1. leht 8-st

E92 M3

Postitatud: 04.06.2006 11:32 46
Postitas raimo_r

Postitatud: 05.06.2006 10:20 49
Postitas ciccero
tagaots näeb välja nagu S klassi mersul :P teah ei tekita küll vaimustust :(

Postitatud: 05.06.2006 11:07 40
Postitas Relk
Kas see auto mitte peidetud kujul pildile pole jäänud. See on ju kaugel lõppversioonist.

Postitatud: 05.08.2006 09:55 15
Postitas AARE540
See ju silmaga näha, et see on camouflage- variant :P Eks nende piltidega on üritatud tuua mingit aimu M3 olemusest- vaevalt et isegi veljed nii väiksed jäävad, rääkimata muust :) Ootame siis ''päris'' M3 pilte ja asju :P

Postitatud: 05.08.2006 10:04 27
Postitas Raas
Aga huvitav on see et tagumised tuled tulevad teistsugused. Muidu siiani on kõik ühest august kukkunud.

Postitatud: 05.08.2006 21:42 08
Postitas Relk
Raas kirjutas:Aga huvitav on see et tagumised tuled tulevad teistsugused. Muidu siiani on kõik ühest august kukkunud.
Millest sa seda järeldad. Nendel varjatud autodel on meelega kõik üle kleebitud et tekidata teisi kujundeid. Õiged tuled õvivad 3 korda suuremad olla aga on lihtsalt nö teibi all.

Postitatud: 05.08.2006 22:03 52
Postitas Joel_H
Juss kirjutas:
Raas kirjutas:Aga huvitav on see et tagumised tuled tulevad teistsugused. Muidu siiani on kõik ühest august kukkunud.
Millest sa seda järeldad. Nendel varjatud autodel on meelega kõik üle kleebitud et tekidata teisi kujundeid. Õiged tuled õvivad 3 korda suuremad olla aga on lihtsalt nö teibi all.
Millest te räägite? 2-3-4 pildil on ju tagatuled täies hiilguses näha!?
Ja teistsugused võrreldes millega? .. coupe tagatuledega võrreldes nagu kaks tilka vett mu arust :D

Postitatud: 05.08.2006 23:56 56
Postitas Relk
Joel_H kirjutas:
Juss kirjutas:
Raas kirjutas:Aga huvitav on see et tagumised tuled tulevad teistsugused. Muidu siiani on kõik ühest august kukkunud.
Millest sa seda järeldad. Nendel varjatud autodel on meelega kõik üle kleebitud et tekidata teisi kujundeid. Õiged tuled õvivad 3 korda suuremad olla aga on lihtsalt nö teibi all.
Millest te räägite? 2-3-4 pildil on ju tagatuled täies hiilguses näha!?
Ja teistsugused võrreldes millega? .. coupe tagatuledega võrreldes nagu kaks tilka vett mu arust :D
Raas pidas silmas viimaseid pilte mis on kinni kaetud osaliselt. Esimestel on jah tavalise coupe tuled.

Postitatud: 11.11.2006 11:56 23
Postitas priitv8

Postitatud: 01.01.2007 22:25 13
Postitas e36forever
http://img456.imageshack.us/img456/8462 ... phpab4.jpg
http://img92.imageshack.us/img92/2007/a ... phpop5.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/3451 ... phpsl9.jpg
http://img242.imageshack.us/img242/7423 ... phpcl2.jpg


420hp , 420nm.
4 liitrine v8 bi-vanosega.
Käigukastid 7ne SMG ja 6-ne manuaal.
0-100 km/h 4.9s :?

Sellise performance/hinna(1.05miljonit eek) juures kaob selle auto mõte ära IMO. Nt. on 335-d stockis 350hp dünotud ja väga kergete moddidega on võimalik 75hp juurde saada(on juba saavutatud).
Audi RS4 või 335 oleks iga kell parem valik...

edit:Need pildid on õnneks photoshop :D

Postitatud: 04.01.2007 10:58 07
Postitas kenneth
See pilt meenutab küll Batmobiili.. :D

http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1144587451

Postitatud: 04.01.2007 15:10 35
Postitas janz
e36forever kirjutas:Sellise performance/hinna(1.05miljonit eek) juures kaob selle auto mõte ära IMO. Nt. on 335-d stockis 350hp dünotud ja väga kergete moddidega on võimalik 75hp juurde saada(on juba saavutatud).
Audi RS4 või 335 oleks iga kell parem valik...
Kust sa võtsid et 335d on 350 hp tehasest? Bmw.ee andmetel on see 286 hp. Ja selle 286 pealt saada reaalselt 134 hp juurde ei ole küll kerge....

Muide RS4 on ju täpselt sama tehniliseld andmed: 0-100 4.8, 420 hp. Ja hind isegi kallim 100K jagu (ilmselt neliveo võrra :) ).

Postitatud: 04.01.2007 16:30 04
Postitas Ilves
janz kirjutas:Kust sa võtsid et 335d on 350 hp tehasest? Bmw.ee andmetel on see 286 hp. Ja selle 286 pealt saada reaalselt 134 hp juurde ei ole küll kerge....
335i kah olemas :) Sellega bmw on juba kaevanud augu E92 M-le :)

Postitatud: 04.01.2007 16:47 36
Postitas janz
Ma ei saagi aru miks ma arvasin et kasutaja e36forever diisel 335 mõtles. :)

Selles osas olen nõus et 335 on vägagi atraktiivne alternatiiv 3M -le.
Mul ülemus peaks varsti saama kätte ühe sellise eks siis kuuleb talt muljeid. Samas jääb kindlasti kaks aspekti:
1. Veermik - M3 on see parem ja seda ei kajasta see 0,6 sek 0-100 kiirenduse vahe vaid ringiajad kuskil
2. vabalthingav vs kahe turboga. Väga huvitav oleks näha dünaamika graafikuid võrdluses. Kas kellelgil on linke?

Postitatud: 04.01.2007 17:15 14
Postitas joh
Nojah, loodan, et ei pea pettuma. Summutiotsad võiks kuidagi üksteisest eemal olla :D Aga eks näis, mis tuleb.

Postitatud: 04.01.2007 21:19 23
Postitas Ilves
janz kirjutas:Selles osas olen nõus et 335 on vägagi atraktiivne alternatiiv M3 -le.Mul ülemus peaks varsti saama kätte ühe sellise eks siis kuuleb talt muljeid. Samas jääb kindlasti kaks aspekti:
1. Veermik - M3 on see parem ja seda ei kajasta see 0,6 sek 0-100 kiirenduse vahe vaid ringiajad kuskil
2. vabalthingav vs kahe turboga. Väga huvitav oleks näha dünaamika graafikuid võrdluses. Kas kellelgil on linke?
Veermiku ja pidurid teeb suht (rõhk sõnal suhteline) odavalt M3-le vastavaks. Kuskilt veel LSD ka alla kruvida ja mootorit järgi aidata ongi M3-l vesi ahjus. Arvestades seda, et M3 mootor on M5 V10 miinus 2 silindrit pole seal momendiga lood just kõige roosilisemad. Möödasõidul võib isegi juba stock 335i M3-le piisavalt peavalu valmistada. Ja M5-e kallal ka kiunutakse ikka päris korralikult, et kui mootor kogu aeg punases just pole siis kipuvad diislid eest ära minema :P Ses mõttes on minu vaikse arvamuse järgi kogu uue M seeria hochdrehzahlkonzept (rohkem ma Saksa keelt ei oska ;)) paras Saksa maatõugu pulli kaka. Sportauto ei pea tingimata olema 9000 pöördeni kiunatav õmblusmasin, millel alla 5000 pöörde krooniline momendidefitsiit valitseb.

Ja tegelikult pole võidu sõitmiseks üldse bensukat vaja :P

Postitatud: 04.01.2007 21:35 21
Postitas ryan
küll tuleb ka varsti M3 diiselvariant :P

Postitatud: 04.01.2007 21:44 21
Postitas Relk
Ära nüüd nii pessimistlk ka ole. M5 siiski kõik parimad kiidusõnad saanud, mis oma klassis jagada on. Näita mulle neid diiselid, mis esinevad sarnase mineku ja juhitavusega. 535d'l on küll 40 nm rohkem kuid samas 173kw puudu mis võrdub kahe keskmise sõiduautoga.

Mis 335'e puutub siis veermik, pidurid, LSD ja kõik muu, mis juurde vaja ja oled juba tublisti üle M3'e hinna ning rajale pannes jääb ikkagi maha. Uuel M3'el on kindlasti rohkem väänet kui 335'l kõigest muust rääkimata. Liiga eufooriliseks ei maksa ka minna.

Postitatud: 04.01.2007 22:53 05
Postitas e36forever
Mõtlesin jah ennem 335i-d mitte diislit :oops:
335i on juba stockis 400nm, mis on kättesaadaval 1300 pöörde peal.(samas on stockina ka 450+nm dynotud. Ja miks peakski bi-turbo setupiga 3.0 mootor kõigest 30kw rohkem arendama kui vabalthingav?)
Uuel m3-l tuleb kõigest 420nm ja arenguruumi enam eriti pole ;)
Selle veermiku kohta ütleks niipalju, et stock 335i suutis Nürburgringil sõita 3s kiirema aja välja, kui e46 m3. Et m3-l mõtet oleks, siis peaks ta suutma vähemalt 10s kiirema aja sõita stockis kui 335i.

Mis uute m5-te puudutab, siis m5 pole küll see auto, millele kõrgepöördeline f1 stiilis mootor peale panna. Pigem võiks seal olla mingi USA v8 stiilis mootor umbes seitsme liitrisena, mis veaks juba väikestest pööretest, sest kui paljud ikka m5-ga ringrada sõidavad? e39 m5 hakkab juba 2000rpm pealt vedama ja jõud lõppeb ilusti normaalsetes piirides(7500rpm ). st. saab kasutada võimsust ka madalamatel pööretel, mis on jälle = väiksema kütusekuluga;)

Minu arvamus asjast on, et alates sellest kui Chris Bangle hakkas BMW-sid disainima, on allakäinud ka ülejäänud elemendid peale välimuse :cry:
Ja isegi , kui see disain 10 aasta pärast meeldima hakkab, siis pole need autod enam sõidukorras, sest välismaised foorumeid lugedes on uute m5-tega ikka väga palju probleeme. a´la käigukast laguneb sissesõidu ajal juba ära jne.. Mootor võtab üle mõistuse palju õli jne..

Postitatud: 04.01.2007 23:16 57
Postitas Muhv
Vaadake parem laiendusi. Kui asi salongidesse jõuab, jagub vaatamist-imetlemist ilmselt pikalt.

Postitatud: 05.01.2007 08:07 27
Postitas Raivo
Ehk otsest M3 sihtgruppi meelitab kindlasti 335i ostma. St nooremat kiirusekummardajat kes mõnikord ka rajale satub.

Kuid vaevalt et tõsised M-i fännid omale seepärast veel 335 ostavad, et teda on võimalik järgi aidata jne jne. Eks see M-iga sõitmine ole omamoodi elustiili ja imago küsimus.

Postitatud: 05.01.2007 09:23 11
Postitas Relk
e36forever kirjutas:Minu arvamus asjast on, et alates sellest kui Chris Bangle hakkas BMW-sid disainima, on allakäinud ka ülejäänud elemendid peale välimuse :cry:
Ja isegi , kui see disain 10 aasta pärast meeldima hakkab, siis pole need autod enam sõidukorras, sest välismaised foorumeid lugedes on uute m5-tega ikka väga palju probleeme. a´la käigukast laguneb sissesõidu ajal juba ära jne.. Mootor võtab üle mõistuse palju õli jne..
Et M'idel pole madalatel pööretel jõudu on ju ka veidi koomiline. Näita mõnda sedaani mis näitaks M5'le koha kätte. Olen täiesti kindel et sama hakkab ka kehtima uue M3'e kohta.

No eks see kõik ole ka veidi maitseasi. Luksusklassi autosid ei saa hinnata selle järgi kuidas nad oleksid kui ma nad 10 aasta vanusena ostaksin. Mis Bangle'isse puutub siis minu hinnangul oli see parim mis BMW'ga juhtuda sai.

Postitatud: 05.01.2007 09:42 23
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Mis 335'e puutub siis veermik, pidurid, LSD ja kõik muu, mis juurde vaja ja oled juba tublisti üle M3'e hinna ning rajale pannes jääb ikkagi maha. Uuel M3'el on kindlasti rohkem väänet kui 335'l kõigest muust rääkimata. Liiga eufooriliseks ei maksa ka minna.
Hmm...335i baashind on 670K, uue M3 baas tuleb kuskil 1mio kanti. Suur pidurikomplekt, ütleme AP Racingult kui entusiastide seas tunnustatud parimalt tootjalt, millega isegi M-i lahjasid pidureid upgradetakse ~50K, Bilsteini/Eibachi coil-over ~40K, LSD ~35K. Noh, komplekt suuremaid rattaid kah alla ~60K. Oleme 855K juures ja kui nüüd 335-e mootorile isegi kõige lahjem chiptuuning teha 20 tonni eest on nii uus kui vana M3 püsti hädas selle auto sabas püsimisega. Ükskõik kus. Ja ülejäänud 100 tonni eest võib sõpradele korraliku peo teha, kui Saugal M3-e oled loputanud :P

EDIT: Ainuke variant M3-e konkurentsivõimet tõsta on talle kompressor paigaldada, aga kuna E60 M5-le pole seda tehtud ei usu, et ka M3-e mootor seda valu vastu peaks.

EDIT2: Kui juba laine peale sain, siis üldse tundub, et viimasel ajal laskub bmw oma mõnede toodetega järjest sügavamale üledisaini, mis tarbijate ootustega otseselt ei pruugi haakuda. See kehtib nii E60 M5 ja ilmselt ka E92 M3-e kohta - SMG kaste pole siiani osatud töökindlaks/praktiliselt tarbitavaks teha, mootorid teenivad pigem marketingi kui sõidumõnu eesmärki ja tarbetute elektooniliste vigurite hulk ületab igasuguse mõislikkuse piiri. Rääkimata sellest, et tuuakse lagedale mudeleid millel igasugune loogika mudeligammas puudub (325d).

Aga see on muidugi õige, et laiendid tulevad uuel M3-l tõesti ägedad ;)

Postitatud: 05.01.2007 10:44 40
Postitas tsiklimees
M3-l on arvatavasti baasmudelil rohkem luksuslisasi + siis M3 märgid ja liistud ja rool, spoilad, käigukanginupp ja muud värgid. Kas M nupp ka uuel M3-l on roolipeal ?

Ja muidugi BMW POWER kiri mis tal peaks olema moto peal, no see on ka 100 Kiisshi väärt :D

Postitatud: 05.01.2007 10:49 14
Postitas priitv8
Ilves kirjutas:...kui nüüd 335-e mootorile isegi kõige lahjem chiptuuning teha 20 tonni eest ...
Päris nii lihtsaks pole BMW seda ka teinud. Ilmselt teadlikult. Sisselaske kanali plastdetailid on kõik nii õhukesed, et need üle 0.4 baari (335i maks laaderõhk) ei kannata. Seega tuleb natuke rohkem ette võtta, kui lihtsalt chipi ost.

Postitatud: 05.01.2007 11:02 06
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:...kui nüüd 335-e mootorile isegi kõige lahjem chiptuuning teha 20 tonni eest ...
Päris nii lihtsaks pole BMW seda ka teinud. Ilmselt teadlikult. Sisselaske kanali plastdetailid on kõik nii õhukesed, et need üle 0.4 baari (335i maks laaderõhk) ei kannata. Seega tuleb natuke rohkem ette võtta, kui lihtsalt chipi ost.
Arvata võib, et ka sellele leitakse lahendus - custom made kollektoreid on varemgi tuunijad valmis treinud. Ega mul midagi M mudelite vastu pole - otse teistpidi - E30 ja E36 M3, E34 ja E39 M5 panevad paljalt mõttest adrenaliini käima. Aga kaldumine tehnopedendusse viimaste mudelitega tundub lihtsalt vastuvõetamatu bmw filosoofia vägistamine ja inseneride tallumine marketingikirsade alla.

Postitatud: 05.01.2007 11:56 34
Postitas Relk
Naljatilk. Lauseehitus on meisterlik aga sisu nõrga võitu.

Nii lihtne see ka ei ole. Suur vahe on 335 baasmudelil ja M3 baasmudelil. LSD, amortide, pidurite ja chipi lisamisega ei saa M3'e. Kui modifitseeritult osutuks 335 sirgel kiiremaks siis rajal kindlasti mitte. Kaalujaotus, käiguvahetus, elektroonika, ülejäänud veemrik peale amortide ja pidurite, istmed, jäikus jne jne jne.

Mis puutub keerukusse siis, keegi ei sunni sind kõiki lisasid soetama. Kui minevik varrukast lahti ei lase võib alati võtta Z4 M'i tavalise 6k manuaali ja ilma iDrive'ita.

Sattusin mõni nädal tagasi jaburat filmi nimega "Time Machine" vaatama. Tegevus toimus 1800 lõpu poole, kus üks edumeelne kodanik üritas tänaval väga algelist autot käivitada mis alatasa rikki läks. Kaarikuga mööda sõitnud mees hüüdis autoomanikule: "buy a horse" ning möödujad naersid.

Postitatud: 05.01.2007 12:16 11
Postitas Ilves
Juss kirjutas:Naljatilk. Lauseehitus on meisterlik aga sisu nõrga võitu.

Nii lihtne see ka ei ole. Suur vahe on 335 baasmudelil ja M3 baasmudelil. LSD, amortide, pidurite ja chipi lisamisega ei saa M3'e. Kui modifitseeritult osutuks 335 sirgel kiiremaks siis rajal kindlasti mitte. Kaalujaotus, käiguvahetus, elektroonika, ülejäänud veemrik peale amortide ja pidurite, istmed, jäikus jne jne jne.
Vaidlen vastu, sul tuleb rohkem kodutööd teha ;) Täitsa õige, ei saa jah korralike AP pidurite, coil-overi ja chipiga 335-st M3-e, saab isegi kiirema masina kui M3. Bmw on krooniliselt kehvade piduritega M-e tootnud, isegi CSL-l vahetatakse esipidurid AP vastu kui vähegi tõsisem plaan rada sõita. Kaalujaotus? Mõlemal 50/50. M3 kahjuks võib hoopis tõsiselt hakata rääkima auto mass kuna ükskõik kui hästi nad ei punnita ei saada V8 + SMG kaalu madalamaks kui R6 + tavakast. Käiguvahetus? Võib-olla, kuigi see vahe on suht marginaalne. Elektroonika? See ei puutu üldse asjasse. Ja ülejäänud veermik? Kui vedrud-amordid-pidurid kõrvale jätta, mis veermiku osast me enam üldse räägime? Stabikad - no olgu viskame siis 10tonni eest Eibachi stabikad ka alla. Puksid?!

Minu väide on see, et 335-st teeb sama raha eest kiirema auto kui M3 - nii sirgel kui rajal. Samas nagu Raivo ütles ostetakse M-i muude ajendite najal kui tuunitavus.

Postitatud: 05.01.2007 12:23 05
Postitas Silwer
Kui on autoga plaanis vaid poes ja tööl käia siis on 335i või isegi 335d väga hea valik - vaevalt nendega keskmisele "pereemale" jalgu jääb. Kuid kasutades autot pidevalt selle võimete piiril on minu arvates kõrgepöördeline vabalthingav tunduvalt meelierutavam...

Postitatud: 05.01.2007 12:23 25
Postitas Relk
Lisa veel korralik rada kannatav käiguvahetus, sisu mis sind kurvis kinni hoiab (335'l ka sportistmed, ei oska hetkel öelda kui suur vahe neil ja Mi omadel saab olema), kindlasti peaks steeringut veidi järele aitama ning elektroonika mängib suurt rolli tänapäeva autodes. Võttes veel sama varustus mille M3'ga kaasa saad on ta kokku kallim kui M3.

Üldiselt on see 335 modimise jutt jutuks hea aga enne, kui uus M3 pole väljas on see puhas spekulatsioon.