1. leht 2-st

BMW E46 OMANIKELE

Postitatud: 10.12.2004 16:22 27
Postitas Andrei8
Kui vähegi on sellise isendi omanikke saidil siis sooviks nende arvamusi selle mudeli kohta, mootor pole oluline, üldiselt.
Plaan ilmselt kunagi selline soetada ehk kevade poole.

Ette tänades

Postitatud: 10.12.2004 17:11 03
Postitas TEH
Kui on praegu huvi, siis on äsja saksast tulnud hõbedane 98a. lisadega 318i pakkuda.

Postitatud: 10.12.2004 20:01 35
Postitas ZoojaPuhur
on olemas võimalus eestis poest uuena ostatud auto elu jälgimises. läbisõiduks 90 000 eesti teid.
no kiidan ma oma kahe-pooleliitrise mootoriga kupeed igati. vägagi sportlikud sõiduomadused, olen suht jõmmakas aga ruumi on ka väga pro´lt.
virisen esisilla kallal. esisilla õõtshoova žarniirid kuluvad liiga kiiresti. neid vahetada ei saa ja vahetada tuleb koos õõtshoobadega (3500 eeku tk). ka rooliotsad kuluvad liiga kiiresti (1200 tk). b kategooria omad on veits odavamad aga um annab 2 aastat neilt ostetud juppidele garantiid ja kahte aastat meie teed need vasta ei pea (ühesõnaga saad garantiikorras neid ümber vahetada).
esisilla geomeetria võiks parem olla, suurel kiirusel pole teab mis kindel masin. kiirusel üle 150 km/h hüppab nagu konn (meie teedel, lääne kiirteedel pole selle masinaga kulgemas käinud), samas näiteks sportvedrustusega viiene on sellel kiirusel vägagi kindel. sõidumüra ka häirib, aga see võib kupee viga olla (uste vahelt tulebki palju müra sisse). minu kupee seisabki praegu ja sisu on pigimati paigalduseks välja võetud

Postitatud: 13.12.2004 16:27 10
Postitas Tauri
ZoojaPuhur andis suht realistliku ülevaate- samad asjad kehtivad ka touringu puhul (samuti läbisõit 90k ja seda siis nii saksa teedel 60 ja eesti teedel 30). Kuid olen leidnud õõtshoovad B varuosana ka hinnaga 1700- keegi teadis väita, et peavad paremini vastu, kuid ise ei oska kommenteerida- veel. Rooliotsad :roll: pole veel probleeme olnud aga ehk peaks lähemalt uurima :)

Postitatud: 13.12.2004 19:14 41
Postitas Muhv
Ehk keegi täpsustab ka selle kuupäeva ära, millal seda uimast esisilla geomeetrijat uuendati. Ma rumal inimene unustasin selle uudise toona oma kalendrisse märkimata.

Postitatud: 13.12.2004 19:25 01
Postitas Kate
Umbes pool aastat tagasi soetasin endale 316ti 1,8 Compacti 2003. Ostes oli sõidetud 10 000, nüüd 19 000.

Kulgeb normaalselt, mingeid probleeme ei ole veel olnud. Kuna olin harjunud vanade autodega, mis peavad jubetad müra, oli mulle see täitsa postitiivne üllatus kui vaikne se on. Tagavedu on mulle uus asi ja sellepärast on veitsa nüüd talve tulles probleeme olnud :cool:
Varsti peaks väikest hooldust tegema, eks siis vaata mis üllatusi leidub..kui leidub

Väike ta on aga ikkagist piisavalt ruumi isegi tagaistujatel...eesistujatest rääkimata:P

Nüüd oleks vaja juba uut autot, eks vaata mis uus aasta toob..... ;) Teine võimalus on lihtsalt tuunida pragust..eks vaata.

Ûhesõnaga: Recommended.

Postitatud: 13.12.2004 22:58 02
Postitas ZoojaPuhur
Tauri kirjutas:Kuid olen leidnud õõtshoovad B varuosana ka hinnaga 1700-
leia mulle ka see koht, ma planeerin kevadel tutikad rehvid osta ja vahetaks ühtlasi õõtsad välja

Postitatud: 06.01.2005 10:24 53
Postitas Aimar
Oman 325 aastast 2001 ja kurdaks ka ainult mürataseme kohta alates 100 km/h. Tavaline iste pole ka kuigi mugav. Vähemalt mulle, ma pisike ka . Esisilla kohta ei oska öelda , aga täna läeb teenindusse ja eks siis saab teada. LS on 89000,sellest 50000 Eestis, ise olen sõitnud 10000. Tean aga et eelmine omanik vahetas esisillas mõningaid juppe juppe.
Tunneks samuti huvi kust normaalse hinnaga silla juppe saada.
Või kus üldse hoolduses käia?Kas UM ikkagi?

Üldiselt olen ostuga väga rahul ja ei kavatse niipea müüa ka.Soovitan.

Postitatud: 06.01.2005 12:53 37
Postitas Tauri
Hoolduses saab käija ka Laki tänaval Westlandis! Asub seal samas kus Truumu diagnost!
Muidugi ei ole tegemist BMW ametliku diileriga ja hooldusraamatusse midagi ei sirgeldata!

ei tea kas huvitab kedagi..

Postitatud: 23.01.2005 21:48 53
Postitas hanne91
aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne..Vanasti oli ta vist ralliautosi ehitanud.seal olen näinud vahetamas nii a8 kui ka 7seid.kes raha ei raatsi välja käia..ise lasin teha oma 2,5 kupeel seaal kunagi terve esisilla puksid maksin kokku 800..:) Ta ise väitis mulle küll et need sitaks paremad kui b varuosa.asi saigi alguse sellest et läksin oma b-varuosa zarniire sinna alla panema aga ta ütles et need vii tagasi ja ma teen ise..b-osaga võrreldes jäid nad jube jäigad.aga sõita oli hea ja muutis kuidagi suurtel kiirustel kindlamaks teel...ahh pikk jutt **** jutt..keda huvitab uurige.

Re: ei tea kas huvitab kedagi..

Postitatud: 12.02.2005 11:05 02
Postitas Ingmar
hanne91 kirjutas:aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne.
Olen ise samuti sellest kohast kuulnud.
Aga täpsemad koordinaadid?

Re: ei tea kas huvitab kedagi..

Postitatud: 12.02.2005 18:20 44
Postitas ZoojaPuhur
hanne91 kirjutas:aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne..
no mul ta taastas minu E-46 kupeel ka õõtsa zarniirid ära, aga kahjuks kestsid need esimese "lamava politseinikuni"
inxx kirjutas:
hanne91 kirjutas:aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne.
Olen ise samuti sellest kohast kuulnud.
Aga täpsemad koordinaadid?
sinna on keeruline juhatada, pead kellegiga, kes seda kohta tunneb, koos kohale sõitma. aga mul igatahes kadus isu ära, seal edaspidi taastada. mõttekam on a kategooria õõtsas lasta um´is alla panna, sest nagu ma ütlesin, siis neil paigaltatud detailidele kaks aastat garantiid ja kahte need meie teedel vastu ei pea, poolteise aasta pärast lased neil uuesti vahetada :lol:

Postitatud: 12.02.2005 19:25 56
Postitas Aare
Sarniiride kiire läbikulumise vastu aitab see, kui ettevaatlikult puurida tagumisse plekk-kaante auk, installida määrdenippel ja iga 10 000 tagant kui õli vahetad panna sinna kaks pritsitäit määret. Mul üks tuttav tegi A4 esisarniiridega sellist nalja ja sõidab nendega siiani. Kas see nüüd uuemapoolse autoga kokku hästi passib, aga 20 000 tagant munakaid vahetada on ka minumeelest haige tegu. Igapäevasõite sõidan jaapani kärudega, millele pole sarniire enne 100 000 km tarvis, pühapäeval aga vana põlve bmw-ga, mille originaalsarniirid kestavad 200 000 km. Mulle võõras mure õnneks :)

Postitatud: 19.02.2006 17:18 44
Postitas einar57
tõstame teemat, ehk on mõni E-46 juurde tulnud ja omanik oskab üht-teist rääkida veel auto kohta.

E46 320 110kW Touring 2002

Postitatud: 19.02.2006 20:48 50
Postitas ligaloga
Oman 2002 lõpu 110kW touringut. Ostetud sai eelmise aasta lõpus, spidokal oli 160 000, hetkel on see jooksnud 168 000 peale. Varustuses Steptr, kliima, istmesoojendused, püsikiirusehoidja, parkimise andurid jne. Ainukese asjana jäid kripeldama tagumised el. aknad, kuid need pole eriti levinud ja kui on, siis pead mujalt varustusest mööndusi tegema.
Lasin kohe ostes UMis üle vaadata, asjad korras. Külmade saabumisel sai vahetatud aku, korra sai ikka -28 Viljandimaal täkku antud (diislimeeste talverõõmud kodumaise solkkütusega). Kütuseklulu on jäänud vahemikku 6,3-6,8 (nullin iga paagitäiega), maanteel kulgedes 5,5. Sellise isendiga varem kokkupuudet polnud ja hetkel on muljed väga positiivsed.
Natuke teemast välja: sai sel nädalal 2005a 535dAd (200 kW) proovitud ja muljed on ... VÕIMSAD. Oskab keegi äkki öelda, kust saaks E60 inglise keelse manuali (äkki on isegi eesti keelne välja antud???), kuna loomal oli kaasas saksa keelne ja neid vidinaid on seal peal palju, millele peab raamatuga lähenema.

Re: E46 320 110kW Touring 2002

Postitatud: 19.02.2006 21:30 47
Postitas Muhv
ligaloga kirjutas: Oskab keegi äkki öelda, kust saaks E60 inglise keelse manuali (äkki on isegi eesti keelne välja antud???), kuna loomal oli kaasas saksa keelne ja neid vidinaid on seal peal palju, millele peab raamatuga lähenema.
Neid saab tellida UMist. Tõenäoselt on neid raamatuid mitu, vastavalt varustustasemele.

Postitatud: 21.05.2006 21:01 26
Postitas Raivo
Uuriks kah natuke teemat. Lähen küll järgmine nädal UM'i kontrolli, aga uuriks nii eelinfoks.

Et kuidas või mis seal esisillas kulumaterjalid on? Ning kas neid tasub esindusest siiski osta-vahetada?

Ning 2002a mudelitel seda tagasillakandurite jama ei tohiks vist enam olla?
Esisillas midagi nagu kobiseb kui mõnest august läbi sõita. Samas kui sõiduteel on sellised risti üleminevad jooned/augud, siis nagu ei kobise.

Ning oskavad mõned e46 omanikud rääkida, mida ja milliseid juppe ning mis kilometraazil on nad vahetanud?

Postitatud: 21.05.2006 21:30 53
Postitas Muhv
Tagavedrud @ 88000km - pidada touringu tüüpviga olema :shock:
Mingi esisilla jupp on veel vahetatud. Tagaluugi kojamees ja pesusüsteem ütlesid ka just töölepingu üles. Tagaluugi led stoptuli tuli vahetada @ 55000km

Postitatud: 22.05.2006 00:02 38
Postitas Aimar
Minu omal hakkas talvel kolisema paremalt . Läbi oli õõtshoova välimine puks. Praegu UM-s õõtshoovale hind sama mis muidu mujal. Ega seal esisillas midagi eriti rohkem läbi minna pole.Õõtshoova otsa puksid peaks pidama kauem vastu kui õõtshoova oma kaks puksi . Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada. Stabika varda puksid on mu autol veel originaalid (130tkm).Rooliotsad pole ka veel uuendust vajanud.

Postitatud: 22.05.2006 10:37 54
Postitas priitv8
Aimar kirjutas:Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada.
Enam õnneks mitte, Meyle'l on olemas vahetatava liigendiga õõtshoovad: http://www.meyle.com/html/index.php?lang=2
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .04_en.pdf
Meyle kvaliteedi kohta on saksas ainult kiidusõnu kuulda.

Postitatud: 22.05.2006 11:19 20
Postitas Raivo
priitv8 kirjutas:
Aimar kirjutas:Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada.
Enam õnneks mitte, Meyle'l on olemas vahetatava liigendiga õõtshoovad: http://www.meyle.com/html/index.php?lang=2
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .04_en.pdf
Meyle kvaliteedi kohta on saksas ainult kiidusõnu kuulda.
Kohe üks loll küsimus otsa: et kas seda Meyle't on eesti ka saada?

Postitatud: 22.05.2006 11:25 16
Postitas priitv8
Raivo kirjutas:Kohe üks loll küsimus otsa: et kas seda Meyle't on eesti ka saada?
Google teab! http://www.mercantile.ee/?id=1912

Postitatud: 25.05.2006 15:00 55
Postitas ...:::Freementar:::...
Oman 1998 2,8 mootoriga isendit, mille ostsin 2005 sügisel. Siiani ei ole mingeid probleeme. Esisillas kah enam-vähem ok peale õõtshoova pukside, mis on tõesti probleemne koht.

muu nagu kõik klapib. sõidab, töötab.

Postitatud: 02.06.2006 23:09 41
Postitas Lauri
Elvas taastatud sillaosad paras haltuura Tartus tehtud töö kestab paremini kui enamus b-osi.Enamlevinud jupid olemas taastatult sellest ka võimalus vahetusfondina saada osasid asju.Vähemalt uuemate audide puhul asi ennast igati õigustanud, kuigi olin ka ise asja vastu suht pessimistlikult meelestatud peale taastamiskogemust Elvas.Otsin antud koha kontaktid üles ja lisan siia tiba hiljem kuna kolimisega segadus paberimajanduses.


Lauri

Re:

Postitatud: 08.03.2012 17:07 17
Postitas xsmartx.
priitv8 kirjutas:
Aimar kirjutas:Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada.
Enam õnneks mitte, Meyle'l on olemas vahetatava liigendiga õõtshoovad: http://www.meyle.com/html/index.php?lang=2
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .04_en.pdf
Meyle kvaliteedi kohta on saksas ainult kiidusõnu kuulda.

keegi teab rääkidas kas meyle lõpetas nende tootmise ära?
täna tahtsin endale neid tellida aga pole enam saada. öeldi,et vist on tootmise ära lõpetanud :?

Re: BMW E46 OMANIKELE

Postitatud: 08.03.2012 20:32 27
Postitas lauri86
Pöördu kasutaja Eero poole, ta alles nädalapäevad tagasi pakkus neid mulle.

Re: BMW E46 OMANIKELE

Postitatud: 08.03.2012 21:01 33
Postitas xsmartx.
lauri86 kirjutas:Pöördu kasutaja Eero poole, ta alles nädalapäevad tagasi pakkus neid mulle.
tegingi seda peale siia postitust :cool: ja pidi jah ikka täitsa saadaval olema veel :D

Re:

Postitatud: 09.03.2012 08:16 46
Postitas Muhv
Muhv kirjutas:Tagavedrud @ 88000km - pidada touringu tüüpviga olema :shock:
Mingi esisilla jupp on veel vahetatud. Tagaluugi kojamees ja pesusüsteem ütlesid ka just töölepingu üles. Tagaluugi led stoptuli tuli vahetada @ 55000km
Oh, mis vana teema kaevati üles!
Nüüd 6 aastat hiljem @ 160000km läksid tagavedrud teist korda vahetusse. Rabavalt täpne sagedus!
Tagaluugi kojameest on ka 3 korda vahepeal lahti-kokku pandud.

Re: Re:

Postitatud: 09.03.2012 13:57 40
Postitas xsmartx.
Muhv kirjutas:
Muhv kirjutas:Tagavedrud @ 88000km - pidada touringu tüüpviga olema :shock:
Mingi esisilla jupp on veel vahetatud. Tagaluugi kojamees ja pesusüsteem ütlesid ka just töölepingu üles. Tagaluugi led stoptuli tuli vahetada @ 55000km
Oh, mis vana teema kaevati üles!
Nüüd 6 aastat hiljem @ 160000km läksid tagavedrud teist korda vahetusse. Rabavalt täpne sagedus!
Tagaluugi kojameest on ka 3 korda vahepeal lahti-kokku pandud.

parem vana uuesti yleskaevata kui jälle mingi uus teema teha.

Re: BMW E46 OMANIKELE

Postitatud: 29.04.2012 09:42 02
Postitas Martin740
väga hea et selline teema olemas kuna omale üks E 46 318d 2002 touring välja valitud ja lukku pandud.

selle sarniiride taastamisega oli mul nii : käisin oma E32 ga taastamas. 15 € tk ja kestsid niikauua kuni auto maga müüsin ja olid ikka räigelt jäigad.
Kas e46 saab õõtsa puksi eraldi ka vahetada või peab koos õõtsaga ostama ?