1. leht 1-st

E30 320i '85 - taastada või mitte?

Postitatud: 11.04.2003 13:28 56
Postitas Mart_R
Selline kysimus siis tekkinud. Äkki siit keegi oskab öelda, kui läbi peab yks rullikas olema aetud, et teda enam taastada ei ole mõtet. Enda valduses isend on pärit aastast '85, sõitnud ca. 330000 km. kere on nati vatti saanud. selle auto kunagine omanik on sinna paigaldanud sportvedrud, aga panemata jätnud strut-bari, mille mina sinna nüüd paigaldasin. Jäiga vedrustuse tõttu on ka esimesed lansekad pehme võitu. lasin neist yhte keevitada, teine paistab veel pidavat, a mine tea...
mis arvate, on mõtet ehitada sellest autost miskit? raha nagu oleks, kuus mingi 1500- 2000 eeku, mida saaks autosse panna. Seda ei olegi ju nii vähe. on endal ka (vist )tahtmist, tehnilist taipu ja suht soe ja korralik garaazh...
Või on mõttekas see aparaat maha müüa ja otsida natu kobedamat toorikut (ostja põhimõtteliselt olemas)
Normaalne, kui keegi mu kysimusest yldse aru saab ja veel normaalsem, kui miskit vastata oskab:)

Postitatud: 11.04.2003 13:42 17
Postitas Margus_H
Autot nägemata on muidugi raske öelda, aga antud eelarve juures võib lõpptulemuse saamine küll väga kaua aega võtta. Käi ümber auto ja pane kirja kõik asjad, mida osta/teha on vaja ja siis uuri välja nende hinnad ja võrdle saadud numbreid oma finantsidega, algatuseks vast aitab. Arvestada võid ka, et ajakulu on alati suurem esialgu planeeritust. Kui ehitada huvi ei ole, siis sobiva hinna korral olen võin ta sult minema viia:)

Postitatud: 11.04.2003 13:49 06
Postitas Mart_R
maha myymisega raskusi ei ole. Põhimõtteliselt ostja olemas. Konks ongi selles, et peaks langetama otsuse, et kas myyn maha, ja otsin endale uue. Või teen selle korda. Kysimuse yldpoint vist ongi see, et kui piixus peaks bemm olema, et teda enam ei ole mõtet ehitada. Mis mul endal praegu teada on, et peaks tegema- geneka laagrid, veepumbalaagrid, tagumised piduriklotsid, esisilla pukse läheb sportvedrustusega niigi peoga, kere tagumine murk on kõkus saanud, parema ratta koopaga jõudisn äärekivisse, summuti viimane pytt tuleks uus panna...
mootori remont on sihuke asi, millega pole tegelenud, aga kui otsast tegema hakata, siis sõbraga saaxime hakkama ehk küll.

Postitatud: 12.04.2003 13:29 18
Postitas Tarmo
Küsimus:
Mis mootor seal üldse peal on???

Need asjad mis sa loetlesid ei ole kuigi keeruline vahetada, mootori remondi alla pead arvestama vähemalt 5-10k-- samas oleneb mis seal viga on.
Mul läks 8k kokku mootori peale.

Kui sul võimalus on siis viska mingid pildid ka.

Postitatud: 12.04.2003 14:49 45
Postitas Mart_R
[url=http://www.hot.ee/mardibemm]www.hot.ee/mardibemm[/url]
mootor on vahel 2,0 pildid on tehtud eelmisel suvel
kerest tahaxid kõpitsemist tagmised nurgad ja bamper tuleks panna uus. muidu on auto mingi poolteist aastat tagasi peaaegu yle värvitud. yks chikk otsustas decoltee ees kylje pealt sisse sõita mulle, maksin nati peale, ja kogu moos :D

Postitatud: 14.04.2003 08:45 00
Postitas Margus_H
Piltide järgi otsustades pole asi üldse väga hull. Tee korda, varuosadega võin aidata:)

Postitatud: 14.04.2003 09:29 55
Postitas Mart_R
[quote]
Piltide järgi otsustades pole asi üldse väga hull. Tee korda, varuosadega võin aidata:)
[/quote]

arvad? mind just see 330000 km hirmutab nati. Tglt mootor nagu mystiliselt õli kah ei võta, tagant ajab mingit valget suitsu ainult välja. Mõned arvanud, et äkki jahutusvedelik... aga selle tase nagu ei lange kah minu silme järgi. Sumpsi viimane pytt tahab vahetusse minna. Samas hääl on tal sihuke mõnus WRC praegu :D
Samas tekkis olukord, et ehk saan endale suveks kasutada Peugeoti :P, nii, et saaxin bemmi rahulikult nokitseda. Varuosade suhtes thnx, jätan meelde, mul paar varustajat muidu veel...

Postitatud: 16.04.2003 08:53 38
Postitas Margus_H
Ära vaata läbisõitu, vaid hinda auto tegelikku olukorda.

Postitatud: 19.04.2003 15:48 56
Postitas Tarmo
asi ju täitsa kena,

Muidugi tee korda.
Kui süda korralikult tiksub, siis ei ole see 330k talle midagi.

Ja isegi kui peaks olema vaja remontida mootorit, siis SEE ON SEDA VÄÄRT!!!

Postitatud: 22.04.2003 09:09 29
Postitas Mart_R
mulle praegusel hetkel hakan'd järjest rohkem meeldima mõte, et tooks saksast sellise 88-89 320/325 rulliku. Ja siis seda poputada. Eestist sellist otsida, mis meeldiks on :o ja need mis meeldivad maksavad siin suht mitu :(