
























Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.
Arvo kirjutas::shock: paras raketiteadus... kunagi kui garantiiaeg sellisel mootoril läbi ja midagi tõsisemat vaja mootori juures teha tuleb remondi maksumus $$$Kui näiteks S38 on põhimõtteliselt veel "kodus tehtav" siis selline monstrum eeldab kindlasti spetsriistu ja know-howd.
Sa vist selle CAR-i artiklist lugesid ainult pealkirjad läbiRaivo kirjutas:EDIT: Ei tea mis selle uue M5 mass ka on?
Juhul kui mass oluliselt väiksem kui 100+ heppa võimsamal autol..siis pole ju vahet.
priitv8 kirjutas:Sa vist selle CAR-i artiklist lugesid ainult pealkirjad läbiRaivo kirjutas:EDIT: Ei tea mis selle uue M5 mass ka on?
Juhul kui mass oluliselt väiksem kui 100+ heppa võimsamal autol..siis pole ju vahet.?
Seal ju öeldud: 1700kg.
Jah, see jätab veel ruumi M5CSL ehitamiseks.Raivo kirjutas:Aga 1700kg nüüd vähe just küll pole. Aga ilmselt ongi M5 pigem mõeldud suurtematele radadele ning suurematele kiirustele kui M3.
See meil kuskilt siit juba läbi käinud teema. Esialgu räägitakse 300HP-ni deforsseeritud M3-e mootoriga M2-st.Raivo kirjutas:Kui nüüd 1xx seeriast kah mõni ///M versioon tuleks...oleks tegemist tõenäoliselt tõsiselt kiire ja äkilise putukaga![]()
Aare kirjutas:Samal ajal ehitab AMG Mersust turboloomi, mis 600 hj ja 1000 Nm välja annavad - siis kardan, et sellel mootorist pole küll mingit sportlikku argumenti. 500 hj ei ole 600 ja 500Nm ei ole 1000Nm. Lihtne matemaatika.
Minu M60B30-ga sedaanil igatahes tühimass 1530 ja täismass 2075kg! Ja selle E60 M5-e 1700kg on ju ikka tühimass.Martti kirjutas:To Raivo: 1700kg on VÄHE, kuna E34 M5 kaalus minu mäletamist mööda 1748 kg !!!
priitv8 kirjutas:Minu M60B30-ga sedaanil igatahes tühimass 1530 ja täismass 2075kg! Ja selle E60 M5-e 1700kg on ju ikka tühimass.Martti kirjutas:To Raivo: 1700kg on VÄHE, kuna E34 M5 kaalus minu mäletamist mööda 1748 kg !!!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole