1. leht 2-st

BMW kaubik/väikebuss.

Postitatud: 09.03.2008 23:27 33
Postitas no_name
No nii, ei osanud mujale seda teemat teha, aga on päris mitu korda tulnud jutuks see mõte või arutelu, et nagu meile kõigile on teada, teeb peaaegu iga autotootja väikebusse ning kaubikuid, kuid miks ei tee seda BMW?
Või on olemas mõni vanem bmw, mida võib sellise nimeall nimetada?

Arvestades BMW auto disainerite mõttelendu ja häid ideesid, võiks ju loomupoolest olla bmw väikebuss/kaubik päris kena välimusega.

Pean silmas siis a la transit, sprinter jne liiki masinat. :)

Varsti kujutan juba unes ette, millise disainiga see auto võiks olla :P

Postitatud: 09.03.2008 23:34 13
Postitas Leho
Pilt

Postitatud: 09.03.2008 23:38 51
Postitas toivoku
ega bmw mingi mersu pole kes busse toodab:) Bmw ikka rohkem audiga ühel joonel :)

Postitatud: 09.03.2008 23:40 53
Postitas Cardo
Kui BMW toodaks kaubikuid, ostaks fimasse kohe ühe :)

Postitatud: 10.03.2008 07:57 32
Postitas arnie
Cardo kirjutas:Kui BMW toodaks kaubikuid, ostaks fimasse kohe ühe :)
Ise sama dilemma ees praegu-ei suuda otsustada kas vw, mb, või üldse mõni prantslane kui aga oleks bmw kaubik siis ei mõtleks üldse!

Postitatud: 10.03.2008 09:00 17
Postitas Veljo_V
arnie kirjutas:
Cardo kirjutas:Kui BMW toodaks kaubikuid, ostaks fimasse kohe ühe :)
Ise sama dilemma ees praegu-ei suuda otsustada kas vw, mb, või üldse mõni prantslane kui aga oleks bmw kaubik siis ei mõtleks üldse!
Mina ka ,kui ainult toodaks neid!

Postitatud: 10.03.2008 09:45 22
Postitas Rock94
ega bmw mingi mersu pole kes busse toodab:) Bmw ikka rohkem audiga ühel joonel
ega seegi aeg kaugel pole :D
tulevikus kindlasti ka BMW pikamaa veokaid tootma hakkab :mrgreen:
:cool:

Postitatud: 10.03.2008 10:55 24
Postitas Viljar
Minagi olen mõelnud, et 7 või 8 kohaline mahtuniversaal oleks hirmus lahe.

Postitatud: 10.03.2008 14:02 38
Postitas Tauri
arvatavasti mingi sportlik mahtuniversaal on maksimaalne mis BMW konseptsiooniga veel kokku läheks. Eks uus X5 oma kahe lisaistmega seda tühimikku mudelivalikus täidabki.

Samas ei kujuta ise ette BMW-d kaubikute turul konkureerimas prantslastega. Samuti ei tahaks MB Vito sarnast õnnetust ka BMW valikus näha.

Muidugi oleks põnev vaadata konseptikaid kui keegi netiavarustest neid siia postitaks :roll:

Postitatud: 10.03.2008 14:32 49
Postitas kapa
Las iga kingsepp jäägu oma liistude juurde.

Postitatud: 10.03.2008 14:54 35
Postitas Raivo
Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).

Postitatud: 10.03.2008 15:56 19
Postitas Viljar
Raivo kirjutas:Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).
Kui midagi, siis vast see ta olla võikski.

Postitatud: 10.03.2008 18:16 05
Postitas arnie
Raivo kirjutas:Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).
Ega keegi uut Ford Transitit ei ootagi. Praegu näiteks VW Multivan ongi ainuke omataolistest, ükski prantslane ega MB vito ei küündi sinna lähedalegi. Ainukesed mis VW konkurentsis on, on USA-kad muidugu nendel juba omad probleemid (suured bensiinimootorid ja varuosade hinnad on ka kosmosevaldkonnast)

Ja ma arvan, et kui x5 panna paar istekohta juurde siis see temast küll pereautot ei teeks, mingi MB R-seeria taolist asja võiks ka BMW mõelda

Postitatud: 10.03.2008 18:27 14
Postitas KnX
"R" oli täielik läbikukkumine, vaevalt, et BMW tahab samaga riskida.

Postitatud: 10.03.2008 19:18 22
Postitas prelude20
tööauto on vito buss. ei kurda aga bemu oma oleks veel muhedam ehitusasju vedada :cool:

Postitatud: 10.03.2008 21:19 35
Postitas Jaanus_P
Huvitav mis mootori sinna peaks vahele panema? Või kui pikk see nina tuleks kui seal R6 kapoti alla panna? Põiki asetusega oleks tegu juba esiveolisega :roll: .

Postitatud: 10.03.2008 21:23 48
Postitas Leho
v8-d mahuvad nagu nalja ju kapoti alla ära :D

Postitatud: 10.03.2008 21:58 24
Postitas arnie
Jaanus_P kirjutas:Huvitav mis mootori sinna peaks vahele panema? Või kui pikk see nina tuleks kui seal R6 kapoti alla panna? Põiki asetusega oleks tegu juba esiveolisega :roll: .
Ford Transit jälle näiteks onju tagaveoga

Postitatud: 10.03.2008 22:19 39
Postitas Tiho
MB vito ka

Postitatud: 10.03.2008 22:23 33
Postitas laur84
Pilt

Postitatud: 10.03.2008 22:42 38
Postitas Leho

Postitatud: 12.03.2008 15:12 02
Postitas kalkulaator
arnie kirjutas:
Raivo kirjutas:Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).
Ega keegi uut Ford Transitit ei ootagi. Praegu näiteks VW Multivan ongi ainuke omataolistest, ükski prantslane ega MB vito ei küündi sinna lähedalegi. Ainukesed mis VW konkurentsis on, on USA-kad muidugu nendel juba omad probleemid (suured bensiinimootorid ja varuosade hinnad on ka kosmosevaldkonnast)

Ja ma arvan, et kui x5 panna paar istekohta juurde siis see temast küll pereautot ei teeks, mingi MB R-seeria taolist asja võiks ka BMW mõelda
Näiteks uus MB viano V6 3.0 D heleda sisuga ja hea varustusega on kindlasti parim buss millega sõitnud olen.

Bmw bussist olen juba ise 5 aastat vähemalt unistanud :)

Postitatud: 12.03.2008 16:56 34
Postitas Lauri_R
Tehku siis "M" versioon ka bussist :lol:

Postitatud: 12.03.2008 18:30 43
Postitas Cardo
See sinine oleks nagu rohkem madalalaubalistele või päkapikkudele :D

Postitatud: 15.03.2008 17:43 14
Postitas Tiit525
Miks BMW rekkaid ei tee? Lõppeks see virisemine ära, et sõidan Scaniaga, BMW särk seljas. :D

Postitatud: 15.03.2008 18:16 08
Postitas AARE540
Sry Oti pärast, aga Tiit, mis sa arvad, kui palju läheks bemmil aega, et tehniliselt Scanniga samale tasemele jõuda, või siis Volvoga- see ju hoopis teine nišš bemmiga võrreldes ;)
Minu jaoks kõige õigemad rekkad ongi rootslased ja muu on nii ja naa :P

Postitatud: 15.03.2008 18:38 57
Postitas Tiit525
Täpselt sama minu jaoks, aga vaata, mis Volvo Renuga tegi, mootor ja käiguosa Volvo, kabiin Magnum (väikestele meestele, kes tahavad teistele ülevalt alla vaadata), kui BMW ja Scan oma helged pead kokku panevad...you never know

Postitatud: 15.03.2008 19:59 14
Postitas Indrek_M
Tiit525 kirjutas:kui BMW ja Scan oma helged pead kokku panevad...you never know
BMW sihtgrupp ilmselt ei ole töösõidukid. Pigem ikka luksuslikud sportlikud masinad. Töösõidukite hinnad tuleksid ilmselt sellised mida tööandja lihtsalt ei raatsiks töömeestele osta - enamasti on ju tööautod suhteliselt askeetlikus varustuses.

Postitatud: 15.03.2008 20:09 06
Postitas V2ike_Suur
Scania on nagunii põhimõtteliselt Audi ja Porschega ühe mütsi all, niisiis tegu otsese konkurendiga.

Aga mingi superlux minivan (a la Vito) võiks küll BMW mudeligammasse mahtuda.

Postitatud: 15.03.2008 20:18 33
Postitas AARE540
Indrek, pole need tööautod (Rekkad siis) nii askeetlikus varustuses midagi- standardvarustuses on el. aknad, -peeglid (soojendusega), konditsioneer, kesklukk, cruise control, kompuuter, turvapadjad, MF roolid, lisana soojendusega esiklaasid, el. istmed soojendusega, automaatkastid, puldiga signad, navid, puitsisud, valuveljed, webastod, kroomi ja värki iga nurga peale jms ;)
Oehh, seda kola ikka on :D
Seda ma küll ei ütleks, et enamus sõiduautode lisadale rekkad alla jääks ;)
Kuigi tõesti, teemasse rääkides- seda ma ei usu. et BMW kunagi rekkade tegemise peale isegi mõtleb- kui, siis võiks mõeldavam olla tõesti kaubikute vms tootmine, kui sedagi.