9. leht 9-st

Postitatud: 15.08.2008 08:43 53
Postitas Alfonze
sysi: Ega bensukas ilma ülelaadimiseta ei peagi konkurentsile vastu, seda näitab ka see trend, et BMW-l on R6 ja V8 turbomootorid juba seeriatootmises, kaugel see ülelaetud M-seeriagi on, kuid siiski, rinda pista ülelaetud mootoritega aastaid, pole paha tulemus.

veekaheksa: Phaeton nüüd küll VAG-i tipp ei ole, see on lihtsalt A8 mis on odavamalt ehitatud, s.t. teraskere jne.

Postitatud: 15.08.2008 09:10 06
Postitas veekaheksa
Alfonze kirjutas: veekaheksa: Phaeton nüüd küll VAG-i tipp ei ole, see on lihtsalt A8 mis on odavamalt ehitatud, s.t. teraskere jne.
Kui sa hinnakirju vaatama lähed korra ja siis tagasi tuled, siis vast saad aru, et A8 on odavam auto. Phaeton on suht nullkasumit tootev auto VW'l veel peale selle.

Postitatud: 15.08.2008 09:25 14
Postitas Alfonze
[OT]
Nii siis, võtan hinnakirjadest:
VW Phaeton:
3,2 V6 4Motion 5-istmeline 177 / 241 6-k. tiptronic 922 900
4,2 V8 4Motion 5-istmeline 246 / 335 6-k. tiptronic 1 128 900
6,0 W12 4Motion 5-istmeline 331 / 450 5-k. tiptronic 1 349 900
3,0 V6 TDI DPF 4Motion 5-istmeline 171 / 223 6-k. tiptronic 876 900

Audi A8 sama kandi mootorid ja AWD:
A8 3.2 FSI quattro V6 3.2 FSI 191 / 260 6-k. tiptronic 1 146 700
A8 4.2 FSI quattro V8 4.2 FSI 257 / 350 6-k. tiptronic 1 277 800
A8 6.0 quattro W12 6.0 331 / 450 6-k. tiptronic 1 790 900
A8 3.0TDI quattro Aut V6 3.0TDI 171 / 233 6-k. tiptronic 1 067 200

ok, esimesel kahel on uuemad mootorid audi puhul ja võivad hinda mõjutada, aga teised on identsete mootoritega.

ma ei viitsi lisasi võrdlema hakata, aga ma pakun et audil on oluliselt lahjem lisade nimistu standardis, mis muudab hinnavahe veel suuremaks, niiet ma ei tea millest sa räägid:-P

[/OT]

Postitatud: 15.08.2008 09:43 38
Postitas mytology
Top Gear pidas Phaetonit rohkem Bentley Continental Flying Spur sugulaseks kui A8. Üleüldse saates kiideti autot ülivõrdes, pidades seda paremaks kui A8.

Postitatud: 15.08.2008 09:51 05
Postitas Alfonze
Pole väitnudki, et vilets auto on, aga algselt on VAG teda siiski positsioneerimas natuke teise klassi kui A8, et pisut madalama leveli juhid saaks ka täit luksust vms. Samas TG kiitis ka uut s klassi taevasse muud vennad jälle kurdavad, võta siis kinni. Mina olen olnud A8-s ja Phaetonis, mulle meeldib 8 rohkem, kuidagi kodusem ja mõnusam salong on jne, aga eks maitseasi ilmselt.

Postitatud: 15.08.2008 14:29 44
Postitas veekaheksa
Autoweek.nl annab oluliselt erinevad hinnad. Eesti VW leht on väga tagasihoidlik oma info suhtes, huvitav...