E92 M3

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

h82lose kirjutas:
TanelE34 kirjutas: Lisaks kupeele saab M3 mudeliperekond ka kabrio, sedaani ja universaalkerega versiooni.
why??? :| :?
Lihtne, sest audi S4-st on sedaani, avanti ja nüüd ka A5-e näol kupee olemas.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

konkurendid ei lase oma rida ajada ja eelmise M3 müügitulemusi tuleb ju ületada.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Värskes AMS-is (28.03.07) on siis väljas mingid tehnilised andmed uue M3 mootori kohta:
90* V8
sil. diam: 92,0
kolvikäik: 75,2
töömaht: 3999
max. võimsus: 309kW (420hj) @ 8300rpm
max. väändemom: 400Nm @ 3900rpm
surveaste: 12,0:1
kaal: 202kg

105hj/l pole paha!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Nüüd ka saksa AutoBildis loetav ja bmw.de kodulehelt leitav!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

"Kumba, blondi või brünetti?"

Pilt
2009 BMW M3 Coupe

Pilt
Hartge H50 V8 E46
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Lumma poolt kena täiendus e92-le tuuningpaketi lisamisega
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

ryan kirjutas:Lumma poolt kena täiendus e92-le tuuningpaketi lisamisega
http://www.postimees.ee/260607/esileht/ ... to2.php#33
Näeb välja nagu Korea-Salvo-XXX tuuning. Sellised asjad tuleks seadusega ära keelata. :cry:
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

M3 killer? :P

457 HP
6,2-liter V8
100 km/u in 4.5 sec.
600 Nm @ 6.000 rpm
250 km/h topspeed


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

...mina jääks ikka e92 M3 juurde,eriti veel alpine white :cool:
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... spy-photos

see igatahes mõttekam kui coupe imo :cool:
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo :cool:
Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

priitv8 kirjutas:
h82lose kirjutas:see igatahes mõttekam kui coupe imo :cool:
Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:Eriti just M-klassis on raske leida kabriol mõtet, ainuüksi 100-200 lisakilo tõttu, mis katuse puudumine endaga kaasa toob.
h82lose kirjutas:poogen,ega neil ikka olulist vahet ei ole ja eks ikka ühte auku rihitud kupeega... 2 in 1 on kõva eelis imo,eriti veel kõva katus!
Poogen? Tõsta endale 200 kilo eest liivakotte autosse ja vaata kas ikka on. Päris vastik on.

Aga nojah, keskmise inimese jaoks kes propellerimärki ostab on tõesti kama. Nagu ka hiljuti lugeda võis vedasid M Gmbh töötajad kihla, kui paljud CSL-i kunded topivad kallilt saadud dieetmasinasse "rasva" nagu konditsioneeri, xenonid ja kõva helisüsteemi tagasi. Nad pakkusid 50%, tegelikkuses pani 85% CSLi ostjaid autole rasvapolstri uuesti selga ;) Eks baarileti taga on hea sõbraga laiata, et oled endale "põhimõtteliselt võidusõiduraketi" ostnud, aga praktikas tahaks ikka, et muss tümpsuks ja kliima higist selga jahutaks.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

no see ongi see et M3 ja M3 on vahe... vaevalt e92 selliseks "sportautoks" saab nagu e30
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s

Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
antti22
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 15.11.2002 23:17 59

Postitus Postitas antti22 »

priitv8 kirjutas:Kabrio põhiprobleem on kere jäikus. Õieti selle puudumine. Selle vastu võitlemiseks on kabrio kerel erinevad lisatugevdused, tänu millele see kaalulisa tekibki.
Uus kõvakatus on ka raskem, kui vana present. Minu mäletamist mööda kaalus see uus vist 47kg.
Tehnilisi andmeid võrrelda, siis on näha:
E92 335i - tühimass = 1600kg, kandevõime 480kg, 0-100 = 5,5s
E93 335i - tühimass = 1810kg, kandevõime 430kg, 0-100 = 5,8s

Vaatamata lisatugevdustele, ei saa kabriot kunagi sama jäigaks, kui on katusega kere. Seega on kabrio ikkagi rohkem chillimise auto.
On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis. Aga see selleks.

Üldiselt on sellel cabrio seerial saadud juba jäikus väga heale tasemele aga eks muidugi selle lisakaalu arvelt. Auto on suhteliselt jäik ja dünaamika pole ka eriti palju kehvem kui coupe'l, rinkale mõeldes siis peaks katus üleval suhteliselt sama võrdväärne olema kuna kaalujaotus on ikkagi paigas, katus maas olles on auto natuke pehmem ja kaalu ka taga rohkem. Aga jah eks see 200kg mängib oma rolli kuid ma usun, et see on seda väärt kui pole just spetsiaalselt rinka jaoks ostetud masin, vaid on soov ainult mõnikord rajale sattuda, kuna katus maas sõitmine on juba omaette elamus mille vastu coupe ei saa :P

Ja samuti see, et BMW insenerid on suhteliselt hea tööga hakkama saanud selle cabrio puhul kuna väliselt ta vägapalju katus üleval olekus, ei erine coupe'st, nende eristamiseks peab olema treenitud silm siiski, esmapilgul sarnased.

BMW cupi üritustel olete teretulnud uudistama ma usun :)
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

kõvakatusega cabrio on suht sexikas jah, ise nägin ka seda esimest korda raplas.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.
Võtsin need saksa lehelt tehniliste andmete PDF-dest:
http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
antti22
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 15.11.2002 23:17 59

Postitus Postitas antti22 »

priitv8 kirjutas:
antti22 kirjutas:On need massid ikka õiged? mina olen näinud mõlemal vastavalt umbes 50-100 kilo väiksemaid arve, kaasaarvatud oma pere Cabrio passis.
Võtsin need saksa lehelt tehniliste andmete PDF-dest:
http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html
Noh jah, eks siis võib-olla minu mälu pettis, silme ees olid Autoweek.nl lehelt saadud kaalud.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Siin saab nautida väikest videot heliga:
http://media.autobild.de/video/7/61efc4 ... 0947-1.wmv
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
jockker26
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 31.07.2006 17:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jockker26 »

Mõned pildid ka sedaanist, päris kena. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=77033
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

jockker26 kirjutas:Mõned pildid ka sedaanist, päris kena. http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=77033
Seda sedaani värki on natuke lahatud siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=43506
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Enrico_P
Huviline
Postitusi: 337
Liitunud: 10.04.2005 11:14 42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Enrico_P »

Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll :P
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Enrico_P kirjutas:Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll :P
Tundub, et oli Eesti numbriga.
Tõnu Soomer käis täna sellega UM-s.
Ma olen sõnatu.....
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

hanno kirjutas:
Enrico_P kirjutas:Täna nägin Nõmme kandis uut sinist M3-e. Ei pannud tähele kas oli üldse Eesti nr-ga.Aga paistis eemalt päris kobe küll :P
Tundub, et oli Eesti numbriga.
Tõnu Soomer käis täna sellega UM-s.
Ma olen sõnatu.....
EBK sünnipäeva paiku panin ka pildid sellest M3-st siia foorumisse!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

M3 südame kokkupanek :P


3 kanget, audi rebib tänu turbole ühe autopikkuse ette, kas ka lõpus seis samaks jäi :roll:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

3 kanget, audi rebib tänu turbole ühe autopikkuse ette, kas ka lõpus seis samaks jäi
Kohapealt stardist pigem tänu nelikveole, teised ei saanud rattaid maha
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kirjas oli ,et BMW pani kinni :)
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4147
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

seal käib samasugune andmine kommentaarides nagu streetrace.org foorumis :D

mis selle e92 M3 0-100 aeg on siis... 4,4???

E92 M3 was tested at 0-60 in 4.4 secs and 12.8@110 mph (Sept. 2007 edition)
On the 8th day, God created boost.
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Postitus Postitas M2ki »

0-100kmh on midagi muud kui 0-60mph.
Vasta