SPLIT: E34 eelised/puudused võrreldes E39

Erinevad BMW mudelid

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

Ragnar
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1532
Liitunud: 26.04.2003 13:25 24
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: E83

Postitus 07.12.2006 09:05 20

siim .j kirjutas:tänapäev on suht võimatu saada endale korralikku e34 ja kuna hinnad on odavad ja siis mingid rullnokkad on need nii kotti lasknud ja pahtli saaniks teind

odavalt on raske head saada seda küll aga need 20K peale kukkunud hindadega masinad pole ju ainukesed mida turul pakutakse. Ja kui mõni mõtleb, et 75K eest on ju rumalus e34 osta kui saab 3x odavamalt siis see on ta enda probleem.
Mul tuleb meelde Kubani jutt kunagi sr. foorumis kui ta oma 530 maha müüs ning uue ja korraliku megani ostis. Et miks ta peaks korraliku e34 ostma kallilt kui linnas iga teine tuleb vastu samasugusega, mis maksab poole vähem.
Ühesõnaga peab näitama, et ma sõidan uue ja kalli autoga :roll:

Jaanus_P
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3094
Liitunud: 05.08.2004 17:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee

Postitus 07.12.2006 09:08 28

seni arvasin, et järgmine sügis peaks võtma endale uueks autoks E39 52x touringu ~98a, aga seda teemat lugedes hakkasin kartma ja vist jääb ost ära. seega tuleb uueks autoks arvatavasti E34 5xx touring ~95/96a või siis E32 730 91/92a 138kw manuaal + 31x 94a compact.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.

Kaido S
Huviline
 
Postitusi: 737
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus 07.12.2006 10:47 36

Siit teemast tuleb ka välja meie kodanike üldine hoiak - uus mudel, uus auto jms on automaatselt hea. Põhimõtteliselt nii ju ongi - sõiduomadused paranevad, varustus täieneb, turvalisus suureneb jne - aga siin on ka mõned agad juures ...

1) Sõiduomadused - teen praegu meie ajakirja väikeautode testi, kus soomlased on tänaste testitavate väikeautode andmeid võrrelnud 1989 aastal testitud aparaatidega. Nende aastatega on täienenud kõige enam autode kaal, 1989 aastal oli see keskmiselt 770, nüüd aga 1100 kg - kasv on tubli 43%. Siis olid selle klassi autodes 1,0-1,3 L mootorid, võimsus keskmiselt 40 KW ja kiirendus 0-100 km/h 16,7 s. Nüüd on standardiks 1,6 ja kiirendus on vaid 3,6 s parem. Sõites 100 km/h kulus siis 6,7 l bensiini, nüüd kulub aga 0,3 l vähem... Seega - areng läheb küll õiges suunas, kuid äärmiselt aeglaselt. Suurenenud turva/mugavusvarustus tapab igasuguse mootorite arendustöö efekti, me ei saa tavaautode puhul oluliselt paremaid kiirendusomadusi, hea kui need suudetakse hoida eelmiste mudelitega võrreldaval tasemel. Sama käib ka pidurite kohta - need suurenevad pidevalt koos ratastega, muutudes kliendile kordi kulukamaks pidada, kuid massist tingituna võib pidurdusmaa hoopis pikeneda. Sõidu enda kohalt on arenguruumi vaid väikeautodel ja keskautodel, suurtel on lagi käes - tegeletakse sellega, et uus veermik jaksaks kanda uue mudeli veel raskemat koormat ja ravitakse lastehaigusi. Väikeautodel ei pane neid arenguid nii hästi tähele, kuid mida suurem on liikur, seda paremini need arengud välja löövad.

2) Uued tehnoloogiad - mootoriehituses on tehtud pikad sammud edasi, kuid nende efekt on eelmisest punktis johtuvalt jäänud suht väikeseks. Autod muutuvad tänu kallile arendusele järjest kallimaks, aga üldmulje muutub kliendi jaoks vähe. Diislid on teinud oma evolutsioonis tohutu hüppe, kuid ilmselt need lähitulevikus sõiduautodelt siiski kaovad, sest kliendid ei suuda lõpuks neid mootoreid kinni maksta, mis järjest karmimatesse nõuetesse ka ära mahuksid (jäävad suured sõiduautod ja maasturid). Kliendi viibimist autos tehakse nii mugavaks kui võimalik, joostakse võidu elektroonikatööstusega ning kõikvõimalike nn eurodirektiividega, kuid auto kui sellise mehaaniline pool jääb sageli vaeslapse rolli ja sealt üritatakse kokku hoida. Kodukino panemiseks standardvarustusse on vajalik hankjatelt tellida õhemad (viletsamast materjalist) õõtshoovad, odavamad puksid, andurid jne. See protsess on sisuliselt turundusest lähtuv ning seda on võimatu peatada - Kui uuel S-klassi Mercedeses on varsti tagapingis ka solaarium, siis peab see olema ka 7. seeria BMWs. Klient aga mõtleb et huvitav - kodusest S-kurvist mahtus 20 aastat tagasi null üheksaga kiirusega 90 km/h läbi, aga uus luksuslaev tahab juba 70ga metsa hüpata?

Ja veel - mis te arvate, kui palju on tänases elektri/hübriidautos värvilisi metalle ja komposiitmaterjale, palju maksab nende tootmine ja kui palju saastatakse seejuures keskkonda? Palju maksab ja saastab elektri enda tootmine? Väga palju - jutt elektriauto keskkonnasõbralikkusest on ilmselt üks suur turunduslik mull, millega püütakse põhjendada arendustööd selleks ajaks kui nafta ükskord lõpeb. Tänaste ülitehnoloogiliste liikurite esimesed ostjad on nagu või sees, kuid teise ja kolmanda ringi kliendid enam mitte - ostate garantiita 6 aastat vana Priuse ja siis ütleb üles akude komplekt - mis siis? Või lihtsam versioon - ostate tänase seitsmenda ja käigukasti aju minestab - kui romulast võtta ei ole, siis mitu kuud te jalamees olete?

Ühesõnaga - hea auto pole ilmtingimata võimalikult värske, igaüks leiab endale oma. Tänavapildis maksab palju ka edevus, viimase peal prillikivi E34 püüab juba täna rohkem pilku kui E39 520. Ostke selline auto mida ka pidada jõuate ja mis erakorralise remondi vajadusel kohe seisma ei jää. Ja unustage ära, et häid autosid saab odava raha eest...

Cardo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4139
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus 07.12.2006 11:11 57

Tubli Kaido, sa viisid mind veel sügavamasse masendusse, kui ma siiani olin.
Hea, et ma ikka mõnest vanast heast automudelist lugu pean, tuleb vist neid koguma hakata, et lastel oleks ka hea sõita ja odav remontida.
Mis aga on suht masendav uute autode puhul on nn rahvaautod, ehk auto mittemillestki, karjuvalt kõhe on vaadata toiotasid ja sidruni ja renoo plekikänakaid milles plekki juba annab magnetiga otsida. Mingi hubasus peaks ikka ka alles jääma, tundub minule, et aeg mil taas regivankrile mootor külge pannakse ei ole enam kaugel.
e28:2,0,e28:2,5,e28:3,0

aise
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 11:37 45

kui teiste arvamus nii hinge läheb siis käi jala :lol:

Ilves
Huviline
 
Postitusi: 1353
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 11:37 45

Olen ka Kaidoga täiesti nõus, et tehnloogiline revolutsioon hakkab varsti edasimineku asemel tagasimineku moodi välja nägema. Olen mõistliku mugavusvarustuse poolt, aga mitte selle hinnaga, et masinad muutuksid lõpuks rasketeks robotiseeritud isemõtlevateks sõidukiteks kus sõidurõõm hakkab teist viiulit mängima. Tahaks näha, kuidas need aktiivsed roolid, radarid, reahoidjad ja isepidurduvad süsteemid 10-15 aasta pärast ülal peavad. Või tekib täiesti eraldi tuuninguharu, mis oskab kirurgiliselt neid selleks ajaks vanadest autodest kuidagi niiviisi eraldada, et autode baasfunktsioonid uuesti taastada ;)

Samuti käib ajudele poolpeeretamine igasugu hübriidide-elektrisõidukitega, mille keskkonnasõbralikkus eksisteerib suures osas värvilistel voldikutel. 6-10 aasta pärast tuleb need robustsed akud kuhugi utiliseerida ja tegu ei ole just kergelt isekomposteeruva materjaliga. Samuti ei tule elekter luuavarrest ja sisuliselt tuleb ikkagi kuskil selleks kas põletada fossiilseid kütuseid või tekitada radioaktivseid jäätmeid.

Õnneks pole kõik veel kadunud, sest just Mersu pani sisemises arenduses pidurit igasugu mõttetutele lisavidinatele, mis tarbimisväärtuse asemel autot mõttetult keerukamaks ja ebatöökindlaks tegid. Ja ka bmw on siiani hädas oma iDrive lihtsamaks tegemisega, sest üllatus-üllatus - ergonoomikainsenerid võivad ju olla nii osavad et suudavad üheagselt autot baanil juhtida ja samal ajal surfata kuskil sügaval menüüs CD plaadi vahetamiseks ja ventilaatori kiiruse muutmiseks, aga mitte soliidses eas papi kes siiani eelistab ajalehte paberilt lugeda ja peab mobiili ülikeeruliseks vidinaks, mille kasutamisel tuleb lastelastelt abi küsida :)

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus 07.12.2006 11:56 36

Kristjan_K kirjutas:Eem, oli vist jah Business. Kumb nagu parem peaks olema?
Nagu nimigi ütleb: Professional (kahe tüüneriga raadio, jaamade kiirvalikud nimedega).
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

Bronco
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 281
Liitunud: 12.06.2003 14:58 34
Asukoht: Viljandimaa

Postitus 07.12.2006 13:04 33

no aga peale odavamate juppide mis on eeliseks E34'l?

Ehk siis, kui jätta kõrvale veidi lihtsam sildade ehitus ja odavamad varuosad, siis kas on E34 veel eeliseid E39 ees?

Küsimus ajendatud sellest, et parasjagu E39 52x touringut aastast 97-00 ning tekivad ka väiksesed kahtlused seda foorumit sirvides...
Bmw 318i '82, Bmw 325ti '02, Bmw 318i '01

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus 07.12.2006 13:20 12

Bronco kirjutas:Ehk siis, kui jätta kõrvale veidi lihtsam sildade ehitus ja odavamad varuosad, siis kas on E34 veel eeliseid E39 ees?
Pidamiskulud üldiselt -> kokkuvõttes hinna ja kvaliteedi suhe. Samas, kui E39 pidamine üle jõu ei käi, siis tuld! Sellest oled antud lõime lugedes juba ilmselt aru saanud, et ka parima tahtmise juures ootab meid kõiki varsti E39 omaniku staatus, sest E34-d lõpevad otsa lihtsalt. Et ta 25 aasta vanusena tõesti heas korras oleks, peaks ta mingi kollektsionääri auto olema, mis ei ole igapäevane sõiduvahend.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

hanno
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4705
Liitunud: 01.10.2002 10:41 05
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 14:01 32

Kirjutaks ka midagi.

Oma autosse olen investeerinud aastaga vist rohkem juba remondi näol kui mitme aastaga E34 kokku.
Laguneb - emotsioonide najal mõeldes - kohutavalt.
Aga mille alla raha on siiani läinud - eelkõige sillaosad.
Need olen enam-jaolt vahetanud UM-s ning see peaks järgmised paar aastat tähendama muretut elu.
Mis aga on läinud ootamatult läbi?
ABS andur loommulikult, konditsioneeri pump andis ka saba, tagumine kojamees kiilus kinni.

Minu hinnangul on suur remonidkulu tingitud eelmisest omanikust.
Ostes sai kuuldud ilusaid jutte, et UM-s hoolduses käidud, kuid ainuke reaalne asi, mida ka kontrollida sai, oli see et stabika kondid olid UM-s vahetatud. Pole siis ka ime, et ülejäänud jupid minul vahetada tuleb.

Mingi avarii tulemusena eeldatavasti ei tööta Touringu tagumine väike klaas.

Ülejäänud "tüüpvigasid" pole täheldanud - lingi "kättejäämine" jms.
Ahjaa, pikslid aeg-ajalt mängivad mäkra - vahelduva eduga on üks vertikaalne rida kadunud.

Kuid vaatamata kõigele olen autoga siiski rohkem rahul kui eelmise E34-ga.
Võrreldes E34-ga on lisasid tohutult rohkem - MF rool, püsikiirusehoidja, kliimaseade jne jne jne - seega sõidurõõmu minu jaoks mõnuga.

aise
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 14:12 43

mina olen ka ainult veermiku osi vahetanud, aku vahetus ja salongiventika reostaat ka. UM´s öeldi, et saksas ei ole autol midagi vahetatud, auto oli nats alla 5a vana (114k sõitnud) kui mina ta sain, kui siia jõudis sai veel kontroll tehtud peale mingit 2-3kkm sõitu ja vahetusse läksid rooliotsad ja mingi õõts. sai veel mingi 10k sõidetud ja siis läks see õõtsade vahetamise ralli lahti :lol:

ühesõnaga auto on hea aga meie üle-eelmise sajandi teeolud tapavad selle auto lihtsalt ära :?

edit: unustasin lisada, et autol M-fahrwerk, eks see ka aitab kaasa. tõesti uued osad on mul ilusti vastu pidanud, vist on 2 õõtsa veel vahetada siis peaks kõik uued olema :D aga 5´t aastat ei peaks nad eestis kindlasti vastu, nagu saksas
Viimati muutis aise, 07.12.2006 15:05 36, muudetud 2 korda kokku.

Relk
Huviline
 
Postitusi: 1665
Liitunud: 20.08.2004 23:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 14:58 07

Oma e39 kuludest nii palju, et auto on peres sõitnud 3500 km kuus ja seda 2,5 aastat (olematu merivälja tee, olematu tööstuse tänav, olematu kopli tänav on igapäevane teekond).

Teha on lastud kõik korralised hooldused täies mahus UM'is. Lisaks on vahetatud mõlemad esimesed rattalaagrid ja amordid. Kõik piduriklotsid. Mõlemat esimesed ülemised õõtshoovad. Need kõik kuluvad osad.

Ootamatul on läinud 1 nukaandur, 1 kapoti sulgemise andur ja peotäis tagatulede pirne. See on kõik.

Nagu Hanno ütles sõltub kõik eelmisest omanikust. Kui kõik on ikka tehtud kenasti esinduses ja siis kui vaja ei ole midagi hullu.

Elektroonika, pixlid jne on kõik laitmatult toiminud ptui ptui ptui üle vasaku õla.

tr22nsmees
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 14:59 10
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 17:46 57

Ma ei mõista paljude härrade heldimust vanemate mudelite vastu - minu pilgu läbi on nad teeninud ära austusväärse koha pühapäevase hobiautona või koha ajaloomuuseumis. Teeksin nendega meeleldi kui stiilipilliga päikesepaistelises pühapäeval mõne tiiru kuid igapäevaselt seda arhailise hõnguga salongi taluda ei suudaks... seevastu E60 salongiga E28'ga võiksin ringi vurada küll.

Ma ei leia, et vanemast mudelist kopsakamad remondikulud peaksid olema No1 asjaolu, mida auto puhul arvestada. Auto on siiski peamiselt sõitmiseks mitte remontimiseks (mitte, et ma seda viimast ei teeks - näiteks just täna tellisin UM'st oma E38'le uue difri).

E34 on küll oma aja kohta väga hea auto kuid ei ole E39'ga kuidagi konkurentsivõimeline - v.a. hinna suhtes. Vähegi korralik E39 ei lagune ka eal rohkem kui sama korralik E34.

Usun, et NSR juttu ei räägi, kuna oman hetkel kaht allkirjas sisalduvat mudelit, olen omanud 3 erineva mootoriga E34 ning ka BMW mudelivalikust võib leida mõne üksiku erimudeli, mida tuttavatel pole olnud (Z-seeria jm sarnased) ning millega sõitnud pole.

Ometigi ei tekiks mul vähimatki kahtlust uue auto valikul - kui rahakott lubaks, sõidaks juba praegu X5 4.8is'i; 760IL'i; M6 või E60 M5'ga. Põhjus lihtne - nad suudavad pakkuda mulle mugavamat ning vaiksemat salongi, viimistletumat ja käepärasemat tehnikat ning rohkem lisavarustust.


Keegi rääkis siin, et IDrive käib vanainimestele üle jõu. BMW omanikele siiski mitte, sest nende näol on enamasti tegemist firmajuhtide ning muidu eesrindlike ning majandust edendavate kodanikega, kellele on üleüldisest arengust mahajäämus lubamatu. Tavapensionärile ongi mõeldud muud margid - VW, Opel, Ford + peotäis jaapanlasi. Mina isiklikult sain E65 IDrive'i käppa ca 10minutiga - seega pool tundi uue autoga tutvumiseks pole just palju palutud. Lisaks sellele saab ju lühemad otsad ka ilma IDrive'i tülitamata läbida. :roll:
W12

e36forever
Huviline
 
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 15:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus 07.12.2006 18:03 00

Endal on olnud 1 aasta jooksul 3 e39-t ja pole ühegagi probleeme esinenud.
Esimene oli 2003 aasta 530i Touring(manuaal).(ls 90k originaal)
Sõitsin autoga 6 kuud ning selle aja jooksul oli vaja vahetada ainult 1 salongifilter(um24 punkt test sai ka läbitud). Tallinna tänavatel ei sõida.
Teine oli 2002 aasta 540i sedaan(6-manuaal).(ls 130k originaal)
Sõitsin autoga 3 kuud ja selle aja jooksul oli vaja vahetada paar tagarehve, tagumise akna mootor ja õhufiltrid.
Praeguseks olen 3 kuud sõitnud 2003 aasta m5-ga(6-manuaal).(ls 44k originaal)
Vahetanud olen sidurikomplekti, jooks rehve, MAF andurid ja veel mingeid pukse.
Nagu näha, siis korras auto ostmisel ei teki erilisi probleeme;)
Loogiline, et kui osta tegelikult 500 000 läbi sõitnud auto võileiva hinnaga, siis läheb ka remontimisele natuke rohkem raha.
Aga minu jaoks ei kaalu miski üle seda sõidurõõmu, mis ma saanud olen. Remontimine käib asja juurde.

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus 07.12.2006 18:06 29

IMHO on 3 kuud ka natuke lühike aeg, et usaldusväärseid andmeid saada. Sel ajal kestab veel uue auto eufooria, puudusi hakkad nägema hiljem.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

e36forever
Huviline
 
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 15:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus 07.12.2006 18:19 59

priitv8 kirjutas:IMHO on 3 kuud ka natuke lühike aeg, et usaldusväärseid andmeid saada. Sel ajal kestab veel uue auto eufooria, puudusi hakkad nägema hiljem.


Ise ei suudagi eriti kauem ühe autoga sõita, peab parema poole püüdlema pidevalt ;)
Samas ei löö lihtsalt mobilet lahti ja ei osta autot vaid klubide kaudu asjad käinud ikka siiamaani :) Ja olen saanud korraliku hooldusajalooga auto.

Arux
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 185
Liitunud: 05.11.2005 13:01 58
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 18:24 03

Küsiks siis härradelt BMW põhiväärtuse - sõidurõõmu kohta :) Kumba siis eelistada sõiduomaduste poolest? (juhitavus ja dünaamika)
Ise kiikan ka e46/39 poole - kas sõiduomaduste osas on edasiminek?

Võib olla on tõesti BMW läinud liiga kaasa tehnoloogia eufooriaga viimaste mudelite puhul - naeruvääristatakse mitmetes TopGear episoodideski lõpmatut sõiduparameetrite varieeritavust...Algupärane spartalik pure-performance e30 M3 ja e28 M5 muutsid BMW auto entusiastide unelmaks.
Viimati muutis Arux, 07.12.2006 18:33 39, muudetud 1 kord kokku.
"The sun shines and the iglu melts"

Veljo_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2621
Liitunud: 27.04.2006 20:57 54
Peamine sõiduk: E65 740D

Postitus 07.12.2006 18:25 09

Mina oman E34-ja ja olen ka sellega rahul kuigi olen sinna alla matnud aasta ja 4 kuuga ligi 100k. Aga kuna auto mulle meeldib ja eriti E34 disain siis ei tahagi seda vahetada E39 vastu. Sorry lihtsalt meeldib, olen ka uuemate ja vanemate Bmw mudelitega sõitnud kuid ikkagi meeldib millegipärast E34.
Saksast tulles oli läbisõit 338000 ja nüüdseks on see 412000.
Sinna sisse kuulub kohe alguses silla remont ,(ühesõnaga lihtsam nimetada mis ei ole veel vahetatud).Mootor sai ka kap. remont tehtud, kuna peale suvist konditsioneerijama (oli ületäidetud), mis kuumutas mootorit.
Vahetamatta on siis veel salongi ventika mootor, taga tiffer, roolikarp, (käigukastis sai tih vahetatud).
Auto on igapäevasõidus Tallina tänavatel ja naise käes kes tihtipeale sõidab aukudest läbi!
Aga kokkuvõtteks mulle meeldib E34 ja varsti plaan veel üks E34 soetada!

AARE540
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9508
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120

Postitus 07.12.2006 20:32 44

Tundubki, et paadunud E34 omanike seas on üheks põhiargumendiks siiski disain, mis on ikka AUTO kujuga :P
Paljus on üheks auto ostmisel rolli mängivaks asjaoluks ka emotsioonid ning seega ei ole see ka üldse imestamist väärt- võidakse ju küll rehkendada ja arvestada ja teste lugeda, aga suurelt tehakse ikkagi otsus kohapeal autot nähes jne...
Muidugi ei hakka ma väitma, et mäiteks mulle uuemad mudelid ei meeldi, olen vähemalt kahe auto suhtes tr22nsiga nõus- X5 4.8iS ja 760Liga kulgeks ringi küll :)
E60 suhtes olen nõus Priiduga- salongi disain on tõesti odavavõitu, kuigi ka sellega harjub. See sisedisaini teema on üsna palju läbi kedratud tegelt, küll autoajakirjanike kui ka tavainimeste poolt.
A mis minu suhtesse E34ga puutub- ka mulle meeldib ning vahetamise plaani hetkel ei ole, eks näeb mis elu toob, praegu on see auto mind 2 aasta jooksul tegelt väga truult teeninud :)
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!

JannP
Huviline
 
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 19:58 41

Postitus 07.12.2006 21:43 54

IMO E23, E28, E30, E34 on palju emotsioonirikkamad, kui uued ulmetehnoloogiat täistopitud masinad, mis ei tee neid küll kehvemaks kui eelmised mudelid, kuid suurte mootoritega vanemad BMW'd on raudselt löönud aluse sellisteks performance'ks nagu me täna BMW teame.

Holari
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 22:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus 07.12.2006 21:47 31

Omast kogemusest siis.............E 34, millega sõitsin üle aasta, sai ostetud täiesti juhuslikult Tartust ja oli vägagi korralik, aga siiski läks remondiks 20 000eek selle aastaga. Sai siis auto müüdud ja ostetud 540 1997a, erinevuseks siis eelnevaga tohutu mugavus ja sõidumõnu, ei ole eales istunud mugavamas autos ja kui sõita pikka otsa, siis asendamatu, ostetud auto oli samuti korralik ja hooldatud, muidu poleks ostnudki, aga olen sõitnud sellega kuskilk pool aastat ja remondiks kulutanud orjeteeruvalt 10 000EEK. Ma ei tea kas need summad on ulmelised, aga ma ei saa sõita autoga, mis ei ole korras ja õnneks on olnud mul võimalus hoida oma auto korras ja olen seda teinud nii hästi kui suutnud.
Aga nüüd minu arvamused mõlemast autost.....E34- Selle raha eest paremat autot ei saa, kui otsida veel väga hea lisa varustusega isend, isegi 110Kw on Ok, siis auto on super!!!! Soovitaks kõigile, kellel on soov osta auto hinnklassis kuskil 50 000.
E 39...........Samuti hea auto, tema suurimaks eelistuseks on mugavus ning teelpüsivus ja suurimaks miinuseks "tiba" keerulisem ehitus, kuigi sellega see kõik ongi ju saavutatud ja selleks see ka niipalju maksab......
Järgmisena ostan, olenevalt rahakoti paksusest kas viimase aasta universaal 530d või siis E60 või X5, aga elame näeme
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi

Ilves
Huviline
 
Postitusi: 1353
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus 07.12.2006 22:10 01

tr22nsmees kirjutas:Keegi rääkis siin, et IDrive käib vanainimestele üle jõu. BMW omanikele siiski mitte, sest nende näol on enamasti tegemist firmajuhtide ning muidu eesrindlike ning majandust edendavate kodanikega, kellele on üleüldisest arengust mahajäämus lubamatu.


Eesti võib ju olla eesrindlik IT banaanivabariik, kus sülelapsed ipodi tarbivad ja 80-sed vanamammid eBayst kodukaunistusi tellivad. Globaalselt on keskmine bmw ostja 46 aastat vana, kellele läheb üsna vähe korda jukerdamine iDrive ja M5-e 7 erineva käiguvahetuse settinguga. Bmw ise on eriti rõõmus, et 1-se seeria ostja keskmine vanus on 35 kandis :shock:

Üldiselt on vaja tagasi minna bmw põhiväärtuste juurde, mitte koormata autot lisaviguritega, mis ei teeni parimat sõiduelamust (nt active steering). Õigemini tuleks leida tasakaal normaalse mugavusvarustuse versus lisanduvate pisivigade ja massi vahel. Overengineering ei tee rõõmsaks tarbijat ega ka pärast ettevõtet, kes garantiiremondi alla peab miljardeid eurosid taguma (Mersu E klassi õhkvedrustuse jama).

siim .j
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1832
Liitunud: 06.09.2006 15:44 26
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance

Postitus 08.12.2006 00:30 43

Kaido S kirjutas:Ühesõnaga - hea auto pole ilmtingimata võimalikult värske, igaüks leiab endale oma. Tänavapildis maksab palju ka edevus, viimase peal prillikivi E34 püüab juba täna rohkem pilku kui E39 520. Ostke selline auto mida ka pidada jõuate ja mis erakorralise remondi vajadusel kohe seisma ei jää. Ja unustage ära, et häid autosid saab odava raha eest...


Mees mis jutt, kuidas ta rohkem pilku püüab egas e39-d ühe suguse kerega , kuidas rohekem kui 520 e39?

AARE540
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9508
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120

Postitus 08.12.2006 06:37 21

Mina olen siinkohal küll Kaidoga nõus- ta vihjas ka sõnale KORRALIK...
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!

Raivo
Huviline
 
Postitusi: 3568
Liitunud: 01.10.2002 09:58 38
Asukoht: Tallinn

Postitus 08.12.2006 08:12 45

Eks E34 on hea küll, aga kui võrrelda nt salongi ja sõiduomadusi, siis pole imo tal E39 vastu suurt midagi panna. Seest on kena ning vaikne nagu haud.

Seega härrased, praegu tundub hea aeg olevat omale üks korralik E34 korvi pista (soovitavalt M5), sest 10a pärast neid enam eriti vist saada pole. Ja korralikke otsi taga tikutulega (nagu praegu E30).
Super(b) & A180

Kristjan_K
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 16:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus 08.12.2006 08:27 57

Kobisen ka sõna sekka, enamasti siis Priidu tehtud nimekirja pihta (vt lk. 1):
  • M52 -el saab küll termostaati korpusest eraldi ka vahetada, korpusega koos on soovitsulik, ja elektriga seal küll midagi teha ei ole. (kui me nüüd samast asjast ja/või mootorist räägime)
  • Pikslid on tõesti üks tüütu probleem, aga õnneks on see lahendatav.
  • Niikaua kui mina selle E39 -ga sõitnud olen, pole ükski ABS -i andur saba andnud.
  • Kaugtuled kustuvad ka ilusasti ära.
  • Parema esiistme peale mahutas ennast ära mu ~200kg kaaluv matemaatika õpetaja, senimaani pole tulukesed põlema läinud.
  • Kliima paneelis kah nupud küljes nagu.
  • Ukselingid: Kas sisemised või välimised? Näppu pole veel ükski jäänud ja sisemised on vähemalt minul metallist. Välimise otsas, vasakpoolne-tagumine, sai eelmine talv päris palju jõudu tarvitatud (külmus kinni teisel mehhanism, törts õli aitas), näppu küll midagi ei jäänud, ainult auto kõikus kahtlaselt.


Kuna olen omanud ka E34 -ja (525i, M50 mootoriga) siis saan ka kuigipalju võrdlusmomenti võtta sõiduomaduste jms kohapealt.
Need asjad kipuvad tahes-tahtmata kõik E39 kasuks kõikuma, E34 -ga nii mugav küll sõita ei olnud, olgugi, et ka selle masina salongis (kui tihendid jms korras on) on suhteliselt haudvaikus.
Salongi kohapealt, et minuarust on E39 salong BMW -l kõige paremini õnnestunud (kõige kenam siis 16:9 monitoriga ja M-sport rooliga variant), ainukesed, mis sellele ligi saavad on E38 ja E46. Kui just salongist rääkida. Edasised mudelid (E60, E65 jne) on minu maitse kohta liiga kalgid ja tühjad.

Holari
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 22:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus 08.12.2006 09:05 50

AARE530 kirjutas:Mina olen siinkohal küll Kaidoga nõus- ta vihjas ka sõnale KORRALIK...


Nende kõnelejatega 200% nõus, kui tänaval on kõrvuti kaks BMWd üks hästi korralik E34 ja teine tavaline E39, siis E34 tõmbab BMW tedlikul inimesel rõhkem pilku..........parandage kui eksisin :!:
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi

Kristjan_K
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 16:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus 08.12.2006 09:07 16

Holari kirjutas:Nende kõnelejatega 200% nõus, kui tänaval on kõrvuti kaks BMWd üks hästi korralik E34 ja teine tavaline E39, siis E34 tõmbab BMW tedlikul inimesel rõhkem pilku..........parandage kui eksisin :!:
Aga kui kõrvuti on korralik E34 ja korralik E39?

Holari
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 22:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus 08.12.2006 09:16 52

Kristjan_K kirjutas:
Holari kirjutas:Nende kõnelejatega 200% nõus, kui tänaval on kõrvuti kaks BMWd üks hästi korralik E34 ja teine tavaline E39, siis E34 tõmbab BMW tedlikul inimesel rõhkem pilku..........parandage kui eksisin :!:
Aga kui kõrvuti on korralik E34 ja korralik E39?


Siis tõmbavad mõlmad pilku, aga siin jutust aru saades, toonitati tavalist 39, kuigi ma ei saa valetada, et minu pilk jääks rohkem E34le...maitse asi, aga see auto meeldib mulle täiega, aga 39 on parem sõidult ja mugavuselt.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi

priitv8
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7526
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus 08.12.2006 09:47 16

Raivo kirjutas:...üks korralik E34 korvi pista (soovitavalt M5), ...
Just-just. Viimane käsitsi valmistatud M5 ikkagi.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!

EelmineJärgmine

Mine BMW sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole