Kastreeritud M5 on laudast välja lastud

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Kastreeritud M5 on laudast välja lastud

Postitus Postitas Ilves »

Nagu spekuleeriti, tehtigi esimene poolkõva M5 ära. Eriline mure muidugi, et tagasild hüppab. SMG lammutab niikuinii sama kõvasti. Ilmselt tegelik põhjus milleski muus.

http://www.carmagazine.co.uk/news.php?sid=421&page=1
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mulle täitsa meeldis ühe lolli inimese kommentaar seal artikli taga, selliseid pärleid kohtab tõesti väga harva :lol:

I'm a Brit lucky enough to also have a home in Miami. When I see cars like the M5 in the USA with those straight boring roads and few bends all I think is that they are paying way over the top for a car which was developed for Europe and European roads. The best transmission for a USA M5 would be a proper auto. However if it was me and I needed a high horse power drag strip special I'd save lots of $ and buy a 300C Hemi. It's all that's needed for the USA"

(300C Hemi on ainult 340 hp)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
sm. pelle
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 09.04.2004 23:26 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sm. pelle »

Huvitav kas mingeid ringiaegade võrdlusi kah on?
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

toivoku kirjutas:kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on :)
Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

priitv8 kirjutas:
toivoku kirjutas:kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on :)
Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.
kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju? :D
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

toivoku kirjutas:
priitv8 kirjutas:
toivoku kirjutas:kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on :)
Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.
kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju? :D
Ŋ automaat
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
Arux
Huviline
Postitusi: 185
Liitunud: 05.11.2005 13:01 58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arux »

toivoku kirjutas:
priitv8 kirjutas:
toivoku kirjutas:kas tõesti olen ma nii ajast maha jäänud,et m5 ei toodetagi enam manuaal kastiga? :O mis kuradima mõte sellel m5l siis on :)
Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.
kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju? :D
SMG on see võlusõna
"The sun shines and the iglu melts"
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

Arux kirjutas:
toivoku kirjutas:
priitv8 kirjutas:Ilmselt küll, sest ega teda automaatkastiga nüüd ka ei tehta. See rõõm jääb AMG-le.
kuita manuaal ei ole siis jääb yle ainult automaat ju? :D
SMG on see võlusõna

automaat, ilma sidurita on automaat, mõttetu minuarvates :S sama mis automaadil võin ka ju 1-2-3 käike vahetada . BS on ja BS jääb. kogu sõidumõnu võetakse ära niiviisi :(
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Automaat ei vaheta nii kiiresti käiku.
Sa ei vaheta käsitsigi nii kiiresti käiku.
Automaat ei viruta sulle käiguvahetusel labidaga kuklasse.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Õige on öelda robotiseeritud manuaalkast.
@toivoku: mine proovi mõnda SMG-d. Automaadiga pole seal suurt midagi võrrelda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Manuaaliga kah mitte.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

veekaheksa kirjutas:Manuaaliga kah mitte.
Oluliselt rohkem, kui automaadiga, sest puudub torque converter.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Vaieldav on see kast küll, kuna on võetud juppe ühelt ja paremad osad teiselt jne. Asi on ehitatud võimalikult kiireks ja vajadusel ka natuke mugavust pakkuvaks. IMO on see mõttetu, a'la 7 erinevat käiguvahetuskiirust ja Launch Control jms. Kes on preview'sid vaadanud, siis on ka vast näinud, kuidas selline asjandus enne kiirestisõitu tuleb 'paika sättida'.
Kõik on tore, aga ma arvan, et man. kastide ja M5 fännide jaoks jääb tükiks ajaks lemmikuks E39 M5. Uus M5 on küll kena vaadata jne, aga tegelikus elus on ta oma tolmuimejahääle ja Hi-Tec ehitusega liiga ulmeline.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

hmm kas smg kastiga võin siis ala 6000rpmi pealt käigu sisse lykata ilma,et miskit juhtuks?
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

juhtub see et vahetab käiku.
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Ta mõtles vist seda, et kohapeal laseb pöördesse ja siis stardib @ 6000rpm.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

see on väga huvitav küsimus ... see huvitaks ennastki . kuid pakun et lööb aga esimese sisse ja laseb tagumised rehvid suitsema.
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Toivoku, see on kahtlane, et 6k pealt üldse lubab miskit teha. Launch Controli kasutamiseks pead ikka kasutusjuhendit lugema. Wilkommen Zu Neue Zeit.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

veekaheksa kirjutas:Toivoku, see on kahtlane, et 6k pealt üldse lubab miskit teha. Launch Controli kasutamiseks pead ikka kasutusjuhendit lugema. Wilkommen Zu Neue Zeit.
samas manuaaliga võin hetkel kasvõi 5nda käigu 6000rpmi pealt sisse panna ja miskit ei juhtupeale selle,et sidur veitsa kärssab. kummi vilsitada ei anna, normaalseid starte ei saa, siis milleks seekuradima kast? aga seeon ainult minu maailmavaade.
tuumik
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 18.03.2006 12:37 41

Postitus Postitas tuumik »

ja sinu maailma vaade tundub yldse kuidagi yksluiselt kitsas.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Noh, väidetavalt stardib Launch Control kiiremini, kui inimene seda teha suudaks. Aga Kaido_S oskab ehk rohkem rääkida siin, sest tal on ka praktiline kogemus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

toivoku kirjutas:samas manuaaliga võin hetkel kasvõi 5nda käigu 6000rpmi pealt sisse panna ja miskit ei juhtupeale selle,et sidur veitsa kärssab. kummi vilsitada ei anna, normaalseid starte ei saa, siis milleks seekuradima kast?
SMG on ikkagi piisavalt hea asi, et teda mitte niiviisi sõimata ;) Tegu on ju klassikalise manuaalkastiga, mille sidurit ja käiguvahetusi opereeritakse sinu inputtide peale labadelt või käiguvalitsalt. Lihtsalt siduri vajutamise rõõm/õnnetus jääb ära.

Ringrajal on ikka väga abiks selline kast, mis laseb sul keskenduda ainult gaasi ja piduri andmise peale ja allavahetades annab alati perfektse doosi vahegaasi.

Ja teine hea asi on see, et jäävad ära sellised eksperimendid, mida sa siin kirjeldad.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:
toivoku kirjutas:samas manuaaliga võin hetkel kasvõi 5nda käigu 6000rpmi pealt sisse panna ja miskit ei juhtupeale selle,et sidur veitsa kärssab. kummi vilsitada ei anna, normaalseid starte ei saa, siis milleks seekuradima kast?
SMG on ikkagi piisavalt hea asi, et teda mitte niiviisi sõimata ;) Tegu on ju klassikalise manuaalkastiga, mille sidurit ja käiguvahetusi opereeritakse sinu inputtide peale labadelt või käiguvalitsalt. Lihtsalt siduri vajutamise rõõm/õnnetus jääb ära.

Ringrajal on ikka väga abiks selline kast, mis laseb sul keskenduda ainult gaasi ja piduri andmise peale ja allavahetades annab alati perfektse doosi vahegaasi.

Ja teine hea asi on see, et jäävad ära sellised eksperimendid, mida sa siin kirjeldad.
Tänan Ilves. Just nii. Lisaks kui tahad perfektset starti siis on Launch Control. Selles paremini inimene ise hakkama ei saa.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2608
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

Lauch control -e on aga tehasepoolt ette nähtud teatud arv.Kahjuks ei tea kui suur see number on .kui see "summa" saab täis siis on sidurivahetus.Kui keegi viitsib siis võiks selle arvu siia otsida.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

kapa kirjutas:Lauch control -e on aga tehasepoolt ette nähtud teatud arv.Kahjuks ei tea kui suur see number on .kui see "summa" saab täis siis on sidurivahetus.Kui keegi viitsib siis võiks selle arvu siia otsida.
Ei juhtu temaga midagi kui seda õieti kasutada. Pärast LC'i tuleb sõita vähemalt 4 km muidu ei lase pöördeid üles vaid teeb järgmise LC 1600 pöörde kandist. Kui oled teinud 3 LC pead läbima kas 5km rahulikult või lülitama mootori välja ja laskam siduril 20 min jahtuda.

Julmalt ragistades saab igast sidurist jagu. LC võtab autost kõik mis võtta on ja seda väga piiripeal. Pärast seda kulub väike puhkus autole ära.

http://www.youtube.com/watch?v=bg62aitax8I
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Lugesid ka m5boardi? ;)

Üldiselt tundub, et lombi taha tehti kägistatud M5 kohalike juristihordide ja üleüldise rahvusliku spordiala "kaebame kõiki valimatult kohtusse (olgugi, et ise põmmpead)" tõttu. Isegi SMG M5-l pole US-s saadaval päris LC, vaid sihuke laste/ameeriklaste LC - LC pöördeid ei lasta mitte 4000 peale, vaid ainult 1600-ni.

Mine tea, äkki keegi veel kaebab Bmw NA ja Mäkdonni kohtusse kui pereisa laseb drive-innis 4000 pöörde pealt pedaalid lahti, mille peale sõõrik lendab tagaistujale kurku (kes lämbub), juhile kukub kuum tee hargivahele ja kontrolli kaotanud vingerdav M5 sõidab pool kohvikut maha. Nii need õnnetused juhtuvad - parem ikka anda kohe veidi väiksem püss kätte :P
Viimati muutis Ilves, 29.01.2007 16:42 49, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

SMG kasti pole kunagi proovinud aga tegin proovisõidu Seat Leoniga millel oli DSG kast (ei ole küll päris sama nagu SMG aga ikkagi suhteliselt sarnase põhimõttega) ja see oli küll hea sõita.

Niisama ummikutes tiksudes käitus tavalise automaadina ja siis kui vajutama hakkasid siis tegi väga kiireid (vaid manuaalile iseloomulikke) käiguvahetusi.

DSG kastiga on ka kiirendus parem ja käiguvahetused palju kiiremad kui on seda võimalik teha tavalise manuaalkastiga käike vahetades.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Muidugi lugesin. Peab ju mälu värskendama. Mäletasin, et piirang oli kordade arvule ajaühikus, mitte aga koguaevule.

"Kaebame kõik kohtusse" mentaliteedi nahka on paljud head lahendused USA turul läinud.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

kas launch control ongi see värk,et pöörded ylesse ja käik sisse? debiilsus, milleks paeksin laskma siduril jahtuda, piirang, kastreeritud täpselt nagu siin öeldakse :S . oman automaatkastiga autot ja manuaal kastiga autot ja manuaaliga on ikkagi kuidagi kodusem sõita olgu või suured ummikud. kui mina peaks omale suutma kunagim5 osta siis ainult manuaalkastiga tahaks sest minu arust ongi siduri vajutamine ja käikude lappamine ning siduriga mängimine lõbus :)

maailmavaade ei ole mul kitsas, lithsalt mina oman teatud arvamust automaatkastidest ja need ei meeldi mulle.
Vasta