2. leht 2-st

Postitatud: 15.03.2008 21:04 27
Postitas Indrek_M
AARE530 kirjutas:Indrek, pole need tööautod (Rekkad siis) nii askeetlikus varustuses midagi- standardvarustuses on ...
No just nimelt ... standardvarustuses. Kui neid standardis tehase poolt poleks, siis su autol sellist varustust ka poleks :)
Vähesed tööandjad raatsivad mingeid lisasid tööautole külge osta - võetaksegi seesama standardvarustuses sõiduk ja kogu lugu.

Sinu ülesloetletu ongi minimaalne komplekt üldse kaugsõidurekkale (sõitmise seisukohast). Arvestades, et rekkamees elab autos poole oma elust, siis võiks seal neid mugavuslisasid ikka kuhjaga olla (elamise jaoks).
Tehase poolt ka pakutakse alates tagurduskaameratest ja lõpetades televisioonide, interneti, korraliku multimeediaga, miskipärast aga rekkadele väga osta ei raatsita.

Võttes labasema töösõiduki nagu MB Sprinter või Ford Transit ... siis standardis on roolivõim ja elektriaknad, isegi raadiot pole, rääkimata istmesoojendusest või kliimaseadmest :) Mersu on standardis eriti plank - isegi rooli reguleerimise võimalus ja raadiovalmidus on lisad :lol:

Postitatud: 15.03.2008 21:23 06
Postitas AARE540
Rootsis on isegi paljudel metsarekkadel peal arvuti, GPS (elementaarne), Internet ja põhilaks neist lisadest, mida üles lugesin enne. Ja see nimekiri, mis enne ette lugesin, sinna võib muidugi veel juurde lisada mikrolaineahjusid, külmikuid, suurematel variantidel ka diivaneid, dusinurki ja mida kõike veel. See standardvarustus, mis ette lugesin- tegelikult on see suht piisav normaalseks sõiduks- Euroopa rekkade kabiini suurus ei võimalda nagunii kõike kasutada, mida tahaks, vähemalt enamus, st standardsuurusega kabiinid.
Korralik multimeedia on enamjuhul vaid näituseautodel, tavasõiduks on tehase HiFi täiesti piisav ja korralikku saundi pakkuv, vähemalt amatööri kõrvale ;)
Aga see selleks, aitab OTst, vabandan :oops:

Postitatud: 15.03.2008 21:58 00
Postitas Tiit525
Indrek, tegelikult on see lux varustuse protsent praegu rekkadel isegi võib-olla kõrgem, kui sõidukatel, kuna juhtide puudus on suur, kõik on soomes-rootsis-taanis-iirimaal. Juhte palgaga meelitada ei saa, sissetulek ei luba, aga auto varustus läheb liisingusse-ventileeritavad soendusega nahkistmed, iseõppiv kliima, rääkimata veojõu ja pidurimängust, mis ütleb vaid teadlikule inimesele midagi. Rekka lisavarustuse eest saab korraliku keskklassi auto, ja enamus eesti firmasid ostavad selle varustuse, kui vaid juht oskab küsida.

Postitatud: 16.03.2008 06:47 42
Postitas Indrek_M
Rahunege nüüd - rekka pole ainus töömasin :)
Rekka on töömasinate "lipulaev" ... võibolla üllatus teile aga enamus töömasinaid ei ole rekkad ;) Enamus on mingid Berlingod, Transitid, Partnerid, Golfid, Focused :)
Mitte Lexused, BMWd, Mercedesed :)

Postitatud: 16.03.2008 09:51 19
Postitas AARE540
Äi see põle üllatus, mul siiski silmaring natsa laiem :D

Postitatud: 16.03.2008 15:18 33
Postitas Seigo
Indrek_M kirjutas:Rahunege nüüd - rekka pole ainus töömasin :)
Rekka on töömasinate "lipulaev" ... võibolla üllatus teile aga enamus töömasinaid ei ole rekkad ;) Enamus on mingid Berlingod, Transitid, Partnerid, Golfid, Focused :)
Mitte Lexused, BMWd, Mercedesed :)
mul küll on töömasin mersu :P

Postitatud: 16.03.2008 15:25 03
Postitas AARE540
Ahjaa, niipalju veel neile, kes arvavad, et bemm võiks rekkasid ka teha- mersu rekkad küll suurem asi pole...

Postitatud: 16.03.2008 15:47 04
Postitas Reimers
See oleks küll jube kui bemm igasugu närakaid vorpima hakkaks :D BMW Transporter jne päris jube ju. Ei tea kuidas BMW neerud oleks rekkal :lol: päris suured vist

Postitatud: 16.03.2008 18:03 15
Postitas no_name
Reimers66 kirjutas:See oleks küll jube kui bemm igasugu närakaid vorpima hakkaks :D BMW Transporter jne päris jube ju. Ei tea kuidas BMW neerud oleks rekkal :lol: päris suured vist
irw, terve esiots olekski 1 suur neer :lol:

aga luksusliku bussi v2ikese v6iks küll teha :cool:

Postitatud: 16.03.2008 19:31 09
Postitas laur84
Keegi ikka arvanud, et BMW-l võik liinibuss ka olla
http://img265.imageshack.us/img265/1151/61562873ar9.jpg

Postitatud: 16.03.2008 19:34 23
Postitas Zipp
krt IMHO on see ajuvaba teema... ma ei tuleks selle pealegi et BMW oma mudelivalikut kuskile veel laiendaks, kui siis mingi mahtuniversaal nagu R-klassi mersu aga mitte mingi vito kaubik või veokas... no mida?! :|

Postitatud: 16.03.2008 20:04 23
Postitas AARE540
WORD UP :idea: Tegelt nõustun Zipp'iga, ei ole ka ise isegi nii tõhiste ja mõttetute asjade pärast viitsinud pead vaevata, ja usun, et ka BMW insenerid mitte ;) Usun, et BMW müüb piisavalt hästi ka tsiklite ja sõiduautodega ;)

Postitatud: 06.04.2008 11:31 18
Postitas pents
samas on imelik, kui lihtsalt loobutakse rahast, mis selliste autode turul keerleb :roll:
ei usu, et mõni praegune bmw omanik vahetab marki solvumisest, kui bmw mahtuniversaali teeks

Postitatud: 20.05.2008 23:09 22
Postitas wunderbaum
Kujutage nüüd seda BMW-rekkat endale ette,suurte ruutmeetriste neerude ja mersumärgi suuruse bmw-logoga :lol: :lol:
Minuarust on scania ja volvo kõige õnnestumad rekkad üldse ja ei olekski vaja bmw rekkat,piisab sellest et ta teeb lihtsalt häid autosi ja mootorrattaid :)

Postitatud: 20.05.2008 23:26 39
Postitas MairoG
Tiit525 kirjutas:kui BMW ja Scan oma helged pead kokku panevad...you never know
Siis oleks vist saadaval ka rekka, mille kelladel ilutseks 300km/h
ja ees iluvõrel ilutseks M märk ja taga samuti :) vot see oleks vist alles kobe asi :cool:

Mmmm, peab vist fantaseerimise lõpetama, ma juba kujutasin end ette ühe sellise roolis :lol:

Aga siiski BMW jäägu BMW-ks, pole tõesti vaja enam midagi muud, BMW-l kõik olemas mida hing ihkab mõnest autost :)

Re: BMW kaubik/väikebuss.

Postitatud: 21.11.2009 20:35 32
Postitas loffa
Velg on lääpas aga ratas on otse? :lol:


Asja nimi on camber ja rattad on selle pärast nii keeratud, et kui nad maaga risti oleksid, siis nad ei mahuks koopasse ära.