7. leht 8-st

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 01.08.2013 21:32 53
Postitas CarlSoderholm
Ka minul on külas üks vanemat sorti e28, ja täiesti sõidukorras :)

Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 15.08.2013 19:51 16
Postitas Martin740
Mis se siia puutub ? Kui tohib küsida ?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 01:45 28
Postitas oo7
Huvitav mitu E28-t on maailmas piix keeratud, et omaaruga natuke Rusty-ga sarnaneks..

Jah, see auto on Top Gear-i Cool-walli peal suhtkoht Sub-Zero, AGA seda ei ole kindlasti kõik teised järgi tehtud ja meelega ära raibestatud vanad rondid.

Oled oma auto lihtsalt ära pedereerinud muud midagi..

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 08:12 58
Postitas hs_
Ma ei kujuta ette, mis pasarahe ma nüüd kaela saan, aga mille poolest see Rusty siis nii palju erilisem on, et tema auto see õigede hää ja ilus on, kuid kui keegi teine oma e28st midagi rati(?) sarnast üritab teha, siis on rõve pedereerimine?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 08:41 06
Postitas dcshoes
Ära pane tähele ega see oo7 sittapeldik ainult tema silmis prillikivi muidu on sama romu nagu kõik teised :D ta endale ei suuuda tunnistada seda lihtsalt .

tema halamine on igal pool va tema auto teemas kus kõik ilus sile ja perfektne.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 14:49 35
Postitas oo7
Inimene kes teeb keretöid aerosooli ja kleepsudega ei suudagi hinnata auto korrasolekut adekvaatselt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 14:59 02
Postitas dcshoes
Vähemalt nii palju austust olemas et mitte sittuda kõiki teisi autosi ja välimusi.

ps : seal pole midagi hinnata : kole velg, tavaline välimus ,igav värv . Millest seal midagi hinnata ? Just nii ei millegist.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 17:12 10
Postitas k3nny
Ei tea küll milline kõnealune auto on, aga kui see sama e30 mis avataril siis sellise auto puhul annaks hinnata originaalsust (tehasekonditsiooni). Oleks veidi jama sellist masinat näha tänaval neoonrohelise ja gräffitiga kaetuna. Ei ütle et see iga masina kohta käib, aga e30 on juba klassik ning nendele masinatele pole eriti sünnis sellist värvilahendust peale lasta.
Selline asi klassikaliste autode puhul võiks jääda siiski sellistesse piiridesse, millest on võimalik suure vaevata taastuda (rooste lastud kapott, mingid kiled tuledel jne). Kui aga terve kere värvitud, lõigatud või muul moel taastumatult muudetud on jama käes. Jah, saab ka kere üle värvida aga aerosoolide puhul on teatavasti kombeks üleskeemine ja muud anomaaliad.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 16.08.2013 22:45 33
Postitas toivoku
oo7 kirjutas:Inimene kes teeb keretöid aerosooli ja kleepsudega ei suudagi hinnata auto korrasolekut adekvaatselt
Vale teema küll kus asja arutada, aga siiski, kohati jääb mulle mulje nagu sa oleks kade,et sa ei saa oma äsja värvitud autoga niipalju tähelepanu kui dcshoes ja muud madalad ja veidikene "erilisemad" autod. Ma ei ütle,et su auto kole oleks ja igav ja mitte nii eriline, sest kupee punane e30 2,7 mootoriga on igati tore. Samas aga sa laidad igal pool maha nii madaldust kui ka muid "tuuning" võtteid. MIlleks? Maailmas niikuinii sitaks virinad ja halbu asju ja siis sa virised veel juurde.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 17.08.2013 01:12 30
Postitas oo7
Kõik ei ole elus nii tore ja lihtne, et kõik kiidavad hommikust õhtuni. Neelakem natuke kriitikat ka. Vast loed mu eelnevaid postitusi, pole ühti mingit hala ja õiendamist, lihtsalt mingi tuledele ristide isoleeriga kleepimisega nüüd ägedaks minu silmis kahjuks ei saa :roll: Ma ei ole üldsegi mitte ainus, kes nii arvab,

Kui nüüd juba mu auto ette võtnud oled, siis mingi täiesti juhitamatu asjaga millel sillakolin on isegi jalakäiateni kosta (oled mööda kolistanud/hüpanud paarkorda sellega) foorumist kiitust koguda.. sorry ei suuda midagi head selle peale kirjutada. Pildipeal on muidugi kõik nii tore ja kena, kas siis peaks ka kiitma takka ?

Leppige lihtsalt sellega, pole midagi teha

Ma ei ole sellesmõttes kunagi olnud kade, kõigile huvilistele oma autot alati näidanud ja ka kokkutulekutel käinud. Selline ta on nagu on.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 17.08.2013 02:42 35
Postitas toivoku
Millist me minu autodest silmas peame , 750ila 524td , 320i või cavalier?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 18.08.2013 10:48 19
Postitas Meelis
Pole hullu, roostes kapoti ja ilma vedrudeta roimad lõpetavad niikuinii varem või hiljem (pigem varem) vanametallihunnikus. Tehnika ja kere on lõpuks lihtsalt nii otsas, et pole kuhugi velgesid ja kleepsusid riputada. Ja milleks varem raha kulutada, kui erilisus ja tähelepanu on juba saavutatud.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 22.08.2013 23:10 20
Postitas -myyr-
oo7 kirjutas:Inimene kes teeb keretöid aerosooli ja kleepsudega ei suudagi hinnata auto korrasolekut adekvaatselt
Võib täitsa nõus olla, klassikute poolest ( <--E30 ) on ikka masendav uurida/vaadata kui asi on kaetud aersooli vms asjadega ( arvestamata seda kas auto on nüüd vägevam või omapärasem ), aga kui mainida, et E36'i leidub iga eest aiamaa nurgast siis see on lihtsalt see n.ö auto, millest ei hakka kahju kui kaetakse aerosooliga.

Eks igainimene hindab oma autot omamoodi, kelle jaoks on korrasolek pikema aja n.ö prioriteet, kelle jaoks lühema.

Sorry, kui keegi ennast puudutatuna tundis :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 23.08.2013 18:00 57
Postitas Martin740
eks se aerosool on rohkem vaesemehe tuuning kellel raha peale tanklas käimist pole või kui on siis ainult niipalju et se purkk aerosooli osta :D ( okei se oli väikese irooniaga) aga olgem ausad nii on. Muidugi on ka erandeid.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 23.08.2013 18:39 15
Postitas dcshoes
Siin ma küll vaidlen vastu ,sest mina värvin aerosooliga aga ei ütleks et mul raha vähe,piisavalt et väljas käia kütte valada ja igasuguseid autosi ja juppe osta. Nii et mina värvin vaid selle pärast et oman väga palju värvi lahendusi või värve mida ei jõua kogu aeg cambris teha. Lihtsalt oleks naeruväärne kaia iga 2 kuu tagant kilo välja et omada uut värvi.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 23.08.2013 20:08 23
Postitas Martin1
Paneme siis teemavälist juttu edasi
Meelis kirjutas:Pole hullu, roostes kapoti ja ilma vedrudeta roimad lõpetavad niikuinii varem või hiljem (pigem varem) vanametallihunnikus.
Jah, roimad lõpetavad jah metallis, aga roimasid on igalpool, nii vedrudeta kui vedrudega. Miks koguaeg käib mingi hala madalaks lastud autode üle ja jutt et need vedruteta roimad? Kui vedrudeta roimad kõik varem või hiljem metallis lõpetavad siis miks pole näiteks toivoku 524td (mille kohta oo7 vist ütles juhitamatu sillaakolinaga peldik) juba metalli hunnikus, sest sellega sõidetud madalana juba aastaid ja pill läigib ja sõidab siiani! Ja üldse, miks ei või mingist vanast roimast viimast võtta sellega et pisut sädemeid pillutakse ja pulli tehakse (nagu alles foorumis olnud 316 mis üleni rooste oli lastud)? Ja miks need paar roima tähendab et kõik madalad ongi sellised? Samas silmarõõmu teemas küll ilastatakse madalate autode üle?
Tra see sinu asi on mida piixu ma enda autoga teen? Ei taha õõtsuda nagu paadis ja mulle meeldib kui auto istub ülbelt vastu maad! Mina sõidan sellega ja hooldan/hoian seda ka nii et see ei lõpetaks metallis nagu siin mõni eeldab.

Aitab küll juba sellest vingumisest. Kriitika on kriitika aga kui pidevalt kõiki madalaid autosi vedruteta peldikuks nimetatakse siis kas seda saab kriitikaks nimetada?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 23.08.2013 21:05 10
Postitas Marttin
Seda nimetatakse kadeduseks :mrgreen:

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 23.08.2013 22:02 46
Postitas Donald
Eks see rusty oli jah üks jube vedrudeta peldik. Omanik ei jõudnud isegi aerosoolvärvi osta, terve auto roostetas. Õudne lausa. :? :?

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 23.08.2013 23:48 46
Postitas JanekEnde
dcshoes kirjutas:Lihtsalt oleks naeruväärne kaia iga 2 kuu tagant kilo välja et omada uut värvi.
Nii tihti küll ei pea värvima, kui mingi lambi vašja kuskil kuuri all ei värvi. :)
Korralik värv peab vähemalt 5 aastat vastu. Vanadel autodel (10 a+) on isegi tehase värv suht korralik. Aga eks see oleneb paljudest teguritest, kuidas/millega autot pesta, kui tihti poleerida..
Iga kevad spreiga isiklikult küll ei viitsiks autot uuesti pläkerdada. Sinu töö vastu pole midagi, autod on erilised jne. Kui oleks võimalust, võtaks isegi mõne auto, mida poleks kahju spreiga värvida.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 00:43 52
Postitas dcshoes
Eiei minu mõtte pole et peab värvima iga kuu tagant vaid kui ma tahaks teist tooni vms :) et tead küll minu mõtted alati liiguvad :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 02:11 24
Postitas JanekEnde
Ega jah, sul alati igasugu plaane :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 10:06 56
Postitas agoy
dcshoes kirjutas:Lihtsalt oleks naeruväärne kaia iga 2 kuu tagant kilo välja et omada uut värvi.
Kui ise värvida auto üle, siis värvi läheb umbes 3 liitrit. Tehes selle pinnakaga, jääb maksumus alla 100€ :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 13:11 03
Postitas dcshoes
kas me räägime kõige odavamatest värvidest mis üldse saab ? arvan kui ma tahaks kameelion lasta siis liitri hind ületaks juba seda 100e.

aga seletage mulle palun lahti vahe püstolist laskmisest ja purgist laskmisest . kõik nii hullult pöördes sellest jne aga kas pole värv on värv või püstolis siis kvaliteetne värv ja mingi ekstra kõva asi ?
siiani ma sain aru et värv on värv ja ükskõik kus sa seda ei lase jääb ta ikka selline nagu ta on . lase sa seda purgist ,suust ,persest mis iganes kus kohast siis värv on siiski värv ja mida proovite teie seletada mis ja kus ja püss on parem .

kattab muidu väga hästi vms :

Pilt

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 13:43 21
Postitas Martin740
huvitav miks automaalrid peavad siis jaurama värvipyssidega kui samas ju võiks mõne X6 e aerosooliga ära värvida näiteks. :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 13:51 09
Postitas dcshoes
küsimus oli teine millega erineb värv purgis ja püstolis.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 24.08.2013 20:19 17
Postitas k3nny
Püstolist tuleb suurema survega ja ei "tatista" nagu aerosoolid. Katmine on ka ühtlasem. Kvaliteet on igal juhul pyssiga parem. Nö igapäevaautol kannatab spreiga värviparandusi teha aga tervet autot läikivaks värvida spreiga.... ei soovitaks. Ise suutsin ainult antitiiva normaalselt spreiga teha. Esistange juba suht matt ja "tatti" täis.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 25.08.2013 00:25 35
Postitas Tiit
Martin1 kirjutas: Ei taha õõtsuda nagu paadis ja mulle meeldib kui auto istub ülbelt vastu maad! Mina sõidan sellega ja hooldan/hoian seda ka nii et see ei lõpetaks metallis nagu siin mõni eeldab.

Õõtsumise asemel eelistad põrkamist ja teosammul üle ristmike uimamist? Õõtsuv auto on rohkem juhitav kui teie põrkavad ... asjad :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 25.08.2013 00:36 22
Postitas Martin1
Ei ütleks et mingi hullult põrkav asi on. Põrkab siis kui vedrud liigselt lõigatud ja amort enam ei suuda koostööd teha vedruga. (Endal küll odava otsa coilid aga seeselleks)
Lisaks ei käi põrkamine ja teosammul üle ristmiku uimerdamine kuidagi kokku. Tavaliselt nagu ei uimerda kui just tõesti mingid väga hullud rööpad pole, meeldib pigem hooga üle põrgatada.

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 25.08.2013 21:54 57
Postitas Heix
dcshoes kirjutas:kas me räägime kõige odavamatest värvidest mis üldse saab ? arvan kui ma tahaks kameelion lasta siis liitri hind ületaks juba seda 100e.

aga seletage mulle palun lahti vahe püstolist laskmisest ja purgist laskmisest . kõik nii hullult pöördes sellest jne aga kas pole värv on värv või püstolis siis kvaliteetne värv ja mingi ekstra kõva asi ?
siiani ma sain aru et värv on värv ja ükskõik kus sa seda ei lase jääb ta ikka selline nagu ta on . lase sa seda purgist ,suust ,persest mis iganes kus kohast siis värv on siiski värv ja mida proovite teie seletada mis ja kus ja püss on parem .

kattab muidu väga hästi vms :

Pilt

sry ot pärast aga pesukott ikka väga hea :D

Re: BMW E28 Rusty

Postitatud: 26.08.2013 18:04 03
Postitas Lauri
dcshoes kirjutas:küsimus oli teine millega erineb värv purgis ja püstolis.

Põhiline erinevus tekib materjali paksuses pinnal, aerosoolis peale lastud värv pole eriti paksu kihiga ja soodustab korrodeerumist. Reeglina on ka aerosoolvärv kriimudele altim.

Võta kaks haljast plekitükki.

Värvi mõlemaid 2 korda, ühte aerosooliga, teist püstoliga tavavärviga.
Peale kuivamist mõõda paksust kui palju on aerosooliga tehtud detailil paksust mikronites ja kui palju tavavärviga tehtud detailil.