Bmw E60 M5

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
qpi
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 08.09.2006 17:50 50
Peamine sõiduk: Z4 35i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas qpi »

Peeglid on kindla peale minek alati ;)
TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

qpi kirjutas:Peeglid on kindla peale minek alati ;)
TiitR kirjutas:...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Peeglid on üks enamlevinud "tuuning" element, väga väheusaldusväärne. Kõige kindlam on vaadata tiivakoobaste järgi, mis on laiemad kui tavalisel 5-sel :P Ja kui ikka kahtled, siis pea see auto kinni ja vaata kapoti alla...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Nooo... kas siis pagasiluugil oleva logo järgi ei tunne M5 ära :D
Aga tegelikult- M5 on selline kooslus minu meelest, mille tunneb ära tervikust...
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

AARE530 kirjutas:Nooo... kas siis pagasiluugil oleva logo järgi ei tunne M5 ära :D
Normaalsetel inimestel on pagassi peal ainult propeller ;) M5 ei ütle mittebemmi inimestele niikuinii mitte midagi ja need kes peavad aru saama, saavad ka ilma selleta aru.
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Teema lõpp puhastatud OT'st.
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4148
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Zipp kirjutas:http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=107348

kui M5-st väheks jääb
Ai-ai-ai :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
AlarM
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06.05.2004 15:29 26

Postitus Postitas AlarM »

aise kirjutas:
ryan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
800 hobust olemas :P http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33
ootan huviga 400km/h ületamist selle kerega :cool:
Ma arvan et see lubatud 386 on ainult tuunijate märg unenägu. Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4689
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6153
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST400
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

Hornet kirjutas:Minu monitoris see M6 ja M5 ei ole sama tooni, kuid selline "sinepiroheline" (nagu M5) 550i Individual on küll Tallinnas liiklemas.
on olemas jah selline 550i individual ;) värv on väga kena mingi nurga alt muudab veica ka värvi :cool:
AlarM
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 06.05.2004 15:29 26

Postitus Postitas AlarM »

Fred22 kirjutas:
AlarM kirjutas:Eriti pärast ühe artikli lugemist, kus kirjeldati Veyroni rasket vaeva 400 piiri ületamiseks.
Sellest oli juttu 2-3 nädalataguses Top Geari saates TV3 pealt. Ei ütleks, et ta nüüd nii väga vaevaliselt tuli, ent koguma pidi küll natuke jah. Et saada kiirusesks 300 km/h on vaja ~400 hobust, 400km/h jaoks on tarvis ülejäänud 600hp.
Ja mitte ainult neid hobuseid. Tippkiiruse režiimi aktiveerumisel korjatakse vähemaks kõik õhutakistust suurendavad vidinad ja reaalselt on 400 km/h downforce väiksem kui tavarežiimis 250 km/h. Kuna downforce on nii suure kiiruse juures jube väike, on auto valverežiimis, st. iga väiksemgi rooliliigutus ja gaasipedaali tagasilaskmine, rääkimata piduri puudutamisest deaktiveerib tippkiiruserežiimi. Nii et seda tegelikult ei ole, et paned baani mööda 400-ga :).
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

Juss kirjutas:http://www.autonet.ee/uudised/bmw/m5-35350.html

Siit ka midagi head tulemas.
kommentaarid on head :lol:
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1974
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:http://www.autonet.ee/uudised/bmw/m5-35350.html

Siit ka midagi head tulemas.
Täielik lambiuudis. See "Testiprototüüp" on täiesti maskeerimata kujul Schnitzeri paketiga M5, turbodest pole haisugi, ajuprogemisega on kätte saadud ca 550hp. Autoneti mehed võiksid ikka natuke enne kodutööd teha, mitte teise samal tasemel vene portaali uudiseid üles riputada.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

BMW M5 touring E60
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2609
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

Kes ilusal talvehommikul peaks sattuma UM i parklasse (tln ) võib näha sellist sinist m5 snowdrifti tegemas :lol:
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

2009 aastast alates siis uutel M5-tel (Sedaan/Touring) kui ka M6-tel (Coupe/Cabrio) kasutusel sellised peeglid:

Pilt
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

akibo kirjutas:2009 aastast alates siis uutel M5-tel (Sedaan/Touring) kui ka M6-tel (Coupe/Cabrio) kasutusel sellised peeglid:

http://img71.imageshack.us/img71/1918/bmwm5m61ji3.jpg
Hmm.. eelmisel lehel on pilt kus auto küljes samad peeglid? Ning ka M6-l on need küljes...
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

Hmm..
BMW has also replaced the external mirrors on both the M5 and M6 models with new ones that feature an enlarged field of view.
et siis tegelt jäi välisdisain samaks ja peeglis suurenes ainult klaasipind või panid kumerama peegli :oops: See on küll imelik, et see uudisekünnise ületas :D
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8271
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Lauri_R

Postitus Postitas Lauri_R »

Äkki seletad lähemalt millest jutt käib. Kõik ei oska saksa keelt (k.a mina)
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Sisselaskekollektori ehitus ja materjal on põhiteemad. Plastikust tehtud sisselaskekollektor V8 ja V10 mootoritele annab: kaalueelise, väga hea soojusisoleerituse, parema voolavuse, on odavam toota kui alumiiniumist kollektor. Kiire kokkuvõte.
All good things come to those who wait.
fox666
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 01.04.2003 21:31 54
Asukoht: Harjumaa/Muuga

Postitus Postitas fox666 »

Ja pärast hakkad neid vahetama nagu Fordil. :D
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Indrek J
Huviline
Postitusi: 1124
Liitunud: 21.05.2007 09:23 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek J »

Pilt

:roll:

Sel korral on G-Power keskendunud diiselmootoriga isendile (3.0 V6), millel originaalis 272hp (200kW).
Indrek J
Huviline
Postitusi: 1124
Liitunud: 21.05.2007 09:23 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek J »

"This modification was made on the 3.0 liter 6 cylinder engine and brought additional 20 percents of power. That means total 320hp (272hp in stock) and 680Nm (from 600Nm) of torque. And that’s better feeling and top speed of 268kmph."

Huvitav jah, et nad räägivad, et 3.0 aga tegelikkuses on 3.5 liitrisel diislil 200kW ja ka auto peal on 535d... Pilte ka:

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
sm. pelle
Huviline
Postitusi: 143
Liitunud: 09.04.2004 23:26 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sm. pelle »

Ikka R6 ja 535d on siiski 3.0 topelt turbo mootor (tavalisel 3.0 dislal on üks föön).
MB 300CE turbo '88
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1767
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Roland325 »

Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

Alfonze kirjutas:Kiiruselt M5 omab mingit võimalust, nullist on e55 kiirem, aga pole kumbki liikumise poolest paha masin muidugi:-) Ja kurvide läbimiseks ja disaini poolest valiks iga kell M5 ennem, kui võrdlus oleks CLS55 AMG, siis peaks mõtlema juba:-P Samas rääkides sellest, et M5 on vabalthingav 5l ja E55 on 5,5 ülelaadimisega ja lahjem, siis pole millestki rääkida, tehnoloogiliselt on BMW peajagu üle.
Ma ei saa sinuga selles nõustuda, kuna maksimumvõimsus ei ole kindlasti näitaja, mis tähendaks tehnoloogia taset tänapäeval.

Mulle pakub aga huvi, kaua M-seeria ilma ülelaadimiseta praeguste trendidega vastu peab - hetkel on suhteliselt selge, et vabalthingaval bensiinimootoril pole ülelaadimisega mootoritele võimalik dünaamika ja tegelikult ka võimsuse osas konkurentsi pakkuda.
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Mootorite ehituselt ja nende tehnoloogiliste lahenduste poolest ei ole juba aastaid BMW mootoritele vastast olnud. Seda tõestab ka ilmekalt Aasta Mootori ja nende alakategooriate auhindade kogu, mida BMW pole mitte ühe korra võitnud :D Üldse on vähe autosi, mis pakuvad samasuguseid tipptehnoloogilisi lahendusi. Ja mercedest siinkohal mainida? Suht old skuul võrreldes BMWga. Ennem on Audi ja VW oma lahendustega. Minuarust on Phaeton ikka väga kõva näide kuidas saab autot ehitada. S klass(mitte hetkemudel) on sellekõrval ikka lahja.

Teemasse. Sellest G-Poweri M5'st on pikemalt juttu BMWcar'i augustinumbris. Muljetavaldav värk. Ja järgmine M5 on suure tõenäosusega topeltülelaetud V8. Mütsi veel sööma ei hakka :P
All good things come to those who wait.
Vasta