1. leht 1-st

F1 mootorite erinevused: V10 vs V8

Postitatud: 05.08.2006 12:21 51
Postitas priitv8
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... did=158248
EDIT
See on tase!
BMW P84/5 V10 (2005) - BMW P86 V8 (2006)

Silindreid - 10 - 8
Nurk silindriridade vahel - 90° - 90°
Töömaht - 2998 ccm - 2398 ccm
Kaal - 92 kg - 95 kg
Kõrgus - 320 mm - 325 mm
Laius - 535 mm - 555 mm
Pikkus - 578,5 mm - 518 mm
Võimsus - 925hj - üle 720hj
Pöörded - 19.000 rpm - 19.000 rpm
Kütusekulu - 80 l /100 km - 65 l /100 km
Mootoridetaile kokku - 5200 - 5000

NB! Vaata kütusekulu ja max rpm!

Postitatud: 05.08.2006 12:24 38
Postitas Holari
Nu kahjuks ei saa mitte sõnagi saksa keelest aru :( :(

Postitatud: 05.08.2006 12:48 44
Postitas Leho
Holari kirjutas:Nu kahjuks ei saa mitte sõnagi saksa keelest aru :( :(
sa pole ainus kuid talle kohe meeldib neid saksakeelseid linke panna siia..

Postitatud: 05.08.2006 13:53 53
Postitas AARE540
Seda seepärast, et arvatavasti BMWde koha pealt on kõige informatiivsem info saksa keeles ja eks seal on saksa keele oskus ka üks põhjus :)

Postitatud: 05.08.2006 14:32 35
Postitas Jaanus_P
mina arvan, et priitv8 lihtsalt kiusab meid :D . ok, tegelikult saab ju enamusest aru ka ilma keelt teadmata ja kasutades loogilist mõtlemist. numbrid ju ei muutu.... vahet pole mis keeles.

parandan ennast... hieeroglüüfidest ei saa ise ka aru.

Postitatud: 05.08.2006 15:30 10
Postitas Holari
Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?

Postitatud: 05.08.2006 15:47 03
Postitas Ragnar
a palju väändemoment on huvitav?

Postitatud: 05.08.2006 23:47 23
Postitas priitv8
Nu kirjutas:a palju väändemoment on huvitav?
Tekkis endalgi selline mõte. Kasutades tqhq foorumi kalkulaatoreid on teatud eeltingimusi aluseks võttes lihtne arvutada. Eeldame (täiesti lambist) et mainitud max võimsus tehakse nt. 18000 rpm juures sel juhul saame:
P84/5 - 366Nm
P86 - 210Nm

Postitatud: 05.08.2006 23:52 28
Postitas priitv8
Holari kirjutas:Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Kahjuks on huvitavam just selle artikli tekstiosa, kus on juttu probleemidest, millega nende mootorite ehitamisel kokku puututakse ning uute reglementide seatud piirangutest.
Äkki Worldlingo aitab?

Postitatud: 06.08.2006 12:05 12
Postitas Metsavaht
kui saksa keelest aru ei saa siis kasutage http://babelfish.altavista.com/

Postitatud: 06.08.2006 12:18 22
Postitas Holari
priitv8 kirjutas:
Holari kirjutas:Nii, nüüd juba parem, olulisemad asjad on ära toodud ja tõlgitud, aitähh!!:)
Aga igatahes on need ikka tehnika viimane sõna, kuigi ega need vist eriti pikalt ei kesta ja huvitav, kas see küttekulu on maksimum? St siis võistluste ajal?
Kahjuks on huvitavam just selle artikli tekstiosa, kus on juttu probleemidest, millega nende mootorite ehitamisel kokku puututakse ning uute reglementide seatud piirangutest.
Äkki Worldlingo aitab?
Aitähh, nüüd palju arusaadavamas keeles:D

Postitatud: 15.02.2008 10:50 25
Postitas priitv8
Kellel on UM-st võetud 4/2007 BMW Magazine, see juba teab, aga kõigi teiste jaoks panen siia väikese infokillu BMW Sauber F1 mootori P86/7 kohta:
V8
töömaht: 2400ccm
võimsus: üle 700hj (üle 300hj/l !)
Mootori kaal: 95kg :shock:
Mootor koosneb u. 5000 detailist, mis on valmistatud terasest, alumiiniumist ja titaanist.

Postitatud: 15.02.2008 13:02 16
Postitas alr
Huvitav, et V10 oli 3kg kergem...

Postitatud: 15.02.2008 13:15 29
Postitas KnX
Vaatasin just, et '80ndate 1.5L 4sil+turbo+IC kaalus 170kg, niiet areng on päris hea.