BMW katsetab taas nelikroolimist

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

BMW katsetab taas nelikroolimist

Postitus Postitas priitv8 »

Kõik ju mäletavad veel iisaku E31 nelja ratta roolimist?
Paistab, et asi on koos Continentaliga uuesti käsile võetud.
Auto-Bild artikkel
Ja pildid lähemalt
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

imho, likvideerigu enne see roolilati viga ära uuematel BMW'del ja siis hakaku asju veel juurde mõtlema mis lagunevad ja hingehinda maksavad!! :|

muidu kindlasti tore asi ja juhitavusele mõjub kõike muud kui halvasti!
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Zipp kirjutas:imho, likvideerigu enne see roolilati viga ära uuematel BMW'del ja siis hakaku asju veel juurde mõtlema mis lagunevad ja hingehinda maksavad!! :|

muidu kindlasti tore asi ja juhitavusele mõjub kõike muud kui halvasti!
Saksamaal ei lagune BMW sedasi, seega ei koti see neid.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Re: BMW katsetab taas nelikroolimist

Postitus Postitas Cardo »

priitv8 kirjutas:Kõik ju mäletavad veel iisaku E31 nelja ratta roolimist?
millest sa räägid ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 904
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

iisak 850 Ci -> http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27792

http://www.e31.org/navmodelle_e.html
The hydraulic four-wheel-steering
Maybe what makes the 850CSi most special was the Active Rear-Axle Kinematics system which was standard on all Euro CSis. It's abbreviation (AHK) is the abbreviation of the german expression for it (Aktive Hinterachs-Kinematik). While normal passively steering rear axles allow the wheels to be slightly turned by the forces acting on them when cornering, the hydraulics of the AHK turns in the rear wheels before those forces build up. The AHK is therefore a real for-wheel-steering system!
From a speed of about 60 kph (37 mph, BMW doesn't disclose the correct numbers) and up, a computer controlled hydraulic system steers the rear wheels depending on the turn angle of the front wheels. All four wheels then turn into the same direction, minimize weight shifts (the CSi weighing almost two tons even beats Turbo-Porsches in lane change maneouvers) and even allow steering adjustment in a curve to an extent that would inevitably cause you to crash in any other car. According to various sources the maximum angle the rear wheels turn is between 1.5 and 2.5 degrees (again, BMW doesn't tell).

With the introduction of the CSi the Active Rear-Axle Kinematic was also on the option list for the normal 8 series. But the additional amount of money you had to pay was 6400 Euros (DEM 12500), so a non-CSi with AHK will belong to the rarest things on this planet.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
Kasutaja avatar
iisak
Huviline
Postitusi: 1702
Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas iisak »

:cool: :lol: :cool:
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

muljetavaldav kompuuter on pagassi pandud :lol:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vasta