2. leht 4-st

Postitatud: 12.07.2007 07:52 39
Postitas Leho
auto on isegi kiirem kui bmw 650i ja porche cayman S :evil:

Postitatud: 12.07.2007 08:58 30
Postitas aise
losto kirjutas:auto on isegi kiirem kui bmw 650i ja porche cayman S :evil:
M1 peaks sipa kiirem veel olema

Postitatud: 12.07.2007 09:30 15
Postitas MESHUGGAH
Miks ta nii raske on? M1 CSL ehk on kergem?

Postitatud: 16.07.2007 22:38 12
Postitas AndrusB
sellepärast on raske et see on sama suur auto kui E36
varuratast ei ole ja kere on jäigem

Lugupidamisega
Andrus

Postitatud: 16.07.2007 23:21 36
Postitas MESHUGGAH
Andrus kas sa seda t'hele panid: Tühimass: 1560 kg. !!!!!!!!!!
Oige asi peaks kaaluma 1260-1360.

Postitatud: 17.07.2007 00:39 52
Postitas ryan
135 vast jääb usa turule, ei usu et euroopas müügile tuleb, see rikuks M1 müügi.

Postitatud: 17.07.2007 06:42 45
Postitas qpi
Ei usu, samahästi rikuks 335 m3 müügi aga nii see ei ole. M3-l on siiski plokkdiffer, kurjem välimus ja ta on m3 ;)
Ja muidugi võidusõiduautolik mootor, mis käib 8000+rpm ja need hääled ja fiiling. Aga muidugi ei tasu seda unustada, et enamus m3 ostjaid ostavad selle auto siiski sellepärast, et see listis kõige kallim on :D

ryan kirjutas:135 vast jääb usa turule, ei usu et euroopas müügile tuleb, see rikuks M1 müügi.

Postitatud: 17.07.2007 06:59 47
Postitas Kustas

Postitatud: 17.07.2007 08:14 54
Postitas ryan
qpi kirjutas:Ei usu, samahästi rikuks 335 m3 müügi aga nii see ei ole. M3-l on siiski plokkdiffer, kurjem välimus ja ta on m3 ;)
Ja muidugi võidusõiduautolik mootor, mis käib 8000+rpm ja need hääled ja fiiling. Aga muidugi ei tasu seda unustada, et enamus m3 ostjaid ostavad selle auto siiski sellepärast, et see listis kõige kallim on :D

Kui sa veel ei tea siis M1-le tuleb eelmise põlvkonna M3 mootor.

OT-3seerial on kw vahed paigas!

Postitatud: 17.07.2007 09:17 01
Postitas Imre993
Mina olen lugenud, et 135 ongi nn. M1 ehk 135 jääbki kõike-kõigemaks. Lihtsalt maketingiinimesed i taha M1 kasutada.

Postitatud: 17.07.2007 10:51 50
Postitas primary
Nii koleda välimusega autot annab isegi korea autotootjate pakutava hulgast otsida, kõik proportsioonid on paigast ära. Ta võib ju edasi liikuda, aga kes sellist endale ostaks?

Postitatud: 17.07.2007 12:55 29
Postitas raimo_r
Mina ostaks, eelistatult S54 mootoriga.

Huvitav palju kaalu maha saaks sealt 1560kg'st ?

Postitatud: 17.07.2007 13:00 05
Postitas aise
primary kirjutas:Nii koleda välimusega autot annab isegi korea autotootjate pakutava hulgast otsida, kõik proportsioonid on paigast ära. Ta võib ju edasi liikuda, aga kes sellist endale ostaks?
mina.

Postitatud: 17.07.2007 16:02 53
Postitas Hornet
primary kirjutas:Nii koleda välimusega autot annab isegi korea autotootjate pakutava hulgast otsida, kõik proportsioonid on paigast ära. Ta võib ju edasi liikuda, aga kes sellist endale ostaks?
Kohe kuidagi ei saa aru millest sa räägid. Nende piltide põhjal minuarust eriti õnnestunud, tava-esimene on koll selle kõrval.

Postitatud: 17.07.2007 16:26 06
Postitas raimo_r
135i hind peaks saksas tulema miski 38000.- EURi

Postitatud: 21.07.2007 10:25 54
Postitas Taavi_SR20DET
130i 3dr kaalub 1375kg (tühimass).
Ei usu, et 135i kupee oluliselt raskem tuleks. 3.0TT bensumootorile on juba olemas tarkvara mis tõstab võimsuse 380hj/550Nm-ni. 1-seeria keres selline mootor teeb uuele M3-le sirgetel küll juba korralikult tuule alla.

Postitatud: 01.02.2008 10:38 30
Postitas aise
sügisest peaks saama juba 135i´d vist, isuäratav. eriti veel kui vaadata mida annab lihtne chip 335i´le :D

Postitatud: 01.02.2008 10:54 54
Postitas mytology
Saksamaal ostsime BMW keskusest ühe auto. Seal oli juba välja pandud 135 coupe m-paketiga. Oma silmaga näha tekitas elevust küll. Välimus päris kena ikka ja kui selline moto ka veel peal on eriti hea kooslus :P

Postitatud: 01.02.2008 13:56 19
Postitas kapa
130i oli juba algul ju saada 190kw sena :P

Postitatud: 01.02.2008 15:08 22
Postitas aise
kapa kirjutas:130i oli juba algul ju saada 190kw sena :P
vaata milline see välja näeb :?

Postitatud: 01.02.2008 16:02 54
Postitas kapa
mõnus hunt lambanahas ju :D

Postitatud: 15.03.2008 20:35 23
Postitas iiv6l
irl oli 135 väga väga pull aparaat. Sisse istudes oli tunne nagu käel "hitman" kinda sees. Kohe tunned seal roolis et sellega saab kiiresti sõita. **** kahju ainult kõrge hinna pärast, oleks odavam läheks need nagu soojad saiad :? caymanile tegi ka pähe kuid stopperiga võib ju sitalkäiku ainult mõõta :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLEeqNpSnfw

Postitatud: 04.04.2008 15:46 08
Postitas aise
135i baashind UM´s 609700,-

karm, ehk saab varsti vähekasutatult hea hinnaga, ilgelt sex masin on :)

Postitatud: 04.04.2008 15:59 19
Postitas Raivo
aise kirjutas:135i baashind UM´s 609700,-

karm, ehk saab varsti vähekasutatult hea hinnaga, ilgelt sex masin on :)
UM-i hinnale arvesta juurde ka elementaarne lisavarustus (ca 50-100K).
Kasutatuna saksas u 550+K.

Postitatud: 12.06.2008 13:14 54
Postitas Zipp
kapa kirjutas:mõnus hunt lambanahas ju :D
Lamborghini Callardo vs. 135i (mõelge juba mis videos on.....................................)

http://www.youtube.com/watch?v=30T6q3i9 ... p?t=215690

PiltPiltPilt

edit:
BMW 135 with Vishnu Procede, Vishnu intake, and Riss Racing downpipes up against a Lamborghini Gallardo.

Postitatud: 12.06.2008 15:20 01
Postitas sips
Hullus on see 135i :cool:.
Pole vist eriline probleem seda mootorit järele ka aidata.
Järve Statoilis nägin mõnipäev tagasi musta 1 seeriat, pidin kadedusest roheliseks minema... :lol:

Postitatud: 21.07.2008 11:36 08
Postitas Henri.
Hartge..

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 21.07.2008 14:08 38
Postitas aise
liiga palju detaile... originaal M pakett on ilusam.

Postitatud: 23.07.2008 22:44 29
Postitas runawa
väga hästi välja kukkunud BMW
väike aga väle :lol:

Postitatud: 24.07.2008 10:10 08
Postitas Relk
aise kirjutas:liiga palju detaile... originaal M pakett on ilusam.
Täiesti nõus. Sellega oleks veidi piinlik sõita. Hartged ja Hamann'id hakkavad aina rohkem läti tuuningut meenutama. Kvaliteet on teine aga detailide kogus ja lobsakus on liiast.