Kastreeritud M5 on laudast välja lastud

Erinevad BMW mudelid
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ütleme siis veelkord, et tegu pole automaadi. Samuti võiks ära märkida, et antud teemas ei räägida üldse M5'st millel on SMG kast. Jälgi natuke teemat ka.
Andero
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 25.09.2006 20:49 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andero »

Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minul on õnnestunud sõita Alfa 147-ga, millel on ka miski selle SMG-laadne asi all. Bullshit ruudus.

Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kotkas1
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
Peamine sõiduk: palju
Telefon: 58696077
Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva

Postitus Postitas Kotkas1 »

m seeriate tegemisel on ju ikka mõeldud pigem paremale esitlusele radadel kui tänavatel ja ma arvan et rajal saab selle käigukastiga sõita ikka paar sekund kümnentiku kiiremini ja bmw teeb autosid mis ikka oleks kiiremad rajal ( mitte nagu amg mis tihti paneb ülivõimsa mootori ja hunnik tuuningu juppe külge aga "unustab" need kõik omavahel kooskõlla viia et kiiresti sõita), mina arvan et see käigukast tuleb ikka kasuks :)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Aare kirjutas:Minul on õnnestunud sõita Alfa 147-ga, millel on ka miski selle SMG-laadne asi all. Bullshit ruudus.

Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
yay keegi kes minuga yhel nõul :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

toivoku kirjutas:yay keegi kes minuga yhel nõul :)
Ikkagi: mine proovi ära.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

priitv8 kirjutas:
toivoku kirjutas:yay keegi kes minuga yhel nõul :)
Ikkagi: mine proovi ära.
hmm ma pole proovimiste ja asjadega nagu eriti kursis, lihtsalt marsin UM sisse ja ytlen,et nüüd tahan? sest Potentsiaalse ostja moodi ma küll pole :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

toivoku kirjutas:hmm ma pole proovimsite ja asjadega nagu eriti kursis, lihtsalt marsin UM sisse ja ytlen,et nüüd tahan? sest Potentsiaalse ostja moodi ma küll pole :)
Võib nii, võib ka oodata, millal jälle rahvaüritusi korraldama hakatakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

See, et pea kõikvõimas M GmbH ei suutnud tavalise man kastiga US versioonil 'kõike jõudu maha panna', ilma et 'axle tramp' tuleks, annab aimu, kui mõttetuks on jõunumbrid läinud. Antud juhul on man kasti ja M5 V10 ja kere kooslus natuke nihu. Ainuke asi, mis suudab jõu maha panna on see neetud SMG. Ise arvan, et enamik US versiooni ostjaid jätab Power Switchi vajutamata ja naudib seda autot 400 jõulisena M5'na, millel on võimalik ise rahulikult sidurdada :D
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Axle tramp ei teki mitte võimsusest, vaid kiirenduse jaoks ebaõnnestunud vedrustusest. Ringrajal võib see hea olla, kuid kiirendamisel mitte.

Sama vea all kannatab nn suure tagasillaga (millel on "kaheksatega" õõtsad) E28, kuigi tavalisele mudelile on see tundmatu nähtus.

ei usu, et sellel power-lülitil on olulist efekti pöördemomendile madalatel pööretel, millega see trampimine tekib.

AMG on mersusid teinud kaugelt võimsamaid ja suurema momendiga kui see M5 ning mingit rataste trampimist ei ole nagu kuulda olnud.

Minuarust manuaalkast ja suur võimsus ongi see, mis poisid meestest eristab. Õudne vaadata neid elektroonika kammitsas autojuhte, kes esimese lumega on nagu lehmad libedal jääl.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

veekaheksa kirjutas:See, et pea kõikvõimas M GmbH ei suutnud tavalise man kastiga US versioonil 'kõike jõudu maha panna', ilma et 'axle tramp' tuleks, annab aimu, kui mõttetuks on jõunumbrid läinud.
Axle trambi tekkepõhjused pole mitte mootori jõus vaid vedrustuse, pinnakatte, rehvide, ilmastiku jne. taga kinni. 500hp on paras sissejuhatav võimsus tänaste sportlike autode maailma ;) Ja lõppude-lõpuks on axle tramp probleem, mis avaldub selliste üsna mõttetute sportlike mõõduvõtmiste nagu drag racing kontekstis (paigaltstart), mistõttu ei tohiks see sihtotstarbelisele M5 tarbijale küll mureks olla ;)

Asi on tegelikult USA legaalkliimas. Kuna kohalikud seal kipuvad agaralt kohtu kaudu oma õigusi taga nõudma ja Bmw ei taha 2 korda sama reha peale astuda, mida ta tegi USA-s E39 M5 sidureid garantiikorras vahetades, siis tehtigi lahendus, mis ei kutsu eriti kummi põletama :)
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Isegi SMG M5-l pole US-s saadaval päris LC, vaid sihuke laste/ameeriklaste LC - LC pöördeid ei lasta mitte 4000 peale, vaid ainult 1600-ni.
Ja seda LC pöördeid sai sättida ka madalamaks/kõrgemaks, kuid ei tea vahemikku hetkel. Youtube'is vms on video selle kohta ka.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Analoogselt parempoolse peegli klaasile kirjutatud disklaimeriga objektidest ja nende lähedusest tuleb idiootide riigis üle kogu M5 armatuuribloki panna kiri "This car accelerates better than you think, idiot" :lol:

Tegelikult on axle tramp (mõnikord nimetatakse ka wheel hop) päris suur probleem tavakasutuses.

Kui tahetakse antud autot manuaaliks teha, tuleb midagi ette võtta tagavedrustusega ja rehvidega.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Pigem nagu Lumme Kustud :P Nagu näha on lummavatel meestel lummavalt märjad unenäod Focus ST-ga olnud. Värv ja veljed on otse Fordi küljest pärit.

KOLE.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Veljed vist siiski uuelt X5'lt kuid hinnanguga nõus. Kole.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

välimus on teile tähtsam kui tehniline pool ;)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

ryan kirjutas:välimus on teile tähtsam kui tehniline pool ;)
No autoga peab ikka julgema sõita ka.
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

ma saan aru et oleks tegu mingi bling-blingiga aga asi sellest väga kaugel :) ja sõidurõõmu on kuhjaga :cool:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:Tegelikult on axle tramp (mõnikord nimetatakse ka wheel hop) päris suur probleem tavakasutuses.

Kui tahetakse antud autot manuaaliks teha, tuleb midagi ette võtta tagavedrustusega ja rehvidega.
Seletage mulle, rumalale, ära: milline oluline asi eristab SMG ja manuaalkasti selles suhtes, et tekiks erinevus jõu mahapanekul tagaratastele? Miks tekib manuaali puhul see Axle Tramp ja SMG puhul mitte?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

SMG puhul saab siduri lahutamise kohaltvõtult häälestada sedasi, et trampi ei teki, manuaalkasti puhul saab seda vältida ainult osava jalaga. Seda aga lollilt ameeriklaselt oodata on liigne naiivsus.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Aare kirjutas:SMG puhul saab siduri lahutamise kohaltvõtult häälestada sedasi, et trampi ei teki, manuaalkasti puhul saab seda vältida ainult osava jalaga. Seda aga lollilt ameeriklaselt oodata on liigne naiivsus.
Sa mõtled siduri libistamist?

Üldiselt ju trambivad kõik jäigema vedrustusega/puksidega autod mingil määral, kui paigalt sidur pauguga lahti lasta. Eriti kui LSD differ all on. Isegi mu E39 528 trampis, vahel niiske asfaldi peal, aga vahel ka kuivaga. Samal ajal rajal sõites küll miskit trampi ei olnud - siis on üldiselt tagavedrustus märksa tugevamalt koormatud, kui paigalt shokiteraapia korras kogu jõu ratastele sülitamine.

Ehk ma ei usu seda, et manuaal M5 tagatelge oluliselt enam võdistaks kui SMG-ga. Ilmselt ikka küsimus ameerika juriidikas/Bmw mures garantiiremondi pärast.
Kasutaja avatar
Morten
Huviline
Postitusi: 107
Liitunud: 16.09.2006 22:04 00

Postitus Postitas Morten »

Aare kirjutas:Minul on õnnestunud sõita Alfa 147-ga, millel on ka miski selle SMG-laadne asi all. Bullshit ruudus.

Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
Kas Alfal ei ole mitte selespeed selle käigukasti nimetus. See küll nö sequential manual, kuid äärmiselt ebaõnnestunud asi. Käiguvahetusviivitus on megapikk jne. BMW SMG tüüpi kastidega seda vast võrrelda ei maksaks. SMG vahetab üles käike umbes 11 korda kiiremini kui seda oleks võimalik manuaalkastiga teha.
Allan_A
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 24.11.2004 14:46 01

Postitus Postitas Allan_A »

SMG II käiguvahetus peaks olema 0,1 sekundit.
E85 Z4 3.0si
Andero
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 25.09.2006 20:49 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andero »

SMG II - 0,080s?
SMG III - 0,064s?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Andero kirjutas:SMG II - 0,080s?
SMG III - 0,064s?
SMG II - 0,080s?
SMG III - 0,064s?
Toivoku - 0,00035 :lol:
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Juss kirjutas:
Andero kirjutas:SMG II - 0,080s?
SMG III - 0,064s?
SMG II - 0,080s?
SMG III - 0,064s?
Toivoku - 0,00035 :lol:
lõdvalt :D, asi pole minu jaoks selles,et kui kiiresti ta käike suudab vahetada vaid see,et see ei meeldi mulle, kui ma tahan rallitada siis ikka vanahea sidur ja selle lahutamine suureks abiks, kui smg kastiga panna sisse esimene käik siis ta ju hakkab loomulikult veerema? kui ma nüüd talvel tahaksin libiseda siis on sellega palju suurem võimalus avarii teha või kylgees kurvist välja libiseda kuna automaatkast jätkab mingil määral siiski vedamist, siduriga lihtsalt hakakvad rattad sama kiirusega ringi käima millega auto liigub ja läheb sirgeks. seeon puhas näide ja millegipräast usun,et ka asfaldi peal on lõbusam siduriga mängides kui smg kastiga, juss sina oled koguaeg mugav inimene olnud ja sa ei ostaks omale elusees enam manuaalkastiga autot :P. aga minule meeldib ilgelt manuaal kuigi enda 750i ei kujutaks manuaalina ettegi :P sellepärast kah tundub see smg kastidega jamamine mulle täiesti auto kastreerimisena :S
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

see SMG on rohkem mersu (ja amg) mängumaale trügimine, kus sõiduoskus jääb omaniku mõistusele ja rahakoti suurusele kõvasti alla.
M5 omanik on ajalooliselt ikkagi tõsine autofänn, kes oskab ise igasugustes oludes sidurdada. auto oleks tulnud kohe manuaalkastiga projekteerida, sest USA turg on ikkagi väga suur ja tähtis, et seal ämbreid kolistada pole eriti tark tegu.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

SMG on paraku kõige parem viis autoga kiiresti liikuda ja see on ju kogu M'i konseptsioon. Manuaal on paraku minevik. Leppige sellega. ;)
Kasutaja avatar
sm. pelle
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 09.04.2004 23:26 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sm. pelle »

Minumeelest kah on ikka BMW M-seeria on juba algusest peale olunud pigem high-tech performance masinad. SMG ja MB atm kaste küll ei saa võrrelda.
Üks mõeldud rinkal võimalikult kiiresti edasiliikumiseks teine võimalikult mugavalt bahnil sõitmiseks.
MB 300CE turbo '88
Vasta