SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39

Erinevad BMW mudelid

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

meph
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3267
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229

Postitus 15.02.2007 12:36 49

Unustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine :P

Sebastian
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 202
Liitunud: 01.03.2006 17:55 05
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.02.2007 12:47 00

Unustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine


ja puudulikud sõiduoskused :cool:
328 CIA

Ilves
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1197
Liitunud: 23.02.2005 12:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.02.2007 13:48 59

Sebastian85 kirjutas:
Unustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine


ja puudulikud sõiduoskused :cool:


Jäärada vist on ainuke koht kus väga LSD puudumine ei häiri, ühtlaselt nõrk pidamine lubab ikka jõudu enam-vähem läbi mõlema ratta kanaliseerida. Pigem on bloki puudumine vastikult tunda märjal/kuival asfaldil kus sisemine ratas njuutonmeetrid õhku kütab ja tekitab tobedalt teravalt lõppevaid libisemisi.

Ja E39 vastupidavusest pole endale mõtet illusiooni luua, sõida mõni aastake, siis räägi uuesti. Selleks ajaks oled jõudnud korduvalt vahetada ABSi andureid, esisilda remontida (loodetavasti garantiikorras), vahetada kliimaradika ventikat, tagasilla pukse, kliimaautomaatika "siili" ja mõne 500 kroonise siseukselingi katki murda ;)

Kui joppab, siis ABS-i aju pole vaja remontida ja äkki kestab ka roolilatt :P

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus 15.02.2007 16:02 16

Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt :P
Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita? :cool:
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

Relk
Huviline
 
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.02.2007 16:18 13

E39 on see lihtne reegel et kui arvestas 1000 kuus siis on auto ideaalses korras eeldades, et kõik tööd saab tehtud esinduses.

Indrek_M
Huviline
 
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.02.2007 17:32 20

Juss kirjutas:E39 on see lihtne reegel et kui arvestas 1000 kuus siis on auto ideaalses korras eeldades, et kõik tööd saab tehtud esinduses.


Siis küll odav pidada ju.
Indrek

aise
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 12:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.02.2007 18:09 35

Ilves kirjutas:Ja E39 vastupidavusest pole endale mõtet illusiooni luua, sõida mõni aastake, siis räägi uuesti. Selleks ajaks oled jõudnud korduvalt vahetada ABSi andureid, esisilda remontida (loodetavasti garantiikorras), vahetada kliimaradika ventikat, tagasilla pukse, kliimaautomaatika "siili" ja mõne 500 kroonise siseukselingi katki murda ;)

Kui joppab, siis ABS-i aju pole vaja remontida ja äkki kestab ka roolilatt :P


ABS andureid vahetavad pre-facelift omanikud? täiesti võõras teema.
esisild on liiga hea meie teedele, ei kurda isiklikult suurt lagunemist.
kliimaradikas täiesti võõras teema jällegi.
tagasilla puksid ei maksa sittagi, ei kurda, et neid palju vahtama peab. 1 kord on vahetatud.
siili vahetad tavaliselt 1 kord (1200 eeku), kuna alguses nad olidki sitad.
ukselingid? kuna need on metallist siis ei tea mis jõudu rakendama peaks, et nad puruks läheksid.

roolilatt, ütleks, et see ongi kõige hullem asi. V8 omanikel veab :lol:

väga hea auto on kui kõik korras hoiad ja ei lase laguneda tahtlikult.

Ilves
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1197
Liitunud: 23.02.2005 12:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.02.2007 19:22 26

aise kirjutas:ukselingid? kuna need on metallist siis ei tea mis jõudu rakendama peaks, et nad puruks läheksid.


Sisemised ukselingid on kroomitud plastik. Korduvalt enda nahal testitud ;)

Mirko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1400
Liitunud: 25.11.2005 22:50 26
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Audi A6 c7

Postitus 15.02.2007 19:28 48

Üks asi mis E39 diislitel on nõrgaks kohaks on turbo, ise seda kogenud ning paaril tuttaval ka sama asi üle elatud.

Henrik88
Huviline
 
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 12:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus 15.02.2007 22:57 03

Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW

AARE530
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 8854
Liitunud: 31.01.2004 22:43 11
Asukoht: Pärnu- Hallstavik (S)
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero Turbo

Postitus 15.02.2007 23:17 40

Henrik88 kirjutas:Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.


Mis tähendab omakorda et ükski turbokas ei ole kaitstud enneaegsest pensionileminekust.( Omaniku lollus tulenes siinkohal arvatavasti ka Henriku seisukohast sellest, et mootor seisatakse liiga vara, s.t enne turbo pöörlemiskiiruse piisavat kahanemist...)
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!

Mirko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1400
Liitunud: 25.11.2005 22:50 26
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Audi A6 c7

Postitus 15.02.2007 23:20 47

Henrik88 kirjutas:Jep turbo on tõesti nõrk koht diislitel. See aga tuleneb pigem omaniku lollusest.

Või siis eelmise omaniku lollusest! ;) Praeguste külmade ilmadega peaks hommikul vähemalt 5-10 minutit laskma autol tuksuda, enne kui talda anda. Tähtis on ka, et pärast sõitu laseks natuke autol töötada, et turbo saaks jahtuda ja pöördeid maha võtta.

EDIT: AARE jõudis ette ;)

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus 15.02.2007 23:59 47

Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

Ilves
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1197
Liitunud: 23.02.2005 12:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 16.02.2007 11:11 29

priitv8 kirjutas:Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.


Ehhee....sa viitad, et peaks kasutama midagi muud peale selle Kastoorõli, mida me sundkorras hooldusraamatute pärast kalli raha eest sisse paneme ;)

Pagan, 2 nädalat tagasi kui Insp II tehti tahtsin ka 0W-30 asemel 5W-40 sisse lasta, aga tüüp leti taga tungivalt soovitas jätkata 0W-30-ga, et külmad ilmad ja ette nähtud ja pole hea teise klassi õli panna jaaniiedasi :)

Ja mõningaid väljamaa foorumeid lugedes arvatakse, et turbo laagritele on see isegi parem, kui paksemad õlid...mine võta nüüd kinni.

EDIT: Eks see turbo üks täiendav viitsütikuga pomm on, aga neid pommikesi on ju ka mitteturbotel. "Lapatsit" ei anna küll enne kui mootor normaalsoe on (kuigi sõltub "lapatsi" def-st, sest "lapats" tähendab minu mõistes täisgaasi). Talvel sõidan esimesed paar km ikka väga pehme gaasi/rahuliku koormusega. Eelmise saksmannist omaniku eest ei oska rääkida, mida ta 70kkm jooksul on korda saatnud, eks ajalugu näitab.

Ilves@jälle õlisegaduses ;)

Henrik88
Huviline
 
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 12:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus 16.02.2007 13:06 01

Kasutatud autoga kaasnevad riskid. pole miskit teha.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW

meph
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3267
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229

Postitus 16.02.2007 13:58 38

Ilves kirjutas:
Sebastian85 kirjutas:
Unustasid mainida, et antud jäärajal käigu tegi igavaks ka plokkdifri puudumine


ja puudulikud sõiduoskused :cool:


Jäärada vist on ainuke koht kus väga LSD puudumine ei häiri, ühtlaselt nõrk pidamine lubab ikka jõudu enam-vähem läbi mõlema ratta kanaliseerida. Pigem on bloki puudumine vastikult tunda märjal/kuival asfaldil kus sisemine ratas njuutonmeetrid õhku kütab ja tekitab tobedalt teravalt lõppevaid libisemisi.


Häirib, vägagi häirib :) Kui oled sõitnud koos LSD'ga ja ilma, siis vahe on vägagi märgatav :)

Mirko
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1400
Liitunud: 25.11.2005 22:50 26
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Audi A6 c7

Postitus 16.02.2007 21:33 26

Ilves kirjutas:
priitv8 kirjutas:Lisaks tuleks turbomootorile ka õli kallata, mida ju tänapäeval üsna keeruline teha on.


Ehhee....sa viitad, et peaks kasutama midagi muud peale selle Kastoorõli, mida me sundkorras hooldusraamatute pärast kalli raha eest sisse paneme ;)

Pagan, 2 nädalat tagasi kui Insp II tehti tahtsin ka 0W-30 asemel 5W-40 sisse lasta, aga tüüp leti taga tungivalt soovitas jätkata 0W-30-ga, et külmad ilmad ja ette nähtud ja pole hea teise klassi õli panna jaaniiedasi :)

Ja mõningaid väljamaa foorumeid lugedes arvatakse, et turbo laagritele on see isegi parem, kui paksemad õlid...mine võta nüüd kinni.

EDIT: Eks see turbo üks täiendav viitsütikuga pomm on, aga neid pommikesi on ju ka mitteturbotel. "Lapatsit" ei anna küll enne kui mootor normaalsoe on (kuigi sõltub "lapatsi" def-st, sest "lapats" tähendab minu mõistes täisgaasi). Talvel sõidan esimesed paar km ikka väga pehme gaasi/rahuliku koormusega. Eelmise saksmannist omaniku eest ei oska rääkida, mida ta 70kkm jooksul on korda saatnud, eks ajalugu näitab.

Ilves@jälle õlisegaduses ;)


Kasutasin jah vähe valet väljendit. Täisgaasiga ei sõida ka ise enne kui mootor töösoe on.

pirnikas
Huviline
 
Postitusi: 121
Liitunud: 27.10.2004 21:51 54
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: MB W221 320CDI 2009a
Telefon: 3725164888

Postitus 16.02.2007 22:55 45

priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt :P
Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita? :cool:


Mis mõttes mooorivalik?Endal e60 525d ja peale 30000 km eesti võrratutel teedel öeldigi UM-is,et roolilatt vahetati ära.Kas roolilatt mingil määral seotud mootori võimsusega või on sul mingid muud argumendid???
Bmw 525d 2005a 130 kw

aise
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 12:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus 16.02.2007 23:00 17

pirnikas kirjutas:
priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:... ja äkki kestab ka roolilatt :P
Kas selle vastu mitte õige mootorivalik ei aita? :cool:


Mis mõttes mooorivalik?Endal e60 525d ja peale 30000 km eesti võrratutel teedel öeldigi UM-is,et roolilatt vahetati ära.Kas roolilatt mingil määral seotud mootori võimsusega või on sul mingid muud argumendid???


e60´l on kõigil latid, siin ei ole midagi teha lihtsalt.

e39´l on 535 ja 540´l kasutusel selline asi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus 17.02.2007 00:58 02

aise kirjutas:e39´l on 535 ja 540´l kasutusel selline asi:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Ehk tavaline tigureduktor.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

veekaheksa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 375
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Asukoht: PRN EST
Peamine sõiduk: Audi S6
Telefon: 5295728

Postitus 17.02.2007 12:08 13

Ka E39 M5'l on selline roolisüsteem.
http://images.spritmonitor.de/726627.png All good things come to those who wait.

Mell999
Huviline
 
Postitusi: 90
Liitunud: 23.10.2006 16:34 05
Asukoht: Viljandi

Postitus 14.06.2012 18:53 02

Põhimõtteliselt on nii, et kui ostad endale E39, siis arvesta suuremate väljaminekutega. On olnud nii E34 kui ka E39 (on siiani alles) ja arved on ikka katastroofiliselt erinevad. Ei maksa ajada seda juttu, et üks oli korralik isend ja teine risu. Mõlemad on/olid väga head. Lihtsalt E34 võttis 3 aasta jooksul 1500 eurot ja E39 10000. Lõppu muideks ei paista :)
540i M-Pakett 99a.

veekaheksa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 375
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Asukoht: PRN EST
Peamine sõiduk: Audi S6
Telefon: 5295728

Postitus 16.07.2012 13:51 40

Juba pikemat aega on autotööstus sinnapoole sõudnud, et uuemat mudelit on kallim/keerulisem pidada. See on evolutsiooniline probleem. Uus on hullem ja keerulisema ehitusega, materjalid odavamad ja vähem töökindlad. Midagi pole teha, ma arvan ka seda, et enamus poleks eriti nõus tänapäeval 524d'ga(http://www.autoweek.nl/auto/2505/bmw-524d) sõitma ja 18.1s ootama, et 100 kellale saada(kusjuures omal ajal oli see diiselmootorite tippklass põhimõtteliselt, noh näiteks alates 524td'st vähemalt). Kes tahab, see maksab, kes ei taha, see kulgeb ja ei põleta raha nii avalikult :P

Kas see kõik on rentaabel ja põhjendatud , see on iseasi, kellele maitse poolest meeldib uuem, kellele vanem jne.
http://images.spritmonitor.de/726627.png All good things come to those who wait.

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4380
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 04.08.2012 02:26 22

Milleks oodata 18s, kui omal ajal pakkus BMW võimsaid R6 bensiini mootoreid. Kiireim E34 suutis selle toel ju alla 6s sajani teha, mis pole ka tänapäeval, teab mis halb tulemus..

Europrojektz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 475
Liitunud: 10.01.2012 13:45 40
Asukoht: Tartu-Põlva
Peamine sõiduk: BMW E34 141kW

Postitus 05.08.2012 03:11 33

Minu isiklik arvamus...Ka mina eelistan e34-ja uuematele mudelitele. Väiksest saati armastanud e34 disaini ja sai ka endale ostetud. Pole just esimene auto ka kuigi noor olen.
Uuemate mudelite puhul läheb disain käest ära kuigi ilusaid elemente ja erandeid leidub. Mida uuemaks seda tuimemaks disain muutub. Samas autotootja peab ju trendiga kaasas käima,voolujoonelisus ja võimalikult sile disain.

E39 puhul olen ka ise kaalunud ostmist kuid ennem ostaksin e38 juba sellepärast,et välimuselt kandilisem ja jõulisem. Sõitnud olen kõigiga eelnimetatud ja välja toodud mudelitest, eriti erinevate e34-jadega millel eri tasemel varustused ja erinevad mootorid.
Mugavus sõltub väga palju ka istmetest mis on vahetatavad. Ei ütleks, et e34 jääb e39 mugavusele alla(vali oma soovi järgi istmed,vedrustus ja varustus,mis tagab sinu nõutud omadused)

Enda e34-ja ei raatsinudki maha müüa kuna auto hingelähedasem disaini poolelt ja enda tehtud töölt kui mistahes muu auto. Sõitnud olen ka väga paljude muude masinatega millest omad järeldused ja otsused teinud, muidugi rolli mängib ka rahakoti paksus. Autol ja autol on ikka vahe sees, tööautost enda omasse istusin, tundsin ennast kui paradiisis.

Lagunemise koha pealt: iga auto laguneb, eriti Eesti teedel. Iseasi kui hästi omanik autot hoiab ja hooldab.
E34-ja koha pealt ütleks,et väga lollikindel auto. Esinevad vead on tingitud nii enda kui eelmise omaniku sõidustiilist,mõningad tüüpvead ja eelmise omaniku poolt tehtud hooldamisest ning põlveotsas võimalikult odavalt parandamisest. Pidevalt tahaks eelmisele omanikule vastu pead anda tema tehtud lolluste eest mida järjest vigu kõrvaldades leian.

Kui hakata vaatama kui palju esineb probleeme autodega millel rohkem elektroonilisi lisasid peal, siis ütleks julgelt, et vähem elektroonikat tagab lollikindlama auto. Endal vanameeski hädas kolmanda põlvkonna Mondeoga mis vägagi elektroonikat täis. Eriti probleemne on antud juhul jube kirves dpf filter. Kogu töö käib läbi elektroonika ja mingigi väikse vea tulemus on see,et auto ei käivitu. Tema saanud ostust saati teeninduse vahet joosta erinevate elektrihädade pärast. Samamoodi ka naabrid oma Volksude ja Mersudega, millel rohkem elektroonikat peal.

E39 jääb välisdisaini poole pealt kõvasti alla vanemale vennale, tänaval heas korras tavalist e34 nähes koos M5 e39-ga vaataksin ikka vanema poole.
Aga maitse üle ei vaielda ja viha ei peeta...
Osta parim mis leiad oma rahakoti paksuse ja soovide järgi, kui jääb puuduseid,siis ehita juurde, et kõik oleks enda tingimuste järgi täidetud.

Eelmine

Mine BMW sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole