F1 mootorite erinevused: V10 vs V8

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

F1 mootorite erinevused: V10 vs V8

Postitus Postitas priitv8 »

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=158248
EDIT
See on tase!
BMW P84/5 V10 (2005) - BMW P86 V8 (2006)

Silindreid - 10 - 8
Nurk silindriridade vahel - 90° - 90°
Töömaht - 2998 ccm - 2398 ccm
Kaal - 92 kg - 95 kg
Kõrgus - 320 mm - 325 mm
Laius - 535 mm - 555 mm
Pikkus - 578,5 mm - 518 mm
Võimsus - 925hj - üle 720hj
Pöörded - 19.000 rpm - 19.000 rpm
Kütusekulu - 80 l /100 km - 65 l /100 km
Mootoridetaile kokku - 5200 - 5000

NB! Vaata kütusekulu ja max rpm!
Viimati muutis priitv8, 05.08.2006 12:31 51, muudetud 3 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Nu kahjuks ei saa mitte sõnagi saksa keelest aru :( :(
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

Holari kirjutas:Nu kahjuks ei saa mitte sõnagi saksa keelest aru :( :(
sa pole ainus kuid talle kohe meeldib neid saksakeelseid linke panna siia..
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Seda seepärast, et arvatavasti BMWde koha pealt on kõige informatiivsem info saksa keeles ja eks seal on saksa keele oskus ka üks põhjus :)
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

mina arvan, et priitv8 lihtsalt kiusab meid :D . ok, tegelikult saab ju enamusest aru ka ilma keelt teadmata ja kasutades loogilist mõtlemist. numbrid ju ei muutu.... vahet pole mis keeles.

parandan ennast... hieeroglüüfidest ei saa ise ka aru.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

a palju väändemoment on huvitav?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Nu kirjutas:a palju väändemoment on huvitav?
Tekkis endalgi selline mõte. Kasutades tqhq foorumi kalkulaatoreid on teatud eeltingimusi aluseks võttes lihtne arvutada. Eeldame (täiesti lambist) et mainitud max võimsus tehakse nt. 18000 rpm juures sel juhul saame:
P84/5 - 366Nm
P86 - 210Nm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Holari kirjutas:Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Kahjuks on huvitavam just selle artikli tekstiosa, kus on juttu probleemidest, millega nende mootorite ehitamisel kokku puututakse ning uute reglementide seatud piirangutest.
Äkki Worldlingo aitab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Metsavaht
Huviline
Postitusi: 171
Liitunud: 07.03.2006 15:01 33

Postitus Postitas Metsavaht »

kui saksa keelest aru ei saa siis kasutage http://babelfish.altavista.com/
TEL: 5130792
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

priitv8 kirjutas:
Holari kirjutas:Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Kahjuks on huvitavam just selle artikli tekstiosa, kus on juttu probleemidest, millega nende mootorite ehitamisel kokku puututakse ning uute reglementide seatud piirangutest.
Äkki Worldlingo aitab?
Aitähh, nüüd palju arusaadavamas keeles:D
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kellel on UM-st võetud 4/2007 BMW Magazine, see juba teab, aga kõigi teiste jaoks panen siia väikese infokillu BMW Sauber F1 mootori P86/7 kohta:
V8
töömaht: 2400ccm
võimsus: üle 700hj (üle 300hj/l !)
Mootori kaal: 95kg :shock:
Mootor koosneb u. 5000 detailist, mis on valmistatud terasest, alumiiniumist ja titaanist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
alr
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 31.01.2004 09:29 07

Postitus Postitas alr »

Huvitav, et V10 oli 3kg kergem...
KnX
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 03.10.2007 00:52 25

Postitus Postitas KnX »

Vaatasin just, et '80ndate 1.5L 4sil+turbo+IC kaalus 170kg, niiet areng on päris hea.
Vasta