1. seeria

Erinevad BMW mudelid
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Hartge tegi nüüd ka 1.seeriale "pisut" tuuningut - vahele aretati eelmise põlvkonna M5-lt pärit 5.0l V8 (450hj, 510Nm) :shock:

Kevadel tuleb müüki - hind väidetavalt 1.6 milj. (klubi ridadesse vist niipea pole loota :D)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Lõpuks on Harte minu vihjeid lugenud ühest threadist :lol:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
krizz66
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 07.11.2003 00:24 50
Asukoht: tln

Postitus Postitas krizz66 »

http://www.car.ee/tuning/2004-11-26/hartge-1/ee/ seal veel natuke juttu 1. seeria V8-st. kerige leht alla ja seal veel autouudiseid bmw kohta. näiteks alpina b5(kui panna ilusanad eistuled oleks eest vähemalt vaadatav :) )
aga siin teemas on pildid a3 ja 1. seeria kohta, pean ütlema, et kuigi ma olen bmw poolehoidja tunnistan audi on parema välimusega, klassikalisem :?
aga kui peaks kunagi tekkima valik nende vahel, siis arvake kumma valiksin :cool:
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma julgen arvata, et see mis praegu BMW-s näha, on klassika 10 aasta pärast.
No vaadake kasvõi uut sidruni C5 facelifti - dame edna eyebrows on ju E60 pealt 1:1 maha joonistatud :roll:
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Jah ja see viimane reklaamib ennast veel kui disaini vallas eelkäija.
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

ZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb? :lol:
heakene küll, nali.
poetan ka sõnakese. autol polekski viga, aga minule konkreetselt see retro mood peale ei lähe (A3 spotrback on tunduvalt ilusam), see bemm näeb välja nagu Chrysler PT Cruiser ja teine asi on hind. väike auto võiks olla odavam. imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
boonuspoolelt võik öelda, et tsikile linnasõidumasinana oleks diisliga isend päris kõbus.

esimest korda bemmi lähiajaloos auto, mis absoluutselt ei tõmba
aga kuidas sulle meeldib see?
kas parema valja nagemisega kui 1.bmw?
Pilt
hinnaks ilma lisadeta 294 900.-
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

See pigem nagu suurematsorti C3
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

tänavapildis tundus küll üsna muna moodi välja nägemisega nagu koik viimasel ajal toodetud väikeautod
see koigest A2 ning motosid on ka neil ainult A2 1.4 R4 55kw / 75hp 5-k. ja A2 1.4 TDI R3 55kw / 75hp 5-k.
ning nii väikse töömahuga auto kohta on see raha summa küll roppu moodi suur :roll:

nii arvan vähemalt mina :oops:
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

a2 omanike hinnangu uurimuslikult kõige probleemidevabam audi (või üldse eur auto)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

Lauri_B kirjutas: aga kuidas sulle meeldib see?
kas parema valja nagemisega kui 1.bmw?
Pilt
hinnaks ilma lisadeta 294 900.-
jube
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Tartus Selge Autokooli kasutuses 1.seeria BMW. :D
Päris hea oli vaadata kui mööda kulges
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Charly kirjutas:a2 omanike hinnangu uurimuslikult kõige probleemidevabam audi (või üldse eur auto)
Mul on just käes ADAC värske kuukiri, ja huvitaval kombel on seal samas numbris artikkel kliendi rahulolu-uuringu kohta ja paar lehte edasi artikkel tootjate 2004 aasta tagasikutsumistest. Ma teen siit ainult ühe järelduse: rahulolu ei kajasta kuidagi antud automargi tehnilist kvaliteeti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

priitv8 kirjutas:Ma teen siit ainult ühe järelduse: rahulolu ei kajasta kuidagi antud automargi tehnilist kvaliteeti.
Sellele kirjutaksin küll alla!
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

Charly kirjutas:a2 omanike hinnangu uurimuslikult kõige probleemidevabam audi (või üldse eur auto)
oma mahutavuselt on ta jah ehk probleemide vabam kui teiste auto tootjate munad :P
aga eks muud probleemid hakkavad ikka ennast hiljem välja näitama
nagu igal teisel masinal mida nö odavatest materjalidest nüüd kiputakse valmistama :shock:

millegi pärast tundub et 80 ja 90ndatel tehti väljanägemiselt ning tehniliselt häid autosid
aga praegu hakkab küll asi ülekäte minema :roll:
525e 1985 ja 525 TDs 1993
heigosan
Huviline
Postitusi: 495
Liitunud: 16.11.2003 23:45 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heigosan »

Kusjuures 1.seeria on ainuke võrreldes oma konkurentidega(Audi,Alfa jne) mis lubab kasutada bluetooth sidet ;)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

heigosan kirjutas:Kusjuures 1.seeria on ainuke võrreldes oma konkurentidega(Audi,Alfa jne) mis lubab kasutada bluetooth sidet ;)
Jälgides viimaseid turvaalaseid uudiseid ajab see külmavärinad ihule.
Näiteks vastava suunajaga on ka kilomeetri kauguselt võimalik läbi BT nakatada telefon viirusega, mis muuhulgas võimaldab vabalt pealt kuulata kõiki kõnesid jne. Jääb igaühe fantaasija viljaks, mida kõike pisibemariga läbi selle avatud värava võimalik teha on. :|
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Muhv kirjutas:Jääb igaühe fantaasija viljaks, mida kõike pisibemariga läbi selle avatud värava võimalik teha on. :|
Kle aga 3, 5 ja 7 seerial on see BT juba ammu peal. Kuulda pole küll midagi olnud, et selle kaudu miskit häkkida oleks saanud?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kuuldavasti ongi see uus ja trendikas huviala, mis hakkab järjest laiemat levikut leidma. Arvutiviirused on out. Telefoni omade päralt on tulevik. BT on hetkel üks sobilikumatest platvormidest.
(vahendan kuuldut, ei ole ise eriline poweruser)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma ei suuda küll hästi ette kujutada, kuda sealtkaudu midagi auto pardavõrku midagi ujutada saaks? See BT interface on ju tegelikult üks protokolli tõlk tegelikult. Kindlasti saab ka tema softi uuendada (et oma trooja hobune sisse saata), aga ma oleksin väga imestunud, kui üle BT. Selleks on ju diagnostikaport olemas.
Ja BT interface seob telefoni ju ainult MFL rooli ja MID displeiga ja hi-fi võimendiga hands-free jaoks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Muhv kirjutas:Kuuldavasti ongi see uus ja trendikas huviala, mis hakkab järjest laiemat levikut leidma. Arvutiviirused on out. Telefoni omade päralt on tulevik. BT on hetkel üks sobilikumatest platvormidest.
(vahendan kuuldut, ei ole ise eriline poweruser)
Pigem ütleks, et platvormiks on Symbian võimisiganes opsys seal telefonis. Sinihammas on kõigest kandjaks ning selle asemel võib kasutusel olla ükskõik milline teine sidekanal. Selles suhtes on vanad head telefonid kaasaegsetest nutitelefonidest märksa turvalisemad. Isegi kui neil sinihammas sees on.

Üldjuhul (rõhutan üldjuhul) ei huvita ühtegi viirusekirjutajat viirus, mis levib piiratud hulga seadmete hulgas. Näiteks ainult BMW120d viirus. Pigem tehakse viirus ikka laialdaselt levinud seadmete/süsteemide jaoks. Nagu näiteks mingi laialt levinud telefonide jaoks kohandatud operatsioonisüsteem vms.

jJanno
exTouring
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Rääkides Bangel'i "ümaratest vormidest", siis juba jälle üks näide, et ka teised autotootjad kasutavad samasuguseid jooni... nagu see uus Passat. Seega ehk 5a pärast tunduvad Bangle tööd täiesti tavapärased... ja kaasaegsed.
530d
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

siin üks atrikkel bluetoothi viirusest:
http://www.delfi.ee/news/majandus/aripa ... id=9325393
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Jäämäe veepealne osa hakkab välja paistma :roll: Sõidad oma sinihammastatud bemariga mööda linna ringi ja ümbruskonnas kõigil pealuud igaveseks ekraanil... või vastupidi.
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

siis tulebki 1.seeria bmw vahetada e21 vastu, kus puudub isegi "aju" :)
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

Raivo kirjutas:Rääkides Bangel'i "ümaratest vormidest", siis juba jälle üks näide, et ka teised autotootjad kasutavad samasuguseid jooni... nagu see uus Passat. Seega ehk 5a pärast tunduvad Bangle tööd täiesti tavapärased... ja kaasaegsed.
Seest ju täiesti uus E60 5.seeria BMW.... :shock:
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

interscope kirjutas:
Raivo kirjutas:Rääkides Bangel'i "ümaratest vormidest", siis juba jälle üks näide, et ka teised autotootjad kasutavad samasuguseid jooni... nagu see uus Passat. Seega ehk 5a pärast tunduvad Bangle tööd täiesti tavapärased... ja kaasaegsed.
Seest ju täiesti uus E60 5.seeria BMW.... :shock:
Siit ka järjekordne tõestus, et BMW kuulub autoehituse eliidi hulka... :roll:
Kasutaja avatar
Indrek
Huviline
Postitusi: 193
Liitunud: 07.01.2003 17:58 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Indrek »

kui see mitte silmapett ei olnud, siis nägin just tartus õppeautoks olevat E80't. pole paha.


indrek@mossega õppesõit oli ka vahva.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kusjuures sama pilt hakkas ka Pärnus juba silma...
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

AARE530 kirjutas:Kusjuures sama pilt hakkas ka Pärnus juba silma...
Mis seal imestada, õppesõidu tunnihind pidavalt ikka väga laes olema...aga vähemalt õpetatakse kohe "õige" autoga sõitmist :cool:
530d
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Minu meelest ka ei ole selles midagi halba, et maksta kooli eest head pappi, aga sama raha eest sõita BMWga ja heade õpetajatega, samal ajal kui teine autokool, kellele maksta näiteks 200 EEK vähem kogu kooli eest,pakub õppeautodeks a la Golf ja JettaIsid, IIsid ja õpetajateks vanad kibestunud peerud...
Vasta