1. leht 1-st

5. seeria BMW põrus ohutustestidel

Postitatud: 14.10.2007 12:28 59
Postitas Tarvo

Postitatud: 14.10.2007 18:04 08
Postitas pang
vana uudis juba

Postitatud: 14.10.2007 18:15 42
Postitas qpi
Ja kommentaaridest peegeldub jällegi kommenteerijate lollus, muud ei midagi. Suur õnnetus tõesti, kui mingis USA testis saadakse 4/5 punkti.
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?

Postitatud: 14.10.2007 23:17 42
Postitas aise
qpi kirjutas:Ja kommentaaridest peegeldub jällegi kommenteerijate lollus, muud ei midagi. Suur õnnetus tõesti, kui mingis USA testis saadakse 4/5 punkti.
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?
suht tõenäoline ju :roll: vähemalt BMW puhul, et selise ajaga kast või mootor pekki läheb.

Postitatud: 15.10.2007 00:57 57
Postitas Kristjan_K
aise kirjutas:
qpi kirjutas:Ja kommentaaridest peegeldub jällegi kommenteerijate lollus, muud ei midagi. Suur õnnetus tõesti, kui mingis USA testis saadakse 4/5 punkti.
Näiteks kiidetakse kommentaarides KIA-t tema 7 aastase garantii pärast ilma süvenemata. 7 aastat kehtib ainult mootorile ja käigukastile ning kui suur on tõenäosus , et 7 aasta jooksul nendega midagi juhtub?
suht tõenäoline ju :roll: vähemalt BMW puhul, et selise ajaga kast või mootor pekki läheb.
Kia automaat on vist endiselt 4 käigune ka :D

Postitatud: 15.10.2007 07:09 37
Postitas qpi
aise kirjutas: suht tõenäoline ju :roll: vähemalt BMW puhul, et selise ajaga kast või mootor pekki läheb.
Samas kasutab Kia 10 aastat vana tehnikat ka , mis on ennast juba palju rohkem tõestanud kui BMW tänapäevane tehnoloogia(10 aasta pärast ehk toimib asi nii nagu peab). Ma ei usu, et näiteks m20b25 mootor, m30b35 jne. oleksid 7 aastaga väga kergesti hävitatavad. Ja arvestada tuleks ka sellega , et garantii kehtimise nimel peab esinduses korraliselt hooldama, st. hoolduskulude pealt võetakse suhteliselt palju juurde jälle ;)

Postitatud: 15.10.2007 10:18 55
Postitas priitv8
Kindlasti tuleks ka vahet teha tehase- ja diilerigarantiil.
Minu arusaamine on selline, et kõik need 3 ja pikema-aastased on just diileri garantiid (saksas nt. ka euro-plus'iks kutsutud).
UM lihtsalt ei näe vajadust sellist asja siin isegi lisana pakkuda (neil on kuldkliendi programm). Veel vähem oleks selle lisamine uuele autole suureks müügiargumendiks.

Postitatud: 16.10.2007 13:29 09
Postitas Aare
Tegelikult ei ole mingit saladust, et pilukate pikema garantii üks põhjus on ka parem töökindlus. Tuleneb see ühte pidi vanematest, aga läbiproovitud lahendustest. Mis ei ole nii mõjukad, moodsad ja ei anna suuri numbreid.

Kui ma siit loen imejutte, kuidas 30 000ga esisillas kõik jupid väsivad, siis mnjaaa.....

Mis puudutab juttu, et raha võetakse pilukatel tagasi hoolduses, siis on see ekslik linnalegend. Mina maksan 15 000 hoolduse eest ca 1800 krooni ja 45 000 hoolduse eest ca 3500 krooni. 3 garantiid sai läbi, ühteteist küll vahetati (kaks stabika puksi ja käigukasti padi - mõlemad garantiikorras).
Ainuke oma taskust läinud kulu oli piduriklotsid 800 eeki. Ei kippunud taskust keegi midagi võtma.

Või milles seisneb bmw 1.8 mootori tehnoloogiline paremus? Muutuvad gaasijaotusfaasid on igal 1.6 juustul praegu juba olemas.

Ei ole küll asjakohane näide, kuid nt millega selgitada seda, et Seat Altea garantii on 2 aastat (lisatud magusaine "sõltumata läbisõidust" - arvake, palju te jõuate 2 aastaga üle 60 000 maha uhada) ja näiteks Kia Carensil on 5-aastane läbisõidupiiranguta garantii? Ärme nüüd räägi vanadest lahendustest - põhimudel, mis annab 90% auto müügist häbeneb oma näitajatelt (8-klapine mootor aastast 1991) Kia kõrval vist silmad peast.

Kui küsimus on selles, et vajad tööautot, millega murevabalt asju ajada, mitte teeninduses istuda, siis liisid 4000 kr eest kuus 250k maksva suva pilukate karbi ja sõidad.

Postitatud: 16.10.2007 15:29 45
Postitas Indrek_M
Aare kirjutas:Tegelikult ei ole mingit saladust, et pilukate pikema garantii üks põhjus on ka parem töökindlus. Tuleneb see ühte pidi vanematest, aga läbiproovitud lahendustest. Mis ei ole nii mõjukad, moodsad ja ei anna suuri numbreid.
...
Kui küsimus on selles, et vajad tööautot, millega murevabalt asju ajada, mitte teeninduses istuda, siis liisid 4000 kr eest kuus 250k maksva suva pilukate karbi ja sõidad.
Absoluutselt nõus. Sõidurõõm sõidurõõmuks aga kõige rohkem muretuid kilomeetreid oli mul ikka vana hea lihtsa Civicu ja ka Opeliga :)