E92 M3

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Eks see virin ole veidi kummaline arvestades et ühelgi teisel tootjal pole midagi vastu panna.
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

e36forever kirjutas:Selle veermiku kohta ütleks niipalju, et stock 335i suutis Nürburgringil sõita 3s kiirema aja välja, kui e46 m3.
Kust sa sellise info said?
Mina leidsin, et asi oli vastupidi st 335i oli 4 sek aeglasem kui e46 M3:

Nuburgring lap time:
1) M3: 8:22 minutes
2) C55: 8:22 minutes
3) 335i: 8:26 minutes (only 4 seconds slower than M3 !!!)
4) S4 Avant: 8:29 minutes

http://bmwblog.net/?p=210
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Eks see virin ole veidi kummaline arvestades et ühelgi teisel tootjal pole midagi vastu panna.
Ei tea kas on kummaline. Inimesed on üldiselt üsna tugevalt oma harjumustes kinni - nii paberlehe lugemisega, kinos käimisega kui sellega, et sportautol peaks käike ikka ise vahetama. Mulle käib kõige rohkem vastu karva see, et M margi all on selgelt silmakirjalikuks mindud. No ütleme ausalt, et ajab naerma küll lehekülgede pikkune pressimula süsinikust katusest M6-l, millega säästeti 5kg :!: ja samas topitakse autosse elektrilised istmed, millest igaüks kaalub umbes 70kg.

Väike marketingiokse kah siia:

Lightweight construction for maximum dynamics.
The carbon-fibre roof of the BMW M6.


The M6 roof consists of several layers of carbon (CFRP). As a high-tech lightweight construction element it emphasizes the unique elegance of this gran turismo Coupé. What is more, the highly compressed carbon is significantly lighter than conventional steel. Use of a lighter roof lowers the centre of gravity in the M6 and increases driving dynamics. The benefits for the driver are higher speeds in curves and extremely precise roadholding.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Mis sind see turundus häirib. Kas nad ei peaks oma toodet promoma. Oleks parem kui seda müüdaks nagu Ferrari Enzo't?

Mis saab olla parem kui auto millega sa saad iga päev tööl käia, lapsi lasteaiast ära tuua, tehes seda kõike sellise mugavusega nagu M'id seda pakuvad ning samas võid minna nädalavahetusel ringrajale ja ferrari 360'le koht kätte näidata?

Kas püüdlused teha tavalist autot sportlikumaks säilitades samas tema funktsionaalsus on halb. Kas universaal kerega, sport vedrustuse ja M-paketiga diisel on siis täielik idiootsuse tipp kuna see on mõeldud turule kurkide viimiseks ning sellele sportlikkuse külgevägistamine on iiveldama ajav turundus ning vihastab tõelisi kurgiarmastajaid kes nüüd kõik Volvod ostavad?

Kui sind see kaasaegne konseptsioon nii väga häirib siis mis oleks tulnud sinu hinnangul teha teisiti?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Kui sind see kaasaegne konseptsioon nii väga häirib siis mis oleks tulnud sinu hinnangul teha teisiti?
Esiteks pöörduda tagasi põhiväärtuste juurde ja üritada auto kaalu säilitada vähemalt samana või isegi vähendada järgmiste mudelite juures. Ma arvan, et suurest M-st on tänase tooteseeria juures saanud lõdva ja vormist väljas väike m. Ja ärge tulge seletama, et ei ole võimalik teha sportlikule mudelile järglast algset julget ideed mitte mingil moel kompromiteerimata (Mazda MX5). Samuti imponeerib mulle Porsche kontseptsioon, kes aastast aastasse suudab iga järgneva mudeli korral lihvida teemantist välja just veel ühe karaadi, mis on täiuslikkusest puudu jäänud. Porsche ei pea millegipärast pastakast välja imema "SuperSport Differentiale" termineid, kuigi tema differ on vähemalt sama innovaatiline kui Bmw-l. Kui mitte parem.

Ma ei ole kohanud mitte ühtegi arvestatavat ülevaadet, kus SMG poleks korraliku kriitika osaliseks saanud. Samuti hoolimata Bmw püüdlustest siduda uut V10-t F1ga ei ole see kellelegi muus osas korda läinud peale halva momendikõvera ja jõhkra kütusekulu näol.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Mis saab olla parem kui auto millega sa saad iga päev tööl käia, lapsi lasteaiast ära tuua, tehes seda kõike sellise mugavusega nagu M'id seda pakuvad ning samas võid minna nädalavahetusel ringrajale ja ferrari 360'le koht kätte näidata?
Ferrarile ta siiski kohta kätte ei näita. Aga universaalne auto on ta küll. Kui jätta kõrvale see, et lastel on üsna kiirelt siiber kui käiguvahetus pidevalt kuklasse lööb ja issi peab endale seepeale Mersu ostma ;)


Väike valik Nordschleife aegu:

Laptime
Best with road tires.............7,56
Porsche GT3 Cup (slicks).........7,49
Porsche 996 Turbo................7,56
Porsche GT3......................8,03
Lamborghini Diablo GT............8,04
Ferrari 550 Maranello............8,07
Ferrari 360 Modena...............8,09
Chrysler Viper GTS...............8,10
Lotus Esprit Sport 350...........8,13
BMW Z3...........................8,18
Ferrari F355.....................8,18
Mitubishi Carisma Evo6...........8,25
Audi RS4.........................8,25
BMW M5...........................8,28
Porsche Boxster S................8,32
Jaguar XKR (sport chassis, 20")..8,36
Maserati 3200 GT.................8,37
Subaru Impreza Turbo(1999 model).8,37
Chevrolet Corvette...............8,40
Aston Martin DB7 Vantage.........8,41
Audi S3..........................8,41
Mercedes SLK 230.................9,07
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Nagu ma eelpool mainisin on sul võimalik valida CSL.

Mis SMG'sse puutub, siis eks tegu on lihtsalt lahendusega, mis võimaldab kiiremini sõita. Kindlasti vajab see veel täiendamist ja on suhteliselt lapsekingades, kuid paremat lahendust hetkel pole. Mõne aja pärast vaatad tagasi ja mõtled et issand jumal inimesed vahetasid vanasti ise käike. Jube lihtneKütusekulu ei huvita juba 530 ostjat rääkimata M'ist. Ja kehv momendikõver võrreldes millega?

Mulle näiteks meeldib hullult vändaga telefon. Lased paar tiiru ja ütled keskjaama, et soovid Peeter Paaniga rääkida ja ühendabi ära. Mõttetult keeruliseks tänapäeva mobiilid aetud oma sadade valikutega ning igale inimesele kindla numbri omistamisega. Kogu fun on kuhugi kadunud.

BMW mudelivalikus peaks olema igaühele midagi. Sina võta CSL või Z4 M. Pole mõtet kiruda midagi, mis pole ilmselgelt sulle tehtud. Neela ego alla ja katsu leppida, et kogu mudelivalik ei ole ega saagi olla ainult sinule suunatud.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas: Ferrari 360 Modena...............8,09
Chrysler Viper GTS...............8,10
Lotus Esprit Sport 350...........8,13
BMW Z3...........................8,18
Ferrari F355.....................8,18
Mitubishi Carisma Evo6...........8,25
Audi RS4.........................8,25
BMW M5...........................8,28
Tõesti tõesti ringil aeglasem, kuid olgem ausad - 8 minuti peale on vahe üliväike võttes arvesse, et üks on keskmootoriga superauto ja teine 4 uksega sedaan millel on suur pagasiruum, navigatsioon, kliimaseade, mäludega el istmed jne jne jne. Minu hinnangul fantastiline konseptsioon.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ma peaks su külla kutsuma. Veiniklaasi ääres selgitaks tõe välja :lol:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

SMG on ilmselt jällegi tingitud USA turul kehtivatest mängureeglitest. (Huvitav siiski, et just USA turule kavatsetakse ka E60 M5 pakkuda manuaalkastiga). Oleks aga M GmbH siin läinud AMG teed ja tavalise automaatkasti alla pannud, oleks kogu M5 ideele ju vesi peale tõmmatud. Boonusena veel väike turvalisa (mäletame ju, et oskamatud proovisõitjad suutsid E39 M5 siduri hetkega p***se keerata).
Kuna mul endal on olnud võimalik proovida E46 M3-e SMG-ga, siis julgen väita, et kui ma peaksin isevahetava kasti valima, siis võtaksin SMG iga kell tavalise autoboxi asemel. Aga automaadi pehmusega harjunule on SMG kindlasti liiga rohmakas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Ma peaks su külla kutsuma. Veiniklaasi ääres selgitaks tõe välja :lol:
Head veini jooks heameelega ;) Ma arvan, et sellist asja nagu tõde ei saagi antud küsimuses olemas olla - on lihtsalt erinevad maitsed.

Ma ennast siiski selliseks hard-core entusiastiks ei pea, kes CSL-ga igapäevaselt plomme hammastest tahaks välja sõita. Selles mõttes on M-de puhul tõesti kõige paremini ühendatud igapäevane tarbimismugavus ja vajadusel head ringiajad. Kui nad veel kõik kuskil 200 kg kergemad ka oleksid.

Ja tegelikult pole mul otseselt midagi ka SMG vastu, kui oleks valida tavalise kasti ja SMG vahel kalduksin vist isegi SMG poole...aga mine tea. Igatahes valik võiks kliendil olemas olla.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Kui sobivat autot poes ei müüda siis on alati ju võimalik ise ehitada ja täpselt selline nagu soovid ning rahakott kannatab... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Ilves kirjutas:
Juss kirjutas:Ma peaks su külla kutsuma. Veiniklaasi ääres selgitaks tõe välja :lol:
Head veini jooks heameelega ;) Ma arvan, et sellist asja nagu tõde ei saagi antud küsimuses olemas olla - on lihtsalt erinevad maitsed.
Kui sa Juss Ilvese enda juurte veini kutsud jooma, siis pead kohe kaks pudelit võtma, sest nagu varem mainitud, maitsed on erinevad. Siis vähemalt selles osas vaidlust ei teki.

Tegelikult on väga põnev olnud seda teemat jälgida. See vist üks väheseid vaidluseid selles foorumis, mis pole kismaks läinud.

Ja ntuke teemase ka.
M5'st võiks ka siis CSL versioon olla.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Mihkel(Kops) kirjutas:M5'st võiks ka siis CSL versioon olla.
Suhteliselt mõttetu on mingist pereautost kergemat versiooni teha - jätad poekotid pagassi panemata ja ongi kergem...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mihkel(Kops)
Huviline
Postitusi: 515
Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mihkel(Kops) »

Ma pidasin pigem seda lõiku silmas.
Ilves kirjutas:Mulle käib kõige rohkem vastu karva see, et M margi all on selgelt silmakirjalikuks mindud. No ütleme ausalt, et ajab naerma küll lehekülgede pikkune pressimula süsinikust katusest M6-l, millega säästeti 5kg :!: ja samas topitakse autosse elektrilised istmed, millest igaüks kaalub umbes 70kg.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Sellele vaatamata on tegu 4 ukselise sedaaniga mis ei ole nii või naa ringrajaks sobilik. Küll aga oleks Z4 M'ist CLS versioon väga huvitav.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

Mihkel(Kops) kirjutas:Ma pidasin pigem seda lõiku silmas.
Ilves kirjutas:Mulle käib kõige rohkem vastu karva see, et M margi all on selgelt silmakirjalikuks mindud. No ütleme ausalt, et ajab naerma küll lehekülgede pikkune pressimula süsinikust katusest M6-l, millega säästeti 5kg :!: ja samas topitakse autosse elektrilised istmed, millest igaüks kaalub umbes 70kg.
imo võiks neid M pakette ja asju ka vähem olla, mis on õige M3,M5,M6 on M ja muud on tavalised... aga müügi seisukohalt see muidugi ei sobiks absoluutselt :D kes siis ei tahaks omale 530d m-paketti näiteks,tavalisena ikka igav ja tagasihoidlik...
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Ühest küljest ma saan aru, et tootjad vabandavad ennast kaalu lisandumise osas välja kasvanud turvalisuse ja suurenenud lisavarustusega. Samas suudavad mõned asja paremini kontrolli all hoida kui teised:

Porsche on viimase 3 911 Carrera mudeliga (1993 - 2005) kosunud 150 kg. Kui samal ajal on M3 (E30 - E46) juurde võtnud 370 :!: kg (andmed Carfoliost).

Kaalu lisandumine on selles mõttes eriti hea lumepalli efektiga, et soovides säilitada sama või paremat võimekust uuemal ja raskemal mudelil tuleb teda lisada kühvliga igale poole - pidurid/rattad/rehvid suuremaks, vedrustus tugevamaks, mootor suuremaks (kui just turbot ei pane). Ja nii see pontšik paisub ;)

Aga ülduselt ikka ei usu, et M5/6 väga kaua ilma turbota vastu peab - kohe kui Lamborghini kruvib Murcielagole/Gallardole jõudu juurde, antakse ka S6-le väike buust ja Audi ei häbene turbosid. Isegi kui abs. jõud jääb samaks mis M-del annab turbo piisavalt hea momendieelise, et M-d hätta jätta.

Rääkimata sellest et 2009 on Porschel valmis 4 ukseline Panamera 700hj V10 mootoriga :P
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:Ühest küljest ma saan aru, et tootjad vabandavad ennast kaalu lisandumise osas välja kasvanud turvalisuse ja suurenenud lisavarustusega. Samas suudavad mõned asja paremini kontrolli all hoida kui teised:

Porsche on viimase 3 911 Carrera mudeliga (1993 - 2005) kosunud 150 kg. Kui samal ajal on M3 (E30 - E46) juurde võtnud 370 :!: kg (andmed Carfoliost).

Kaalu lisandumine on selles mõttes eriti hea lumepalli efektiga, et soovides säilitada sama või paremat võimekust uuemal ja raskemal mudelil tuleb teda lisada kühvliga igale poole - pidurid/rattad/rehvid suuremaks, vedrustus tugevamaks, mootor suuremaks (kui just turbot ei pane). Ja nii see pontšik paisub ;)

Aga ülduselt ikka ei usu, et M5/6 väga kaua ilma turbota vastu peab - kohe kui Lamborghini kruvib Murcielagole/Gallardole jõudu juurde, antakse ka S6-le väike buust ja Audi ei häbene turbosid. Isegi kui abs. jõud jääb samaks mis M-del annab turbo piisavalt hea momendieelise, et M-d hätta jätta.

Rääkimata sellest et 2009 on Porschel valmis 4 ukseline Panamera 700hj V10 mootoriga :P
Sinu mainitud mudelitest on konkurendiks vist ainult S6 kuna ülejäänutel tuleb juba hinnaerinevus mängu. Mis puutub Panamera'sse siis usun et ka selle hind jääb M'idest palju kõrgemale. Võiks ju ka Aston Martin Rapide (vist üks ilusamaid sedaane üldse minu hinnangul) välja tuua millel küll vaid 480hj kuid ka see on hoopis teine klass.

Suurt mootorit pole raske autole panna (näiteks S 65 AMG) aga säilitada hea kaalujaotus ja juhitavus jne on juba raskem.

Väike näide suurest mootorist CL 65 AMG's. 0-100km/h on M5st kiirem aga kui kurvid tulevad siis enam mitte.
http://www.youtube.com/watch?v=tPKHZQ7pNxw
http://www.youtube.com/watch?v=9BI4My-SmgQ
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

janz kirjutas:Mul ülemus peaks varsti saama kätte ühe sellise eks siis kuuleb talt muljeid.
Esimesed muljed temalt:
0. Võimsust on ikka kõvasti nagu ka lubatud ...
1. Turbo lag on ikkagi tuntav - vesi M3 veskile
2. Vihmaga ilmaga kollane tuli põles kogu aeg - loogiline ju pooleveolise kohta :D
3. Väljavaade on kehvapoolne

Vot selle väljavaate osas viriseks isegi. Kõik uuemad bemmid (e90, 1 seeria jt) on madala istumisasendiga ja seetõttu on auto gabariitide hoomamine palju raskem. Lihtsalt ei ole näha kapotti...
Pakun et see tuleneb paremast aerodünaamikast...
Kas kedagi teist see ei häiri?
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

kui aus olla minu istumisasend on üsna all kui veits sporti teha siis iste ka sportlikumaks, mis sa sellest kapotist ikka vaatad :roll:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

ryan kirjutas:kui aus olla minu istumisasend on üsna all kui veits sporti teha siis iste ka sportlikumaks, mis sa sellest kapotist ikka vaatad :roll:
Minul sama lugu, iste enam allapoole ei käi. Sõidetud saan. Ämma maja hoovis saan pidevalt selliseid parkimisvigureid teha, et ise ka ei usu, 3cm ühelt poolt, 5cm teiselt poolt ja läbi on vaja mahtuda. Häda korras saab lihtsalt autost välja minna.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

janz kirjutas:Vot selle väljavaate osas viriseks isegi. Kõik uuemad bemmid (e90, 1 seeria jt) on madala istumisasendiga ja seetõttu on auto gabariitide hoomamine palju raskem. Lihtsalt ei ole näha kapotti...
Viimane auto, millel ma kapotti nägin oli 07 :P Ja ausalt öeldes ei tunne puudust ka.

Osta endale mõni pikema ninaga auto nt Caterham, Jaguar E Type, Ferrari Dino :lol:
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Nina tõesti pole vaja näha. Pargi üks kord parempoolsete ratastega vastu kõnnitee äärti ja ninaga vastu seina ja teadki kus su auto algab ja kus lõppeb. Üldiselt on kehva kabariiditunnetusega autojuhte linn täis kes kõik arvavad et nad kuskilt läbi ei mahu.
janz
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 17.02.2004 15:22 57
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas janz »

Auto mõõtmed saab tõesti vähese harjutamisega selgeks ka ilma kapotti ja muid piire füüsiliselt nägemata.

Aga mind häiris lihtsalt selline ootamatu areng, sest e30, e34, e36, e46 -ga sõites oli alati piirid näha. Samas annan aru et see sõltub ka sellest millist istme asendit kasutada. Viies istme väga alla ja taha ei ole ka nende vanemate mudelitega midagi näha. e90 -ga aga säti kuidas tahad - ikkagi ei näe :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

janz kirjutas:Auto mõõtmed saab tõesti vähese harjutamisega selgeks ka ilma kapotti ja muid piire füüsiliselt nägemata.

Aga mind häiris lihtsalt selline ootamatu areng, sest e30, e34, e36, e46 -ga sõites oli alati piirid näha. Samas annan aru et see sõltub ka sellest millist istme asendit kasutada. Viies istme väga alla ja taha ei ole ka nende vanemate mudelitega midagi näha. e90 -ga aga säti kuidas tahad - ikkagi ei näe :)
Proovi E24 - seal küll mingeid piire ei näe ja nina on tal veel eriti salakavalalt pikk... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

minu meelest on see ikka pääris kuri

http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1168365719
Taavi_SR20DET
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 20.12.2005 20:58 08

Postitus Postitas Taavi_SR20DET »

Uus M3 on tõesti hädas selle 335i-ga.

Vana E46 M3 vs stock 335i G-Tech

http://www.e90post.com/forums/showthrea ... =335i+chip

Jänkis dünovad kõik stock 335i bemmid 325-335hj ja ca 450Nm mootorist. Ainult chipiga on hj juba 380-400hj ja 560+ Nm, lisada paremini hingav väljalase sh. sport katid on 400+hj ja 590+Nm. Hobujõududega uus M3 veel konkureerib aga pööredemomendiga enam mitte. Ei tohiks unustada, et kahe turboga on jõud juba väga madalalt saadaval ja tavapärast järsku turbo taha tulekut ei ole. Maksimum moment on ca 2300-2400rpm juures saadaval. M3-e tuleb kindlasti kräunutada kõrgel, et maksimaalselt võimsust saada.

http://www.e90post.com/forums/showthrea ... light=xede

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=36987

Kus turbomootor tõeliselt särab on möödasõidukiirendused - 60-120, 100-160 kmh jne. Nendelt näitajatelt on stock 335i juba palju parem kui E46 M3.

M3 on entusiastidele suunatud masin, usun, et 335i modifitseerimis huvilisi võib väga palju olla, kes kaaluvad uus M3 vs moditud 335i.

PS! Mina räägin mootori hobujõududest ja pöördemomendist. Jänkidel on kõik jutud ja graafikud rattavõimsusest, tagaveolise transmissioonikadu on ca 16-17%. Pöördemoment on neild lbft (naeljalgades) x 1.35 saab Nm.

Üks küsimus veel - kui suur vahe on näiteks E46 M3 vs E46 330i veermikul peale amortide ja vedrude ning pidurite? Kas geomeetria ja detailid on täiesti erinevad? Ma usun ,et suurte pidurite ja coilidega + LSD-ga, chipi + väljalaskega 335i manuaal võib uuele M3-le rinkal küll külma teha. Just tänu suurele ja madalalt saadavale pöördemomendile.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Suva modimishuvilised on M-autode ostjaskonnast kaduvväike protsent. Nende suur lärm kõikides foorumites tekitab ilmselt eksliku tunde, nagu neid oleks väääga palju.

M-seeriate ajaloo algusest peale on olnud võimalik saada sama raha eest mootori poolest võimekamaid alternatiive, juba E30 M3-le pakuti alternatiive bmw enda "kodutjuunijate" (Alpina) poolt.

Kumba müüdi rohkem? Ikka originaali.

Ka viimase M3-le oli saada altenatiive odavama, sama ja vähe kallima hinnaga. Neist nimekaim oli (on) vast Hartge H5.0 (M3 kere M5 mootoriga), kuid ometigi ületas originaalse M3 müügiarv neid alternatiive.

See autode ostjaskond ei ole mingi riisifoorum, kus ostetakse parasjagu seda, mida odavamalt tjuunida saab. 90% neist autodest ei näe kunagi ringrada ja nende omanikel on 335 tjuunimisvõimalustest savi kaks...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta