis põhjustel. Minu poolest võib mõlemad M3 teemad lukku panna, kui siit tõesti enam midagi mõistlikku ei tule.

Postitatud: 01.06.2006 23:18 40
Postitas Siim_K
võiks ikka avatud olla ;)
äkki leiab hr. soomer või keegi teine natuke aega ja paar pilti ja paar rida teksti ja ongi se kurikuulus ja kauaoodatud intervjuu siin - otse meie ees.

kannatust natuke...



PS: ja kuna kõik "spetsialistid" jahvatavad pidevalt miskisest majanduslikust kasvust ja selle tõusust, siis on ju oodata veelgi lisa nendele paarile "M"'le ...

Postitatud: 01.06.2006 23:28 45
Postitas Lauri
eheeeeee see pikki aegu fuoori tekitanud pill ju seesama mis ilusti nurgas püsis kui Kaido S,ga Tema 325,t ja selle spoilasid tsekkimas käisime :)

Postitatud: 01.06.2006 23:35 58
Postitas Tanel_P
Arvatavasti küll, seal veel teisigi imeloomi. Üks 6ne, üks 325, üks projektikas, üks E36 M3 jt.

Postitatud: 02.06.2006 02:28 33
Postitas meph
Et Lill saab siis varsti raha eest ekskursioone BMW friikidele tegema hakata? :)

Postitatud: 02.06.2006 08:02 29
Postitas Lauri
meph kirjutas:Et Lill saab siis varsti raha eest ekskursioone BMW friikidele tegema hakata? :)
noo kui ekspositsiooni tiba korrastada-paigutada, siis peaks ideel jumet olema . . . :D :D :D

Postitatud: 15.06.2006 22:58 00
Postitas Tauri
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

kuulutusest lähtub, et asi on M sugemetega. Hind on tegelikult sellise aparaadi kohta suht ahvatlev!

Postitatud: 15.06.2006 23:03 42
Postitas Aimar
Tauri kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

kuulutusest lähtub, et asi on M sugemetega. Hind on tegelikult sellise aparaadi kohta suht ahvatlev!
sellest juttu olnud
Muhv kirjutas:
Tarvo kirjutas:Taas üks päris põnev putukas müügis:

http://www.carman.auto24.ee/detail.php? ... 1e318777l6
See auto vajab tööd. Ilmselt on kunagi haiget saanud ja mitte just esinduse tasemel taastatud. Katus annab läbi kuskilt jne.
Hind on vastav ka...

Postitatud: 20.06.2006 17:24 04
Postitas Black

Postitatud: 08.01.2007 16:10 31
Postitas kimmo

Postitatud: 08.01.2007 16:41 38
Postitas mark0
m-i rooli pole :P
viimasel
aga selles pole vist kahtlustki et ta m pole

Postitatud: 08.01.2007 17:04 21
Postitas Ilves
mark0 kirjutas:m-i rooli pole :P viimasel
On küll, kui rooli nahk on sinise ja punase niidiga kokku õmmeldud. Kui on musta niidiga, siis pole jah M ;)

Postitatud: 08.01.2007 17:04 31
Postitas ryan
mark0 kirjutas:m-i rooli pole :P
viimasel
aga selles pole vist kahtlustki et ta m pole
M mis M ;)

Postitatud: 08.01.2007 18:07 09
Postitas mark0
rikub sisepildi ikka tugevalt ära kui selline rool sinna topitud

Postitatud: 08.01.2007 20:10 53
Postitas Morten
see on M-originaalrool. 96a. edasi oli see ümaram asjandus seal minumeelest.

Postitatud: 08.01.2007 20:15 30
Postitas Ragnar

Postitatud: 24.10.2007 15:21 17
Postitas ryan

Postitatud: 30.10.2007 19:30 37
Postitas ryan

Postitatud: 31.10.2007 10:12 07
Postitas Henrik88
Rariteetne asi. Kas see number on õige aga kuskilt nagu kõrva jäänud et neid 4500 tk. toodeti .

Postitatud: 31.10.2007 11:07 01
Postitas raimo_r
Õigele fännile soovitaks M3 GT mudelit. 356tk tehtud. 217kW ja osad keredetailid alumiiniumist (uksed näiteks).
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res

Postitatud: 31.10.2007 22:42 19
Postitas ryan
raimo_r kirjutas:Õigele fännile soovitaks M3 GT mudelit. 356tk tehtud. 217kW ja osad keredetailid alumiiniumist (uksed näiteks).
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res
See 7kw ei tasu ära end ;)

Postitatud: 31.10.2007 23:33 02
Postitas Silwer
raimo_r kirjutas:Õigele fännile soovitaks M3 GT mudelit. 356tk tehtud. 217kW ja osad keredetailid alumiiniumist (uksed näiteks).
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vbwgmzgn3res
Uksed on alumiiniumist ka 3,2 liitrisel E36 M3.

Postitatud: 06.11.2007 15:29 33
Postitas ryan

Postitatud: 06.11.2007 17:22 58
Postitas raxx
Nagin seda autot tana juba tartus ringi soitmas ja vaga sile/korralik tundus,ning tukkis kulg ees liikuma :D