Nojah, see oli eelmine neljapäev (25.05) kui seda 8nda concepti Concorso d’Eleganza Villa d’Este puhul kõigepealt teasiti ja siis ka näidati. Aga pühapäeval (28.05) käis M8 concept juba Nürkal suht avalikult
Kui ma vaatan mudelitähiseid, millel varem teine ja kolmas number näitasid kubatuuri, taban ma end ikka ja jälle mõttelt, et vähemalt see oli varem nö läbipaistvam. Vähemalt on seegi hea, et näiteks M850i puhul on mudelitähise ja reaalsuse vahe vaid 0.6 liitrit. Ma lausa imestan, et nii suuri bensukaid praegusel ajal tehakse
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 03.12.2018 23:03 43
Postitas Slava_323
Tegelikult kunagi 100% ei vastanud kubatuuri. E23 puhul 745i samamoodi 3,5 turbo. E34 535i tegelikult 3,4. E39/38 740/ 540 on 4,4, 30d reaalselt 2.9 mingi e46 316/318 on mõlemad 1.9 mootoriga 323/523 on 2.5 litraaziga ja hiljem indeks 20i oli 2.2 mootoriga. Hilisem v12 omas 5.4 jne.
Mis puudutab 8 seeriat siis nägin seda Austrias suvel testimisel. Pani pead pöörama küll
agentzero kirjutas: ↑09.10.2019 09:52 55
Gran Coupe ikka 10/10.
Never has a truer word been uttered. Kui igast Z4, X4 jmt kipuvad kohati way üle vindi keeratud (X7 neerud k.a.), siis siin on ikka vägev asi valmis saadud. Sama eelmise geni 6er GC-ga. Olgu see turunõudlus, mis ta on, suur sedaan välimuselt ikka ilusam kui SUV
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 11.09.2020 18:04 33
Postitas marek555
Neljaukseline auto, mis juba tehasest väljudes paugutab veerandmiili 10,89 sekundiga
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 12.09.2020 17:40 33
Postitas Marko_1
8-nda seeria GC on IMO ilusaim BMW mis hetkel tootmises...M8 comp lausa suurepärane, v.a. hind muidugi
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 25.03.2021 10:44 08
Postitas TanelE34
THE NEW BMW ALPINA B8 GRAN COUPÉ.
Featuring the 4,4-liter Twin-Turbo V8, it delivers an astonishing 621 hp and 800 Nm of torque. That torque figure is available from just 2.000 rpm.
The B8 Gran Coupé will sprint from 0 to 100 km/h in only 3,3 seconds and it will stop its acceleration at 321 km/h.
Drive is to all four wheels, and a limited-slip differential is featured at the rear axle. Adaptive dampers, stiffened mounts, and front struts with hydro mounts are designed to improve ride comfort.
Kirjutasin Alpinasse, et neil kW ja Nm graafikus vahetusse läinud Max vääne 2000 rpm juures tähendab, et Alpina on lõpuks kaasa läinud BMW stiilis turbolahendusele. Vanasti näiteks B6 oli küll neliveoline aga M6 turbod ärkasid oluliselt vahem. Koha pealt muidugi sai B6 palju paremini ära kui tagaveoline M6 Mõnus et pole tobedat piirajat peal, 324 km/h on hea number
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 25.03.2021 20:42 38
Postitas Henri.
800kW 2000-5500 rpm vahemikus oleks päris mõnus muidu
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 25.03.2021 20:46 20
Postitas ttsys
Päriselt ka tegid kirja?
Nagu blondiini ankekdoot... lillevaasil on põhjas auk, aga pole kohta, kust lilled saab sisse panna.
Ultron kirjutas: ↑25.03.2021 19:53 18
Kirjutasin Alpinasse, et neil kW ja Nm graafikus vahetusse läinud
Re: Idees on 8. seeria
Postitatud: 30.03.2021 00:13 19
Postitas Ultron
ttsys kirjutas: ↑25.03.2021 20:46 20
Päriselt ka tegid kirja?