E34 518

Erinevad BMW mudelid

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

Tarmo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 7083
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E38 730d

Postitus 27.09.2004 09:39 22

M3 moto on ju ka r4 :shock:
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d.

Marko_J
Huviline
 
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus 27.09.2004 09:39 50

olen sinuga Sander samal arvamusel et suur auto ja väike mootor ei ole mõistlik valik, see ju tapab igasuguse sõidumõnu...kuigi nagu Tarmo juba välja tõi siis M3 on küll R4 mootor aga sellel ikka võimsust kah omajagu!
Viimati muutis Marko_J, 27.09.2004 10:25 35, muudetud 2 korda kokku.

Aare
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 12:18 44
Asukoht: Tallinn

Postitus 27.09.2004 09:40 40

Minu jutu mõte oli see, et ka 4-potiste mootorite osas on bmw siiski teine maailm. Ja vaatamata nende mootorite suht primitiivsele ehitusele. Fordi ja Opeliga pole ka 4-potistel suurt võrrelda, 6stest rääkimata.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990

Arvo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 478
Liitunud: 02.01.2003 16:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu

Postitus 27.09.2004 10:10 48

Aare kirjutas:Minu jutu mõte oli see, et ka 4-potiste mootorite osas on bmw siiski teine maailm. Ja vaatamata nende mootorite suht primitiivsele ehitusele. Fordi ja Opeliga pole ka 4-potistel suurt võrrelda, 6stest rääkimata.

No oopeli 4 pütine on üsnagi võimekas, fordi vanem 8 klapiline pole ka sugugi nii hull kui su jutust võiks välja lugeda, dohc muidugi allapoole igasugust arvestust. M40 on suhtkoht normaalne senikaua kui see nukavärk välja ei löö. Ise julgeks ausalt öeldes need 3 üsna ühele pulgale panna (kui võrrelda ka muud peale jõudluse).
M10 on muidugi natuke teine laul.

Aare
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 12:18 44
Asukoht: Tallinn

Postitus 27.09.2004 12:05 42

Fordi SOHC mootoril puuduvad näiteks klapipuksid (klapi jaoks on lihtsalt auk malmkaande puuritud) :shock: Vähemalt malmkaanega see sedasi oli. Lihtsalt väike näide Henry järglaste geeniusest.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5037
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 27.09.2004 16:53 31

Aare kirjutas:Fordi SOHC mootoril puuduvad näiteks klapipuksid (klapi jaoks on lihtsalt auk malmkaande puuritud) :shock: Vähemalt malmkaanega see sedasi oli.


See pole nüüd just koht Fordi teema lahkamiseks, aga klapipuks on fordi OHCl nüüd küll. Ja mitte et see sama kone just eriti vähe töökindel oleks. Jõudu on tal ilmselt küll vähem kui M40-l jah. Parimal variandil (2.0i) 85kW :) .
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Raivo
Huviline
 
Postitusi: 3565
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Asukoht: Tallinn

Postitus 27.09.2004 17:38 30

Jah, aga üldiselt püsime palun ikka teemas.
Super(b)

Tauri
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 2668
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Asukoht: Harku vald
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022

Postitus 27.09.2004 20:06 51

kommenteerin Sanderit! :shock:

Enivei, 4 silindriline mootor (8 või 16 v vahet pole) liigutab autot erksalt aint siis, kui talle on turbo peale pandud ise või tehases, ja turbo rõhk on jõhkralt ülesse aetud

huvitav miks sa kuskile autoinseneriks tööle ei lähe?
Minu teada tegi bmw endale nime võimsate 6 silindriliste mootoritega, mitte väiksetse rida 4-dega

minuteada on BMW omale nime teinud kõige väiksema kütusekulu juures suurima võimsuse saavutamisega-?
Nii et kui osta bmw on see minu meelest norm, et inimene ostab endale 6-e silindrilise motoga bmw, alla selle pole ju nagu mõtet?

Muide proovi BMW-ga sõita ja avastad, et seal on veel midagi peale moto ;) - sry aga nii lolli juttu pole ammu kuulnud- ei taha solvata :?
Minu meelest kõlbab 4 silindrit mootor motikale väga hästi, ja see 518 moto sobiks kindlasti mõnele maantee cruiser motikale, imo.

muide ei kahtle- ole mees ja ehita valmis!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw

Sander
Huviline
 
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus 27.09.2004 23:17 08

Muideks minu kommenteerimine ei ole kohustuslik, kommenteeri parem 518 bmw-d ;) ,see selline topik siin.
Ma tean M3-e küll, aga ma kardan et mul pole raha seda osta, ja kui paljudel teistki siin on sellist autot õnnestunud osta ja pidada?
Jäägem siiski reaalsuse piiridesse, tava 6 silindrit ikka palju odavam ja kätte saadavam imo. Nii nagu ameeriklased viisid V8 massidesse ameerikas, nii tõi bmw rida 6-e massidesse euroopas, vms...
Ok ok see on minu sõnastus, mina näen seda niimoodi ;)
Pole vaja kisama hakata.
Ikkagi mulle ei meeldi 518 bmw :(

Ot: miks opeli mootor ei ole töökindel? On ikka, ema omega sõitis aasta aega ilma õlita :D .Mina õli ei viitsind enam sisse kallata, ja nii ta siis sõitis ja tilkus õlist, õlivarda järgi pold õli aasta otsa sees, auto sõitis iga päev, krt mootor kinni ka ei jooksnud. Jama värk. Vahel kui auto enam üldse ei taht liikuda, siis ma valasin liitri õli juurde, auto hakkas kohe paremini liikuma selle peale :lol: .
Tehke järgi mehed...
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp

Ailer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus 30.09.2004 15:27 45

to sander: See rahulik 330d teeb sinu paljukiidetud 2,5l igas asjas silmad ette.
F01 :)

Aare
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 12:18 44
Asukoht: Tallinn

Postitus 30.09.2004 17:15 51

Sander kirjutas:Ot: miks opeli mootor ei ole töökindel? On ikka, ema omega sõitis aasta aega ilma õlita :D .Mina õli ei viitsind enam sisse kallata, ja nii ta siis sõitis ja tilkus õlist, õlivarda järgi pold õli aasta otsa sees, auto sõitis iga päev, krt mootor kinni ka ei jooksnud. Jama värk. Vahel kui auto enam üldse ei taht liikuda, siis ma valasin liitri õli juurde, auto hakkas kohe paremini liikuma selle peale :lol: .
Tehke järgi mehed...



Võin sulle öelda, et M30 mootor hoiab õlirõhku ka siis, kui karteris on sees kaks liitrit õli :shock: (mootori õlimaht ilma filtrita 5.8 liitrit)

Ma ka enne ei uskunud, aga ükskord lõi Haapsalust tulles õlitaseme tule põlema. Pidasin auto kinni ja varras täitsa kuiv :shock: Kuna olin kuskil metsavahel ja autol on mul mehhaaniline õlimanomeeter peal, siis sõitsin alguses ettevaatlikult silm manomeetril. Lõpuks sõitsin kuskil 100ga Tallinani ja ÜHTEGI KORDA ei teinud õlirõhk ühtegi kahtlast liigutust. Kes seda mootorit teab, siis andur on kõige kaugemas kohas ehk kaane tagaotsas ja kui seal 4 bar survet on, siis mingist kuivast nukkvõllist ei saa ka rääkida (mida nt M20 mootoriga vabalt juhtuda võib).

Õppige Opeli austajad :!:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990

Sander
Huviline
 
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus 02.10.2004 02:52 39

Mis siin õppida on, õlituli põles enamus ajast, samuti ka õlirõhk, seda ei kippund olema eriti nagu;

Milleks ehitada väikse mootoriga motikaid, kui neid saab osta?
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... ticleID=49
http://www.motorcycle-usa.com/Article_P ... cleID=1008

Isegi V8 motikat pole mõtet ehitada, sest seda on juba tehtud :P
Ka V8 mootorsaage on tehtud.
Põhimõtteliselt kui ehitada lahedat cruiser\fun\motikat, siis alla mingi 8L V8 ja kahe (või ka nelja?) turbo pole mõtet jamama hakata, muud on minu teada juba tehtud.

http://www.v8bikes.com/
http://www.v8bikes.com/images/regular/zz4gmq.jpg
jne...

Nalja kah: http://www.xmission.com/~sherwin/coolsaws.asx

Sorry for offtopic.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp

meph
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3267
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229

Postitus 02.10.2004 04:53 57

Mis need mootorrattad siia puutuvad...

Driftimisest rääkides, siis suvalise r4 1.6 mootoriga annab ka seda teha. Mina olen elav näide sellest oma 316'ga. Ja kaaluvahest pole mõtet rääkima tulla... e36 kolmeka täismass jääb 1400kg kanti ja e34 oma ei tohiks ka erineda rohkem kui paarisaja kiloga (minu masina massist vähem.. pigimatti, juhtmeid, puitu ja muud kola seal keskmisest rohkem). Aga ka see ei puutu asjasse :)

Üldiselt minu arvamus siiski jääb, et see 1.8 on suuteline täiesti adekvaatselt liigutama antud kere. Möödapanekutest rääkides on minu meelest roim audi80 kere peale panna 40kw diiselmootor ;)

Aare
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 12:18 44
Asukoht: Tallinn

Postitus 02.10.2004 09:18 14

Misasja siin vaielda, et 518 ei sõida mööda :?

Oli ju jutt, et selle auto klientuur on firmad, kes kasutavad seda tööautona valdavalt linnas ja väiksel määral pensionieas seltskond. Samamoodi nagu 200D mers on konstrueeritud taksojuhi vajadusteks. See, et keegi veel kogemata selle ostis ei määra asja. Linnasõidus on 518i kiirendus adekvaatsem kui 12V 520i oma. Kütusekulu vahe on aga tuntav.

Samahästi võiks siin tuututada, et miks on tehtud Daewoo Tico 0,6 ja Mazda 626 1.6. Autotootmine on business ja kuna sellel 518-l ostja oli olemas, siis tehti ka neid. See, mis vägisi koolduva nokatsiga noorsandid sellest arvavad ei huvita seal kedagi.

Pealegi on linnakiirendamisel selges eelisseisus väiksema töömahu ja kõrge ülekandega neljasilindrilised autod - 535 kulu linnas on vaat et poole suurem - samas kiirendus 0-50 kmh on vähem kui 1/3 parem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990

Marko_J
Huviline
 
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus 02.10.2004 11:01 30

aga mix me ei näe siis e39 1.8 mootoriga?

Kristjan_K
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus 02.10.2004 14:03 56

meph kirjutas:Mis need mootorrattad siia puutuvad...

Driftimisest rääkides, siis suvalise r4 1.6 mootoriga annab ka seda teha. Mina olen elav näide sellest oma 316'ga. Ja kaaluvahest pole mõtet rääkima tulla... e36 kolmeka täismass jääb 1400kg kanti ja e34 oma ei tohiks ka erineda rohkem kui paarisaja kiloga (minu masina massist vähem.. pigimatti, juhtmeid, puitu ja muud kola seal keskmisest rohkem). Aga ka see ei puutu asjasse :)

Üldiselt minu arvamus siiski jääb, et see 1.8 on suuteline täiesti adekvaatselt liigutama antud kere. Möödapanekutest rääkides on minu meelest roim audi80 kere peale panna 40kw diiselmootor ;)

E34 tühimass mul 1417Kg

paarn
Huviline
 
Postitusi: 25
Liitunud: 31.03.2004 10:19 16
Asukoht: TLN Mustamäe

Postitus 02.10.2004 14:44 09

Olen sõitnud ja võrrelnud kardirajal 518 - 93a ja 520/24V - 92a ja peab ütlema, et need autod on siiski päris erinevad oma võimekuse poolest.

Meelde jäid järgmised tähelepanekud:

1. Erinevused on kõige suuremad käigukasti osas, 518 omab palju lühemate käikudega käigukasti võerreldes 520 - ga. II käiguga saab sõita 518 - ga, kui ma õigesti mäletan, kuni max 70 km/h aga 520 - ga 90km/h. Seetõttu tuli 518 -ga kardirajal jubedalt käikudega sahmida ja see tegi sõidu ebamugavaks.

2. Pöördemoment on 520-l ikka oluliselt suurem, ja see on eriti tunda just kõrgematel pööretel sõites ehk just kardiraja tingimustes, ühiskondlikuks liikluseks avatud teel rahulikes tingimustes sõitmisel on mõlemad masinad üsna rahuliku iseloomuga. 520 ga sõites on pöörete tõustes pöördemomendi suurenemine paremini tuntav ja see annab parema sõiduelamuse võrreldes 518 ga

3. Ca ühe minutise ringiajaga ringil saab 518 paari sekundiga lüüa, nii et ...

4. Aga seda peab küll ütlema, et 518 ikka paar liitrit vähem kütust kui 520, eriti just linnasõiul.

Lihtsalt teile teadmiseks. Ehk pakub huvi....
BMW-tu hetkel,
Suzuki GSX750F ja G3 GTI

Aare
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 12:18 44
Asukoht: Tallinn

Postitus 03.10.2004 18:44 45

Marko_J kirjutas:aga mix me ei näe siis e39 1.8 mootoriga?


Praegusel hetkel on selle aseaine bmw mudelivalikus 520d.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990

Jaanus_P
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3090
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee

Postitus 27.06.2006 13:54 57

tõstan vana teemat natuke. hetkel vaatan, et e34 518 keskmine kütusekulu mobile.de järgi on 8,7l 100km. endale hakkas isegi meeldima ja nüüd arvatavasti tuleb pere teiseks masinaks 518 (525tds on juba olemas :D ). eks siis saab ka küttekulu erinevust kommenteerida. mobilet vaadates hakkavad korralikud (väliselt) 518 touring hinnad 2000.- eurist.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.

kapa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1939
Liitunud: 18.03.2006 18:26 57

Postitus 27.06.2006 15:01 38

gerrit : no 80 - 90 ga vist eriti tartusse kellegi taga ei sõida ?:P

3r1k
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 31.01.2011 23:43 55

Postitus 22.02.2011 16:13 44

Sander mul on e34 518(83kw) ja see liigub vägag hästi ;) 2 teise käiguga asfaldil saav ilusti ''driftida''
Nii et ei ole see 1.8 nii lahja mootor midagi nagu Sa räägid ;)

jõmmu4
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 611
Liitunud: 25.08.2008 20:51 49

Postitus 22.02.2011 16:54 55

3r1k kirjutas:Sander mul on e34 518(83kw) ja see liigub vägag hästi ;) 2 teise käiguga asfaldil saav ilusti ''driftida''
Nii et ei ole see 1.8 nii lahja mootor midagi nagu Sa räägid ;)

Sandri postitus oli 7 aastat tagasi(nüüd siis ärkasid) :roll: ja seda triftimis värki asfaldil tahaks päris ise ka näha.Jääme siis suve ja videot ootama. :mrgreen:
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga

Mariokro
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 79
Liitunud: 20.03.2009 17:38 03
Asukoht: Võrumaa

Postitus 13.04.2012 11:40 47

Minu 83kw isend võtab pikemal sõidul Võru-Tallinn 6.9-7.4l /100
Linnas 9-10l /100
Keskmine 7,5-8 :)

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4380
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 16.04.2012 18:47 32

Sattus kunagi tööjuures kätte mingi 88 aasta Soome Tehnika Maailma ajakiri.

Seal oli võrdlustest kus oli 518 E34, 2.0 Opel Omega, Mitsu Galant jne jne E W124, Audi 100... Kõik kusjuures umbes 85kw võimsusega ja 2L R4 mootoritega. BMW mootor on küll ainult 1.8, kuid see siiski nende teistega pm sama võimas. Lisaks on teistel mudelitel veel nõrgemaid mootoreid olemas.

W124 E klassil (mis oli omal ajal E34 BMW suurim konkurent) on kõige lahjem mootor ainult 53kw diisel. Sõbral oli selline 200D ja selle kiirendus 0-100 on umbes 20s. 518i pole oma aja kohta nii mannetu midagi.

Muide millal auto tagarataste libisemisvõime järsku võimsuse määrajaks sai :lol: :lol: ?? Peaks autole taha täiesti paljaks kulunud slikid panema, siis kohe läheb paremini edasi eriti vihmaga

ruts
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 484
Liitunud: 19.02.2004 12:45 13
Asukoht: Tallinn

Postitus 17.04.2012 14:33 53

See võiks olla 518 IS 103 kw , oleks dünaamikat ja usun , et ka ökonoomsus jääks samale tasemele .
Aga kel huvi , siis praegu peaks neid mootoreid vedelema küll ;)
e21; e30 325i
e28 2,0 ; e34 M5 3,6

Eelmine

Mine BMW sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole